Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• 2019-04-10

Helena L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Superbra bemötande. Tydlig offert. Smidig flytt och högt tempo på flyttgubbarna,
    Ingav ett förtroende och levererade detta också Läs mer
  • 2019-04-08

Kerstin B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevligt bemötande mycket hjälpsamma! Läs mer
  • Lillemor L

2019-04-06

Lillemor L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde hjälp att packa alla saker och kläder och få mina möbler och kartonger flyttade.
    Jag blev trevligt bemött när jag ringde första gången och fick en faktura. Allt var positivt från början till slut.
    Det kom en bil och tre starka, trevliga och snabba män gjorde jobbet och samarbetade fantastiskt.
    Jag valde Stadsbudet bland alla förslag på internet och har haft goda erfarenheter sedan tidigare på en arbetsplats med Stadsbudet.
    Förväntningarna blev uppfyllda med trygghet och pris. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet svarar Lillemor L
    Hej Lillemor. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-04

Hans H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga killar som fattade snabbt! Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet svarar Hans H
    Hej Hans. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Kerstin S

2019-04-04

Kerstin S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Började med att boka en flyttdag i april. Sedan visade det sig att jag kunde tidigarelägga det för att slippa dubbla avgifter. Utan problem fixade Statsbudet fram nytt datum.Köpte flytt lgh/lgh utan hiss. Slitigt för killarna , trots det var de otroligt positiva och trevliga. Jobbade mycket proffsigt.
    Jag är en nöjd kund som gärna rekommenderar detta bolag. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet svarar Kerstin S
    Hej Kerstin. Vi är så glada över att så många uppskattar vår service och erfarenhet gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-02

Adrian B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Använde Stadsbudet som flytthjälp, de var punktliga och väldigt professionella och ovan på allt trevliga Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet svarar Adrian B
    Hej Adrian. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Birgitta C skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten fungerade bra och bokningen innan. Bra kontakt tydligt och snabbt. Alla var uppmärksamma och tillmötesgående. Rekommenderas för den som ska flytta eller behöver liknande hjälp. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet svarar Birgitta C
    Hej Birgitta. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Lena F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte en flytt. De kom på utsatt tid och var väldigt trevliga och proffsiga, inget verkar vara omöjligt. Dessutom gick det betydligt snabbare än vad jag trodde.
    Absolut levde företaget upp till de förvaäntningar jag hade. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet svarar Lena F
    Hej Lena. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Johan S

2019-03-10

Johan S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning från villa till pensionärslägenhet.

Bra bemötande, effektivt och ordentligt genomfört.

Tycker att företaget levde upp väl till förväntningarna. Bara två små kritiska punkter: hade varit bra med mejlkontakt dagen före som bekräftelse, fick inget kvitto eftersom apparaten krånglade.

Helhetsintrycket är gott, fullt beredd att rekommendera firman till andra. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet svarar Johan S
    Hej Johan. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-02-23

Tony L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastiskt bra flyttfirma AJ Express, kan verkligen rekommenderas. Likaså städfirman som vi tog via Stadsbudet, mycket bra!! Läs mer
    2019-02-28 Stadsbudet svarar Tony L
    Hej Tony.
    Vi tackar för ert omdöme men vi blir lite fulla i skratt då du uppgivit A-J Express som är vår samarbetspartner. Har ni tipsat om oss till era vänner och bekanta be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige
  • Clary F

2019-02-21

Clary F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Allt funkade perfekt trots snökaos samma dag, fick byta bil med den dom var hos den jag skulle byta lägenhet med ca 6 min bort.
    Jag känner mig dock inte nöjd med att jag fick betala
    för två timmars väntan, den jag bytte med hade inte packat klart så mina saker kunde inte bäras upp!
    Jag rättade mig efter den jag bytte med som hade bestämt tiden, jag hade allt klart!
    Känner att flyttfirman skulle ta det ansvaret för vad jag fick betala extra för två timmars vänta , tyvärr betalade jag på plats! Känns inte bra!!

Men personalen var fantastiska, och dom höll med angående all väntan

Nantha Friberg/ Clary Friberg Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet svarar Clary F
    Hej och tack för dina ord. Att den du bytte mig inte var klar är inte vårt fel och vi kan inte stanna tiden bara för det men däremot skulle hon du bytte med ha betalat väntetiden tycker vi. Och att du betalade på plats är inte konstigt då vi endast har kortbetalning som alternativ och som du var väl informerad om. Än en gång tack för ditt betyg och vi hoppas hon du bytte med kommer ersätta dig för detta.
    MVH /Stadsbudet Sverige AB
  • Rolf W

2019-02-21

Rolf W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt till nytt boende= nedpacknlng, transport och uppackning . Bra bemött både vid beställningen och utförandet. Orolig att det inte skulle fungera smärtfritt men det var onödiga tankar, alla som ställde upp var trevliga och arbetade bra. Sammanfattning: En olycka hände tyvärr, inget medvetet. När flytten var över och vi tackat för gott arbete, så rasade mittsektionen i bokhyllan till golvet, tråkigt men en olycka. Jag saknar även pensionärsrabatten. Men är nöjd med livet. Inga-Lill. Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet svarar Rolf W
    Hej Rolf . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på Ps: Rabatten fick ni direkt kolla er bekräftelse så ser ni det
  • 2019-02-21

Susanne N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag beställde flytthjälp i sista sekund. Bra bemötande, tydlig info och snabb återkoppling med offert. Utmärkt genomfört och trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
    2019-02-22 Stadsbudet svarar Susanne N
    Hej Susanne . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-01-31

Eva L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Strålande teamwork.4 killar m Andreas som organisatör arbetade samspelt, effektivt, oförtröttligt och med mkt God kommunikation hela tiden med mej som kund. De bar supertunga stora saker med cm-passning, såväl som skör antik keramik med imponerande fokus.+ gott humör! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-19 Stadsbudet svarar Eva L
    Hej Eva . Gilla gärna oss på Facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Anita L

2019-01-25

Anita L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bohagsflytt från min 2-rummare, Jag blev mycket vänligt och proffessionellt bemött i alla mina kontakter med dem, före och under själva flyttprocessen. På flyttdagen, prick på överenskommen tid stod tre glada herrar utanför min dörr.
    Jag hade meddelat dem min oro inför flytten eftersom min föregående flytt blev både långdragen och dyr på grund av den flyttfirma jag anlitade då. Oron försvann i samma stund som dessa herrar satte igång. Lugnande ord till mig att "det är inga problem" " det fixar vi". och det gjorde dom. Flytten gick som en dans. Det tog totalt fyra timmar från att de ringde på min dörr till att de lämnade den nya bostaden. I den tiden var också ca 30-40 minuter restid mellan de två bostäderna.
    Det var en alltigenom positiv upplevelse. Inget krångel.
    Jag rekommenderar dem varmt och kommer absolut att vända mig till dem om jag ska flytta igen! Läs mer
    2019-01-28 Stadsbudet svarar Anita L
    Hej Anita. Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-01-11

Torkel K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Professionella, flexibla, trevliga, effektiva. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet svarar Torkel K
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp. MVH Stadsbudet AB
  • 2019-01-09

Birgitta E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Dom var mycket bra jobbade intesivft o trevliga gick fort attflytta ut dom får stjärnor gånger 5. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet svarar Birgitta E
  • 2019-01-08

Per K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte flytt från hus till lägenhet!
    Jag blev mycket väl bemött och de jobbade snabbt och bra Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet svarar Per K
  • Paulo B

2019-01-01

Paulo B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabba, smidiga, hjälpsamma och trevliga. Lånade oss lådorna på ett smidigt sätt. Läs mer
    2019-01-16 Stadsbudet svarar Paulo B
  • 2018-12-10

Magnus S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp och allt har varit enkelt och proffsigt. Jag fick den hjälp jag önskat och är mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-16 Stadsbudet svarar Magnus S
    Hej och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-12-10

Lisa L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra bemötande både från kontor men mina kollegor ute i drift blev även mycket väl bemötta va de som körde. Kul med ett bra bemötande rakt igenom. Läs mer
    2018-12-16 Stadsbudet svarar Lisa L
  • Daniel B

2018-11-20

Daniel B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabb och proffsig service!
    Kontaktade Stadshuset med kort varsel för leverans av butiksinredning till olika adresser runt om i hela Sverige. Dom kom till vårt kontor och gjorde en tydlig offert och några dagar senare var allt utfört enligt önskemål med bra avstämning av utfört arbete. Bra kontakt med samarbetsvillig och trevlig personal. Kommer definitivt anlita dom i framtiden. Läs mer
    2018-11-21 Stadsbudet svarar Daniel B
    Tack Daniel för ert betyg. Det var lite knivigt att lösa det men exakt som vi säger så finns det inga problem utan bara lösningar och även denna gång så gick det bra. Vi önskar er en riktig trevlig jul och önskar er välkommen åter. MVH /Joakim H Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-11-13

Fredrik E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkel, proffsig hantering av flytt mellan Stockholm och Lund.

Levererade den överenskomna tjänsten precis som avtalat. Läs mer
    2018-11-16 Stadsbudet svarar Fredrik E
  • 2018-11-08

Ann Christina B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Helt igenom perfekt!
    Flytt från Shurgard till lägenhet, snabbt smidigt och otroligt hjälpsamma med allt möjligt. Läs mer
    2018-11-13 Stadsbudet svarar Ann Christina B
  • 2018-11-08

Jenni E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Gick smidigt att boka datum för "flytt" som egentligen handlade mest om att hämta och köra bort lite kontorsmöbler. Stressfritt, väldigt bra. Läs mer
    2018-11-08 Stadsbudet svarar Jenni E
    Jenni vi blir så glada över dina ord och stressfritt är rätt ord. För oss är det viktigt att kunderna känner sig bekväma och absolut inte stressade att flytta med oss skall liknas med ett besök på Gröna Lund - Bara skratt och roliga minnen från början till slutet. : )

MVH / Stadsbudet AB
  • 2018-11-06

Margareta S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte en flytt för min mosters räkning och är jättenöjd. Det gick smidigt och snabbt.
    Rekommenderas!
    Margareta Läs mer
    2018-11-07 Stadsbudet svarar Margareta S
    Hej Margareta och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-11-02

Susanne E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställt tömning och bortkörning av garderober, hyllor samt diverse kvarlämnade saker vid flytt.
    Det fungerade bra. Läs mer
    2018-11-07 Stadsbudet svarar Susanne E
    Hej Susanne och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-10-31

Heléne B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten av min mors möbler gick snabbt och professionellt! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-01 Stadsbudet svarar Heléne B
    Hej Helene och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäler kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta med. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-10-31

Karin O skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställning av flytt, två killlar med skåpbil. Trevliga, hjälpsamma. Allt OK! Läs mer
    2018-11-01 Stadsbudet svarar Karin O
    Hej Karin och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt när det gäller kunskap och service och vi är glada över att så många uppskattar detta . Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbude
  • Marco V

2018-10-11

Marco V skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra bemötande snabbt o kunnigt arbete och bra service Läs mer
    2018-10-17 Stadsbudet svarar Marco V
    Hej Marco och tack för ert betyg om oss. Vi på Stadsbudet strävar hela tiden framåt och är glada över att så många uppskattar vår kunskap och service. Har ni vänner och bekanta som står inför en flytt? Tipsa dom om oss och ni får en liten belöning för var kund som ni rekommenderar. Dock måste dom uppge ert ordernummer för att ni skall få belöningen ni finner det i högra hörnet på er order. MVH /Vi på Stadsbudet
  • 2018-10-09

Karin E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av liten lägenhet om 27 kvm och ett källarförråd. Kontakten vid beställningen var jättebra och flytten skedde på rätt tid och snabbt.
    Helnöjd alltså. Läs mer
    2018-10-11 Stadsbudet svarar Karin E
    Hej Karin. Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robert och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Sverker S

2018-10-09

Sverker S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga killar som hjälpte till med flyttningen. Med tanke på att timpriset var högt så hade jag nog förväntat mig snabbare ryck från deras sida. De skulle bara flytta mina grejor c:a 60 meter via källaren utan trappor och med hiss i båda lägenheterna. Dessutom hjälpte jag själv till med flytten. Läs mer
    2018-10-11 Stadsbudet svarar Sverker S
    Hej Sverker. Vi arbetar på så snabbt och säkert som vi kan för vi är noga med kundens saker skall vara i samma skick när vi lämnar det som när vi hämtade det. Att ni tycker att timpriset var högt förvånar oss då vi var mycket noga med att berätta vad det kostar per timme och skickar alltid bekräftelse. Men vi är glada över ert betyg om oss på Stadsbudet Sverige AB.
    MVH /Vi på flyttfirman Stadsbudet
  • 2018-10-02

