Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• 2019-07-09

Göran F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från hus (120m2 + 80m2 biyta (garage)) från skogen till stan. 4 grabbar med ledning av Robban som packade lastbilarna som kungar! Snabba, trevliga och jobbade stenhårt men alltid med humorn i högsta hugg! Toppbetyg till dom!

Kanske borde haft mer kontakt med bokningen innan flyttdagen för att säkerställa vad det är som ingår i 120+80m2. Jag hade en del otympliga saker som nu inte kom med. Så bättre personlig kontakt (inte mail + webformulär) under bokningsprocessen önskas. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Göran F
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Beträffande att mera info önskas så är det bara att mejla era frågor/funderingar till oss och ni får alltid en personlig kontakt som hör av sig till er med era svar, Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-07-04

Eva N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga flyttkillar, bra tidspassning, inga skador på flyttgodset.
    Inget alls att klaga på. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva N
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Gunilla

2019-06-17

Gunilla skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde pack- och flytthjälp från södra till norra sidan av Stockholm och gjorde en förfrågan hos Stadsbudet. Det kom ett ok för datumet och prisinfo. De fick mer detaljer på telefon. Kartonger kunde hämtas i förväg. Fick packhjälp med möbler och kartonger väl inslaget dagen före flytt. Härligt att anlita proffs som oavsett roll visar sin yrkesstolthet. Kundtjänst, packmästare, flyttgubbar - ingenting är omöjligt. De hjälpte t.o.m. till att flytta en stor och tung möbel till en tredje adress. Allt till full belåtenhet. Storartat!!! Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Gunilla
  • 2019-06-17

Christina D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Toppbetyg på denna flyttfirma.
    Vilka suveräna killar, snabba, proffsiga och supertrevliga.
    Kom på utsatt tid, skruvade isär soffan & sängen så att den fick plats i 3 manna hissen. Då jag flyttade 5 trappor upp.
    Värt varenda krona
    Använde samma firma till flytt städ, så dom samordnade.
    Så nöjd
    Tack till Jesper, Benny, Alex och Jepp
    hälsningar Christina du Puy Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Christina D
  • 2019-06-16

Stefan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vanlig flytt, mycket nöjd, snabbt och effektivt, enda lilla smolket i bägaren var att de tappade bort några bultar till ett köksbord men det löstes på direkten Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Stefan L
  • 2019-06-13

Lisa F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevlig person i telefonen, 3 st bra killar som gjorde sitt jobb snabbt och effektivt. Kan rekommendera dem varmt Läs mer
  • 2019-06-03

Jeanna B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av helt kontor. Punktliga och effektiva. Tog dock lite väl mycket betalt för att forsla bort "skräp". Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Jeanna B
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-06-01

Elin L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde flytt av Stadsbud och tycker att de hade ett trevligt och proffsigt bemötande och gjorde det jag som kund önskade gällande inplastningen av möbler. De arbetsde effektivt och var även noga med att informera om saker och ting som kunde påverka färg på väggar vid borttagning av möbler som hängt på väggarna. Jag kände mig trygg med min flytt. Mina möbler ställdes i ordning i den nya bostaden och allt var helt och rent 😊 Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Elin L
    Hej Elin och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-29

Johan E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Kalle och Oskar från Stadsbudet gjorde ett kanonjobb med att baxa tre antika skåp, utav vilka en utgjordes av en monstruöst tung kommod. Deras bemötande var strålande och de jobbade jobbade snabbt och systematiskt Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan E
    Hej Johan och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-28

Gunilla F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Stadsbudet har skött flytt från Vallentuna till Rättvik på ett fantastiskt bra sätt. 3 trevliga och bra killar som jobbade på, allt gick snabbt och var ordentligt gjort. Får högsta betyg av oss. Läs mer
  • 2019-05-27

Karl D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkelt, proffsigt, svensktalande Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Karl D
    Hej Karl och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-24

Linn J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av inventarier och varor efter nedläggning av butik. Fantastiskt driv och bra killar som hjälpte oss! Inga problem mentalitet, det ordnar vi :-) Supernöjda! Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Linn J
    Tack Linn för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-22

Maria D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra service, pålitligt, snabbt och effektivt! Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Maria D
    Tack Maria för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-19

Kristina J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Packning och flytt. Trevligt bemötande Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Kristina J
    Tack Kristina för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-13

Hans E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Orsak flyttning.
    Bra bemötande.
    Förväntningarna var så som jag förväntade mig.

Flyttning är och kan vara ett slitsamt arbete med spring i trappor osv. Men att träffa kunder som är positiva, än vad som gäller, så skall man flytta från något som inte fungerar fullt ut, till något som gör att det kommer att fungera. Gör att de flesta kunder uppskattar de som hjälper oss som flyttar.
    Hans Eriksson Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans E
    Tack Hans för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-13

Ib F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Ib F
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-04-30

Ulf O skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde en flytt av möbler inom Stockholm. Det fungerade utmärkt. Fick snabb handläggning och ett bra bemötande genom hela processen. Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera denna tjänst. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Ulf O
    Hej Ulf. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-30

Johan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttjänst. Jag upplevde att de tre killarna "maskade" för att tjäna mer pengar av mig. Det var en liten tillfällig flytt som tog längre tid än jag kunnat ana. De vilade mycket, klagade mycket "många trappor" t ex. Uppträdandet var i övrigt ok och inget gick sönder. Men jag kommer inte använda mig av era tjänster igen. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan L
    Hej Johan. detta tycker jag inte är snällt sagt av dig. 97 kvm lägenhet och både lastningen var utan hiss och lossningen var utan hiss hela arbetet inklusive restiden tog endast 4,5 tim och därför förstår vi inte vad du menar med maskande. Vår personal är omtyckta och kända för att vara snabba och effektiva men däremot så är dom inga robotar och att flytta en lägenhet med trappor både upp och ner är tröttsamt men tiden är inget att anmärka på. Men vi framför detta till vår personal om er åsikt om vad ni tyckte om dom och tackar för uppdraget och önskar dig en trevlig valborg.
    MVH /Robert
  • 2019-04-27

Pernilla B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten gick fort och smidigt och mycket trevligt bemötande!
    Jag ger full pott på denna flyttfirma.
    Tveka inte att anlita dem. Du kommer bli mer än nöjd!
    /Pernilla Byström Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Pernilla B
    Hej Pernilla Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-26

Marie W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytthjälp mellan våningsplan samt ställa ut saker att slängas. Mitt intryck är välidgt positivt, det var snabb hjälp att boka, och killarna som kom var jättetrevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Marie W
    Hej Marie. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Andreas E

2019-04-25

Andreas E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning av lägenhet. Fyra flyttgubbar och en stor lastbil kom på utlovad tid och de gjorde ett bra jobb med flytten. Bra kommunikation före vid beställning också. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Andreas E
    Hej Andreas. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-25

Thomas P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Har använt Stadsbudet Sverige i samband med ut- resp. inflyttning i vattenskadad kommersiell lokal.
    Stadsbudet har skött sitt uppdrag med bravur.
    Vi kom in i vår lokal några timmar före överenskommen tid. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Thomas P
    Hej Thomas. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-10

Helena L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Superbra bemötande. Tydlig offert. Smidig flytt och högt tempo på flyttgubbarna,
    Ingav ett förtroende och levererade detta också Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Helena L
    Hej Helena. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-08

Kerstin B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevligt bemötande mycket hjälpsamma! Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin B
    Hej Kerstin. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Lillemor L

2019-04-06

Lillemor L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde hjälp att packa alla saker och kläder och få mina möbler och kartonger flyttade.
    Jag blev trevligt bemött när jag ringde första gången och fick en faktura. Allt var positivt från början till slut.
    Det kom en bil och tre starka, trevliga och snabba män gjorde jobbet och samarbetade fantastiskt.
    Jag valde Stadsbudet bland alla förslag på internet och har haft goda erfarenheter sedan tidigare på en arbetsplats med Stadsbudet.
    Förväntningarna blev uppfyllda med trygghet och pris. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Lillemor L
    Hej Lillemor. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-04

Hans H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga killar som fattade snabbt! Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans H
    Hej Hans. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Kerstin S

2019-04-04

Kerstin S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Började med att boka en flyttdag i april. Sedan visade det sig att jag kunde tidigarelägga det för att slippa dubbla avgifter. Utan problem fixade Statsbudet fram nytt datum.Köpte flytt lgh/lgh utan hiss. Slitigt för killarna , trots det var de otroligt positiva och trevliga. Jobbade mycket proffsigt.
    Jag är en nöjd kund som gärna rekommenderar detta bolag. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin S
    Hej Kerstin. Vi är så glada över att så många uppskattar vår service och erfarenhet gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-02

Adrian B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Använde Stadsbudet som flytthjälp, de var punktliga och väldigt professionella och ovan på allt trevliga Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Adrian B
    Hej Adrian. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Birgitta C skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten fungerade bra och bokningen innan. Bra kontakt tydligt och snabbt. Alla var uppmärksamma och tillmötesgående. Rekommenderas för den som ska flytta eller behöver liknande hjälp. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Birgitta C
    Hej Birgitta. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Lena F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte en flytt. De kom på utsatt tid och var väldigt trevliga och proffsiga, inget verkar vara omöjligt. Dessutom gick det betydligt snabbare än vad jag trodde.
    Absolut levde företaget upp till de förvaäntningar jag hade. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Lena F
    Hej Lena. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Johan S

2019-03-10

Johan S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning från villa till pensionärslägenhet.

Bra bemötande, effektivt och ordentligt genomfört.

Tycker att företaget levde upp väl till förväntningarna. Bara två små kritiska punkter: hade varit bra med mejlkontakt dagen före som bekräftelse, fick inget kvitto eftersom apparaten krånglade.

Helhetsintrycket är gott, fullt beredd att rekommendera firman till andra. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan S
    Hej Johan. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-02-23

Tony L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastiskt bra flyttfirma AJ Express, kan verkligen rekommenderas. Likaså städfirman som vi tog via Stadsbudet, mycket bra!! Läs mer
    2019-02-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Tony L
    Hej Tony.
    Vi tackar för ert omdöme men vi blir lite fulla i skratt då du uppgivit A-J Express som är vår samarbetspartner. Har ni tipsat om oss till era vänner och bekanta be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige
  • Clary F

2019-02-21

Clary F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Allt funkade perfekt trots snökaos samma dag, fick byta bil med den dom var hos den jag skulle byta lägenhet med ca 6 min bort.
    Jag känner mig dock inte nöjd med att jag fick betala
    för två timmars väntan, den jag bytte med hade inte packat klart så mina saker kunde inte bäras upp!
    Jag rättade mig efter den jag bytte med som hade bestämt tiden, jag hade allt klart!
    Känner att flyttfirman skulle ta det ansvaret för vad jag fick betala extra för två timmars vänta , tyvärr betalade jag på plats! Känns inte bra!!

Men personalen var fantastiska, och dom höll med angående all väntan

Nantha Friberg/ Clary Friberg Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet Sverige AB svarar Clary F
    Hej och tack för dina ord. Att den du bytte mig inte var klar är inte vårt fel och vi kan inte stanna tiden bara för det men däremot skulle hon du bytte med ha betalat väntetiden tycker vi. Och att du betalade på plats är inte konstigt då vi endast har kortbetalning som alternativ och som du var väl informerad om. Än en gång tack för ditt betyg och vi hoppas hon du bytte med kommer ersätta dig för detta.
    MVH /Stadsbudet Sverige AB
  • Rolf W

2019-02-21

Rolf W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt till nytt boende= nedpacknlng, transport och uppackning . Bra bemött både vid beställningen och utförandet. Orolig att det inte skulle fungera smärtfritt men det var onödiga tankar, alla som ställde upp var trevliga och arbetade bra. Sammanfattning: En olycka hände tyvärr, inget medvetet. När flytten var över och vi tackat för gott arbete, så rasade mittsektionen i bokhyllan till golvet, tråkigt men en olycka. Jag saknar även pensionärsrabatten. Men är nöjd med livet. Inga-Lill. Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet Sverige AB svarar Rolf W
    Hej Rolf . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på Ps: Rabatten fick ni direkt kolla er bekräftelse så ser ni det
  • 2019-02-21

Susanne N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag beställde flytthjälp i sista sekund. Bra bemötande, tydlig info och snabb återkoppling med offert. Utmärkt genomfört och trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet Sverige AB svarar Susanne N
    Hej Susanne . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-01-31

Eva L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Strålande teamwork.4 killar m Andreas som organisatör arbetade samspelt, effektivt, oförtröttligt och med mkt God kommunikation hela tiden med mej som kund. De bar supertunga stora saker med cm-passning, såväl som skör antik keramik med imponerande fokus.+ gott humör! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva L
    Hej Eva . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Anita L

2019-01-25

Anita L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bohagsflytt från min 2-rummare, Jag blev mycket vänligt och proffessionellt bemött i alla mina kontakter med dem, före och under själva flyttprocessen. På flyttdagen, prick på överenskommen tid stod tre glada herrar utanför min dörr.
    Jag hade meddelat dem min oro inför flytten eftersom min föregående flytt blev både långdragen och dyr på grund av den flyttfirma jag anlitade då. Oron försvann i samma stund som dessa herrar satte igång. Lugnande ord till mig att "det är inga problem" " det fixar vi". och det gjorde dom. Flytten gick som en dans. Det tog totalt fyra timmar från att de ringde på min dörr till att de lämnade den nya bostaden. I den tiden var också ca 30-40 minuter restid mellan de två bostäderna.
    Det var en alltigenom positiv upplevelse. Inget krångel.
    Jag rekommenderar dem varmt och kommer absolut att vända mig till dem om jag ska flytta igen! Läs mer
    2019-01-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Anita L
    Hej Anita. Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-01-11

Torkel K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Professionella, flexibla, trevliga, effektiva. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Torkel K
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp. MVH Stadsbudet AB
  • 2019-01-09

Birgitta E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Dom var mycket bra jobbade intesivft o trevliga gick fort attflytta ut dom får stjärnor gånger 5. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Birgitta E
  • 2019-01-08

Per K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte flytt från hus till lägenhet!
    Jag blev mycket väl bemött och de jobbade snabbt och bra Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Per K
  • Paulo B

2019-01-01

Paulo B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabba, smidiga, hjälpsamma och trevliga. Lånade oss lådorna på ett smidigt sätt. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Paulo B
  • 2018-12-10

Magnus S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp och allt har varit enkelt och proffsigt. Jag fick den hjälp jag önskat och är mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Magnus S
    Hej och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-12-10

Lisa L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra bemötande både från kontor men mina kollegor ute i drift blev även mycket väl bemötta va de som körde. Kul med ett bra bemötande rakt igenom. Läs mer
    2018-12-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Lisa L
  • Daniel B

2018-11-20

Daniel B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabb och proffsig service!
    Kontaktade Stadshuset med kort varsel för leverans av butiksinredning till olika adresser runt om i hela Sverige. Dom kom till vårt kontor och gjorde en tydlig offert och några dagar senare var allt utfört enligt önskemål med bra avstämning av utfört arbete. Bra kontakt med samarbetsvillig och trevlig personal. Kommer definitivt anlita dom i framtiden. Läs mer
    2018-11-21 Stadsbudet Sverige AB svarar Daniel B
    Tack Daniel för ert betyg. Det var lite knivigt att lösa det men exakt som vi säger så finns det inga problem utan bara lösningar och även denna gång så gick det bra. Vi önskar er en riktig trevlig jul och önskar er välkommen åter. MVH /Joakim H Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-11-13

Fredrik E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkel, proffsig hantering av flytt mellan Stockholm och Lund.

Levererade den överenskomna tjänsten precis som avtalat. Läs mer
    2018-11-16 Stadsbudet Sverige AB svarar Fredrik E
  • 2018-11-08

Ann Christina B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Helt igenom perfekt!
    Flytt från Shurgard till lägenhet, snabbt smidigt och otroligt hjälpsamma med allt möjligt. Läs mer
    2018-11-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Ann Christina B
  • 2018-11-08

Jenni E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Gick smidigt att boka datum för "flytt" som egentligen handlade mest om att hämta och köra bort lite kontorsmöbler. Stressfritt, väldigt bra. Läs mer
    2018-11-08 Stadsbudet Sverige AB svarar Jenni E
    Jenni vi blir så glada över dina ord och stressfritt är rätt ord. För oss är det viktigt att kunderna känner sig bekväma och absolut inte stressade att flytta med oss skall liknas med ett besök på Gröna Lund - Bara skratt och roliga minnen från början till slutet. : )

MVH / Stadsbudet AB
  • 2018-11-06

Margareta S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte en flytt för min mosters räkning och är jättenöjd. Det gick smidigt och snabbt.
    Rekommenderas!
    Margareta Läs mer
    2018-11-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Margareta S
    Hej Margareta och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-11-02

Susanne E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställt tömning och bortkörning av garderober, hyllor samt diverse kvarlämnade saker vid flytt.
    Det fungerade bra. Läs mer
    2018-11-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Susanne E
    Hej Susanne och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-10-31

Heléne B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten av min mors möbler gick snabbt och professionellt! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-01 Stadsbudet Sverige AB svarar Heléne B
    Hej Helene och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäler kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna