Alla kategorier Övrigt Västerbotten Umeå Siam - Scharinska husets thailändska matsalar

Siam - Scharinska husets thailändska matsalar

Storgatan 65, 903 30 Umeå — Visa karta

Här serverar vi Kets klassiska thailändska rätter tillagade med färska råvaror och mycket kärlek.
I salongen kan ni ta ett glas vin eller en cocktail efter middagen. Salongen blir också den lugna och pratbara baren under klubbkvällar eller konserter.

Läs vad 1 kund tycker om Siam - Scharinska husets thailändska matsalar

• Erika Å
    Erika Å skrev om Siam - Scharinska husets thailändska matsalar
    Då man går upp för trappan kan man läsa på en skylt "After work på lite annorlunda vis" (eller något i den stilen). Siam ligger i den gamla festvåningen i anrika Scharinska villan i Umeå. Då man kommer in möter man först baren och en lounge, eller salong som de själva säger, med klubbfåtöljer - vid sidorna av salongen finns de båda matsalarna.

Maten var mycket god! Allt är mjölkfritt och allt kan också fås som vegetariskt alternativ. Servicen är också väldigt fin. Stämningen lugn.

Efter man ätit sin middag kan man sätta sig i salongen och bereda plats till andra som vill äta och själv kan man sitta lite skönare och mysigare i fåtöljerna och sippa på ett glas vin, drink eller cocktail. Vi kommer att återkomma till Siam fler gånger. Det är klart!
    Nikke L gillar detta

Storgatan 65, 903 30 Umeå