Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sollentuna Stadsbudet Sverige AB

Stadsbudet Sverige AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:00

Läs vad 7 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• Karin W
    Karin W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från 6:a till radhus. Stadsbudets 3 killar gjorde ett toppenjobb. Ska kanske nämna att vi bodde på 9:an och ena hissen var trasig. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Karin W
    Tack Karin för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
    www.stadsbudet.se Era bördor -Våra laster
    Stadsbudet gillar detta
  • Lisen M
    Lisen M skrev om Stadsbudet Sverige AB
    - flytthjälp
    - väldigt bra, trevliga och hjälpsamma.
    - Det gick snabbt och smidigt och de kändes väldigt professionella Läs mer
    2018-06-14 Stadsbudet svarar Lisen M
    Tack Lisen för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi är så glada och stolta över vår duktiga personal och deras engagemang för företaget. Om era vänner och bekanta skall flytta med oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på högra sidan på ordersedeln så utgår en överraskning till dom. Nu återstår bara att önska er en fortsatt trevlig sommar. MVH /Vi på Stadsbudet Sverige AB
    www.stadsbudet.se Era bördor -Våra laster
    Stadsbudet gillar detta
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Drygt och otrevligt bemötande mot sin kund. Nej tack till fler jobb Läs mer
    2018-06-05 Stadsbudet svarar Johannes R
    Hej Johannes. Vi beklagar att ni uppfattade oss så men detta är väl inte riktigt hela sanningen. Ni blev upprörda för att vi skickat påminnelsefaktura eftersom ni inte betalade er räkning först efter 60 dagar.
  • Carl L
    Carl L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En riktig flyttfirma med professionell personal som verkligen vet hur man flyttar möbler och kartonger. En ny, positiv, upplevelse för mig. Enorm skillnad jämfört med oseriösa flyttfirmor. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anlitade denna flyttfirma i stockholm för vår flytt.Och det gick smidigt och bra.Kan varmt rekommendera dessa till er som vill anlita flyttfirma. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    En flyttfirma som vet vad service betyder, och som kan hantera sina kunder på ett professionellt sätt. Här förekommer det ingen öl på jobbet, gubbar med grovt språk, eller oförsiktigt hanterande, utan i stället trevliga och artiga (och korrekta) proffs som kan flytta till en rimlig kostnad. Och när fakturan blev fel sköttes korrigeringen på ett utmärkt sätt. Dessutom har de nära och bra samarbete med City self storage i Västberga för enkel och smidig lagring. Läs mer
  • junis k
    junis k skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra utförd flytt av ett positivt och glatt gäng. Läs mer

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna