Söderorts Elservice AB

4.2

5 omdömen om Söderorts Elservice AB

Gustav L
Skrev om Söderorts Elservice AB

Verkligen tillmötesgående och toppenservice. Enkla att komma i kontakt med, snabbt första möte och offert dagen efter. Offerten var välskriven och detaljerad. Arbetet utfördes några dagar senare och gick snabbare än vi trott. Vi jordade hela lägenheten och bytte strömbrytare samt eluttag. Skulle verkligen rekommendera Söderorts Elservice - vi kommer anlita dem igen!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Matilda S
Skrev om Söderorts Elservice AB

Söderort elservice var hos mig och drog om all el i mitt hus. Det var snabba, lyhörda och har de elbehörigheter som krävs. Kan varmt rekommendera !

lina k
Skrev om Söderorts Elservice AB

Killarna på Söderorts elservice ab har varit med från början till slutet av min nybyggda villa ute på lidingö. jag är så nöjd med dom och rekommenderar dom starkt ! finns ingenting att klaga på.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Linda a
Skrev om Söderorts Elservice AB

Vi anlitade Söderortselservice ab för att dra om all el i vår villa. Det var snabba, lyhörda och bra prismässigt! De var även flexibla och kunde komma snabbt.

Christian  K
Skrev om Söderorts Elservice AB

Varning! Anlitade dem, bokade tid allt verkade fint tills de skulle dyka upp.. De kom aldrig! Ringde, sms:ade och emailade - fick aldrig något svar, ingen förklaring. De kanske kan el, men verkar totalt skita i kundservice och sitt eget rykte.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen