Yoga & Meditation

Yoga & Meditation

230 omdömen om Yoga & Meditation

Sedan starten hos Reco 2015
Åsa E

Jag deltog på grundkurs i yoga och meditation. Allt har varit så bra. Fint bemötande av läraren (Mira), pedagogiskt och lugnt. Bra att man kan delta digitalt om man får förhinder.

Lisbeth B

Bemötandet på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola är alltid mycket gott. Jag har återupptagit min yogapraktik efter många år och är väldigt glad för det. Märker att det ger resultat i min vardag i form av mer energi och tillit till mig själv. Tycker om de långa lektionerna och att de innehåller både yogaställningar, andningsövningar, djupavspänning och meditation. Är så glad för att denna skola finns.

Svar från Yoga & Meditation

Stort tack Lisbeth! Jättekul att se dig tillbaka igen! Allt gott, Turiya

Lorena V

Det är en mycket bra skola med erfarna lärare. Det är helt fantastiskt

Josepha L

Det bästa och mest genuina yogastället i Stockholm. Här får man chansen att utöva klassisk yoga med välutbildade lärare i en rofylld miljö. Rekommenderas innerligt för både de som vill gå djupare med sin yoga och de som bara vill komma ner i varv.

Anna C

Alla annan yoga bleknar. Vill du göra på det riktigt och få resultat, går du på den här kursen.

Ritva H

Jag har gått mänga år i yoga och meditation i omgångar. Återvänder till skolan. Tycker att Mira är trevlig och inspirerande lärare. Jag får det jag väntat mig.

Helena K

Yoga och meditation mellansteg var det som jag gick via zoom. Det jag gillar med undervisningen är bredden i övningarna: yogaställningar, andningsövningar, meditation och avslappning. Jag gillar att det är långa pass. Mycket erfaren lärare. Man lär ut hatha yoga som känns ursprunglig. Bra med möjlighet att delta via zoom. Det fungerade också bra. Har gått tidigare många terminer på plats Kommer fortsätta. Behöver yogan som motvikt till all stress i vardagen.

Fanny T

Jättebra! Ödmjuka och tillmötesgående. Man kommer ner i varv och blir guidad till en skön stund med sig själv.

Petra Å

Genuin och välgrundad meditationsskola. Mira kunde sin grej

Alf W

Jag går sedan över 20 år till kurserna. Skolans seriositet och pålitlighet är mitt största kvalitetsbetyg. Kurserna i Håå var väldig betydelsefulla för mig. Det regelbundna främjar kroppens välmående och hjälper mig att hantera ålderns smärtor. Jag tycker bara inte om det här sättet att få omdömen. Jag föredrar verkligen det personliga samtalet.

Svar från Yoga & Meditation

Hej Alf, Tack för ditt omdöme. Roligt att höra. På det här sättet ger du dina erfarenheter vidare till andra på ett värdefullt, personligt och trovärdigt sätt. Du hjälper oss att tala om vilka vi är och andra att hitta rätt. Men att mötas och samtala är givetvis alltid viktigt. Bästa hälsningar Mira