Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sandvik / Domeij

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår lugna och mysiga salong i Vasastan! Här får du alltid fullt fokus från din frisör och vi gör allt för att du ska vara helt nöjd när du lämnar vår salong. Vi är lyhörda och välutbildade och vi går på vidareutbildningar inom både trender och tekniker så ofta vi kan.

Emma brinner lite extra för naturligt hår, där frisyren går i mjuka toner och följer hårets egna fall. Utifrån din hudton, ögonfärg, ansiktsform och livsstil skapar hon frisyrer som passar och ser naturliga ut.

Antonia ser på hår på ett unikt sätt och hennes förkärlek för konst och mode syns i hennes arbete. Exakta tekniker och konstnärlig frihet är viktiga när hon skapar sina unika och personliga frisyrer.

Läs vad 156 kunder tycker om Sandvik / Domeij

• Sofie R skrev om Sandvik / Domeij
    En vanlig hårklippning som snabbt och effektivt var snygg och hållbar! Läs mer
  • Malin E skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma S är bäst och salongen är så mysig. Väl värt pengarna, blir alltid nöjd! Läs mer
  • Maria V skrev om Sandvik / Domeij
    Jag vill varmt rekomendera Sandvik/Domeij. Två ytterst kunniga och stilmedvetna kvinnor som på ett mycket trevligt sätt gör sitt bästa för att ge dig det du önskar. Läs mer
  • Anna U
    Anna U skrev om Sandvik / Domeij
    Mycket bra bemötande. Alltid otroligt nöjd med klippningen!!!! Läs mer
  • Angelica R skrev om Sandvik / Domeij
    Lyxig och härlig upplevelse. Lyhörd och bra kundbemötande.
    Dyrt men värt det. Läs mer
  • Klara skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Jag har gått hos Emma i flera år eftersom hon är väldigt bra på att färga håret och på klippning. Hon är dessutom väldigt snabb och jätte trevlig. Hon lämnar aldrig några färgfläckar på huden och har bra medel i sin färgblandning.

Hon har ett bra kundbemötande där hon ser kunden och lyssnar på just vad den vill ha. Jag har nästan aldrig koll på vad jag vill ha för färg eller frisyr, ändå lyckas hon klippa och färga precis som jag vill varje gång trots att jag är ganska kräsen av mig.

Tyvärr fick jag sluta gå dit när jag flyttade längre ifrån hennes salong. Läs mer
  • Jens L skrev om Sandvik / Domeij
    En utmärkt friör i trevliga lokaler. Läs mer
  • Cecilia W skrev om Sandvik / Domeij
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Vad om förslag på frisyr och min frisör såg direkt vad jag skulle passa i. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Anna-klara G skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är MAGISK på färg! Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Josefine S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Alltid trevligt! Klipper mig hos Emma. Blir alltid nöjd. Läs mer
  • Linnéa H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Har fått mitt hår klippt, slingat och färgat under många år hos Antonia Domeij och hon har tagit mycket väl hand om både mig och mitt hår. Hon vet vad hon gör, hon ser och vet vad som passar mig bäst. Har alltid blivit mer än nöjd och förutom Antonias noggranhet och professionalism är hon en himla go och glad person. Stort tack! Läs mer
  • Anna M skrev om Sandvik / Domeij
    Proffsig och engagerad frisör. Lugn, skön salong. Läs mer
  • Matilda L skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Så glad att jag hittade Sandvik/Domeij av en slump på nätet för några år sedan. Kommer fortsätta i många år till för jag är alltid supernöjd med resultaten när jag lämnar deras mysiga lokal. Rekommenderar alla mina vänner som letar ny frisör att kontakta Emma eller Antonia. Läs mer
  • Edina H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Kunniga, skickliga och trevliga frisörer som ser till att man lämnar salongen upprymd och stolt över sitt hår. Bemötandet, lokalen och hemsidan professionella. Jag rekommenderar Antonia och Emma varmt! Läs mer
  • Lovisa H skrev om Sandvik / Domeij
    Blev fint och naturligt! Trevlig miljö Läs mer
  • Laila F skrev om Sandvik / Domeij
    Underbara och väldigt duktiga tjejer. Läs mer
  • Frida F skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är proffsig på alla sätt. Ser till hårets bästa och ger bra tips på allt från prudukter till nyansering av färg eller styling. En bättre frisör får man leta efter! Läs mer
  • Susann P
    Susann P skrev om Sandvik / Domeij
    Trevliga kunniga frisörer som skapar trevlig stämning på salongen. Håret blir perfekt och precis som jag vill ha det varje gång.
    Dessutom får jag gott kaffe 🤩 Tack! Läs mer
  • Vivianne K skrev om Sandvik / Domeij
    Jag har klippt mig hos Sandvik/Domeij och är supernöjd med resultatet hos dessa lyhörda och skickliga frisörer! Läs mer
  • Diana K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    brukar färga och klippa håret hos Antonia, hon är lyhörd, professionell och noga med allt hon gör. Går alltid nöjd därifrån Läs mer
  • Janna W skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Väldigt nöjd varje gång! Har klippt och färgat håret hos både Emma och Antonia. Duktiga, noggranna och trevliga. Och deras salong är superfin! Läs mer
  • Marie N skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klippt mig hos Emma och är supernöjd. Trevliga lokaler och väldigt kunnig och duktig frisör. Läs mer
  • Anna S skrev om Sandvik / Domeij
    Jag klipper mig hos Antonia på Sandvik/Domeij sedan ett par år tillbaka och hon gjorde även mitt hår & makeup till mitt bröllop. Pålitlig, professionell, naturlig, intressant att prata med (om man som jag är pratglad) och duktig på att ge råd om håret. Salongen är dessutom superfin! Läs mer
  • Sunniva G
    Sunniva G skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Jag har varit hos Emma runt fyra gånger och lämnar besöken jättenöjd varje gång. Det beror bland annat på att jag får komma till det som känns som en kompis då Emma redan från det första besöket har varit grym på att hålla i samtal som flyter på naturligt (vilket jag tycker är en väldigt viktig egenskap hos en frisör!). Jag får i några timmar ha en spakänsla dels på grund av den vackra lokalen, men också för att det oftast bara är jag (max en kund till) där, det spelas fin musik, fin belysning och för att det känns som Emma tar sig tiden och inte rushar. Jag hinner alltså hitta lugnet. Viktigast av allt är ju att Emma är en skicklig frisör som gör fina färgtoner, klippningar och ser vad som kan klä mitt ansikte samt min stil.

Det känns lyxigt att komma dit och jag är så glad att ha hittat denna frisörsalong! Läs mer
  • Richard D skrev om Sandvik / Domeij
    Trevligt bemötande. Tvätt och klipp. Helt OK men en bit kvar till "Noir"-standard. Läs mer
  • Sara K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Antonia är en otroligt kompetent och kreativ frisör. Alltid bra idéer och otroligt noggrann och duktig i sitt yrke. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Sandvik / Domeij
    Trevliga fina tjejer med en härlig atmosfär i sin salong. Bra kunskap! Läs mer
  • Maarika E skrev om Sandvik / Domeij
    Trevligt bemötande och proffsiga behandlingar. Läs mer
  • Christina K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Jätte nöjd med mitt hår, Antonia är så duktig. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Sandvik / Domeij
    Jättenöjd med mina besök .. Mycket duktiga! Läs mer
  • Soroush H skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klipper mig hos Emma och blir alltid otroligt nöjd. Fem av fem stjärnor! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Sandvik / Domeij
    Jag har gått hos Antonia i flera år och hon är fantastisk! Grym frisör och en härlig person. Man känner sig alltid så välkommen i deras vackra salong. Läs mer
  • Agnes J skrev om Sandvik / Domeij
    Professionell och duktig personal, som förstod vad man ville ha Läs mer
  • Alexandra G skrev om Sandvik / Domeij
    Jag har blivit väl bemött alla gånger jag besökt salongen och jag har även blivit ortoligt nöjd med både färg och klipp! Dessa tjejer vet minsann hur man bäst kombinerar talang, kreativitet och service. Dessutom är lokalen så himla vacker! Läs mer
  • Eva H skrev om Sandvik / Domeij
    Färgning och klippning. Snyggt!! Läs mer
  • Vanja K skrev om Sandvik / Domeij
    Alltid superproffsiga, har koll på tender men lyssnar in kunden. Läs mer
  • Therese T skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klipp o sling hos Emma , alltid trevlig och lyssnar. Resultatet blir alltid som jag önskar! Läs mer
  • Farima B
    Farima B skrev om Sandvik / Domeij
    Otroligt duktiga och lyhörda frisörer! Lite dyra priser men med tanke på resultatet har det varit värt. Mycket fräscha lokaler också. Rekommenderas till 110% Läs mer
  • Ida W skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Jag har varit mycket nöjd med alla min klippningar samt en toppen-färgning hos Emma. När jag har kommit med bilder eller otydliga ideer har hon kunnat styra in och tolka mig på ett sätt som gjort att jag alltid gått nöjd därifrån. Det märks också att det finns ett stort intresse och kunskap om hår. Läs mer
  • Desirée H skrev om Sandvik / Domeij
    Färgade och klippte håret. Hittade en färg som passar med inslag av trendfärg. Läs mer
  • Caroline S skrev om Sandvik / Domeij
    Jag har varit hos Sandvik / Domeij två gånger nu och har fått superbra hjälp med färgning och klippning. Superkompetenta frisörer som alltid bjuder på härliga konversationer 😃 Läs mer
  • Ingbritt R skrev om Sandvik / Domeij
    Vänlig och kunnig frisör i en trevlig miljö. Läs mer
  • Anna H skrev om Sandvik / Domeij
    Det är så skönt att veta att man får till sin färg på håret så att det blir bästa möjliga resultat! Läs mer
  • Lina S skrev om Sandvik / Domeij
    Mycket bra klippning, trevliga frisörer med bra bemötande. Lokalen är väldigt fräsch och ljus.
    Man får bra tips på produkter och hårvård. Läs mer
  • Sofie G skrev om Sandvik / Domeij
    Otroligt bra bemötande när jag kom som ny kund. Ville ha en make over men hade råkat boka för kort tid för det, men frisörskan valde att jobba längre, vilket var otroligt snällt och uppskattat av mig. Kunnig och otroligt duktig!
    Hon kom med bra tips och jag gick därifrån väldigt nöjd! Kan varmt rekommendera dom! Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Sandvik / Domeij
    Bytte frisör för första gången på väldigt många år. Blev glatt överraskad över att mitt hår kunde bli så otroligt mycket snyggare samt mycket bättre kvalitet. De har kunskap om produkter som inte alla frisörer har och kan anpassa detta efter behov.

Jättenöjd! Läs mer
  • Elin K skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig! Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Antonia är professionell och väldigt duktig på rådgivning om frisyrer och färger. Jag har varit väldigt nöjd med resultatet. En bonus är att hon är trevlig att prata med och serviceminded. Det är en härlig helhetsupplevelse att gå till frisören. Lokalerna är jättefina och jag blir alltid erbjuden en god kaffe med tillbehör. Läs mer
    Sandvik / Domeij gillar detta
  • Helene N skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Lugnt och intresserat bemötande. Lyssnar på kunden. Läs mer
  • Margareta F skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Pigg, lyssnande och fixar alltid till mina ögonbryn så jag blir nöjd. Läs mer
 Antonia Domeij
Emma Sandvik