Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Norrtälje Solna Däck-Service Ljansson AB

Solna Däck-Service Ljansson AB

Uppsalavägen 16, 762 41 Rimbo — Visa karta

Vi har alla ledande märkesdäck och även däck till lågpris och räntefri avbetalning.
Om din bil behöver en snyggare stil, kom in till oss så gör vi om den på vår fälgdator.

Läs vad 3 kunder tycker om Solna Däck-Service Ljansson AB

• Brynhilda E
    Brynhilda E skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB
    Blev toklurad av dessa skojare för ca 2 år sedan. Efter att ha haft mina sommardäck på förvaring ville de inte sätta på dem då de tyckte att däcken var för slitna. Jag frågade varför de inte sa detta innan förvaringen. Det fick jag inget svar på. Det gick bra att ta betalt va? Herrarna blev sura när jag i min tur vägrade köpa nya däck av dem. Som tack ställde de däcken upprätt i backluckan, istället för att lägga ner däcken... Otroligt korkat. Fick stanna för att lägga om däcken då de slog mot rutan... Total avsaknad av kundbemötande. Usch! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB
    Hade mina sommardäck på förvaring hos Solna Däckserivce. Några veckor innan sommarsäsongen ringde de och sa att ett däck var dåligt och frågade om jag ville beställa nya. Jag svarade att jag minns att även ett däck tappar tryck men jag vet inte vilket det är och det kan ta över en vecka för trycket att falla så jag vill sätta på däcken för att sedan se vilket det är och då beställer jag två nya. Eftersom det inte var något fel på mönsterdjupet så ville jag inte beställa fyra nya däck. Fick frågan om jag ville beställa två nya i alla så att det fanns hemma. Jag svarade nej, jag vill själv jämföra lite priser. Några veckor senare kom jag för att sätta på mina sommardäck, de vägrade och sa att det var farligt och köra med det dåliga däcket. Jag sa, tack för upplysningen och att jag redan hade kommit överens på telefon, kan ni sätta på sommardäcken i alla fall? Svaret var nej det gör vi inte. Ett uselt sätt att försöka tvinga mig att köpa däck av just Solna Däckservice. Läs mer
    Brynhilda E gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB
    Okej, så här är det, jag har köpt tjänster på Solna Däckservice ett par gånger. Bägge gångerna har de kunnat ta emot mig samma dag, vilket ska framhållas - det är bra. Bemötandet är precis som det brukar vara på verkstäder enligt min mening, dvs lite "du ska vara tacksam att jag orkar ta tag i det här idag". När de snöt mig på 400 spänn för att laga ett punkterat däck häromsistens kände jag mig lite skändad. Läs mer
    Tobias B, Tobias B gillar detta

Västberga allé 40, 12630, HÄGERSTEN