Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Sats Stadion

Sats Stadion

Valhallavägen 117, 115 31 Stockholm — Visa karta

I anrika Försvarshögskolan huserar SATS sedan januari 2006 i eget hus! Här är MiniSats en stor tillgång för medlemmarna. Unikt på schemat är CyclingPulse, en cykelklass där du kan följa din egen puls på stor skärm.

Läs vad 4 kunder tycker om Sats Stadion

• Tobias B
    Tobias B skrev om Sats Stadion
    Reco ger verkligen en bra fingervisning om SATS Stadion (3,3 i snitt innan jag postar mitt betyg). Expect no more.

SATS Stadion är hyfsat fräscht men har en usel lokal. Om man vill köra hantlar är det källaren som gäller. Mellan hantelövningarna behöver jag köra något lättare med någon maskin. Visst, spring fyra trappor upp! Kul.

Ok, om man går till gymet för att träna ska man inte klaga på att få mer motion, bara för att att man ska springa upp och ner i trapporna. Men jag gör det ändå, jag tycker det suger musten ur mina Stig-Helmer lår och därmed blir inte SATS Stadion en favorit för mig. Läs mer
  • Kevin
    Kevin skrev om Sats Stadion
    Ett av de mer moderna Sats gymmen. En nackdel med dessa gym är att de tyvärr endast köper in technogym maskiner. Vissa av dessa maskiner håller inte måttet, och där borde man köpa in från andra leverantörer istället för att komplettera och få en fullgod maskinpark. Men snyggt och fräscht, så ändå ett ok gym. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Sats Stadion
    Inte mitt favorit-Sats, men det ligger bra till. Helt ok gym och skönt att det ligger ovan jord. Ett stort minus dock för att de stänger redan kl 18.00 på söndagar. Ändra detta omedelbart bums! Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Sats Stadion
    Jag har varit på många av Sats olika anläggningar men det här är min klara favorit. Ett klart plus för att lokalen ligger ovan jord och inte i någon källare som många gym gör. Det är inte ofta fullt och det finns ett frächt minisats för dem som har barn med gulliga ledare. Om jag ska klaga på något är det att det inte finns så många pass efter kl 19.00 som passar en småbarns mamma som vill träna när barnen gått och lagt sig. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Olle L Olle L tycker:
“Anna har ett trevligt bemötand...” Läs mer

Skolvägen 6, 12132, STOCKHOLM