Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Farsta Hökarängen Sjöstadens Lås och Solskydd

Sjöstadens Lås och Solskydd

Pepparvägen 13, 123 56 Farsta — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sjöstadens Lås och Solskydd

• Privat P
    Privat P skrev om Sjöstadens Lås och Solskydd
    Hopplösa. När vi flyttade in i den nybyggda lägenheten blev vi uppsökta av en äldre man som var försäljare, om vi förstod saken rätt. Han delade ut lappar, ringde på, och var ganska ivrig. Vi behövde dock persienner, så vi tog chansen. Vi var övertydliga med våra önskemål - i sovrummet skulle vi ha persienner/gardin som helt blockerade dagsljus och säljaren gav skenet av att förstå. När persiennerna var monterade var det inte alls som vi önskat, och när vi påtalade detta sa han att det inte gick att ordna eftersom det är så dyrt ett fixa nya persienner.

Vi beställde även utanpåliggande persienner till ett annat fönster, på dem lossnade ett fäste och listen i metall som löper upptill blev "bockad" och är med andra ord inte längre intakt. Vi orkar inte bråka med dem mer, men lämnar ett starkt avrådande från att använda detta företag. Vi har lagt flera tusen på persienner utan att få det vi ville ha. Aldrig mer.
  • Håkan
    Håkan skrev om Sjöstadens Lås och Solskydd
    Jag är mkt förvånad över detta företags agerande. Vi kontaktade dom då våra persienner som vi fått installerade ett par år sedan har gått sönder. Vi ville ha dom servade och Sjöstadens Lås föreslog ett besök där dom kunde besiktiga felet snarare än att skicka dit en montör direkt. Ja men det lät ju bra och service-inriktat! Efter tre påringningar till företaget som varje gång bedyrar att dom ska dyka upp hos oss, så har vi gett upp! Tre kvällar med avtalad tid då vi stannat hemma för att invänta service, ingen kommer, inget samtal, Nada! Läser Kristoffers recention och blir inte ett dugg förvånad. Undrar om inte företaget är på väg ut ur branschen och därför bara struntar i kunder just nu? Rekommendation är glasklar, se er om efter annan leverantör av tjänst.
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Sjöstadens Lås och Solskydd
    Efter första kontakten skulle dem komma och sätta upp persienner hos oss, ingen dök upp och vi ringde upp, det hade visst blivit någon missförstånd för någon hade blivit skickad hem till oss!?

Dem skulle komma veckan efter lovade dem, men även denna förmiddag fick vi vänta förgäves...Uselt! Hur kan man lova kunder att dyka upp både en och två gånger för att sedan helt strunta i hela arbetet utan att ens meddela kunden...!?

Har nu hört från andra grannar om samma beteende och kan därför tyvärr inte rekommendera detta företag till någon...eftersom arbetet inte blir gjort!

Pepparvägen 13, 123 56 Farsta