Spateknik

Spateknik

Ring 070-788 02 80 www.spateknik.se
2.8

Reparation, service och underhåll av Spabad

4 omdömen om Spateknik

Johan Erik B
Skrev om Spateknik

Skriv Jag hade ett läckande spabad, Inom kort så upptäckte dom att pumpen läckte. Dom hade med sig pump i bilen och badet var lagat på direkten

Stenings Swimmingpool & Spa AB
4.8/5 i betyg av 122 omdömen 4.8 av 122 omdömen

Ända från inköp och installation av pool och spa till service och försäljning av tillbehör så har Stenings varit klockrena. Svarar snabbt oc

Ulf L
Skrev om Spateknik

Anlitade detta företag för en reparation av ett läckande Spabad! Felsökning och reparation gick på ca 45 min! Trevlig personal och snabbt utfört…Men, sen kom chocken!!! På kvällen samma dag kom en faktura på…hör å häpna…5500 kr!! Vilket skämt! När jag ifrågasatte fakturan, fick jag bara till svar: ”Detta är vårt pris och det är helt normalt”! Jo tjena!! Nää, detta företag försöker skinna sina kunder med oskäliga fakturor!!! Klart oseriösa!!

Artimis A
Skrev om Spateknik

Det här företaget håller också på med service av spabad!! Håller inte vad man lovar men skickar fakturan ändå.

TONY F
Skrev om Spateknik

Rotour AB kallas också för Spateknik.se gör service på SPA BAD det är ett företag som jag inte är nöjd med. Personen som kom hem till mig är inte ärlig han lovar mer än vad han håller och informerar inte om vad som ingår i service och inte ingår. Sedan kom en faktura som blev dubbelt så dyr mot vad vi kom överens om. Kan inte rekommendera detta företag.