Soltjänst Sverige AB

Soltjänst Sverige AB

soltjanst.se
  • Badge2023
4.5

Vi är din kundvänliga installatör av solceller i Västsverige som levererar kompletta installationer av solceller för villor och företagsfastigheter. Genom att stämma av intresset hos både dig och dina grannar inför installation skapar vi synergier och kan därför erbjuda bättre priser. Vi vet hur det känns att vara kunden som...

11 omdömen om Soltjänst Sverige AB

Mikael O
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Karl på Soltjänst är kunnig och är fokuserad på att ge kunden ett optimalt effektivt system. Soltjänst levererade i tid och med högkvalitet. Köp av ett solcells och batteri batterisystem.

Magnus T
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Karl ingav stort förtroende och vara närvarande och aktiv i hela processen från första mötet tills uppföljning av vår driftsatta solcellsanläggning.

Stefan J
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Professionellt bemötande och engagerad säljare från plan till färdig och driftsatt solcellsanläggning. Flexibla när takläggningen blev försenad. Snabba svar och snabbt agerande vid frågor.

Sven E
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Vi har fått ett bra bemötande från första kontakt till idrifttagen anläggning. Soltjänst har alltid gett ett bra och personligt bemötande. Soltjänst har också på eget initiativ återkopplat och följt upp arbetet under installationen. /Sven

Ludwig T
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Bra service och kundfokus!

Christopher M
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Installationen av solceller fungerade utmärkt!

Per J
Skrev om Soltjänst Sverige AB

All kontakt under perioden från offert till fakturering/betalning samt till detta utskick har skett snabbt och tydligt/direkt. Leverans av material, montering samt installation/inkoppling har skett väldigt smidigt. Enda missen i vår leverans var det sista då det missades att informera oss att allt var klart. Men efter kontakt så kontrollerades detta av Soltjänst och klartecken återkopplades samt vi betalade fakturan. Helhetsintrycket är att vi är väldigt nöjda med Soltjänsts leverans av projektet.

Svar från Soltjänst Sverige AB

Hej Per, Tack för de fina orden! Synd att vi missade det roligaste i processen - att meddela att allt är färdigt. Vi tar till oss din feedback för att undvika att det skulle råka missas igen. Vänliga hälsningar Karl

Clas-Göran B
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Trevligt bemötande lätta att få kontakt med när processen var igång.. Dom levererade det vi kommit överens om. och höll leveranstiden Vi kom överens om att sätta upp 36 paneler, 24 st på villan och 12 paneler på garaget.Så vi är jättenöjda.

Patrik A
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Hade gett det en femma men var stressad över att ingen av montörerna kunde engelska eller svenska. Det var svårt att kommunicera angående kabeldragning i garaget och kabeldragning mellan husen. Annars så är vi nöjda med installationen.

Svar från Soltjänst Sverige AB

Hej Patrik, Stort tack för din feedback och ditt fina betyg! Vi brukar alltid se till att själva finnas tillgängliga, ha svensktalande elektriker, samt åtminstone en engelsktalande i varje installationslag. Under ett par veckor saknade vi tyvärr en engelsktalande installatör i laget som var hos er. Ber om ursäkt för stressen det gav upphov till. Vänliga hälsningar Karl

Kenny S
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Har fungerat utmärkt från första kontakt till slut dokumentation vid institutionen av våra solceller

Eva S
Skrev om Soltjänst Sverige AB

Soltjänst är verkligen ett företag som lever upp till alla förväntningar. Jag anlitade dem för installation av solceller. Bemötandet var absolut förstklassigt på alla plan, allt från hembesök till installationen. Ett företag jag varmt kan rekommendera.