Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:00

Läs vad 18 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• Malin Elisabeth B
    Malin Elisabeth B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av möbler och kartonger till olika adresser. Bemötandet från företaget var vänligt och professionellt. Allt fungerade till min belåtenhet. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag beställde flytt av några sängar från en sommarstuga som jag sålt till lägenheten i stan samt borttransport av gamla sängar. Det gick utmärkt och jag upplevde personalen som swerviceminded. Dock upplevde jag möjligen tjänsten som något dyr, vilket motiverar betyget fyra. Läs mer
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastiskt! Professionellt, trevligt, kreativt och vänligt bemötande. Kan knappast bli bättre! Har redan rekommenderat er till bekanta. Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Sonja S
    Gilla gärna oss på facebook :) och tack så mycket Sonja för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera Stadsbudet Sverige AB!
    Killarna som hjälpte mig idag var oerhört trevliga, tålmodiga, uthålliga, lösningsorienterade och ... starka! Att de lyckades med den breda soffan är fantastiskt. Inget skadat, inga smutsiga avtryck etc. Ring dem! Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Sanna J
    Gilla gärna oss på facebook :) Tack Sanna för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • Maria Luisa Q
    Maria Luisa Q skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi anlitade Stadsbudet för bohagsflytt. De är snabba, professionella och löste allt på ett fantastiskt sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-20 Stadsbudet svarar Maria Luisa Q
    Tack Maria för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Robban och grabbarna på Stadsbudet
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning
    Mycket gott bemötande
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Kerstin W
    Tack Kerstin för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anlitade Stadsbudet för flytt. De var snabba, skickliga och trevliga. Löste allt. Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Håkan S
    Tack Håkan för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Michael S
    Michael S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag anlitade Stadsbudet Sverige AB för bohagsflytt. Allt började med ett samtal och en glad och positiv kille svarar. Då priset var kanon och det fanns tid det datumet jag skulle flytta så bokade jag. Jag fick kartongerna levererade hem så jag och min fru kunde packa i lugn och ro. På flytt dagen kom 3 stycken glada, positiva och mycket effektiva killar. Efter bara några timmar var bohaget tömt och dom började köra mot den nya adressen. Väl där rasslade det till och lastbilen var tom. Möblerna och kartongerna stod där vi ville ha dom. Dom såg även till att allt kom fram helt genom att stuva in grejerna så dom inte kunde röra sig med filtar emellan. Sedan var det bara att Packa upp och ringa så kom dom och hämtade kartongerna. Dom hjälpte även till med flyttstädning, när jag var och dubbelkollade så sken hela lägenheten, väldigt bra utfört av städarna. Hela grejen kan vara stressande för vissa, och här vill jag rekommendera Stadsbudet Sverige AB. Allt från trevligt bemötande i både telefonen och på plats, allt flöt på och grabbarna såg inga problem, snarare lösningar. Ska du flytta, då säger jag bara gå in på www.stadsbudet.se eller ring 08 35 55 00 så kommer du få grym hjälp :) Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Michael S
    Tack Michael för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga starka och effektiva killar! Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Lovisa B
    Tack Lovisa för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Grabbarna var proffs och allt fungerade perfekt Läs mer
    2018-09-07 Stadsbudet svarar Jonas N
    Tack Jonas för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Wessel v
    Wessel v skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från en 4:a till ett radhus i kommunen bredvid. De 3 killarna från Stadsbudet har gjort ett alldeles utmärkt jobb: snabbt (trots att vi bara hade en enda liten hiss), smidigt och väldigt professionellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-31 Stadsbudet svarar Wessel v
    Tack för era ord om oss på Stadsbudet Sverige AB. Vi är mycket glada över att så många kunder uppskattar vår flyttservice och vi önskar både er och era vänner välkomna att flytta med oss. MVH /Robert och killarna på Stadsbudet
  • Karin W
    Karin W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från 6:a till radhus. Stadsbudets 3 killar gjorde ett toppenjobb. Ska kanske nämna att vi bodde på 9:an och ena hissen var trasig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Karin W
    Tack Karin för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Lisen M
    Lisen M skrev om Stadsbudet Sverige AB
    - flytthjälp
    - väldigt bra, trevliga och hjälpsamma.
    - Det gick snabbt och smidigt och de kändes väldigt professionella Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Lisen M
    Tack Lisen för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Drygt och otrevligt bemötande mot sin kund. Nej tack till fler jobb Läs mer
    2018-06-05 Stadsbudet svarar Johannes R
    Hej Johannes. Vi beklagar att ni uppfattade oss så men detta är väl inte riktigt hela sanningen. Ni blev upprörda för att vi skickat påminnelsefaktura eftersom ni inte betalade er räkning först efter 60 dagar.
    Joakim H gillar detta
  • Carl L
    Carl L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En riktig flyttfirma med professionell personal som verkligen vet hur man flyttar möbler och kartonger. En ny, positiv, upplevelse för mig. Enorm skillnad jämfört med oseriösa flyttfirmor. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anlitade denna flyttfirma i stockholm för vår flytt.Och det gick smidigt och bra.Kan varmt rekommendera dessa till er som vill anlita flyttfirma. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En flyttfirma som vet vad service betyder, och som kan hantera sina kunder på ett professionellt sätt. Här förekommer det ingen öl på jobbet, gubbar med grovt språk, eller oförsiktigt hanterande, utan i stället trevliga och artiga (och korrekta) proffs som kan flytta till en rimlig kostnad. Och när fakturan blev fel sköttes korrigeringen på ett utmärkt sätt. Dessutom har de nära och bra samarbete med City self storage i Västberga för enkel och smidig lagring. Läs mer
  • junis k
    junis k skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra utförd flytt av ett positivt och glatt gäng. Läs mer

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna