Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Östermalm Skön Hud Jeanette Sahlström

Skön Hud Jeanette Sahlström

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Här kan du koppla av och njuta av olika välgörande behandlingar, som tex. ansiktsbehandling, olika kroppsbehandlingar och massager. Besök min hemsida; www.skonhud.se för att ta del av hela behandlingsmenyn.

Läs vad 9 kunder tycker om Skön Hud Jeanette Sahlström

• Sofie W
    Sofie W skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Trevlig människa, lättsam att prata med och ger en underbar behandling. Läs mer
  • Pamela L
    Pamela L skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Det är alltid lika skönt att få behandling av Jeanette. Läs mer
  • Petja S
    Petja S skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Jeanette, gav från första stund ett mycket trevligt intryck. Glädjande nog har även hennes behandlingar varit fantastiskt bra. Hon är väldigt service minded. Läs mer
  • ulrica
    ulrica skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Hon fixar dom mest perfekta ögonbrynen!!!
    Kommer definitivt fortsätta gå hos dig:-) Läs mer
  • shanika
    shanika skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Skön hud är fantastiskt! Förutom en magisk stund av frizon möts man av enorm professionalism och kunnande. Jeanette, som driver Skön hud, tar hand om dig på ett mycket ärligt och uppriktigt sätt. Full pott! Läs mer
  • anna t
    anna t skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Om du nu ändå bestämt dig för att unna dig ett besök hos en hudterapeut finns det då någon anledning till att inte välja den bästa? Hos Jeanette och skön hud får du allt det du förväntat dig och lite till. Jeanette ger dig 110 procent i allt hon gör, det blir en näst intill magisk upplevelse som du sent kommer glömma! Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Har du inte besökt SkönHud? Det måste du göra!
    Jeanette lägger verkligen ner sin själ i allt hon gör och det märks på sättet man blir omhändertagen. Efteråt känner man sig utvilad men framförallt otroligt fräsch i huden. Kan även rekommendera att man fixar sina naglar där:) så unna dig lite lyx! Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Jag rekommenderar alla som vill skämma bort sig själva lite att besöka SkönHud. Man blir nerbäddad i ett mysigt rum med tända ljus och avslappnande musik. Sen blir man varmt omhändertagen av Jeanette som är så otroligt duktig! Resultatet som jag har fått efter att ha besökt SkönHud är över förväntan. Nu senast blev jag rekommenderad en olja som har gjort min hud mycket jämnare och gett mig färre torra fläckar och blemmor. Läs mer
  • Silvia H
    Silvia H skrev om Skön Hud Jeanette Sahlström
    Det finns inte mycket som är skönare än att få en behandling av Jeanette. Det kan vara lite jobbigt med rengöringen men det glömmer man helt bort när det är dags för ansikts och hårbotten-massage. Jag säger bara mmmmmmmm. Huden blir som sammet och hon är fantastiskt bra på att fixa till ögonbryn och ögonfransar Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Patricia B Patricia B tycker:
“Har aldrig varit så nöjd hos e...” Läs mer

Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM