Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till vår lugna och mysiga salong i Vasastan! Här får du alltid fullt fokus från din frisör och vi gör allt för att du ska vara helt nöjd när du lämnar vår salong. Vi är lyhörda och välutbildade och vi går på vidareutbildningar inom både trender och tekniker så ofta vi kan.

Emma brinner lite extra för naturligt hår, där frisyren går i mjuka toner och följer hårets egna fall. Utifrån din hudton, ögonfärg, ansiktsform och livsstil skapar hon frisyrer som passar och ser naturliga ut.

Antonia ser på hår på ett unikt sätt och hennes förkärlek för konst och mode syns i hennes arbete. Exakta tekniker och konstnärlig frihet är viktiga när hon skapar sina unika och personliga frisyrer.

Läs vad 186 kunder tycker om Sandvik / Domeij

• SAHRA R

2020-09-23

SAHRA R skrev om Sandvik / Domeij
    Supernöjd med Julia. Hon är duktig på både färg och klippning. Samtidigt väldigt gullig personlighet. Läs mer
    2020-09-24 Sandvik / Domeij svarar SAHRA R
    Hej Sahra! Tack så mycket! Vad roligt att höra att du är så nöjd!
  • CAROLINE D

2020-09-08

CAROLINE D skrev om Sandvik / Domeij
    Blev rekommenderad Julia av en bekant och är så glad för att jag blev det! Julia är väldigt professionell men framförallt så oerhört duktig på både färg som klipp. Jag är en kräsen kund och har varit hos många duktiga frisörer men Julia känner jag mig extra trygg hos och vet att jag blir väl omhändertagen. Hon fick fria händer sist och jag är mer än nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2020-09-06

Anna Karin B skrev om Sandvik / Domeij
    Linn har varit min frisör i ca två år nu och jag har aldrig varit så nöjd med mitt hår! Hon är superduktig på både färg och klippning och ger alltid bra tips och råd. Jag rekommenderar henne varmt till alla! Läs mer
  • 2020-09-05

ANNE M skrev om Sandvik / Domeij
    ALLTID lika nöjd efter ett besök hos Antonia. Fabulöst duktig, professionell, lyhörd och trevlig. Kommer man hit blir man kvar! Läs mer
  • HANNA M

2020-09-03

HANNA M skrev om Sandvik / Domeij
    Alltid lika nöjd med Julias klippning och styling av mitt korta hår. Rekommenderas varmt 👌🏽👌🏽👌🏽 Läs mer
  • 2020-09-03

JANE C skrev om Sandvik / Domeij
    Mitt första besök på SandvikDomeij och Linn! Så nöjd och har redan bokat in mitt nästa besök ! Läs mer
  • 2020-08-21

JENNY W skrev om Sandvik / Domeij
    Har fixat håret hos Antonia ett par år nu. Allltid lika nöjd. Läs mer
    2020-08-22 Sandvik / Domeij svarar JENNY W
    Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tack :)
  • SARA R

2020-07-01

SARA R skrev om Sandvik / Domeij
    Antonia klippte och färgade mitt hår, och jag kan inte vara mer nöjd! Dessutom har salongen en väldigt härlig atmosfär som gör att man känner sig avslappnad Läs mer
    2020-09-24 Sandvik / Domeij svarar SARA R
    Tusen tack för dina fina ord! Kul du trivs hos oss och med Antonia!
  • 2020-06-30

SOFIA O skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Klipp & nyansering hos Linn, supernöjd! Läs mer
  • SANDRA L

2020-06-23

SANDRA L skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Linn är utan tvekan den bästa frisör jag varit hos! Har gått till henne i lite mer än ett år och nu får ingen annan röra mitt hår. Hon är så go och lyhörd och lyckas alltid få det precis som jag vill ha det! Läs mer
  • Ebba R

2020-06-20

Ebba R skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Otroligt nöjd med mitt besök hos Linn! Är kräsen när det kommer till mitt hår och detta var första besöket på denna salong! Kommer garanterat att fortsätta där. Gjorde blekta slingor, la kall ton och klippte. Aldrig varit så nöjd med stylingen heller! Läs mer
  • MARIA B

2020-06-17

MARIA B skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Jättenöjd med färg och klippning efter mitt första besök hos Julia. Håller med övriga kommentarer att det var en oerhört lugn och trevlig atmosfär på salongen. Läs mer
  • Frida R

2020-06-12

Frida R skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Har precis börjat gå hit efter att ha följt efter Linn som jag brukar klippa mig hos. Salongen är superfin och fräsch och har en härlig atmosfär. Linn är duktig som vanligt! Tack för att du förstår mig och mitt hår ;) Läs mer
  • David B

2020-05-17

David B skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Fin salong med jätteduktig personal. Har klippt mig hos både Emma och Linn och varit väldigt nöjd alla gånger! Läs mer
  • Sandra Marita S

