Yoga & Meditation

Yoga & Meditation

216 omdömen om Yoga & Meditation

Sedan starten hos Reco 2015
Therese K

Klassisk yoga som lärs ut av fantastiska lärare med djupgående kunskaper. Kursupplägg på olika nivåer som passar alla, lärarna ser var och en och stöttar med det som behövs. Har gått här i 25 år och kommer fortsätta i minst 25 år till.

Maria F

- Kunnigt, engagerat och öppet bemötande. - Hade tagit några korta kurser tidigare. Det var bra om nu ännu bättre. - Väldigt nöjd

Jeffrey C

It went ok but could be a little more on hands(showing and correcting what we are doing)

Ewa B

Man uppfyllde mina förväntningar.

Elsa R

Jättebra ledare! Mycket utvecklade kurs, har inget dåligt att säga om kursen. Exceptionellt i sin helhet.

Gerda A

Fint bemötande, fridfull och skön miljö. Givande kurs.

Lilian V

Bra! Yogakurs för oss äldre, lättillgänglig och lättförstådd. Lite enahanda kanske om man gått många år! Men bra!

Anna R

Bästa undervisning, proffs, bästa harmoniskt utformade yogasal med fina material o färgsättning, bästa bemötandet. Ett gudomligt lugn Kommer att vara Skandinavisk Yoga trogen så länge jag lever. Stort grattis o bravo för allt

Kristian K

Hade inga erfarenheter av Yoga och meditation tidigare. Väldigt lärorikt och bra kursledare som såg att jag inte var van vid yoga och anpassade så gott det gick till de olika övningarna.

Camilla C

Trevligt bemött. Bra lärare. Gick ner i varv, ville lära mj meditera.