Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Siba AB, Computer City Kungsgatan

Siba AB, Computer City Kungsgatan

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Håkan K:
Högsta betyg. Jag trodde min iMac 27 från 2011 hade givit upp för evigt när den blev svart och inte gick att starta men de här kisarna vet h...

Företag inom dator nära Siba AB, Computer City Kungsgatan:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Jonas H:
Min Datorsupport hjälpte mig med att köpa och installera en domän. Proffsigt och tillmötesgående bemötande från första stund till avslutet p...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Håkan K:

Läs vad 4 kunder tycker om Siba AB, Computer City Kungsgatan

• Martin S
    Martin S skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan
    Snälla SIBA! Kicka dessa blodiner, jag förstår att det har ett syfte på personalfesterna, att få göra en pung tömning i dem, men som kund vill man kommunikera med personal som kan något.
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig personal. Synd att det enda de har från Apple är iPods, då jag råkar vara ett Mac-freak.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan
    Detta är en riktig databutik med bra och kunnig service. Det är en av få butiker där man faktiskt kan fråga datarelaterade frågor och faktiskt få ett vettigt svar från någon som kan sin sak. Jag har bland annat köpt anitvirus-program och bildbehandlingsprogram här och alltid fått bra svar hur de funkar, hur de ska installeras och så vidare. Det är inte många butiker som tar sig sådan tid med kunderna. Dessutom är de bra att de har allt som rör datorer så man behöver inte springa runt och leta. Rekomenderas!
  • Nicolas E
    Nicolas E skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan
    Superservice. Expediten ägnade mig nästan en halvtimme för att komma fram till vilken laptop som passade mig bäst. Till slut skulle vi göra affärer och han föreslog att vi skulle kolla prisjakt.se för att se hur de låg i pris. Det visade sig att de låg flera tusen kronor för högt och han kunde inte ta ner det tillräckligt. Han rekommenderade mig att gå till stället där datorn var billigast och önskade mig lycka till. Så jävla just!

Kommer gå till Computer City i fortsättningen för trevlig och mycket kompetent service. Inte bara "mycket dator för pengarna"-tugget. Betyget blir dock bara en 3:a, eftersom datorn trots allt var för dyr.

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm