Läs vad 165 Läs vad Yoga & Meditation

• 2020-12-21
    Turiya är en hänsynsfull ledare och en god pedagog som kan uttrycka hur rörelserna ska utföras också i förhållande till min förmåga. Dessutom så tacksamt att ni anpassat deltagarantalet och övningarna till rådande omständigheter.
  • 2020-12-21
    Jag har under hösten deltagit i två grundkurser och jag är väldigt nöjd. Lärarna är bra på att lära ut. Yogan har förbättrat mitt mående och hur det känns i kroppen. Det har också fungerat väldigt bra under pandemin då de följt riktlinjer och det varit enkelt att hålla avstånd. Jag är så tacksam!
  • 2020-12-21
    Skandinaviska yoga- och meditationsskolan är en traditionell skola där lärarna har djup kunskap och lektionerna är långa och lugna. För mig har det blivit en plats där jag kan vila, få distans till vardagen och stärka och läka kropp och sinne, och ta med mig en praktik som hjälper mig att möta resten av livet som det är.

Det här är inte stället för ”träningsyoga”, även om du garanterat kommer att bli både starkare och smidigare, däremot är det det absolut bästa stället för djupverkande yoga och meditation som gör skillnad i hela livet.
  • 2020-12-01
    Vänligt bemötande av kunniga, pedagogiska lärare!
  • 2020-11-26
    Jag hade inga förväntningar, blev positivt överraskad av den yogatradition och undervisningsmetodik som skolan använder sig av, tycker det är mycket sympatiskt innehåll och upplägg. Har deltagit i flera helg- och veckokurser sedan maj samt två retreater, en i somras på 14 dagar och en 5-dagars i september. Har sedan fortsatt med kvällskurser (4 kvällar/vecka sept-november) även online med både skolan i Stockholm och kursgården Håå i Småland.

Bemötandet har alltid varit trevligt och vänligt.

Mitt liv har fått ett nytt perspektiv och det är både spännande och intressant att lära sig mer, men också att gå tillbaka och jobba med grunderna igen. Stressnivån har gått ner rejält för mig, likaså vikten (!), och jag har fått ett nytt förhållningssätt för att skapa balans mellan jobb och fritid. Är mycket nöjd och har anmält mig till flera kurser till våren igen!
  • 2020-11-24
    Varit på många kurser genom åren. Alltid lika kunniga och skickliga lärare. Fantastiska kurser!
  • 2020-07-16
    Jag har gått på skandinaviska yoga och meditation i flera år
    Kurs ledarna har varit alltid och alla utan undantag professionella och generösa .
    Yoga och meditation har varit min lösning för att få hälsosamt liv , kurserna har alltid uppfyllt mina förväntningar
    Jag hoppas att jag fortsätter med det.
  • 2020-07-14
    gått 5 dagars yogakurs, grund. Som tidigare väldigt bra! Seriös, genomtänkt, traditionell, bra instruerad yoga. Erfaren kursledare, mycket innehåll. Bara bra alltså!
  • 2020-07-14
    Fin kurs i yoga och meditation. Grundlurs. 5 dagar
    Otroligt erfaren o trygg lärare. Mkt nöjd
  • 2019-12-30
    Hej,

Deltog i Grundkursen yoga avspänning & meditation.

- Vänligt och kunnigt bemötande.

- Yoga gör att kroppen blir starkare och rörligare, sover bättre, mer avslappnad och lugnare. Andas friare !!

- Yoga ger struktur, koncentration och focus. Berör på många
    nivåer.

- Hjälp att lära, omvandla, integrera och att komma vidare.
    En pågående omvandling !

- Långt över mina förväntningar !

YOGA - sök dig till den här skolan.

Vänliga Hälsningar
    Britt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte