Alla kategorier Elektriker Västra Götaland Partille Hyrverket i Sävedalen AB

Brattåskärrsvägen 59, 433 64 Sävedalen — Visa karta

Fagerfjäll 81, 47198, FAGERFJÄLL
Honsbergs El
Martin E:
En seriös och pålitlig elfirma. Väldigt bra kvalitet på arbete och god service.

Läs vad 3 kunder tycker om Hyrverket i Sävedalen AB

• henke
    henke skrev om Hyrverket i Sävedalen AB
    Jag kan rekomendera sävedalens el. den montören som var hemma hoss oss, var både trevlig och kunnig. Arbetet han utförde var exemplariskt utfört.
  • JESSIKA W
    JESSIKA W skrev om Hyrverket i Sävedalen AB
    Ägaren Rolf gjorde den sämsta elinstallation jag varit med om. Uselt bemötande då jag tog kontakt med honom för att diskutera hur vi kunde lösa problemet. Kan absolut inte rekommendera den här firman!
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Hyrverket i Sävedalen AB
    Sämsta elinstallatören jag har anlitat. Efter installation av vår tvättmaskin så satt det en eldosa mitt på väggen i badrummet med sladdar hängandes över väggen. Jag och min sambo gav instruktioner om att det ska bli snyggt gjort, trots att min sambo var hemma så frågade inte elektrikern om det var ok att sätta dosan där han satte den. Dessutom vägrar företaget rätta till installationen så att det ser snyggt ut. Vi har hotat att kontakta allmänna reklammationsnämnden, men orkar helt enkelt inte gå vidare i ärendet då det tar för mycket tid och kraft.

Brattåskärrsvägen 59, 433 64 Sävedalen