Söderorts Elservice AB

Läs vad 5 kunder tycker om Söderorts Elservice AB

• Gustav L

2019-01-31

Gustav L skrev om Söderorts Elservice AB
    Verkligen tillmötesgående och toppenservice. Enkla att komma i kontakt med, snabbt första möte och offert dagen efter. Offerten var välskriven och detaljerad. Arbetet utfördes några dagar senare och gick snabbare än vi trott. Vi jordade hela lägenheten och bytte strömbrytare samt eluttag. Skulle verkligen rekommendera Söderorts Elservice - vi kommer anlita dem igen! Läs mer
    KNG El Konsult och Installation AB
    4.7 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för"
  • 2018-12-26

Matilda S skrev om Söderorts Elservice AB
    Söderort elservice var hos mig och drog om all el i mitt hus. Det var snabba, lyhörda och har de elbehörigheter som krävs. Kan varmt rekommendera ! Läs mer
  • 2018-12-03

lina k skrev om Söderorts Elservice AB
    Killarna på Söderorts elservice ab har varit med från början till slutet av min nybyggda villa ute på lidingö. jag är så nöjd med dom och rekommenderar dom starkt ! finns ingenting att klaga på. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2017-12-05

Linda a skrev om Söderorts Elservice AB
    Vi anlitade Söderortselservice ab för att dra om all el i vår villa. Det var snabba, lyhörda och bra prismässigt! De var även flexibla och kunde komma snabbt. Läs mer
  • 2017-11-16

Christian K skrev om Söderorts Elservice AB
    Varning! Anlitade dem, bokade tid allt verkade fint tills de skulle dyka upp.. De kom aldrig! Ringde, sms:ade och emailade - fick aldrig något svar, ingen förklaring.

De kanske kan el, men verkar totalt skita i kundservice och sitt eget rykte. Läs mer
    Elkontakten Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 125 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att gör"

Bästa elektrikerna i Haninge:

Tamara M Tamara M tycker: