SSV Bygg AB

HILDEDALSGATAN 146, 417 05 Göteborg — Visa karta

1.0 i betyg av av 1 omdömen
SSV Bygg hjälper till med allt från takläggning till dränering. Vi tycker att god kamratskap mellan våra kollegor är viktigt och vill alltid att du som kund ska känna dig trygg i ditt val av oss.

Läs vad 1 kund tycker om SSV Bygg AB

• Reco tipsar!
    FP Badrumsspecialisten
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v"
    Andréa H
  • 2019-02-27

Kristian Dahlén skrev om SSV Bygg AB
    Företaget förekommer i många fall både Tingsrätt och hovrätt

Företaget finns på ARNs svarta lista då man valt att inte följa nämndens rekommendationer. Arbetet som har utförts hos oss har varit dåligt och inte fackmannamässigt utfört. Man kunde aldrig uppvisa någon form av tidplan, man kom inte till avtalade tider och avbröt all kommunikation. Puts på vårt hus utfördes slarvigt och med felaktigt bruk, elinstallationer utfördes utan kunskap, ventilationsrör från köksfläkt brandisolerades inte, ventilationsrör från badrum gick in direkt i husfasad, punkter från besiktningsprotokoll åtgärdades inte. Läs mer

Bästa byggföretagen i Göteborg:

Anita K Anita K tycker:
“Badrummet på ovanvåningen behö...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte