Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• 2019-09-09

Irene Ö skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från ett våningsplan till ett annat i samma fastighet

Bra bemötande av samtliga

Företaget levde upp till förväntningarna. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Irene Ö
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn även där. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-09-05

Tommy P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Topper bra bemötande och massor med hårt arbete. Tusen tack till de 6 pers som hjälpte mig tömma och flytta snabbt och effective Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Tommy P
  • 2019-09-05

Magdalena B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabb och effektiv packning och flytt. Hjälpsamma killar som kom i tid, jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Magdalena B
  • 2019-09-03

Eva L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    jag fick hjälp direkt , inget var något problem, dom bara fixade min leverans av möbler direkt Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva L
  • 2019-09-02

Emilia Anelli W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fick fantastisk hjälp med packning och flytt. Vilka hjältar! Supertrevliga, proffsiga, snabba och effektiva. De löste problem som uppstod och kom med tips. Gjorde vad som kunde varit en mardrömsflytt till en superbra upplevelse. Värt varenda öre! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Emilia Anelli W
  • 2019-08-28

Hasse R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt och packhjälp.
    Grymt bra från första kontakt till sista kartong ! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Hasse R
  • 2019-08-27

Peter E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte flytthjälp och är mycket imponerad över utförande och bemötande. Strålande jobb! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Peter E
  • 2019-08-26

Thomas H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte nerpackning samt flytt av en 4-rums lägenhet från Stockholm till Örebro. Allt genomfördes snabbt och problemfritt samt i mycket positiv stämning. Kan verkligen rekommendera detta företag avseende proffesionalism och snabbhet. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Thomas H
  • Henrik B

2019-08-22

Henrik B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anställde Stadsbudet för flytthjälp. Allt gick bra och de var tillmötesgående i allt som skulle flyttas. Det gick smidigt.

Det enda förbättringen jag hade velat ha var en ytterligare bekräftelse på morgonen för flytten där man konfirmerade att flytten skulle ske och att flytthjälpen skulle höra av sig senare när de var på väg. Då tiden bara var sagt "runt lunch" så gick man och väntade och undrade om det skulle bli av.

Men som sagt. När de väl var igång så tog de allt som önskades, och fick upp allt till önskad plats.
    Mycket trevliga män. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Henrik B
  • 2019-08-15

Peter H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde komplett flytt inklusive packning och städning. Utomordentligt väl genomfört, proffsigt och trevligt bemötande samt alltid enligt utlovad tid. Kommer aldrig använda någon annan flyttfirma! Läs mer
  • 2019-08-03

Hans N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi beställde hela paketet med packning av bohag, flytt, flyttstädning och bortforsling av använda flyttkartonger. Vi är supernöjda med allt. Lätt att beställa, trevlig personal och bra service i allmänhet. Hans&Maria Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans N
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Beträffande att mera info önskas så är det bara att mejla era frågor/funderingar till oss och ni får alltid en personlig kontakt som hör av sig till er med era svar, Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Elia W

2019-08-01

Elia W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag fick info på telefon att Stadsbud tar 1500 kr per time. Min flytt tog hela två timar. När jag skulle betala säger flyttkillarna att 4 timmar är minsta debitering de tar betalt vilket fram gick inte när pratade med stadsbud i telefon . Det gjorde mig besviken. Läs mer
    2019-08-01 Stadsbudet Sverige AB svarar Elia W
    Hej Elia.Något sådant timpris har vi inte pratat om.Och ej heller blivit debiterad.Du måste ha blandat ihop oss med något annat företag som du kontaktat i samband med er förfrågan om flytthjälp.Däremot är minidebiteringstiden korrekt.Du undrade innan i vår mailkonversatation som vi hade om du skulle bära ner dina påsar/säckar och andra opackade föremål till hallen i trapphuset för att flytten skulle gå smidigare.Och då förklarade jag återigen för dig att detta inte behövdes göras eftersom vi ändå hade en minidebiteringstid på 4 tim på din flytt.Och svaret jag fick av dig var då att du skulle låta sakerna vara kvar i bostaden.Minidebiteringstiden förklarade jag även på telefonen,samt så fick du även en orderbekräftelse där allt detta framgick.Så detta med minidebiteringstiden kan inte ha kommit som någon överaskning.Vi försöker alltid att vara övertydliga med våra kunder så att inget missförstånd skall uppstå.Ha en fortsatt trevlig sommar och hoppas att du kommer att trivas bra i ert nya boende,Mvh Robert(som skötte och tog hand om din bokning)
  • 2019-07-31

Thord W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Stadsbudet hjälpte mig att köra ett flyttlass. Snabb hjälp och offert för uppdraget. Väl utfört uppdrag av trevlig personal. Enkelt att betala med kort efter utfört arbete. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Thord W

Ulf S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt med bohag, vi packade själva, lånade flyttkartonger samt packplast.
    Bra bemötande från första stund, snabbt svar på första mailet, tydlig offert.
    Jättebra flytthjälp hela vägen, tre man som var effektiva och trevliga och som skötte hela flytten. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Ulf S

Lars-Åke L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi var rekommenderade av en vän att beställa vår flytt från Stadsbudet och allt fungerade helt enligt våra högt ställda förväntningar.
    Flyttkillarna slet under sommarens varmaste dag, men var ändå glada, trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Lars-Åke L

Are M skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Tre punktliga, trevliga och effektiva killar flyttade mitt bohag, en tvårummare. Flyttade till en trappa upp utan hiss och det var 30° varmt ute, men mina grejer var på plats snabbt. Kontakten med bokningen via mejl var snabb och adekvat. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Are M
  • 2019-07-22

Kerstin J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt 4/7: Trevligt bemötande, hjälpsamma, tålmodiga. Tydliga anvisningar för hantering ex garderober som måste monteras ner för att kunna flyttas på. Jag har tidigare anlitat firman för transporttjänst och var även då helt nöjd, det var det jag förväntade mej.

Städ 13/7: det goda omdömet gäller inte städ firman. Jag saknade specifikation på vad flyttstädning skulle komma att innehålla. Golven var inte ordentligt rengjorda. Torkad stearin på marmor skivor i fönster. Med en specifikation hade jag kunnat se om det ingick eller inte. Jag städade ytorna en dag senare, vilket inte alls var svårt men därför konstigt att det inte blivit gjort. Tre trevliga städerskor 5 1/2 timme, samtliga polsktalande med begränsad engelska.städfirman som hade uppdraget kan jag inte rekommendera. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin J
  • 2019-07-18

Ann-Christin P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte en bohagsflytt. Det gick bra! Jag är helt klart nöjd!

Jag tror att det blev oavsiktligt jobbigare för dem än som var meningen p g a att jag packat kartongerna för tungt, något som också resulterade i att det tog längre tid. Jag trodde de skulle bära kartongerna en i taget! De jobbade och slet med mina kartonger, utan att klaga. De var trevliga och professionella.

Jag strulade dessutom med vilket datum de skulle komma, avbokade och mejlade o s v.

Jag har eventuellt för avsikt att vid ett senare tillfälle boka en flytt av en del möbler och annat från ett Shurgard-förråd. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Ann-Christin P
  • 2019-07-09

Göran F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från hus (120m2 + 80m2 biyta (garage)) från skogen till stan. 4 grabbar med ledning av Robban som packade lastbilarna som kungar! Snabba, trevliga och jobbade stenhårt men alltid med humorn i högsta hugg! Toppbetyg till dom!

Kanske borde haft mer kontakt med bokningen innan flyttdagen för att säkerställa vad det är som ingår i 120+80m2. Jag hade en del otympliga saker som nu inte kom med. Så bättre personlig kontakt (inte mail + webformulär) under bokningsprocessen önskas. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Göran F
  • 2019-07-04

Eva N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga flyttkillar, bra tidspassning, inga skador på flyttgodset.
    Inget alls att klaga på. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva N
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Gunilla

2019-06-17

Gunilla skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde pack- och flytthjälp från södra till norra sidan av Stockholm och gjorde en förfrågan hos Stadsbudet. Det kom ett ok för datumet och prisinfo. De fick mer detaljer på telefon. Kartonger kunde hämtas i förväg. Fick packhjälp med möbler och kartonger väl inslaget dagen före flytt. Härligt att anlita proffs som oavsett roll visar sin yrkesstolthet. Kundtjänst, packmästare, flyttgubbar - ingenting är omöjligt. De hjälpte t.o.m. till att flytta en stor och tung möbel till en tredje adress. Allt till full belåtenhet. Storartat!!! Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Gunilla
  • 2019-06-17

Christina D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Toppbetyg på denna flyttfirma.
    Vilka suveräna killar, snabba, proffsiga och supertrevliga.
    Kom på utsatt tid, skruvade isär soffan & sängen så att den fick plats i 3 manna hissen. Då jag flyttade 5 trappor upp.
    Värt varenda krona
    Använde samma firma till flytt städ, så dom samordnade.
    Så nöjd
    Tack till Jesper, Benny, Alex och Jepp
    hälsningar Christina du Puy Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Christina D
  • 2019-06-16

Stefan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vanlig flytt, mycket nöjd, snabbt och effektivt, enda lilla smolket i bägaren var att de tappade bort några bultar till ett köksbord men det löstes på direkten Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Stefan L
  • 2019-06-13

Lisa F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevlig person i telefonen, 3 st bra killar som gjorde sitt jobb snabbt och effektivt. Kan rekommendera dem varmt Läs mer
  • 2019-06-03

Jeanna B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av helt kontor. Punktliga och effektiva. Tog dock lite väl mycket betalt för att forsla bort "skräp". Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Jeanna B
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-06-01

Elin L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde flytt av Stadsbud och tycker att de hade ett trevligt och proffsigt bemötande och gjorde det jag som kund önskade gällande inplastningen av möbler. De arbetsde effektivt och var även noga med att informera om saker och ting som kunde påverka färg på väggar vid borttagning av möbler som hängt på väggarna. Jag kände mig trygg med min flytt. Mina möbler ställdes i ordning i den nya bostaden och allt var helt och rent 😊 Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Elin L
    Hej Elin och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-29

Johan E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Kalle och Oskar från Stadsbudet gjorde ett kanonjobb med att baxa tre antika skåp, utav vilka en utgjordes av en monstruöst tung kommod. Deras bemötande var strålande och de jobbade jobbade snabbt och systematiskt Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan E
    Hej Johan och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-28

Gunilla F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Stadsbudet har skött flytt från Vallentuna till Rättvik på ett fantastiskt bra sätt. 3 trevliga och bra killar som jobbade på, allt gick snabbt och var ordentligt gjort. Får högsta betyg av oss. Läs mer
  • 2019-05-27

Karl D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkelt, proffsigt, svensktalande Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Karl D
    Hej Karl och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-24

Linn J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av inventarier och varor efter nedläggning av butik. Fantastiskt driv och bra killar som hjälpte oss! Inga problem mentalitet, det ordnar vi :-) Supernöjda! Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Linn J
    Tack Linn för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-22

Maria D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra service, pålitligt, snabbt och effektivt! Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Maria D
    Tack Maria för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-19

Kristina J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Packning och flytt. Trevligt bemötande Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Kristina J
    Tack Kristina för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-13

Hans E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Orsak flyttning.
    Bra bemötande.
    Förväntningarna var så som jag förväntade mig.

Flyttning är och kan vara ett slitsamt arbete med spring i trappor osv. Men att träffa kunder som är positiva, än vad som gäller, så skall man flytta från något som inte fungerar fullt ut, till något som gör att det kommer att fungera. Gör att de flesta kunder uppskattar de som hjälper oss som flyttar.
    Hans Eriksson Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans E
    Tack Hans för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-13

Ib F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Ib F
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-04-30

Ulf O skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde en flytt av möbler inom Stockholm. Det fungerade utmärkt. Fick snabb handläggning och ett bra bemötande genom hela processen. Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera denna tjänst. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Ulf O
    Hej Ulf. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-30

Johan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttjänst. Jag upplevde att de tre killarna "maskade" för att tjäna mer pengar av mig. Det var en liten tillfällig flytt som tog längre tid än jag kunnat ana. De vilade mycket, klagade mycket "många trappor" t ex. Uppträdandet var i övrigt ok och inget gick sönder. Men jag kommer inte använda mig av era tjänster igen. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan L
    Hej Johan. detta tycker jag inte är snällt sagt av dig. 97 kvm lägenhet och både lastningen var utan hiss och lossningen var utan hiss hela arbetet inklusive restiden tog endast 4,5 tim och därför förstår vi inte vad du menar med maskande. Vår personal är omtyckta och kända för att vara snabba och effektiva men däremot så är dom inga robotar och att flytta en lägenhet med trappor både upp och ner är tröttsamt men tiden är inget att anmärka på. Men vi framför detta till vår personal om er åsikt om vad ni tyckte om dom och tackar för uppdraget och önskar dig en trevlig valborg.
    MVH /Robert
  • 2019-04-27

Pernilla B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten gick fort och smidigt och mycket trevligt bemötande!
    Jag ger full pott på denna flyttfirma.
    Tveka inte att anlita dem. Du kommer bli mer än nöjd!
    /Pernilla Byström Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Pernilla B
    Hej Pernilla Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-26

Marie W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytthjälp mellan våningsplan samt ställa ut saker att slängas. Mitt intryck är välidgt positivt, det var snabb hjälp att boka, och killarna som kom var jättetrevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Marie W
    Hej Marie. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Andreas E

2019-04-25

Andreas E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning av lägenhet. Fyra flyttgubbar och en stor lastbil kom på utlovad tid och de gjorde ett bra jobb med flytten. Bra kommunikation före vid beställning också. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Andreas E
    Hej Andreas. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-25

Thomas P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Har använt Stadsbudet Sverige i samband med ut- resp. inflyttning i vattenskadad kommersiell lokal.
    Stadsbudet har skött sitt uppdrag med bravur.
    Vi kom in i vår lokal några timmar före överenskommen tid. Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Thomas P
    Hej Thomas. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-10

Helena L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Superbra bemötande. Tydlig offert. Smidig flytt och högt tempo på flyttgubbarna,
    Ingav ett förtroende och levererade detta också Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Helena L
    Hej Helena. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-08

Kerstin B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevligt bemötande mycket hjälpsamma! Läs mer
    2019-04-30 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin B
    Hej Kerstin. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Lillemor L

2019-04-06

Lillemor L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde hjälp att packa alla saker och kläder och få mina möbler och kartonger flyttade.
    Jag blev trevligt bemött när jag ringde första gången och fick en faktura. Allt var positivt från början till slut.
    Det kom en bil och tre starka, trevliga och snabba män gjorde jobbet och samarbetade fantastiskt.
    Jag valde Stadsbudet bland alla förslag på internet och har haft goda erfarenheter sedan tidigare på en arbetsplats med Stadsbudet.
    Förväntningarna blev uppfyllda med trygghet och pris. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Lillemor L
    Hej Lillemor. Tack för era ord och gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-04

Hans H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga killar som fattade snabbt! Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans H
    Hej Hans. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Kerstin S

2019-04-04

Kerstin S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Började med att boka en flyttdag i april. Sedan visade det sig att jag kunde tidigarelägga det för att slippa dubbla avgifter. Utan problem fixade Statsbudet fram nytt datum.Köpte flytt lgh/lgh utan hiss. Slitigt för killarna , trots det var de otroligt positiva och trevliga. Jobbade mycket proffsigt.
    Jag är en nöjd kund som gärna rekommenderar detta bolag. Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin S
    Hej Kerstin. Vi är så glada över att så många uppskattar vår service och erfarenhet gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-04-02

Adrian B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Använde Stadsbudet som flytthjälp, de var punktliga och väldigt professionella och ovan på allt trevliga Läs mer
    2019-04-06 Stadsbudet Sverige AB svarar Adrian B
    Hej Adrian. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Birgitta C skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytten fungerade bra och bokningen innan. Bra kontakt tydligt och snabbt. Alla var uppmärksamma och tillmötesgående. Rekommenderas för den som ska flytta eller behöver liknande hjälp. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Birgitta C
    Hej Birgitta. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-03-10

Lena F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte en flytt. De kom på utsatt tid och var väldigt trevliga och proffsiga, inget verkar vara omöjligt. Dessutom gick det betydligt snabbare än vad jag trodde.
    Absolut levde företaget upp till de förvaäntningar jag hade. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Lena F
    Hej Lena. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • Johan S

2019-03-10

Johan S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flyttning från villa till pensionärslägenhet.

Bra bemötande, effektivt och ordentligt genomfört.

Tycker att företaget levde upp väl till förväntningarna. Bara två små kritiska punkter: hade varit bra med mejlkontakt dagen före som bekräftelse, fick inget kvitto eftersom apparaten krånglade.

Helhetsintrycket är gott, fullt beredd att rekommendera firman till andra. Läs mer
    2019-03-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan S
    Hej Johan. Gilla gärna oss på Facebook med :) och tack så mycket för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige - Ett Stadsbud att lita på
  • 2019-02-23

Tony L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastiskt bra flyttfirma AJ Express, kan verkligen rekommenderas. Likaså städfirman som vi tog via Stadsbudet, mycket bra!! Läs mer
    2019-02-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Tony L
    Hej Tony.
    Vi tackar för ert omdöme men vi blir lite fulla i skratt då du uppgivit A-J Express som är vår samarbetspartner. Har ni tipsat om oss till era vänner och bekanta be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig dag. MVH /Stadsbudet Sverige

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna