Solskyddsinredarna i Norden AB

Solskyddsinredarna i Norden AB

solskyddsinredarna.se
  • BadgeThreeYears

Vi hjälper dig inreda med markiser, solskydd och gardiner i Göteborg Med ett unikt öga för inredningsdesign och service erbjuder Solskyddsinredarna ett stort utbud av markiser, solskydd och gardiner i skandinavisk design. Vi vänder oss till både privatpersoner, företag och offentliga miljöer. Vi levererar till Göteborg Kungälv...

167 omdömen om Solskyddsinredarna i Norden AB

Sedan starten hos Reco 2021

Björn A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snabbt och trevlig montör. Kommer att anlita dem i fortsättningen

Bo R
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket nöjda! Trevligt bemötande!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Bo! Hör av er om vi kan hjälpa till med något mer.

Marina R
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Ett personligt och proffsigt bemötande. Montering och sömnad av gardiner i två lager blev fantastiskt vackert i vardagsrummet. Samt väldigt bra att kunna bolla idéer med kompetents inom området. Vi kan varmt rekommendera Solskyddsinredarna!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Marina! Glada att vi fick hjälpa till med era gardiner. Bara att höra av er om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Jacob J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Förstklassig service, väldigt lätt att få tid och bra utfört arbete

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Jacob! Vi hjälper gärna till om det skulle vara något. Bara att höra av dig.

Berit L
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snabbt svar o bra bemötande. Behövde hjälp med att montera upp solskydd. Fick hjälp inom några dagar. Nöjd.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Berit! Glad att vi kunde hjälpa till. Hör av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Christina A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket bra bemött! Tony hjälpte oss att sätta upp plisségardiner i en matsal och fixade några persinner, inget speciellt stort jobb. Vi är så nöjda! Snabbt och proffsigt! Kommer anlita firman igen, dessutom varmt rekommendera. Mvh Christina

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Christina! Så glad att ni blev nöjda med plisséerna. Bara att höra av er igen om ni vill komplettera eller får mer problem med persiennerna.

Åke S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Välgjord offert, hög kvalitet på levererade produkter och ett kompetent och snabbt montage och installation på plats.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Åke! Vi är glada som fick möjlighet att leverera solskydd till er. Bara att höra av dig om det skulle vara något.

Roy L
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Byte av motor till markis. Fungerade perfekt enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera Solskyddsinredarna.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Roy! Härligt att ha en fungerande markis inför våren. Bara att höra av dig om det skulle vara något annat vi kan hjälpa till med.

Bertil V
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snabb och tydlig respons på offertförfrågan liksom på bokning av besök för uppsättning Våra förväntningar om professionell rådgivning och d:o uppsättning av solskydds- och insynsskyddsgardiner infriades. Vi är mycket nöjda.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Bertil! Det är bara att höra av er om det skulle vara något eller om vi kan hjälpa er med något annat.

Alicia J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Fick ett mycket bra bemötande av företaget, både vid rådgivning och uppsättning av gardiner till mitt vardagsrum. Företaget lyssnade på mina önskemål och kunde bidra med förslag utifrån vad dem tyckte skulle passa i rummet. Mycket professionell och jag är jättenöjd med resultatet.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Alicia! Vi är glada att kunna leverera rätt solskydd till dig. Hör av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Katarina S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bra, trevligt, snabbt, proffsigt.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Katarina! Glada att vi fick hjälpa till. Bara att höra av er om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Dennis M
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Vi tog in några offerter på plisséer till vårt nya boende och Solskyddsinredarna i Norden AB hade den mest seriösa utav dom. Tony var lyhörd för våra önskemål och resultatet blev fantastiskt. Kan inte annat än rekommendera.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Dennis! Glada att vi fick hjälpa till även denna gången.

Lars D
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Rätt kvalitet till rätt pris! Proffsigt!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Lars! Bara att höra av dig om det skulle vara något mer du behöver hjälp med.

Gunnel O
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bara positivt, både i kontakten innan i samband med tidsbokning och vid byte av lina till persienn.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Gunnel! Glada att vi kunde hjälpa till. Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Aneta F
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Jättebra personlig service. Rekommenderas varmt.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Aneta! Hör av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Annelie P
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket nöjd! Rekommenderar varmt detta företag

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Annelie! Glada att vi fått hjälpa dig med solskydd och gardiner. Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Stefan S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket nöjd med allt, från första kontakt till leverans!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Stefan! Glada att vi fått hjälpa till med både utvändigt och invändigt solskydd.

Molly B
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Allt gick på rails. Väldigt bra bemötande och jobbet var professionellt utfört. Kan absolut rekommendera. Top betyg

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack för det fina betyget! Hör av er om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Alexandra S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Varmt rekommenderas: Lätt att få kontakt; gör alt vad har lovades; kvalitets produkter (Clearview nätdörr); snabb leverans; noggrann installation.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Alexandra! Alltid trevligt att få hjälpa till. Återkommer när den andra dörren är fixad.

Margreth J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket bra bemötande och service!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Margreth! Hoppas du får njuta av både sol och skugga på din fina inglasade balkong. Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Ronny R
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Allt fungerade till min fulla belåtenhet denna gången också. Jag har sedan tidigare jobb kontakt med Tony och kontaktade honom även nu för byte av markisväv och detta fixades, lätt, problemfritt och smidigt o till min belåtenhet. Kommer att göra motsvarande nästa gång ett jobb behöver höras. Mvh Ronny

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Ronny! Vi är glada att du vill återkomma till oss och alltid kul att få hjälpa till.

Razan S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

På tiden, trevliga och bra jobb

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Razan! Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Kristina B
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Tony på Solskyddsinredarna kan verkligen sitt jobb.Mycket bra på att visa olika förslag och ta fram en snygg och funktionell lösning för kund.Blev verkligen nöjd med mitt draperi i hallen.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Kristina! Glad att det blev så bra och kunde hjälpa dig att ta beslut. Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Marguita S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Proffsiga,jättenöjd! Snygg uppsättning samt bra rådgivning

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Marguita! Det blev riktigt bra. Bara att höra av dig om det blir aktuellt med köket.

Tony N
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Vertikalmarkis var av behov av service, tekniker kom hem och fixade på 30 min sen fungerade allt som vanligt igen

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Tony, Glad att vi kunde hjälpa till så snabbt trotts högsäsong. Hör av dig igen om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Andreas G
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

B lev mycket bra och snyggt till ett överkomligt pris.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Andreas! Bara att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med. Ha en fin sommar.

Dilgeet A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Från första kontakt till färdig montering så gick det snabbt & smidigt. Kan varmt rekommendera Tony & Solskyddsinredarna! ☺️

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Dilgeet, Hoppas plisségardinerna kommer göra stor skillnad för inomhusklimatet. Hör av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Lars L
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Trevligt bemötande och snabb respons på frågor.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack för det fina omdömet. Bara att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Beatrice F
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Avtalade tid. Kom vid den tiden som avtalats. Mycket noggrann.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Beatrice, Glada att vi kunde hjälpa till med persienner, plisségardiner och gardinskenor. Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Vincent C
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bra kvalitet på produkterna och proffsigt utfört arbete!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Vincent! Vi hörs snart igen för lite efterarbete.

Bo C
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bra jobb, trevligt bemötande och lätt att få kontakt. Bättre kan det inte bli!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Bo! Det betyder mycket, speciellt då vi hjälpt er i så många år nu. Alltid trevligt att komma tillbaka.

Energitriangeln A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Tog kontakt med Solskyddsinredarna. Återkom genast för patsbesök och mätning.. Snabb offert. Beställning för tillverkning. Solskyddsinredarna återkom för momntage. Snabbt och fint montage. Faktura kom. Perfelkt från kontakt-montage-betalning. Helnöjd och rekommenderas!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack för förtroendet! Det är bara att höra av er om det skulle vara något annat vi kan hjälpa till med.

Agneta B
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bra o trevligt bemötande, snabb leverans enligt planerad tid bra samordning med elektrikern. Satte dock terassmarkisen lite för mycket åt ena sidan.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Agneta! Som vi pratade om när vi stod och tittade på den så är det för att vi måste fästa den i takstolarna och de sitter ju där de sitter. För att inte hamna i vägen för altandörren så behövde den hamna där. Vi kommer såklart tillbaka och kikar på det en gång till och ser om det finns några möjligheter att flytta på den om ni gärna vill det.

Birgitta A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Vänligt och bra bemötande och arbetet utfördes helt enligt våra förväntningar. Vi hade köpt lamellgardiner till vår inglasade balkong och dessutom en plissegardin till ett sovrum.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Birgitta! Hoppas det blir måndag härliga timmar på balkongen både i sol och skugga. Bara att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Andreas J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Smidigt o snabbt! Bra montage o trevlig service!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Andreas! Bara att höra av dig om vi kan hjälpa till med något mer.

Astrid B
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket positivt .snabb kontakt kunnig säljare som snabbt tog fram rätt förslag på vad jag ville ha.snabb och korrekt mätning och installation. Har fungerat bra och är snyggt. Både i sol och skugga.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Astrid! Hoppas du får en härlig sommar på balkongen. Hör av dig om det blir aktuellt med något mer.

Göran S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Mycket bra bemötande. Förväntningar och leverans stämde mycket väl. Jag köpte en mörkläggningsgardin..

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Göran! Bara att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa till med.

Ingalill T
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snyggt jobb och trevligt bemötande.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Ingalill! Alltid trevligt att hjälpa till. Bara att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Karin E
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snabbt och lätt fixat! Inga konstigheter. Mycket nöjd!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Karin för det fina betyget och för att vi fick möjligheten att hjälpa dig.

Anders P
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Snabbt och proffsigt, vi är mycket nöjda.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Anders! Bara att höra av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med.

Rita K
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Fantastiskt bra service. Köpt solskydd /plissepersienner. Köpt markis. Alltid bra service. Mkt nöjda . Kan varmt rekommenderas.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Rita! Glada att få hjälpa till.

Bojen A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Jag kan varmt rekommendera Solskyddsinredarna i Norden AB. Tony ger alltid bästa servicen, snabb, trevlig och med ett stort tålamod när vi som kund kan vara lite veliga ibland.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack! Ni är inte alls veliga, vissa beslut måste få ta tid och tänkas igenom flera gånger. Tack för det fina betyget och att vi får hjälpa till.

Ingrid S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Är helnöjd: - Tydlig beskrivning av plissegardinen som vid montering i badrummet passade precis. - Trevligt, engagerat och professionellt bemötande. Kommer att anlita detta bolag och säljare igen om jag behöver liknande produkter. Mvh/ Ingrid Schiller

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Ingrid för det fina betyget. Hoppas du fick vävproverna på posten sen. Bara att höra av dig när det bli dags för det andra fönstret.

Tidbloms A
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Bra och snabb service av Tony, kvalitativt arbete och resultat

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack! Glada att vi fått hjälpa till. Jag hör av mig angående resterande projekt.

Sten-Åke C

Tillgänglig Kommer i tid Gör bra jobb Återkommer

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Sten-Åke! Alltid trevligt att få hjälpa till. Bara att höra av dig om det skulle vara något annat.

Eva K

Så skönt att alltid kunna räkna med Handyman Tony! Han är toppen/ Eva

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Eva! Bara att höra av dig om det skulle vara något mer jag kan hjälpa dig med.

Floda S
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Då jag beställt solskydd tidigare och fått bra hjälp. Så kändes det självklart att återkomma. Då det är alltid välkomnande och tryggt med bra hjälp och råd.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack 🤩 Då har vi lyckats. Bara att höra av er om vi kan hjälpa till med något mer.

Solweig J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Justering o montering av Plisseer. Bra o trevligt bemötande.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Solweig! Hör av dig om det blir läge att beställa till köket.

J
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Kanon. Beställde vertikalmarkis med motor/sensor och några pliséer för mörkläggningssyfte. Fick bra råd och installationerna gick snabbt. Rekommenderas.

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack J! Glada att ni är nöjda. Bara att höra av dig om det skulle vara något annat vi kan hjälpa till med.

Steve D
Skrev om Solskyddsinredarna i Norden AB

Behövde markismotor plus styrenhet inför stundande höstväder och företaget kunde leverera och montera inom 7 dagar till ett bra pris. Strålande!

Svar från Solskyddsinredarna i Norden AB

Tack Steve! Glad att vi fick hjälpa dig. Bara att höra av dig om det skulle vara något. Önskar dig en fin höst.