Yoga & Meditation
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 118 kunder tycker om Yoga & Meditation

• Charlotta H skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Jag går på yoga mellansteg. Läraren har ett genuint kunnande och vägleder klassen i olika yogaprogram och meditationer på ett sätt som gör att man går därifrån avspänd och med inre lugn, och glad!
    Om jag hade mer tid skulle jag gå fler klasser i veckan. Kursen gör att man blir mer smidig och rörlig i kroppen, samtidigt som man får ett inre välbefinnande och känner sig i balans. Läs mer
  • Ulruka L skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    grundkurs i yoga och meditation
    har blivit mycket bra bemött
    mycket bra kurs, pedagogiskt upplagt, anpassat till individerna Läs mer
  • Anne K skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Grundkurs i meditation och yoga. Utmärkt kurs! Läs mer
  • Eli L skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Lycklig över att få ta del av lärarnas kunskap och deras mycket långa erfarenhet av att undervisa. Läs mer
  • Anna P skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Yoga o Meditation var bra, samt läraren.
    Jag ser framåt med fortsättning på hösten!

M v h Anna Paavilainen Läs mer
  • Claude H skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    I särklass den mest seriösa och ambitiösa yoga och meditationsskolan i Sverige.

Jag har gått tidigare på skolan i flera år och har nu avslutat två grundkurser.

Personalen är fantastiskt duktiga och kunniga. De går helt enkelt inte att jämföra med något annat. Läs mer
  • Christer L skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Kunniga, seriösa och en genomtänkt och skonsam höjning av intensiteten på passen allt eftersom kurserna fortskrider. Läs mer
  • Lee K
    Lee K skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Jag har medverkat i prana Vidyja kursen på håå i småland på en 15 dagars retreat.
    Det har varit en tid av fördjupning som att skala av lager efter lager för att komma fram till kärnan.
    Lärarna håller en mycket hög nivå och man blir förvånad hur de varsamt för gruppen framåt dag för dag.
    Att medverka i retreaten är som att kliva ner i ett reningsbad.
    Världen upplevs med ett förnyat öppet sinne. Läs mer
  • Jessica E skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    På Skandinaviska Yoga och Meditationskolan har jag blivit vägledd på ett mjukt och välkomnande sätt att utforska mitt sinne och kropp. Jag som alltid velat rusa på utmaningar har fått lära mig hur värdefullt det är att vara i kroppen och iaktta vad sinnet gör istället för att reagera impulsivt.
    Jag har gått både yoga och meditationskurser i Stockholm och rekommenderar de kurserna till de som är nyfikna. Läs mer
  • Bodil L skrev om Yoga & Meditation en del av Skandinavisk Yoga och Meditationsskola
    Yoga för seniorer, bra information i första brevet, mina förväntningar var att jag skulle må bättre av yoga.
    Jag mår bättre både psykiskt o fysiskt, har mindre ont i leder, rör mig bättre.
    Väldigt nöjd o kommer att fortsätta Läs mer
Yoga & Meditation
Gravidyoga