2020-05-06

Sandra Marita S skrev om Sandvik / Domeij
    Glad att jag hittat en så professionell frisörsalong där frisörerna alltid levererar på topp utifrån kundens olika önskemål. Har aldrig tidigare besökt en bättre, lugnare eller trivsammare frisörsalong än denna. Har varit kund i några år nu och kommer absolut fortsätta med det. Så nöjd! Läs mer
  • 2020-04-29

HANNA H skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Känns så skönt att gå till en frisör som bara levererar på högsta nivå. Superproffsig och lugn med brinnande intresse för det hon gör. Med andra ord ni blir inte besvikna om ni tas om hand av Julia. Läs mer
  • 2020-04-24

ANNA A skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Bästa salongen! Brukar gå till Antonia som verkligen är fantastiskt duktig på färg! Blir alltid perfekt! Läs mer
    2020-04-26 Sandvik / Domeij svarar ANNA A
    Tack Anna för din rekommendation🙏 Jätte roligt att du är så nöjd, det värmer 🌸
  • 2020-04-08

Maria Mikaela B skrev om Sandvik / Domeij
    Fin salong med duktiga frisörer. Extremt duktiga på färg. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-08 Sandvik / Domeij svarar Maria Mikaela B
    Hej! Ååh tack för det fina omdömet! Så roligt att höra!
  • 2020-04-04

KETI N skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Modern och mycket fin salong. Linn brinner verkligen för det hon gör och man inser direkt att man kommer bli väl omhändertagen och är i trygga händer. Jag gick därifrån supernöjd. Läs mer
    2020-04-05 Sandvik / Domeij svarar KETI N
    Tack så mycket! Så roligt att höra att du är så nöjd med både salong och frisör!
    Välkommen åter!
  • Carolina S

2020-04-03

Carolina S skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Charmig, liten och personlig lokal. Julia som jag går till är fantastiskt duktig - jag blir alltid nöjd! Läs mer
    2020-04-03 Sandvik / Domeij svarar Carolina S
    Tack för ditt fina omdöme! Det gör oss så glada att höra att du uppskattar både salong och frisör!
    CAROLINE D, Carolina S gillar detta
  • SOFIE S

2020-03-22

SOFIE S skrev om Sandvik / Domeij
    Grymma frisörer på en superfin salong, blir alltid lika nöjd! Så kunniga och grymma på färg! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-22 Sandvik / Domeij svarar SOFIE S
    Tack så hemskt mycket Sofie! Vi är så glada att du är nöjd hos oss! Kram
  • 2020-03-11

Therese S skrev om Sandvik / Domeij
    Fin miljö och väldigt duktiga frisörer. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-11 Sandvik / Domeij svarar Therese S
    Stort tack för din fina rekommendation! 😊
  • Linn Sophia Emilia F

2020-03-05

Linn Sophia Emilia F skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Wow, wow, wow. Vilken frisör upplevelse!!! Julia levererar både snabbt och med otroliga resultat. Inkännande, lyssnar på önskemål och förklarar professionellt på funderingar. Väldigt trevlig miljö och fin salong. Rekommenderar VARMT. Läs mer
    2020-03-05 Sandvik / Domeij svarar Linn Sophia Emilia F
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det värmer våra hjärtan! Julia är verkligen grym! Kul att du trivs på salongen :) Kram
  • 2020-02-28

EMMA E skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Så fin salong! Lugnt, vackert och trivsamt. Linn är så duktig på färg! Aldrig varit så nöjd hos någon frisör. Läs mer
    2020-03-05 Sandvik / Domeij svarar EMMA E
    Tack så mycket för dina fina ord Emma! :D Så glada att du trivs och är nöjd med oss!
  • 2020-02-24

Hrafnhildur G skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Det är alltid avkopplande och trevligt att besöka Sandvik/Domeij. Antonia har gett mitt hår ett nytt liv, hon är en riktig konstnär! Jag går alltid överlycklig därifrån och efter att Antonia började ta hand om mitt hår får jag så ofta komplimanger om mitt fina hår. Läs mer
  • 2020-02-22

ANGELICA F skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Super nöjd med min klippning hos Julia! Läs mer
  • Monica S

2020-02-18

Monica S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Amazing! Color, layers, lobs, bangs, you name it, Emma can do it all and wonderfully. I get compliments on my hair all the time - thanks Emma!
    Do book ahead of time, they are busy busy and for good reason! Läs mer
    2020-02-18 Sandvik / Domeij svarar Monica S
    Thank you so much for your kind recommendation Monica! It warms our hearts :)
  • Caroline M

2020-02-12

Caroline M skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Har gått hos Emma som räddat mitt hår efter att förra frisören blekt sönder det. Alltid blivit supernöjd! Trevlig salong, lugn atmosfär och trevliga frisörer och andra kunder. Kan varmt rekommendera, men boka i tid då deras tider går åt! Läs mer
    2020-02-12 Sandvik / Domeij svarar Caroline M
    Tack Caroline för din fina recension! Så glad att ha kunnat hjälpa dig och ditt fantastiska hår! Kram
    Caroline M gillar detta
  • 2019-04-11

Anna H skrev om Sandvik / Domeij
    Proffsiga frisörer i en lugn och vacker salong. Jag går särskilt till dem eftersom de är duktiga på att klippa lockigt hår (vilket verkligen inte alla frisörer är) och alltid ger en bra tips för hur man bäst tar hand om håret. Går inte till några andra frisörer sedan jag började gå till Sandvik / Domeij! Läs mer
  • Emil B

2019-04-11

Emil B skrev om Sandvik / Domeij
    Grymt trevlig hårsalong, med duktig personal som ger service i toppklass och personligt bemötande. Något utöver "den vanliga salongen" - väl värt pengarna! Läs mer
  • 2018-12-04

Sofie R skrev om Sandvik / Domeij
    En vanlig hårklippning som snabbt och effektivt var snygg och hållbar! Läs mer
  • 2018-09-03

Malin E skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma S är bäst och salongen är så mysig. Väl värt pengarna, blir alltid nöjd! Läs mer
  • 2018-09-01

Maria V skrev om Sandvik / Domeij
    Jag vill varmt rekomendera Sandvik/Domeij. Två ytterst kunniga och stilmedvetna kvinnor som på ett mycket trevligt sätt gör sitt bästa för att ge dig det du önskar. Läs mer
  • Anna U

2018-08-30

Anna U skrev om Sandvik / Domeij
    Mycket bra bemötande. Alltid otroligt nöjd med klippningen!!!! Läs mer
  • Angelica R

2018-08-30

Angelica R skrev om Sandvik / Domeij
    Lyxig och härlig upplevelse. Lyhörd och bra kundbemötande.
    Dyrt men värt det. Läs mer

Klara skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Jag har gått hos Emma i flera år eftersom hon är väldigt bra på att färga håret och på klippning. Hon är dessutom väldigt snabb och jätte trevlig. Hon lämnar aldrig några färgfläckar på huden och har bra medel i sin färgblandning.

Hon har ett bra kundbemötande där hon ser kunden och lyssnar på just vad den vill ha. Jag har nästan aldrig koll på vad jag vill ha för färg eller frisyr, ändå lyckas hon klippa och färga precis som jag vill varje gång trots att jag är ganska kräsen av mig.

Tyvärr fick jag sluta gå dit när jag flyttade längre ifrån hennes salong. Läs mer

Jens L skrev om Sandvik / Domeij
    En utmärkt friör i trevliga lokaler. Läs mer

Cecilia W skrev om Sandvik / Domeij
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Vad om förslag på frisyr och min frisör såg direkt vad jag skulle passa i. Är mycket nöjd. Läs mer

Anna-klara G skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är MAGISK på färg! Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer

Josefine S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Alltid trevligt! Klipper mig hos Emma. Blir alltid nöjd. Läs mer
  • 2018-08-29

Linnéa H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Har fått mitt hår klippt, slingat och färgat under många år hos Antonia Domeij och hon har tagit mycket väl hand om både mig och mitt hår. Hon vet vad hon gör, hon ser och vet vad som passar mig bäst. Har alltid blivit mer än nöjd och förutom Antonias noggranhet och professionalism är hon en himla go och glad person. Stort tack! Läs mer

Anna M skrev om Sandvik / Domeij
    Proffsig och engagerad frisör. Lugn, skön salong. Läs mer

Matilda L skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Så glad att jag hittade Sandvik/Domeij av en slump på nätet för några år sedan. Kommer fortsätta i många år till för jag är alltid supernöjd med resultaten när jag lämnar deras mysiga lokal. Rekommenderar alla mina vänner som letar ny frisör att kontakta Emma eller Antonia. Läs mer

Edina H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Kunniga, skickliga och trevliga frisörer som ser till att man lämnar salongen upprymd och stolt över sitt hår. Bemötandet, lokalen och hemsidan professionella. Jag rekommenderar Antonia och Emma varmt! Läs mer

Lovisa H skrev om Sandvik / Domeij
    Blev fint och naturligt! Trevlig miljö Läs mer

Laila F skrev om Sandvik / Domeij
    Underbara och väldigt duktiga tjejer. Läs mer

Frida F skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är proffsig på alla sätt. Ser till hårets bästa och ger bra tips på allt från prudukter till nyansering av färg eller styling. En bättre frisör får man leta efter! Läs mer
  • Susann P

2018-08-28

Susann P skrev om Sandvik / Domeij
    Trevliga kunniga frisörer som skapar trevlig stämning på salongen. Håret blir perfekt och precis som jag vill ha det varje gång.
    Dessutom får jag gott kaffe ? Tack! Läs mer

Vivi K skrev om Sandvik / Domeij
    Jag kan varmt rekommendera denna salong, det är riktigt skickliga och trevliga frisörer som jobbar där, är så nöjd varje gång jag har klippt mig hos Antonia. Läs mer

Diana K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    brukar färga och klippa håret hos Antonia, hon är lyhörd, professionell och noga med allt hon gör. Går alltid nöjd därifrån Läs mer
 Antonia Domeij
Emma Sandvik