Stadsbudet Sverige AB

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.

Läs vad 128 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB 2

2021-03-04
    Vi hade inte klarat oss utan dom.
    Kom i tid, var trevliga och levde upp till alla våra förväntningar, både när det gäller tid och effektivitet.
    Och det vi behövde var hela kedjan d.v.s.packning, flytt och städning.
    Allt som stod i vårt avtal levde dom upp till och drog dessutom på eget initiativ av det vi beställt men inte behövde som t.ex. skyddspapp.
    Tack Leif för Dina värmande ord. Jag kommer som vanligt föra detta vidare till berörd personal så dom får ta del av det.
    Självklart ska Du inte betala för material Du lämnar tillbaka i obrutet skick.
    //Tomas
    2020-12-22
    Rak kommunikation. Dök upp som avtalat gjorde sitt jobb utan konstigheter och inte utan viss trivsel. Rekommenderas!
    2020-12-11
    Bra service, inga latmaskar! :)
    2020-12-09
    Duktiga och väldigt varsamma med bohag vid en lång flytt på 50mil.
    2020-12-09
    Fick hjälp med flytthjälp till min nya bostad samt att köra en hel del större möbler till återvinning.

Kom i tid och var snabba, proffsiga och trevliga!
  • Michael H
    2020-12-09
    Stadsbudet gjorde ett utmärkt arbete med min flytt. Rekommenderar gärna andra att anlita dem.
    2020-09-26
    Superprofessionell hantering. Trevliga, hjälpsamma och synnerligen noggranna flyttmannar.
  • DANIEL H
    2020-05-02
    Toppenservice! Stefan och Alex rekommenderas!
    2020-02-03
    Flytt från en stor lägenhet till två mindre. Jag blev mycket trevligt bemött och killen som ansvarade för min flytt hade superkoll och styrde upp allting perfekt. Ingenting blev skadat, vilket nog är första gången för mig i en flytt.

Vi hade även flyttstädning som var till belåtenhet förutom några mindre detaljer, vilket jag ändå tycker är ok för en lägenhet på 170 kvadrat.
    Tack för era ord om oss på Stadsbudet ( Ett stadsbud att lita på). Vi är väldigt nöjda och glada över detta. Vi hoppas även att ni gillar oss på facebook eller instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi mellan 300 -kronor 1000:-/ i rabatt beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas.

2020-01-22
    Flyttat till ny bostad. Proffsig personal och trevligt bemötande.
    .......................................................................................................

2020-01-22
    Stadsbudet hjälpte mig med att dels flytta saker till ett förråd, dels att flytta ALLT från en lägenhet till en annan (inkl. skydd av möbler etc.). Trots en del strul av mig vid bokningen så genomfördes allt galant och smidigt! :-) Det var ett gäng positiva/glada/trevliga killar som kånkade och bar.
    Jag har anlitat Stadsbudet vid tidigare flyttar och jag har aldrig haft något att klaga på. Tvärtom! Rekommenderar verkligen de som ska flytta att anlita Stadsbudet.
    Stort TACK till alla som jag haft kontakt med! Ingen nämnd, ingen glömd. //Carina
    Hej Carina. Tack så mycket för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi är kända för att ge bra service och vara duktiga på vårt yrke och enligt våra interna kontroller så är hela 98% av våra kunder mycket nöjda med våra tjänster. Än en gång så tackar vi för ert fina betyg och hälsar er välkommen åter. MVH /Joakim Stadsbudet Sverige AB Stadsbudet Sverige AB
    2020-01-22
    Mycket bra och proffsiga att ha att göra med.

Rekomenderas varmt.
    Hej Mats. Tack så mycket för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi är kända för att ge bra service och vara duktiga på vårt yrke och enligt våra interna kontroller så är hela 98% av våra kunder mycket nöjda med våra tjänster. Än en gång så tackar vi för ert fina betyg och hälsar er välkommen åter. MVH /Stadsbudet Sverige AB Stadsbudet Sverige AB
    2020-01-21
    Jag kan tyvärr inte rekommendera Stadsbudet för hjälp med flytten. Uppskattning av min flytt var 6-8 timmar. Det tog 10. Min misstag var att lämna de ensamma i min gamla lgh. Innan jag skulle gå sa de att resten skulle ta 1 timme, det tog 3 timmar. Jag fick ingen förklaring om varför.
    Inna flytten ringde jag och frågade om jag behöver skruva isär möbler. Jag fick besked att jag inte behöver göra det, de flyttar möbler så som de är. Det visade sig att de inte gör det och en del av mina möbler var isärskruvad. För att vinna mer tid, ngn annan förklaring finns inte.
    En byrå blev skadad under flytten och jag undrade om jag kunde betala hälften av min räkning den dagen och resten när jag vet hur vi ska göra med byrån. Killen ringde kontoret och det var inga problem med denna lösning. Dagen efter blev jag uppringd, utskälld och hotat med kronofogden om jag inte betalade resten av räkningen. Som jag sa tidigare har jag aldrig vägrat betala.
    Jag satt i bilen då och körde och hade inte möjlighet att diskutera länge så jag sa bara att de skulle skicka mejl.
    Nästa överraskning var när mina tidigare grannar ringde och berättade för mig att dörren på min gamla lgh är vidöppet. De stängde till men jag behövde snabba mig för att låsa dörren.
    Jag ringde och undrade hur detta kunde ske eftersom jag fick min nyckel tillbaka och försäkran att lgh är låst. Än så länge har inte jag fått ngn förklaring till detta.
    Efter klagomål och mejlande fram och tillbaka blev jag lovad att de ska ringa från kontoret efter den 10 jan då den personen börjar jobba igen. Jag fick skicka påminnelse om det löfte eftersom de glömde.
    Till slut fick jag 800kr som goodwill vilket jag tycker är väldigt lågt om man tänker på allt som gick fel.
    Hitta ett annat företag för flytt om du behöver det.
    Hej. Till att börja med så var det ingen som hade beräknat er flyttning utan detta var en uppskattning som ni själv gjort och det visade sig att ni hade gjort en felaktig bedömning absolut inte vårt fel. Dessutom så blev ni aldrig lovade att strunta i att betala halva räkningen 50% och ingen av personalen ringde kontoret utan detta gjorde ni på eget initiativ och så kan man inte göra exakt som vi förklarade vid samtal med er och förklarade då att detta räknas som obetalt och räkningen kan gå vidare till kronofogden. Vi lagade möbeln (benet )omedelbart och ni blev nöjd med den servicen samt att vi hämtade in flyttlådorna kostnadsfritt vid återlämnandet av möbeln. Och att ni behövde påminna mig så jag inte skulle glömma er stämmer inte eller utan jag sa att jag kontaktar er när jag är åter efter semestern och det var mycket att ta itu med då och jag ringde er nästan omgående och gav er 800:- som komp för att vi glömt att låsa dörren men ni ville ha mera trots att vi åtgärdat skadan utöver det så fanns det inga problem enl er själv. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Med vänliga hälsningar
    Stadsbudet
  • Lovisa P
    2019-12-26
    Effektiva och självgående! Allt gick smidigt och de var väldigt noga och försiktiga om mina saker. Jämfört med vissa konkurrenter kan de ha ngt högre timpenning, men det går otroligt mkt snabbare jämfört med vad det har gjort när jag använt mig av andra företag tidigare. Rekommenderar starkt och kommer att anlita nästa gång!

2019-12-08
    Plus: Supertrevliga flyttgubbar och försiktigt hanterande av alla våra saker. Väldigt bra kundtjänst med snabbt bemötande.
    Minus: Vissa kartonger (av dem man får låna) är ganska illa åtgångna, med trasiga handtag, fettfläckar osv.
    Tack för ert beröm för oss på Stadsbudet Sverige AB. Vi är glada över att folk hänvisar oss till vänner och bekanta. Vi önskar er välkommen åter och en riktig god jul och gott nytt år.
    2019-12-06
    Vi hade bokat flytthjälp av kontorsmöbler och kassaskåp och fick utmärkt service och trevligt bemötande.
    2019-10-30
    Fantastisk service, punktliga, effektiva och trevliga killar som hjälpte till med vår flytt. De hjälpte oss även med städning med kort varsel då vår städfirma inte dök upp. Självklart val även i framtiden. Tack!
    Hej Lisa och tack för era ord om oss. Först så vill vi buga och boka för att ni berättar vad ni verkligen tyckte om vår personal och det arbete dom gör för våra kunder och det är massor. Sedan beklagar vi att er städfirma inte dök upp tyvärr väldigt vanligt när man anlitar oseriösa bolag finns även en hel del i flytt branschen med :- ( Men vi på Stadsbudet löser både flytten och städningen så önskar era vänner en smidig flytt med eventuell städning be dom ringa oss på Stadsbudet och säg till att dom skall uppge ert för och efternamn så lämnar vi dom 600:- i rabatt på sluträkningen. MVH /Joakim Håkansson för Stadsbudet Sverige det moderna flyttbolaget med gamla kunskaper. Stadsbudet Sverige AB
    2019-10-29
    Proffsigt och snabbt bemötande under hela flytten. Själva flyttdagen gick snabbt och killarna var flexibla och löste de utmaningar som uppstod fantastiskt!
    Tack för ert betyg och välkommen åter till oss på Stadsbudet den moderna flyttfirman med den gamla erfarenheten och med detta vill vi säga att det finns inget flyttarbete som ett Stadsbud misslyckas med. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta en riktigt god jul och gott nytt år. MVH /Stadsbudet Sverige AB - Ert lokala stadsbud.. Stadsbudet Sverige AB
    2019-10-28
    Vi genomförde två flyttar med Stadsbudet inom loppet av en vecka. Den första flytten var vi oerhört nöjda med: mycket proffsig, effektiv och trevlig personal. Den andra flytten, där vi även hade bokat packning av delar av lägenheten, höll inte riktigt samma höga nivå, men som helhet tycker vi att även den flytten blev väl genomförd.

När flyttstädning senare genomfördes upptäcktes dock att vissa saker hade missats i flyttpackningen. Detta påpekade jag för Stadsbudet i ett mail ett par dagar därefter och då fick jag ett ganska oproffsigt bemötande, vilket tyvärr har dragit ner helhetsintrycket av företaget. Vi fick ingen ursäkt utan istället kommentarer som ”Att killen glömt några saker är trist håller med dig men det är mänskligt att fela eller hur alla gör vi misstag”. Detta tycker jag är en märklig inställning från ett företag och jag blev besviken på att mitt klagomål hanterades så dåligt, då företaget tidigare i kontakten gett ett seriöst och pålitligt intryck.
    God morgon Tove och tack för ert omdöme. Vi beklagar det inträffade och att ni känner det så här är givetvis tråkigt när sådant här inträffar men vår policy och bestämmelser är att kunden bör kontakta oss omgående så löser vi det direkt. Tyvärr skedde inte detta utan cirka en vecka efteråt och då ville du ha tillbaka lite av det du betalt då du tyckte att tiden var felaktigt och vi har svårt att kontrollera saker i efterhand då kunden både betalt och godkänt. Givetvis är detta tråkigt och vi tar detta till oss och kommer ändra våra rutiner för att slippa sådant här i framtiden. Vi hoppas att ni trivs i ert nya boende och vill samtidigt önska er en riktigt god jul & gott nytt år.
    MVH /Joakim Håkansson
    2019-10-12
    Hej!
    Jag hade bokat flytthjälp av Stadsbudet.
    Det kom 3 trevliga killar (kommer dock inte ihåg vad dom heter nu) det presenterade sig och skaka hand.
    Dom visste precis vad deras arbetsuppgift var, de hade en struktur på hur de skulle ta hand om alla möbler o kartonger.
    Det jag läste på nätet om Stadsbudet stämmer, känner att jag gjorde ett bra val att välja dom.
    Jag är supernöjd, Tack Stadsbudet
    Med vänlig hälsning, Elisabeth Zetterström
    Tack Elisabeth för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi får ofta höra att vår personal är artiga ,trevliga och framförallt duktiga och våra kunder uppskattar mycket att samtliga i vår personal pratar flytande svenska. Vi hoppas även att ni gillar oss på facebook eller instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi mellan 300 -kronor 1000:-/ i rabatt till dom beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas. Annars är det bara att ringa oss så löser vi flytten snabbt och smidigt..
    Hälsningar/ Vi på Stadsbudet Sverige AB
    2019-10-11
    Så proffsiga, fixar allt enkelt, snabbt och alltid med ett leende. Stort tack till Stefan, Andreas och Oscar som hjälpte mig den här gången!
    Tack Anki för era ord om oss på Stadsbudet ( Ett stadsbud att lita på). Vi är väldigt nöjda och glada över detta. Vi hoppas även att ni gillar oss på facebook eller instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi mellan 300 -kronor 1000:-/ i rabatt beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas.

2019-10-09
    Enkelt, snabbt och smidigt med bra service!
    Tack Sofia för era ord om oss på Stadsbudet ( Ett stadsbud att lita på). Vi är väldigt nöjda och glada över detta. Vi hoppas även att ni gillar oss på Facebook eller Instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi från 300 - till 1000:- kronor / i rabatt beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas.

2019-10-07
    Mycket bra service och trevlig personal! Vi hade en företagsflytt och den gick kanonbra, jag kan verkligen rekommendera Stadsbudet Sverige AB

Med vänlig hälsning
    Camilla Andersson
    Hej och tack för ditt betyg Camilla. Vi på Stadsbudet flyttar företag dagligen och är glada över den respons vi får av våra kunder. Att anlita oss på Stadsbudet till sin bohagsflytt eller företagsflytt är som att gå på gröna lund ungefär - för nöjet är detsamma :- ) Vi hälsar er välkommen åter om ni behöver hjälp och tackar er ännu en gång.
    Stadsbudet Sverige - Vägen till en lyckad flyttning
    08- 35 55 00
    2019-10-07
    Toppen flytt. Allt gick kanon- trots att hissen slutade fungera halvvägs in i flytten.
    Hej Max och tack för ditt omdöme om oss på flyttfirman Stadsbudet Sverige AB. Vi är kvicka och raska och arbetar lika bra utan hiss som med hiss därför flöt det på:-)
    Stadsbudet
    2019-09-27
    Tjänst av packning, flytt av bohag samt städning.
    Vi är mycket nöjda med alla 3 delarna.
    Personalen var trevlig och tillmötesgående.
    Tack Yvonne för ert betyg om oss på Stadsbudet. Gå gärna in och gilla oss på facebook så att flera får möjligheten att anlita oss på flyttfirman. Än en gång tack för ert fina betyg och killarna bugar och bockar för era fina ord : - )
    MVH /Stadsbudet
    2019-09-27
    Kontaktade stadsbuden , snabbt svar via mail. De kom innan utsedd tid! Packade snabbt o kanonbra. Bra grabbar, artiga i duktiga. Starka rekommendationer🙂
    Vårt motto är att kunderna skall få svar inom 5timmar dygnet runt ett motto som vi lyckats bra med. Vår personal är väldigt duktiga och omtyckta bland våra kunder och detta är den bästa marknadsföringen för oss på Stadsbudet så än en gång bugar vi och bockar för ert betyg. /Vi på Stadsbudet Stadsbudet Sverige AB
    2019-09-27
    Flytt, packning och bärhjälp. Allt flöt på bra.
    Tack Mats för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn även där. MVH Vi på Stadsbudet AB Stadsbudet Sverige AB
    2019-09-26
    Proffsigt, snabbt, enkelt och vänligt. Superbra!!
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn även där. MVH Vi på Stadsbudet AB Stadsbudet Sverige AB
    2019-09-26
    Företagsflytt
    Utmärkt vänligt
    Stora,..., Perfekt
    Rekommenderas varmt :)
    2019-09-25
    Väldigt seriöst företag. Kan starkt rekommenderas!!
    2019-09-25
    Flytta lite möbler mm till lagerlokal. De jobbade mycket snabbt och effektivt både vid lastning och lossning. Trevligt att ha dem hemma och helt imponerad av sättet de genomförde sitt jobb
    2019-09-25
    Inga konstigheter. Flytten fungerade som förväntat
  • Arne J
    Flytt av möblemang
    Höga förväntningar efter att jag tidigare anlitat Stadsbudet och jobbet gjort snabbt och proffsigt av trevliga ”gubbar”
    Rekommenderar gärna Stadsbudet :-)
    2019-09-25
    flytt, utmärkt, snabb återkoppling, trevliga flyttgubbar, allt bra
    2019-09-09
    Flytt från ett våningsplan till ett annat i samma fastighet

Bra bemötande av samtliga

Företaget levde upp till förväntningarna. Allt gick snabbt och smidigt.
    2019-09-05
    Topper bra bemötande och massor med hårt arbete. Tusen tack till de 6 pers som hjälpte mig tömma och flytta snabbt och effective
    2019-09-05
    Snabb och effektiv packning och flytt. Hjälpsamma killar som kom i tid, jag är jättenöjd!
    2019-09-03
    jag fick hjälp direkt , inget var något problem, dom bara fixade min leverans av möbler direkt
    2019-09-02
    Fick fantastisk hjälp med packning och flytt. Vilka hjältar! Supertrevliga, proffsiga, snabba och effektiva. De löste problem som uppstod och kom med tips. Gjorde vad som kunde varit en mardrömsflytt till en superbra upplevelse. Värt varenda öre!
    2019-08-28
    Flytt och packhjälp.
    Grymt bra från första kontakt till sista kartong !
    2019-08-27
    Köpte flytthjälp och är mycket imponerad över utförande och bemötande. Strålande jobb!
    2019-08-26
    Köpte nerpackning samt flytt av en 4-rums lägenhet från Stockholm till Örebro. Allt genomfördes snabbt och problemfritt samt i mycket positiv stämning. Kan verkligen rekommendera detta företag avseende proffesionalism och snabbhet.
  • Henrik B
    2019-08-22
    Anställde Stadsbudet för flytthjälp. Allt gick bra och de var tillmötesgående i allt som skulle flyttas. Det gick smidigt.

Det enda förbättringen jag hade velat ha var en ytterligare bekräftelse på morgonen för flytten där man konfirmerade att flytten skulle ske och att flytthjälpen skulle höra av sig senare när de var på väg. Då tiden bara var sagt "runt lunch" så gick man och väntade och undrade om det skulle bli av.

Men som sagt. När de väl var igång så tog de allt som önskades, och fick upp allt till önskad plats.
    Mycket trevliga män.
    2019-08-15
    Beställde komplett flytt inklusive packning och städning. Utomordentligt väl genomfört, proffsigt och trevligt bemötande samt alltid enligt utlovad tid. Kommer aldrig använda någon annan flyttfirma!
    2019-08-03
    Vi beställde hela paketet med packning av bohag, flytt, flyttstädning och bortforsling av använda flyttkartonger. Vi är supernöjda med allt. Lätt att beställa, trevlig personal och bra service i allmänhet. Hans&Maria
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Beträffande att mera info önskas så är det bara att mejla era frågor/funderingar till oss och ni får alltid en personlig kontakt som hör av sig till er med era svar, Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Elia W
    2019-08-01
    Jag fick info på telefon att Stadsbud tar 1500 kr per time. Min flytt tog hela två timar. När jag skulle betala säger flyttkillarna att 4 timmar är minsta debitering de tar betalt vilket fram gick inte när pratade med stadsbud i telefon . Det gjorde mig besviken.
    Hej Elia.Något sådant timpris har vi inte pratat om.Och ej heller blivit debiterad.Du måste ha blandat ihop oss med något annat företag som du kontaktat i samband med er förfrågan om flytthjälp.Däremot är minidebiteringstiden korrekt.Du undrade innan i vår mailkonversatation som vi hade om du skulle bära ner dina påsar/säckar och andra opackade föremål till hallen i trapphuset för att flytten skulle gå smidigare.Och då förklarade jag återigen för dig att detta inte behövdes göras eftersom vi ändå hade en minidebiteringstid på 4 tim på din flytt.Och svaret jag fick av dig var då att du skulle låta sakerna vara kvar i bostaden.Minidebiteringstiden förklarade jag även på telefonen,samt så fick du även en orderbekräftelse där allt detta framgick.Så detta med minidebiteringstiden kan inte ha kommit som någon överaskning.Vi försöker alltid att vara övertydliga med våra kunder så att inget missförstånd skall uppstå.Ha en fortsatt trevlig sommar och hoppas att du kommer att trivas bra i ert nya boende,Mvh Robert(som skötte och tog hand om din bokning) Stadsbudet Sverige AB
    2019-07-31
    Stadsbudet hjälpte mig att köra ett flyttlass. Snabb hjälp och offert för uppdraget. Väl utfört uppdrag av trevlig personal. Enkelt att betala med kort efter utfört arbete.
    2019-07-30
    Flytt med bohag, vi packade själva, lånade flyttkartonger samt packplast.
    Bra bemötande från första stund, snabbt svar på första mailet, tydlig offert.
    Jättebra flytthjälp hela vägen, tre man som var effektiva och trevliga och som skötte hela flytten.
    2019-07-30
    Vi var rekommenderade av en vän att beställa vår flytt från Stadsbudet och allt fungerade helt enligt våra högt ställda förväntningar.
    Flyttkillarna slet under sommarens varmaste dag, men var ändå glada, trevliga och hjälpsamma.
    2019-07-30
    Tre punktliga, trevliga och effektiva killar flyttade mitt bohag, en tvårummare. Flyttade till en trappa upp utan hiss och det var 30° varmt ute, men mina grejer var på plats snabbt. Kontakten med bokningen via mejl var snabb och adekvat. Mycket nöjd!