Ann-Christine A skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jättetrevliga och duktiga killar, hade dock missat att det låg i Stockholm och jag fick betala restid på2X 45 min med ett timpris på över 1000 kr, det var konstigt, hade begärt offert från stadsbud i Uppsala, sedan var bilen så liten så de fock åka 2 ggr, en flytt från en fyra till en femma borde ha haft en större bil,, så det blev en mycket dyr flytt pga för liten bil och restid , nästan 14000, så där kände jag mig lurad, men killarna var supertrevliga Läs mer
    2018-10-02 Stadsbudet svarar Ann-Christine A
    Hej. Det är alltid restid 30+30 min och vi skickade tydlig offert med vilken bil vi skulle använda och det var våra största bil 35 kubik och som du signerade på och därefter fick du även en flyttbekräftelse. Så det är trist att du känner dig lurad för vi lurar aldrig våra kunder vilket märks på alla våra nöjda kunder och även du var nöjd med vår personal och deras insats så vi tackar för ert betyg och hoppas ni kommer till att trivas i ert nya boende. Vänliga hälsningar Stadsbudet
  • 2018-10-02

Thomas L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte bohagsflytt. Fick bra bemötande. De var i tid som de hade sagt och effektiva i jobbet. Läs mer
    2018-10-02 Stadsbudet svarar Thomas L
    Hej . Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robert och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2018-09-29

Ingela L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Över all förväntan!!!!!!
    Vi beställde flytt från Täby till Stockholm samt städning av
    lägenheten på 108 kvadrat, som vi lämnade.
    Vi blev mycket väl behandlade och bemötta av Robert som tog emot vårt samtal.
    All stress som man upplever inför en flyttning försvann direkt när
    "killarna" (Andreas,Stefan,Oskar och Ismo) kom och tog över på själva flyttdagen. Det finns inte ord för hur nöjda vi var med hela upplevelsen av företaget.
    Vi var också mycket nöjda med städningen även om vi inte kunde få samma underbara kontakt med "flickorna" pga språksvårigheter. Läs mer
    2018-10-01 Stadsbudet svarar Ingela L
    Hej Ingela. Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robert och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2018-09-26

Monika O skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag har haft en flytt från Göteborg till Shurgard i Uppsala samt en flytt från Shurgard till min nya adress i Uppsala. Allt har fungerat väldigt bra! Jag har mycket böcker och en del krångliga möbler men allt har fixats smidigt och kunnigt och ingenting har gått sönder. Bemötandet av mig som kund har varit väldigt gott hela vägen och flyttkillarna är väldigt hjälpsamma och trevliga. Jag rekommenderar Stadsbudet å det varmaste! Läs mer
    2018-09-29 Stadsbudet svarar Monika O
    Hej Monica. Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robert och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2018-09-24

Malin Elisabeth B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av möbler och kartonger till olika adresser. Bemötandet från företaget var vänligt och professionellt. Allt fungerade till min belåtenhet. Läs mer
    2018-09-29 Stadsbudet svarar Malin Elisabeth B
    Hej Malin. Gilla gärna oss på facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang och service för företaget kunder. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robert och grabbarna på Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2018-09-21

Hans A skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag beställde flytt av några sängar från en sommarstuga som jag sålt till lägenheten i stan samt borttransport av gamla sängar. Det gick utmärkt och jag upplevde personalen som swerviceminded. Dock upplevde jag möjligen tjänsten som något dyr, vilket motiverar betyget fyra. Läs mer
    2018-09-29 Stadsbudet svarar Hans A
    Hej Hans. Tack för era ord om oss på Stadsbudet dom glädjer oss. Vill däremot försvara er motivering att våra tjänster är dyra för vi levererar kvalité och det gör våra kunder nöjda och att driva ett fullserviceföretag med diverse tjänster är kostsamt men vårt motto har alltid varit att ingenting är omöjligt och det uppskattas av våra kunder. Önskar er välkommen åter till oss MVH/Robert
  • 2018-09-15

Sonja S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastiskt! Professionellt, trevligt, kreativt och vänligt bemötande. Kan knappast bli bättre! Har redan rekommenderat er till bekanta. Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Sonja S
    Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket Sonja för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • Sanna J

2018-09-12

Sanna J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera Stadsbudet Sverige AB!
    Killarna som hjälpte mig idag var oerhört trevliga, tålmodiga, uthålliga, lösningsorienterade och ... starka! Att de lyckades med den breda soffan är fantastiskt. Inget skadat, inga smutsiga avtryck etc. Ring dem! Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Sanna J
    Gilla gärna oss på facebook :) Tack Sanna för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • Maria Luisa Q

2018-09-08

Maria Luisa Q skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi anlitade Stadsbudet för bohagsflytt. De är snabba, professionella och löste allt på ett fantastiskt sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Maria Luisa Q
    Tack Maria för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • 2018-09-05

Kerstin W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning
    Mycket gott bemötande
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Kerstin W
    Tack Kerstin för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-09-05

Håkan S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anlitade Stadsbudet för flytt. De var snabba, skickliga och trevliga. Löste allt. Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Håkan S
    Tack Håkan för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-09-02

Michael S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag anlitade Stadsbudet Sverige AB för bohagsflytt. Allt började med ett samtal och en glad och positiv kille svarar. Då priset var kanon och det fanns tid det datumet jag skulle flytta så bokade jag. Jag fick kartongerna levererade hem så jag och min fru kunde packa i lugn och ro. På flytt dagen kom 3 stycken glada, positiva och mycket effektiva killar. Efter bara några timmar var bohaget tömt och dom började köra mot den nya adressen. Väl där rasslade det till och lastbilen var tom. Möblerna och kartongerna stod där vi ville ha dom. Dom såg även till att allt kom fram helt genom att stuva in grejerna så dom inte kunde röra sig med filtar emellan. Sedan var det bara att Packa upp och ringa så kom dom och hämtade kartongerna. Dom hjälpte även till med flyttstädning, när jag var och dubbelkollade så sken hela lägenheten, väldigt bra utfört av städarna. Hela grejen kan vara stressande för vissa, och här vill jag rekommendera Stadsbudet Sverige AB. Allt från trevligt bemötande i både telefonen och på plats, allt flöt på och grabbarna såg inga problem, snarare lösningar. Ska du flytta, då säger jag bara gå in på www.stadsbudet.se eller ring 08 35 55 00 så kommer du få grym hjälp :) Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Michael S
    Tack Michael för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-09-02

Lovisa B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga starka och effektiva killar! Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Lovisa B
    Tack Lovisa för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Jonas N

2018-09-01

Jonas N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Grabbarna var proffs och allt fungerade perfekt Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Jonas N
    Tack Jonas för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-08-21

Wessel v skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från en 4:a till ett radhus i kommunen bredvid. De 3 killarna från Stadsbudet har gjort ett alldeles utmärkt jobb: snabbt (trots att vi bara hade en enda liten hiss), smidigt och väldigt professionellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-31 Stadsbudet svarar Wessel v
    Tack för era ord om oss på Stadsbudet Sverige AB. Vi är mycket glada över att så många kunder uppskattar vår flyttservice och vi önskar både er och era vänner välkomna att flytta med oss. MVH /Robert och killarna på Stadsbudet
  • 2018-06-14

Karin W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från 6:a till radhus. Stadsbudets 3 killar gjorde ett toppenjobb. Ska kanske nämna att vi bodde på 9:an och ena hissen var trasig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Karin W
    Tack Karin för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-06-12

Lisen M skrev om Stadsbudet Sverige AB
    - flytthjälp
    - väldigt bra, trevliga och hjälpsamma.
    - Det gick snabbt och smidigt och de kändes väldigt professionella Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Lisen M
    Tack Lisen för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2018-05-21

Johannes R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Drygt och otrevligt bemötande mot sin kund. Nej tack till fler jobb Läs mer
    2018-06-05 Stadsbudet svarar Johannes R
    Hej Johannes. Vi beklagar att ni uppfattade oss så men detta är väl inte riktigt hela sanningen. Ni blev upprörda för att vi skickat påminnelsefaktura eftersom ni inte betalade er räkning först efter 60 dagar.
    Joakim H gillar detta

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna