Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Eslöv Skånska Bil

Skånska Bil

Per Håkanssons Väg 34, 241 38 Eslöv — Visa karta

Skånska Bil i Eslöv är en märkesoberoende bilhandlare med högsta kreditvärdighet. Vi samarbetar med Wasa kredit, MyMoney och DNB Finans för att hitta den bästa finansieringslösningen för just dig. Vanligtvis kan vi också ge upp till två års garanti på våra bilar.

Vi ser gärna att du ringer och bokar en visning för att vi ska kunna ge dig den allra bästa och personliga servicen. Du är välkommen att boka en tid som passar dig, vilken dag i veckan som helst.

Hör av dig till oss på Skånska Bil nästa gång du vill köpa, sälja eller byta bil!

Läs vad 49 kunder tycker om Skånska Bil

• Jeanette N
    Jeanette N skrev om Skånska Bil
    Skånska Bil var proffsiga genom hela köpprocessen av en begagnad Land Rover Discoveryn. De ordnade provkörning en helgdag när jag var på genomresa. De överspelad inte, priset var på rätt nivå och de var noga med att informera om vilja risker som finns vid köp av begagnad bil. Transport av bilen ordnades oclsåfrån Skåne till Östergötland. Jag är nöjd och fick den bil jag ville ha för det priset jag var beredd att betala.
  • Bo J
    Bo J skrev om Skånska Bil
    Det var mycket bra.
    Köpt en BMW Z4 den var jätte fin.
    Det ända som vart en miss var att
    Jag inte sa till om att dom skulle
    ha serva den....
  • Nils H
    Nils H skrev om Skånska Bil
    Vi skulle titta på mindrömbil och valde att börja i eslöv skånska bil.det ångra vi inte,ett mycket trevlig bemötandet,mycket villiga att visa utbudet av bilar som fanns i flera andra lokaler, vi fick uppleva att vi var viktiga i vårt bil köp
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Skånska Bil
    Vänligt bemötande och bra service.
  • Meca M
    Meca M skrev om Skånska Bil
    Hej det jag kan säga att Skånska Bil Firma er det Bästa som finns Mycket Trevligt Pesssonal Specielt Säljare Gabriel Starkt Rekomenderar mvh Meca
  • Peter S
    Peter S skrev om Skånska Bil
    Bra bemötande och smidig affär. Kan varmt rekommendera Skånska bil.
  • Elvis R
    Elvis R skrev om Skånska Bil
    Hej Jag Köpte några bilar ifrån Skånska Bil och dem en om de Bästa kanske i Sverige på att Hjälpa, Micket Trevliga Specielt en säljare som Heter Gabriel, så Jag Rekomenderar Starkt att ni Köper Bil hos Skånska Bil Bästa Bil Firma i Sverige Hälsningar Elvis
  • Gerard H
    Gerard H skrev om Skånska Bil
    Har köpt en Mercedes av Skånska bil AB Upplevde ett personligt o trevligt bemötande o är mycket nöjd med affären
  • Robert B
    Robert B skrev om Skånska Bil
    Mycket trevlig personal kände mig verkligen som en viktig kund trotts att jag bara köpte en av deras biligaste bilar. De såg verkligen till att jag blev jättenöjd Rekommenderar verkligen dem.
  • Vladimir O
    Vladimir O skrev om Skånska Bil
    Hellt ok ... jätte nöjd ... proffissar...
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Skånska Bil
    Väldigt bra bemötande och bra service!!
  • Peter P
    Peter P skrev om Skånska Bil
    Bilaffären gick smidigt hela vägen.Fick problem med bilbatteriet men den kostnaden stod Skånska Bil för.Bilen jag köpte var i fantastisk skick o är jättenöjd.Kan rekommendera att köpa bil hos Skånska Bil.Kan tänka mig köpa bil där igen.Peter
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Skånska Bil
    Snabbt, smidigt och bra bemötande 👍
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Skånska Bil
    Förtroende, ambitiösa o kundfokuserad personal. Extra tack till Torbjörn som hjälpt till o förgylla min vardag i min nya bil.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Skånska Bil
    Trevligt bemötande.
    Inga konstigheter alls.
    Ett bra och seriöst företag.
  • Ludvig N
    Ludvig N skrev om Skånska Bil
    Bra service, lättillgängliga och förtroendeingivande.
  • Bernt B
    Bernt B skrev om Skånska Bil
    Tycker att bemötandet var som förväntat, dvs OK! Kan rekommendera andra att handla hos Skånska Bil.
  • Lars P
    Lars P skrev om Skånska Bil
    Kunde nå säljaren per telefon utan problem. Ett antal samtal som alltid besvarades. Det sätter jag stort ingångsvärde på.

Mötte upp på järnvägsstation med bil. Mycket galant.

Köpte bilen efter provtur, som var i utmärkt skick, både utvändigt och invändigt.

Professionell hantering av köpeavtal och försäkring samt påställning av fordonet.

Säljaren ringde efter två timmar och kollade min upplevelse och att jag var nöjd som kund. Även uppringd efter ett antal dagar för att kolla läget.Mycket positivt!

Sammanfattat en mycket lyckad affär! Högsta betyg.
  • Ferenc P
    Ferenc P skrev om Skånska Bil
    Trevliga, Ärliga och Pålitliga
  • Hans B
    Hans B skrev om Skånska Bil
    Seriöst och proffisionellt där vi jag göra affär fler gånger
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Skånska Bil
    En finare bil är svårt att hitta, väldigt fin både in o utvändigt. Precis som på bilderna och beskrivningen.
    Köpt flera bilar innan denna. Bara de bästa rekommendationer 👍👍
  • Jan P
    Jan P skrev om Skånska Bil
    Skånska bil fixade en snabb och ekonomisk bra affär för kunden
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Skånska Bil
    Bra kundbemötande, trevlig försäljare. Har bara positivt att säga. Jättenöjd kund
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Skånska Bil
    Köpt flera bilar från Skånska bil, samtliga affärer känns 100%. Bilarna är väldigt bra skicka mil/ålder.
    Hoppas på en långsiktig relation med S B. Kommer absolut köpa nästa bil där också.
    Övriga bilhandlare borde ta efter och lära sig.
  • Hampus P
    Hampus P skrev om Skånska Bil
    Jag är mycket nöjd med både bemötandet och bilen, den är i kanonskick och Gabriel löste finansiering och allt. Det jag uppskattade mest var att han inte var så säljig av sig utan mest hjälpsam och vänlig. Jag uppskattade också att han ringde upp efter och frågade om jag var nöjd.
  • Robert N
    Robert N skrev om Skånska Bil
    Fina och bra bilar.Trevlig och kunnig bemötande av säljaren.
    Tack Gabriel.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Skånska Bil
    Tillmötesgående och hjälpte till att lösa de defekter bilen såldes med kostnadsfritt för mig.
    Tog sitt ansvar och det ger många pluspoäng!
  • Enis M
    Enis M skrev om Skånska Bil
    Oseriös person dåligt mottagande dålig beskrivning stämmer ej överense med beskrivning av objek
  • Shemsi A
    Shemsi A skrev om Skånska Bil
    Skånska bil är det bästa i hela Sverige!!!
  • Karl J
    Karl J skrev om Skånska Bil
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Isabella C
    Isabella C skrev om Skånska Bil
    Inget att klaga på. Nöjd kund 👍
  • Anders A
    Anders A skrev om Skånska Bil
    Trevlig handlare, ,alla kunder är viktiga.
  • Lars-olov L
    Lars-olov L skrev om Skånska Bil
    Bra o reko service. Mycket fina bilar....bra bemötande
  • Stephanie S
    Stephanie S skrev om Skånska Bil
    Gabriel är extremt bra, så tacksam och nöjd med honom. Nästa bilköp blir hos Gabriel, utan tvekan.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Skånska Bil
    Kanon fullt nöjd med affen mellan oss
  • Bo E
    Bo E skrev om Skånska Bil
    Mina kontakter med skånsks bil har varit bra.
  • Kent A
    Kent A skrev om Skånska Bil
    Bästa från början till slut, serviceminded.
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Skånska Bil
    Alla vill göra en bra affär självklart. Chefen blev en aning arg på sin medarbetare när vi skulle köpa våran bil. Det va bl.a för jag vill ha vinter däck med till bilen och även för en annan kund hade stängt huvun på en bil jävel.jag blev ganska illa tillmods och va väldigt nära på att gå därifrån utan bilköp och köpa bil någon annanstans. Sa även till han killen som jobbade där att chefen skulle nog ta och fundera innan han flippar framför kunder på det jävla viset.. Ajja bilen köptes iaf och inga krångel med den såå blir 3/5 från mig.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Skånska Bil
    Mycket trevlig och god service. Kan rekommenderas.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Skånska Bil
    Trevlig och god service. Kan varmt rekommenderas.
  • Gjergj G
    Gjergj G skrev om Skånska Bil
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam även efter affären.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Skånska Bil
    Trevlig bemött ,fick låne bil då ett mindre fel uppstod viket är riktigt bra service
  • Ola A
    Ola A skrev om Skånska Bil
    Köpte min drömbil här. Väldigt nöjd.
  • Kacper M
    Kacper M skrev om Skånska Bil
    Bra service snabb och bra. Trevligt bemötande rekommenderar verkligen
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Skånska Bil
    Trevligt bemött, slutade med affär och än har inte bilen krånglat så det är bra!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Skånska Bil
    Allt bra. Jag rekommenderar gärna din bilfirma till mina vänner.
    Hälsningar Bengt.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Skånska Bil
    Alldeles ypperlig service .bilen underbart välskött med nya bromsar runt om nyservad .. nybesiktigad allt som man värderar högt som kund . Bara positivt att säga ...
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Skånska Bil
    God service och bra tillgodomötande personal
  • Per-olof M
    Per-olof M skrev om Skånska Bil
    Fantastiskt kund support, bästa jag varit med om. Hel nöjda.

Per Håkanssons Väg 34, 241 38 Eslöv