Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE
Spodra Lux AB
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Läs vad 4 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• Carl L
    Carl L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En riktig flyttfirma med professionell personal som verkligen vet hur man flyttar möbler och kartonger. En ny, positiv, upplevelse för mig. Enorm skillnad jämfört med oseriösa flyttfirmor.
  • Anders J
    Anders J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anlitade denna flyttfirma i stockholm för vår flytt.Och det gick smidigt och bra.Kan varmt rekommendera dessa till er som vill anlita flyttfirma.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En flyttfirma som vet vad service betyder, och som kan hantera sina kunder på ett professionellt sätt. Här förekommer det ingen öl på jobbet, gubbar med grovt språk, eller oförsiktigt hanterande, utan i stället trevliga och artiga (och korrekta) proffs som kan flytta till en rimlig kostnad. Och när fakturan blev fel sköttes korrigeringen på ett utmärkt sätt. Dessutom har de nära och bra samarbete med City self storage i Västberga för enkel och smidig lagring.
  • junis k
    junis k skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra utförd flytt av ett positivt och glatt gäng.

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna