Valde deras trygghetsgaranti när vi köpte en ny säng i fall mjukheten på kassetten (madrassen) inte kändes OK efter 30 dagar. Gick in i butiken och ville aktivera garantin, blev då hänvisad till att göra en reklamation på sova.se. Efter 11 dagar så hade vi fortfarande inte fått någon återkoppling på ärendet så det vara bara att ringa till butiken för att kolla status på reklamationen. Fick då reda på att man hade klantat till sig och inte agerat på ärendet, fick också reda på att man ville ha betalt i förskott...
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
2 omdömen om SOVA Bromma
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
SOVA Bromma
Skrev om
SOVA Bromma
Hej, Jag köpte en säng från Sova i Bromma 26 september 2019 som visade sig vara fel. Limsläpp i båda madrasserna och även installations fel. Jag var inne i butiken och meddelade personalen om felet. Jag visade filmer och bilder på felet och efter mycket om och men verkade personalen överens om att det va fel i båda madrasserna och installation av sängen trots att vi beställt fullservice med montering. Sängen går i stort sett inte att använda, men det värsta av allt var det dåliga bemötande av personalen i Bromma. Det...