Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Kungsgatan

Kungsgatan

Kungsgatan 27, 111 56 Stockholm — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Företag inom dator nära Kungsgatan:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Monika R:
Hej Både min gamla dator Mac Book Air och min nya iPhone krånglade. Blev förtvivlad. Ringde Emil, som kom och åtgärdade allt, snabbt oc...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Maria V:
Jättebra snabb och proffsig service. Datorn blev fixad och klar på 10 minuter

Läs vad 3 kunder tycker om Kungsgatan

• Chris H
    Chris H skrev om Kungsgatan
    Deras grejer är restade fast det står att de finns i lager. Det är likadant om man går till butiken.
  • Anna H
    Anna H skrev om Kungsgatan
    fick vänta 40 minuter innan jag fick hjälp...! Det var en måndag kring lunch, hur är det möjligt?
  • Carl Johan D
    Carl Johan D skrev om Kungsgatan
    Inkompetent affärskedja. Inget som jag någonsin köpt hos siba har fungerat och det rör sig om allt från sladdar till mp3-spelar, cd-brännare och minidisc. Rörig inredning och varuuppradning. Gå till elgiganten på andra sidan vägen och gå samtidigt ner betydligt i pris.

Kungsgatan 27, 111 56 Stockholm