Alla kategorier Trafikskola Dalarna Mora Siljans Trafikskola AB

Moragatan 7, 792 30 Mora — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Siljans Trafikskola AB

• Gum O
    Gum O skrev om Siljans Trafikskola AB
    Jag har gått på siljans trafikskola i ett år nu, jag har i princip inte lärt mig ett skit.
    Dom två körlektioner jag tagit har varit extremt oeffektiva, det ägnades mer tid på dom åt att prata om vad min mormors fasters kusin hette än hur man kör bil.
    Jag har inte lärt mig någonting på teorilektionerna trots att jag gått på fyra stycken. All teori har jag lärt mig själv och på en kurs som fanns i skolan.
    Teoriprogrammet dom använder på sina datorer som man måste göra för att få göra det riktiga teoriprovet är jättedrygt och man lär sig ingenting av det, jag blir bara frustrerad av det. Idag när jag äntligen klarat den sista fasen och ska göra den slutgiltiga repetitionsfasen gav jag upp, det finns inga möjligheter för mig att lära mig svaren på dom frågorna jag får fel på med den boken jag fått, och eftersom man inte ser vilka dom rätta svaren är lär man sig ingenting. Absolut ingenting förutom att man själv är dålig.

Moragatan 7, 792 30 Mora