SB Plan- och byggkonsulterna AB

ISGRÄND 9, 129 46 Hägersten — Visa karta

Plan- och byggkonsulterna är ett byggkonsultföretag som erbjuder tjänsten som kontrollansvarig enligt plan- och bygglagen. Plan- och byggkonsulterna startades hösten 2019 av Jimmy och Kalle.

Vi vet att ett byggprojekt kräver mycket av er som byggherrar och därför arbetar vi för att skapa en så enkel byggprocess för er som möjligt utan att tumma på kvalitén. Vi finns med er från inlämnat bygglov till slutbesked. Vi hjälper er att bland annat upprätta en kontrollplan, närvara vid tekniskt samråd, byggplatsbesök för att säkerställa att kontrollplanen följs samt ge ett utlåtande till byggnadsnämnden inför ett beslut om slutbesked.

Behöver ni en certifierad kontrollansvarig? Kontakta oss idag för en kostnadsfri offert.

Läs vad 2 kunder tycker om SB Plan- och byggkonsulterna AB

• Jack T

2020-07-05

Jack T skrev om SB Plan- och byggkonsulterna AB
    Vi har haft kontakt med Kalle angående våran utbyggnad på 20kvm. Bra kommunikation ifrån start till mål. Även fått hjälp och tips med kostnadseffektiva lösningar med utbyggnaden !

Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2020-06-29

Matti O skrev om SB Plan- och byggkonsulterna AB
    Kunnig & prisvärd kontrollansvarig.

Byggde 15 kvm tillbyggnad . Från start till slutbesiktning funkade all över förväntan. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte