Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg Skjortfabriken.com

Scandinavien, Internet — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Skjortfabriken.com

• Henrik G
    Henrik G skrev om Skjortfabriken.com
    Varning för detta företag! Jag har inte fått skjortan som beställts och har mailat två gånger på 7 dagar utan att få något som helst svar att ärendet är under utredning eller liknande. På hemsidan utlovas svar inom 24h. Kommer göra anmälan till ARN och varna på övriga internetkanaler.
  • Anders K
    Anders K skrev om Skjortfabriken.com
    Har hittat Skjortfabriken efter lite olika andra leverantörer av skräddarsydda skjortor.
    Är nu på väg att beställa min 14:e skjorta och kan bara säga att allt är helt perfekt!
    Kvalitet, pris, kundtjänstens bemötande. Sen kan man såklart önska leverans på 3 dagar och att alla färger och mönster ska finnas att välja bland, men hur rimligt är det?
    Att frossa i ca 150 olika tyger och kombinera detta med lika många accenter räcker länge!
    Kommer att fortsätta beställa tills jag har för många bara för att det är så enkelt och kul att hitta nya kombinationer!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Skjortfabriken.com
    Beställt ett tiotal skjortor från Skjortfabriken.com och alltid varit supernöjd. Igår gjorde jag en beställning på ytterligare tre skjortor men av misstag råkade jag ange fel storlek i kragen vilket jag upptäckte först efter att ordern gått iväg. Ett enkelt mail till kundtjänst löste det hela så skjortorna får nu den rätta kragstorleken och jag blir ännu en gång supernöjd! Mycket bra och snabb service!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Skjortfabriken.com
    Beställt ett tiotal skjortor från Skjortfabriken.com och alltid varit supernöjd. Igår gjorde jag en beställning på ytterligare tre skjortor men av misstag råkade jag ange fel storlek i kragen vilket jag upptäckte först efter att ordern gått iväg. Ett enkelt mail till kundtjänst löste det hela så skjortorna får nu den rätta kragstorlekn och jag är supernöjd! Mycket bra och snabb service!
  • joakim g
    joakim g skrev om Skjortfabriken.com
    Fick hem min första skjorta nu. betalade 245 kr (ord pris, 395;-) och måste säga att kvalitén på tyget är långt över min förväntan och du måste upp på minst en stenströms skjorta för att få lika bra tyg i skjortan. Jag har beställt 2 skjortor från tailorstore tidigare som har bättre utbud av tyger men tyvärr är kvaliteten kass. Personligen tycker jag att nackdelarna är de extremt fula knapparna som min skjorta leverarades med och som inte alls ser ut som på hemsidan, några få lösa trådar och den extremt långa väntetiden som i mitt fall var 45 dagar. Sammanfattningsvis så får man en bra skjorta för pengarna och trots väntetiden så hade jag gett en femma i betyg om det inte vore för knapparna på skjortan.

Tillägg; De misslyckas något med bröstmåttet och det vore bättre med separata mått för rygg och framsida. för tillfället så blir skjortan tight över ryggen och lite pösig på framsidan under armarna. inget som syns om det är en kostymskjorta men planerar man att bära skjortan utan kavaj så ser det inte helt perfekt ut om man har valt en egenmodifierad slim fit modell. De flesta konfektyr skjortorna är även de ofta för tighta över ryggen för mig så har man problem med detta så skulle jag föreslå att man ökar på bröstmåttet något.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Skjortfabriken.com
    Väldigt bra kvalité på skjortorna för det priset. Det ända som måste förbättras är frakttiden. Annars är jag väldigt nöjd.
  • Peter
    Peter skrev om Skjortfabriken.com
    Har 3 st skjortor nu som sitter perfekt och 2 till på väg.

Enkelt att designa en "unik" skjorta efter egen smak och framförallt efter egna mått.

Stort urval av tyger i bra kvalitet och många färger att välja på.

Enkel och användarvänlig hemsida.

Mycket prisvärt!
  • Peter L
    Peter L skrev om Skjortfabriken.com
    Har hittills beställt 5 skjortor av detta företag. Jag är mycket nöjd! Kvalitén är mycket bra för pengarna. Jag gillar att man kan måttbeställa samt de många alternativen på krage, manschett osv... Betyg 5 uppnås när leveranstiden är lika oavsett vilken tid på året man beställer.
  • Dejan N
    Dejan N skrev om Skjortfabriken.com
    Första gången man handlar hos dem. Ganska lite att välja på när man vill göra en egen skjorta.

Tråkigt också att dem kräver betalt från min egen ficka på frakten när man har presentkort på 600 spänn och bara nyttjat ca 500. Tycker det är väldigt snålt.
  • Alex E
    Alex E skrev om Skjortfabriken.com
    Jag har handlat ca 10 skjortor i flera olika ordrar. Kvalitet och finish är alltid riktigt bra. Leveranstid varierar beroende på orderingång, har fått någon order på 18 dagar och någon på 30 dagar. Jag har reklamerat en skjorta efter ett fel på tyget, det löste sig smidigt och snabbt. Vill absolut rekommendera skjortfabriken, min profil är sparad och det tar mig 2 min att beställa en ny prisvärd skjorta.

Scandinavien, Internet