Secor AB

2.5

6 omdömen om Secor AB

YALLDA Ä
Skrev om Secor AB

Har idag fått en säkerhetsdörr installerat av Christian från Secor AB! Mycket professionellt kundbemötande och arbetet blev väldigt snyggt och proffsigt utfört med karmar, lister och trösklar till dörren! Supersnyggt jobb!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
PER E
Skrev om Secor AB

Vid byte av säkerhetsdörr användes tigersåg som sågade ner i flytspackel där rör till radiatorkrets ligger och kapade röret vilket medförde vattenskador i två lägenheter. De skyller på den boende att denne skall upplysa om att det ligger ett rör i golvet . Det är ju bara att lossa karmskruvarna så är karmen lös. Varning för detta företag då de ej verkar ha någon ansvarsförsäkring.

Sofia H
Skrev om Secor AB

Anlitade Säkerhetsdörren Mälardalen AB (som är en del av Secor-koncernen) för att byta till en säkerhetsdörr. Resultatet blev OK, men efter några månader började dörren att hänga sig och slå i karmen vilket medförde att det blev stora, fula skrapmärken i karmen. Jag kontaktade dem igen för att fixa till upphängningen och byta den skadade karmen. Efter några veckor kom en kille och bytte ut karmen och jag fick en chock när jag såg slutresultatet. Hade de monterat karmen med bindel för ögonen eller vad tusan hade hänt? Den...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 123 omdömen 4.9 av 123 omdömen

Josefine B Josefine B
Cathrine
Skrev om Secor AB

Riktigt uselt kundbemötande. Gör fel och fakturerar fel utan att göra om och rätt. De ber inte om ursäkt för sitt misstag, istället bemöter de det med jaha då blev det fel då (utan åtgärd) och lägger luren i örat på kunden.

YALLDA Ä gillar detta
Per L

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

John N
Skrev om Secor AB

Överträffade verkligen mina (höga) förväntningar på snyggt säkerhetsdörrs-montage! Fint in i minsta detalj - sällan man ser sånt numera när "alla" hantverkare skiter i allt vad estetik och kvalitet heter för att komma hem en kvart tidigare och spara materiel för ett par kronor. Två riktigt trevliga unga killar kom på avtalad tid och monterade. Vi var flera i BRFen som beställde samtidigt så fick riktigt bra pris också. Rekommenderas varmt!