Läs vad 192 kunder tycker om Sandvik / Domeij 2

• 2020-12-31
    Linn is a master of blonde shades. She knows exactly what suits you the best so I recommend to give her free hands. I could have not been happier with the result!!
    Niina A
  • 2020-12-02
    Supernöjd att äntligen hittat rätt i frisördjungeln ❤️👌
    CARITA B
  • 2020-11-23
    Antonia är verkligen superduktig frisör, rekommenderar henne till alla! 🌟🌟
    ANDREA H
  • 2020-11-20
    Jag klippte mig för första gången hos Daniella, jag va verkligen super nöjd, alla va jätte trevliga och professionella. Jag kommer definitivt klippa mig oss dem igen.
  • 2020-11-10
    Har gått hos Antonia i snart 6 år det finns ingen bättre frisör. Har aldrig vart med om en frisör som alltid ger 200 procent. Att inte klippa sig här är idioti
    David Å
  • 2020-11-06
    Har gått hos Linn i 2,5år och går alltid därifrån lika nöjd!! Ingen annan får röra mitt hår då ingen gör det som henne. Hon har räddat mitt hår helt och hållet och det är finare än någonsin!! ❤️
    EMMA E
  • 2020-09-23
    Supernöjd med Julia. Hon är duktig på både färg och klippning. Samtidigt väldigt gullig personlighet.
    SAHRA R
    skrev om Sandvik / Domeij
    Hej Sahra! Tack så mycket! Vad roligt att höra att du är så nöjd!

• 2020-09-08
    Blev rekommenderad Julia av en bekant och är så glad för att jag blev det! Julia är väldigt professionell men framförallt så oerhört duktig på både färg som klipp. Jag är en kräsen kund och har varit hos många duktiga frisörer men Julia känner jag mig extra trygg hos och vet att jag blir väl omhändertagen. Hon fick fria händer sist och jag är mer än nöjd med resultatet!
    CAROLINE D
  • 2020-09-06
    Linn har varit min frisör i ca två år nu och jag har aldrig varit så nöjd med mitt hår! Hon är superduktig på både färg och klippning och ger alltid bra tips och råd. Jag rekommenderar henne varmt till alla!
  • 2020-09-05
    ALLTID lika nöjd efter ett besök hos Antonia. Fabulöst duktig, professionell, lyhörd och trevlig. Kommer man hit blir man kvar!
  • 2020-09-03
    Alltid lika nöjd med Julias klippning och styling av mitt korta hår. Rekommenderas varmt 👌🏽👌🏽👌🏽
    HANNA M
  • 2020-09-03
    Mitt första besök på SandvikDomeij och Linn! Så nöjd och har redan bokat in mitt nästa besök !
  • 2020-08-21
    Har fixat håret hos Antonia ett par år nu. Allltid lika nöjd.
    skrev om Sandvik / Domeij
    Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tack :)

• 2020-07-01
    Antonia klippte och färgade mitt hår, och jag kan inte vara mer nöjd! Dessutom har salongen en väldigt härlig atmosfär som gör att man känner sig avslappnad
    SARA R
    skrev om Sandvik / Domeij
    Tusen tack för dina fina ord! Kul du trivs hos oss och med Antonia!

• 2020-06-30
    Klipp & nyansering hos Linn, supernöjd!
  • 2020-06-23
    Linn är utan tvekan den bästa frisör jag varit hos! Har gått till henne i lite mer än ett år och nu får ingen annan röra mitt hår. Hon är så go och lyhörd och lyckas alltid få det precis som jag vill ha det!
    SANDRA L
  • 2020-06-20
    Otroligt nöjd med mitt besök hos Linn! Är kräsen när det kommer till mitt hår och detta var första besöket på denna salong! Kommer garanterat att fortsätta där. Gjorde blekta slingor, la kall ton och klippte. Aldrig varit så nöjd med stylingen heller!
    Ebba R
  • 2020-06-17
    Jättenöjd med färg och klippning efter mitt första besök hos Julia. Håller med övriga kommentarer att det var en oerhört lugn och trevlig atmosfär på salongen.
    MARIA B
  • 2020-06-12
    Har precis börjat gå hit efter att ha följt efter Linn som jag brukar klippa mig hos. Salongen är superfin och fräsch och har en härlig atmosfär. Linn är duktig som vanligt! Tack för att du förstår mig och mitt hår ;)
    Frida R
  • 2020-05-17
    Fin salong med jätteduktig personal. Har klippt mig hos både Emma och Linn och varit väldigt nöjd alla gånger!
    David B
  • 2020-05-06
    Glad att jag hittat en så professionell frisörsalong där frisörerna alltid levererar på topp utifrån kundens olika önskemål. Har aldrig tidigare besökt en bättre, lugnare eller trivsammare frisörsalong än denna. Har varit kund i några år nu och kommer absolut fortsätta med det. Så nöjd!
  • 2020-04-29
    Känns så skönt att gå till en frisör som bara levererar på högsta nivå. Superproffsig och lugn med brinnande intresse för det hon gör. Med andra ord ni blir inte besvikna om ni tas om hand av Julia.
  • 2020-04-24
    Bästa salongen! Brukar gå till Antonia som verkligen är fantastiskt duktig på färg! Blir alltid perfekt!
    skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Tack Anna för din rekommendation🙏 Jätte roligt att du är så nöjd, det värmer 🌸
    Antonia Domeij

Antonia Domeij

• 2020-04-08
    Fin salong med duktiga frisörer. Extremt duktiga på färg. Rekommenderas!
    Hej! Ååh tack för det fina omdömet! Så roligt att höra!

• 2020-04-04
    Modern och mycket fin salong. Linn brinner verkligen för det hon gör och man inser direkt att man kommer bli väl omhändertagen och är i trygga händer. Jag gick därifrån supernöjd.
    skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Tack så mycket! Så roligt att höra att du är så nöjd med både salong och frisör! Välkommen åter!

• 2020-04-03
    Charmig, liten och personlig lokal. Julia som jag går till är fantastiskt duktig - jag blir alltid nöjd!
    Carolina S
    skrev om Julia Siira en del av Sandvik / Domeij
    Tack för ditt fina omdöme! Det gör oss så glada att höra att du uppskattar både salong och frisör!

• 2020-03-22
    Grymma frisörer på en superfin salong, blir alltid lika nöjd! Så kunniga och grymma på färg! Rekommenderas varmt!
    SOFIE S
    skrev om Sandvik / Domeij
    Tack så hemskt mycket Sofie! Vi är så glada att du är nöjd hos oss! Kram

• 2020-03-11
    Fin miljö och väldigt duktiga frisörer. Rekommenderas varmt!
    skrev om Sandvik / Domeij
    Stort tack för din fina rekommendation! 😊

• 2020-03-05
    Wow, wow, wow. Vilken frisör upplevelse!!! Julia levererar både snabbt och med otroliga resultat. Inkännande, lyssnar på önskemål och förklarar professionellt på funderingar. Väldigt trevlig miljö och fin salong. Rekommenderar VARMT.
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det värmer våra hjärtan! Julia är verkligen grym! Kul att du trivs på salongen :) Kram

• 2020-02-28
    Så fin salong! Lugnt, vackert och trivsamt. Linn är så duktig på färg! Aldrig varit så nöjd hos någon frisör.
    skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij
    Tack så mycket för dina fina ord Emma! :D Så glada att du trivs och är nöjd med oss!

• 2020-02-24
    Det är alltid avkopplande och trevligt att besöka Sandvik/Domeij. Antonia har gett mitt hår ett nytt liv, hon är en riktig konstnär! Jag går alltid överlycklig därifrån och efter att Antonia började ta hand om mitt hår får jag så ofta komplimanger om mitt fina hår.
  • 2020-02-22
    Super nöjd med min klippning hos Julia!
  • 2020-02-18
    Amazing! Color, layers, lobs, bangs, you name it, Emma can do it all and wonderfully. I get compliments on my hair all the time - thanks Emma!
    Do book ahead of time, they are busy busy and for good reason!
    Monica S
    skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Thank you so much for your kind recommendation Monica! It warms our hearts :)

• 2020-02-12
    Har gått hos Emma som räddat mitt hår efter att förra frisören blekt sönder det. Alltid blivit supernöjd! Trevlig salong, lugn atmosfär och trevliga frisörer och andra kunder. Kan varmt rekommendera, men boka i tid då deras tider går åt!
    Tack Caroline för din fina recension! Så glad att ha kunnat hjälpa dig och ditt fantastiska hår! Kram

• 2019-04-11
    Proffsiga frisörer i en lugn och vacker salong. Jag går särskilt till dem eftersom de är duktiga på att klippa lockigt hår (vilket verkligen inte alla frisörer är) och alltid ger en bra tips för hur man bäst tar hand om håret. Går inte till några andra frisörer sedan jag började gå till Sandvik / Domeij!
  • 2019-04-11
    Grymt trevlig hårsalong, med duktig personal som ger service i toppklass och personligt bemötande. Något utöver "den vanliga salongen" - väl värt pengarna!
    Emil B
  • 2018-12-04
    En vanlig hårklippning som snabbt och effektivt var snygg och hållbar!
  • 2018-09-03
    Emma S är bäst och salongen är så mysig. Väl värt pengarna, blir alltid nöjd!
  • 2018-09-01
    Jag vill varmt rekomendera Sandvik/Domeij. Två ytterst kunniga och stilmedvetna kvinnor som på ett mycket trevligt sätt gör sitt bästa för att ge dig det du önskar.
  • 2018-08-30
    Mycket bra bemötande. Alltid otroligt nöjd med klippningen!!!!
    Anna U
  • 2018-08-30
    Lyxig och härlig upplevelse. Lyhörd och bra kundbemötande.
    Dyrt men värt det.
    Angelica R
  • 2018-08-30
    Jag har gått hos Emma i flera år eftersom hon är väldigt bra på att färga håret och på klippning. Hon är dessutom väldigt snabb och jätte trevlig. Hon lämnar aldrig några färgfläckar på huden och har bra medel i sin färgblandning.

Hon har ett bra kundbemötande där hon ser kunden och lyssnar på just vad den vill ha. Jag har nästan aldrig koll på vad jag vill ha för färg eller frisyr, ändå lyckas hon klippa och färga precis som jag vill varje gång trots att jag är ganska kräsen av mig.

Tyvärr fick jag sluta gå dit när jag flyttade längre ifrån hennes salong.
  • 2018-08-30
    En utmärkt friör i trevliga lokaler.
  • 2018-08-30
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Vad om förslag på frisyr och min frisör såg direkt vad jag skulle passa i. Är mycket nöjd.
  • 2018-08-30
    Emma är MAGISK på färg! Alltid nöjd när jag går därifrån!
  • 2018-08-30
    Alltid trevligt! Klipper mig hos Emma. Blir alltid nöjd.
  • 2018-08-29
    Har fått mitt hår klippt, slingat och färgat under många år hos Antonia Domeij och hon har tagit mycket väl hand om både mig och mitt hår. Hon vet vad hon gör, hon ser och vet vad som passar mig bäst. Har alltid blivit mer än nöjd och förutom Antonias noggranhet och professionalism är hon en himla go och glad person. Stort tack!
  • 2018-08-28
    Proffsig och engagerad frisör. Lugn, skön salong.
  • 2018-08-28
    Så glad att jag hittade Sandvik/Domeij av en slump på nätet för några år sedan. Kommer fortsätta i många år till för jag är alltid supernöjd med resultaten när jag lämnar deras mysiga lokal. Rekommenderar alla mina vänner som letar ny frisör att kontakta Emma eller Antonia.
  • 2018-08-28
    Kunniga, skickliga och trevliga frisörer som ser till att man lämnar salongen upprymd och stolt över sitt hår. Bemötandet, lokalen och hemsidan professionella. Jag rekommenderar Antonia och Emma varmt!
    skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte