Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till flyttföretaget Stadsbudet!

Vi är din moderna och flexibla flyttfirma i Stockholm. Vi tillhandahåller tjänster inom magasinering, kontorsflytt, transporttjänster, flyttstädning, vindsröjningar, dödsbotömning inklusive sophantering och mycket mer.

Via oss är du och ditt flyttgods alltid försäkrat, så du kan vara trygg när du låter oss flytta. Vi har även utbildad personal när det kommer till miljöfrågor och tekniska lösningar på hur vi flyttar på bästa sätt för att påverka miljön så lite som möjligt. Oss på Stadsbudet kan du komma i kontakt med dygnet runt och om du går in på vår hemsida kan du hitta information om hur du får hjälp med flytt och även saker du kan göra själv.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 112 kunder tycker om Stadsbudet Sverige AB

• 2019-10-30

LISA K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fantastisk service, punktliga, effektiva och trevliga killar som hjälpte till med vår flytt. De hjälpte oss även med städning med kort varsel då vår städfirma inte dök upp. Självklart val även i framtiden. Tack! Läs mer
    2019-10-31 Stadsbudet Sverige AB svarar LISA K
    Hej Lisa och tack för era ord om oss. Först så vill vi buga och boka för att ni berättar vad ni verkligen tyckte om vår personal och det arbete dom gör för våra kunder och det är massor. Sedan beklagar vi att er städfirma inte dök upp tyvärr väldigt vanligt när man anlitar oseriösa bolag finns även en hel del i flytt branschen med :- ( Men vi på Stadsbudet löser både flytten och städningen så önskar era vänner en smidig flytt med eventuell städning be dom ringa oss på Stadsbudet och säg till att dom skall uppge ert för och efternamn så lämnar vi dom 600:- i rabatt på sluträkningen. MVH /Joakim Håkansson för Stadsbudet Sverige det moderna flyttbolaget med gamla kunskaper.
  • 2019-10-29

Ericson K skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Proffsigt och snabbt bemötande under hela flytten. Själva flyttdagen gick snabbt och killarna var flexibla och löste de utmaningar som uppstod fantastiskt! Läs mer
    2019-10-29 Stadsbudet Sverige AB svarar Ericson K
    Tack för ert betyg och välkommen åter till oss på Stadsbudet den moderna flyttfirman med den gamla erfarenheten och med detta vill vi säga att det finns inget flyttarbete som ett Stadsbud misslyckas med. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta en riktigt god jul och gott nytt år. MVH /Stadsbudet Sverige AB - Ert lokala stadsbud..
  • 2019-10-28

Tove Kristina F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi genomförde två flyttar med Stadsbudet inom loppet av en vecka. Den första flytten var vi oerhört nöjda med: mycket proffsig, effektiv och trevlig personal. Den andra flytten, där vi även hade bokat packning av delar av lägenheten, höll inte riktigt samma höga nivå, men som helhet tycker vi att även den flytten blev väl genomförd.

När flyttstädning senare genomfördes upptäcktes dock att vissa saker hade missats i flyttpackningen. Detta påpekade jag för Stadsbudet i ett mail ett par dagar därefter och då fick jag ett ganska oproffsigt bemötande, vilket tyvärr har dragit ner helhetsintrycket av företaget. Vi fick ingen ursäkt utan istället kommentarer som ”Att killen glömt några saker är trist håller med dig men det är mänskligt att fela eller hur alla gör vi misstag”. Detta tycker jag är en märklig inställning från ett företag och jag blev besviken på att mitt klagomål hanterades så dåligt, då företaget tidigare i kontakten gett ett seriöst och pålitligt intryck. Läs mer
    2019-10-29 Stadsbudet Sverige AB svarar Tove Kristina F
    God morgon Tove och tack för ert omdöme. Vi beklagar det inträffade och att ni känner det så här är givetvis tråkigt när sådant här inträffar men vår policy och bestämmelser är att kunden bör kontakta oss omgående så löser vi det direkt. Tyvärr skedde inte detta utan cirka en vecka efteråt och då ville du ha tillbaka lite av det du betalt då du tyckte att tiden var felaktigt och vi har svårt att kontrollera saker i efterhand då kunden både betalt och godkänt. Givetvis är detta tråkigt och vi tar detta till oss och kommer ändra våra rutiner för att slippa sådant här i framtiden. Vi hoppas att ni trivs i ert nya boende och vill samtidigt önska er en riktigt god jul & gott nytt år.
    MVH /Joakim Håkansson
  • 2019-10-12

Elisabeth Z skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Hej!
    Jag hade bokat flytthjälp av Stadsbudet.
    Det kom 3 trevliga killar (kommer dock inte ihåg vad dom heter nu) det presenterade sig och skaka hand.
    Dom visste precis vad deras arbetsuppgift var, de hade en struktur på hur de skulle ta hand om alla möbler o kartonger.
    Det jag läste på nätet om Stadsbudet stämmer, känner att jag gjorde ett bra val att välja dom.
    Jag är supernöjd, Tack Stadsbudet
    Med vänlig hälsning, Elisabeth Zetterström Läs mer
    2019-10-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Elisabeth Z
    Tack Elisabeth för dina ord om oss på Stadsbudet. Vi får ofta höra att vår personal är artiga ,trevliga och framförallt duktiga och våra kunder uppskattar mycket att samtliga i vår personal pratar flytande svenska. Vi hoppas även att ni gillar oss på facebook eller instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi mellan 300 -kronor 1000:-/ i rabatt till dom beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas. Annars är det bara att ringa oss så löser vi flytten snabbt och smidigt..
    Hälsningar/ Vi på Stadsbudet Sverige AB
  • 2019-10-11

Ankie H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Så proffsiga, fixar allt enkelt, snabbt och alltid med ett leende. Stort tack till Stefan, Andreas och Oscar som hjälpte mig den här gången! Läs mer
    2019-10-12 Stadsbudet Sverige AB svarar Ankie H
    Tack Anki för era ord om oss på Stadsbudet ( Ett stadsbud att lita på). Vi är väldigt nöjda och glada över detta. Vi hoppas även att ni gillar oss på facebook eller instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi mellan 300 -kronor 1000:-/ i rabatt beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas.
    Med vänliga hälsningar.

• 2019-10-09

Sofia T skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkelt, snabbt och smidigt med bra service! Läs mer
    2019-10-12 Stadsbudet Sverige AB svarar Sofia T
    Tack Sofia för era ord om oss på Stadsbudet ( Ett stadsbud att lita på). Vi är väldigt nöjda och glada över detta. Vi hoppas även att ni gillar oss på Facebook eller Instagram eller varför inte båda : -) det betyder mycket för oss. Tipsa era vänner och bekanta om oss på Stadsbudet och be dom uppge ert ordernummer som står på er ordersedel så lämnar vi från 300 - till 1000:- kronor / i rabatt beroende på uppdragets storlek.Än en gång tack för era ord och lycka till i er nya bostad hoppas ni skall trivas.
    Med vänliga hälsningar.

• 2019-10-07

Camilla A skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Mycket bra service och trevlig personal! Vi hade en företagsflytt och den gick kanonbra, jag kan verkligen rekommendera Stadsbudet Sverige AB

Med vänlig hälsning
    Camilla Andersson Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Camilla A
    Hej och tack för ditt betyg Camilla. Vi på Stadsbudet flyttar företag dagligen och är glada över den respons vi får av våra kunder. Att anlita oss på Stadsbudet till sin bohagsflytt eller företagsflytt är som att gå på gröna lund ungefär - för nöjet är detsamma :- ) Vi hälsar er välkommen åter om ni behöver hjälp och tackar er ännu en gång.
    MVH
    Stadsbudet Sverige - Vägen till en lyckad flyttning
    08- 35 55 00
  • 2019-10-07

Max A skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Toppen flytt. Allt gick kanon- trots att hissen slutade fungera halvvägs in i flytten. Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Max A
    Hej Max och tack för ditt omdöme om oss på flyttfirman Stadsbudet Sverige AB. Vi är kvicka och raska och arbetar lika bra utan hiss som med hiss därför flöt det på:-)
    MVH
    Stadsbudet

YVONNE S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Tjänst av packning, flytt av bohag samt städning.
    Vi är mycket nöjda med alla 3 delarna.
    Personalen var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar YVONNE S
    Tack Yvonne för ert betyg om oss på Stadsbudet. Gå gärna in och gilla oss på facebook så att flera får möjligheten att anlita oss på flyttfirman. Än en gång tack för ert fina betyg och killarna bugar och bockar för era fina ord : - )
    MVH /Stadsbudet

Susanna E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Kontaktade stadsbuden , snabbt svar via mail. De kom innan utsedd tid! Packade snabbt o kanonbra. Bra grabbar, artiga i duktiga. Starka rekommendationer🙂 Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Susanna E
    Vårt motto är att kunderna skall få svar inom 5timmar dygnet runt ett motto som vi lyckats bra med. Vår personal är väldigt duktiga och omtyckta bland våra kunder och detta är den bästa marknadsföringen för oss på Stadsbudet så än en gång bugar vi och bockar för ert betyg. /Vi på Stadsbudet

Mats P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt, packning och bärhjälp. Allt flöt på bra. Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Mats P
    Tack Mats för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn även där. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-09-26

Annika S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Proffsigt, snabbt, enkelt och vänligt. Superbra!! Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Annika S
    Tack för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn även där. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-09-26

Johan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Väldigt seriöst företag. Kan starkt rekommenderas!! Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan L

Anders R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytta lite möbler mm till lagerlokal. De jobbade mycket snabbt och effektivt både vid lastning och lossning. Trevligt att ha dem hemma och helt imponerad av sättet de genomförde sitt jobb Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Anders R

Magnus H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Inga konstigheter. Flytten fungerade som förväntat Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Magnus H
  • Arne J

2019-09-25

Arne J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av möblemang
    Höga förväntningar efter att jag tidigare anlitat Stadsbudet och jobbet gjort snabbt och proffsigt av trevliga ”gubbar”
    Rekommenderar gärna Stadsbudet :-) Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Arne J

Åke F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    flytt, utmärkt, snabb återkoppling, trevliga flyttgubbar, allt bra Läs mer
    2019-10-07 Stadsbudet Sverige AB svarar Åke F
  • 2019-09-09

Irene Ö skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från ett våningsplan till ett annat i samma fastighet

Bra bemötande av samtliga

Företaget levde upp till förväntningarna. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Irene Ö
  • 2019-09-05

Tommy P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Topper bra bemötande och massor med hårt arbete. Tusen tack till de 6 pers som hjälpte mig tömma och flytta snabbt och effective Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Tommy P
  • 2019-09-05

Magdalena B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Snabb och effektiv packning och flytt. Hjälpsamma killar som kom i tid, jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Magdalena B
  • 2019-09-03

Eva L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    jag fick hjälp direkt , inget var något problem, dom bara fixade min leverans av möbler direkt Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva L
  • 2019-09-02

Emilia Anelli W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Fick fantastisk hjälp med packning och flytt. Vilka hjältar! Supertrevliga, proffsiga, snabba och effektiva. De löste problem som uppstod och kom med tips. Gjorde vad som kunde varit en mardrömsflytt till en superbra upplevelse. Värt varenda öre! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Emilia Anelli W
  • 2019-08-28

Hasse R skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt och packhjälp.
    Grymt bra från första kontakt till sista kartong ! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Hasse R
  • 2019-08-27

Peter E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte flytthjälp och är mycket imponerad över utförande och bemötande. Strålande jobb! Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Peter E
  • 2019-08-26

Thomas H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Köpte nerpackning samt flytt av en 4-rums lägenhet från Stockholm till Örebro. Allt genomfördes snabbt och problemfritt samt i mycket positiv stämning. Kan verkligen rekommendera detta företag avseende proffesionalism och snabbhet. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Thomas H
  • Henrik B

2019-08-22

Henrik B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Anställde Stadsbudet för flytthjälp. Allt gick bra och de var tillmötesgående i allt som skulle flyttas. Det gick smidigt.

Det enda förbättringen jag hade velat ha var en ytterligare bekräftelse på morgonen för flytten där man konfirmerade att flytten skulle ske och att flytthjälpen skulle höra av sig senare när de var på väg. Då tiden bara var sagt "runt lunch" så gick man och väntade och undrade om det skulle bli av.

Men som sagt. När de väl var igång så tog de allt som önskades, och fick upp allt till önskad plats.
    Mycket trevliga män. Läs mer
    2019-09-19 Stadsbudet Sverige AB svarar Henrik B
  • 2019-08-15

Peter H skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde komplett flytt inklusive packning och städning. Utomordentligt väl genomfört, proffsigt och trevligt bemötande samt alltid enligt utlovad tid. Kommer aldrig använda någon annan flyttfirma! Läs mer
  • 2019-08-03

Hans N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi beställde hela paketet med packning av bohag, flytt, flyttstädning och bortforsling av använda flyttkartonger. Vi är supernöjda med allt. Lätt att beställa, trevlig personal och bra service i allmänhet. Hans&Maria Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Hans N
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Beträffande att mera info önskas så är det bara att mejla era frågor/funderingar till oss och ni får alltid en personlig kontakt som hör av sig till er med era svar, Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Elia W

2019-08-01

Elia W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag fick info på telefon att Stadsbud tar 1500 kr per time. Min flytt tog hela två timar. När jag skulle betala säger flyttkillarna att 4 timmar är minsta debitering de tar betalt vilket fram gick inte när pratade med stadsbud i telefon . Det gjorde mig besviken. Läs mer
    2019-08-01 Stadsbudet Sverige AB svarar Elia W
    Hej Elia.Något sådant timpris har vi inte pratat om.Och ej heller blivit debiterad.Du måste ha blandat ihop oss med något annat företag som du kontaktat i samband med er förfrågan om flytthjälp.Däremot är minidebiteringstiden korrekt.Du undrade innan i vår mailkonversatation som vi hade om du skulle bära ner dina påsar/säckar och andra opackade föremål till hallen i trapphuset för att flytten skulle gå smidigare.Och då förklarade jag återigen för dig att detta inte behövdes göras eftersom vi ändå hade en minidebiteringstid på 4 tim på din flytt.Och svaret jag fick av dig var då att du skulle låta sakerna vara kvar i bostaden.Minidebiteringstiden förklarade jag även på telefonen,samt så fick du även en orderbekräftelse där allt detta framgick.Så detta med minidebiteringstiden kan inte ha kommit som någon överaskning.Vi försöker alltid att vara övertydliga med våra kunder så att inget missförstånd skall uppstå.Ha en fortsatt trevlig sommar och hoppas att du kommer att trivas bra i ert nya boende,Mvh Robert(som skötte och tog hand om din bokning)
  • 2019-07-31

Thord W skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Stadsbudet hjälpte mig att köra ett flyttlass. Snabb hjälp och offert för uppdraget. Väl utfört uppdrag av trevlig personal. Enkelt att betala med kort efter utfört arbete. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Thord W

Ulf S skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt med bohag, vi packade själva, lånade flyttkartonger samt packplast.
    Bra bemötande från första stund, snabbt svar på första mailet, tydlig offert.
    Jättebra flytthjälp hela vägen, tre man som var effektiva och trevliga och som skötte hela flytten. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Ulf S

Lars-Åke L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vi var rekommenderade av en vän att beställa vår flytt från Stadsbudet och allt fungerade helt enligt våra högt ställda förväntningar.
    Flyttkillarna slet under sommarens varmaste dag, men var ändå glada, trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Lars-Åke L

Are M skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Tre punktliga, trevliga och effektiva killar flyttade mitt bohag, en tvårummare. Flyttade till en trappa upp utan hiss och det var 30° varmt ute, men mina grejer var på plats snabbt. Kontakten med bokningen via mejl var snabb och adekvat. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Are M
  • 2019-07-22

Kerstin J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt 4/7: Trevligt bemötande, hjälpsamma, tålmodiga. Tydliga anvisningar för hantering ex garderober som måste monteras ner för att kunna flyttas på. Jag har tidigare anlitat firman för transporttjänst och var även då helt nöjd, det var det jag förväntade mej.

Städ 13/7: det goda omdömet gäller inte städ firman. Jag saknade specifikation på vad flyttstädning skulle komma att innehålla. Golven var inte ordentligt rengjorda. Torkad stearin på marmor skivor i fönster. Med en specifikation hade jag kunnat se om det ingick eller inte. Jag städade ytorna en dag senare, vilket inte alls var svårt men därför konstigt att det inte blivit gjort. Tre trevliga städerskor 5 1/2 timme, samtliga polsktalande med begränsad engelska.städfirman som hade uppdraget kan jag inte rekommendera. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Kerstin J
  • 2019-07-18

Ann-Christin P skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag köpte en bohagsflytt. Det gick bra! Jag är helt klart nöjd!

Jag tror att det blev oavsiktligt jobbigare för dem än som var meningen p g a att jag packat kartongerna för tungt, något som också resulterade i att det tog längre tid. Jag trodde de skulle bära kartongerna en i taget! De jobbade och slet med mina kartonger, utan att klaga. De var trevliga och professionella.

Jag strulade dessutom med vilket datum de skulle komma, avbokade och mejlade o s v.

Jag har eventuellt för avsikt att vid ett senare tillfälle boka en flytt av en del möbler och annat från ett Shurgard-förråd. Läs mer
    2019-08-14 Stadsbudet Sverige AB svarar Ann-Christin P
  • 2019-07-09

Göran F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt från hus (120m2 + 80m2 biyta (garage)) från skogen till stan. 4 grabbar med ledning av Robban som packade lastbilarna som kungar! Snabba, trevliga och jobbade stenhårt men alltid med humorn i högsta hugg! Toppbetyg till dom!

Kanske borde haft mer kontakt med bokningen innan flyttdagen för att säkerställa vad det är som ingår i 120+80m2. Jag hade en del otympliga saker som nu inte kom med. Så bättre personlig kontakt (inte mail + webformulär) under bokningsprocessen önskas. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Göran F
  • 2019-07-04

Eva N skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevliga flyttkillar, bra tidspassning, inga skador på flyttgodset.
    Inget alls att klaga på. Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Eva N
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och det och mycket annat har vi på Stadsbudet utfört efter att vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • Gunilla

2019-06-17

Gunilla skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Jag behövde pack- och flytthjälp från södra till norra sidan av Stockholm och gjorde en förfrågan hos Stadsbudet. Det kom ett ok för datumet och prisinfo. De fick mer detaljer på telefon. Kartonger kunde hämtas i förväg. Fick packhjälp med möbler och kartonger väl inslaget dagen före flytt. Härligt att anlita proffs som oavsett roll visar sin yrkesstolthet. Kundtjänst, packmästare, flyttgubbar - ingenting är omöjligt. De hjälpte t.o.m. till att flytta en stor och tung möbel till en tredje adress. Allt till full belåtenhet. Storartat!!! Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Gunilla
  • 2019-06-17

Christina D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Toppbetyg på denna flyttfirma.
    Vilka suveräna killar, snabba, proffsiga och supertrevliga.
    Kom på utsatt tid, skruvade isär soffan & sängen så att den fick plats i 3 manna hissen. Då jag flyttade 5 trappor upp.
    Värt varenda krona
    Använde samma firma till flytt städ, så dom samordnade.
    Så nöjd
    Tack till Jesper, Benny, Alex och Jepp
    hälsningar Christina du Puy Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Christina D
  • 2019-06-16

Stefan L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Vanlig flytt, mycket nöjd, snabbt och effektivt, enda lilla smolket i bägaren var att de tappade bort några bultar till ett köksbord men det löstes på direkten Läs mer
    2019-07-11 Stadsbudet Sverige AB svarar Stefan L
  • 2019-06-13

Lisa F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Trevlig person i telefonen, 3 st bra killar som gjorde sitt jobb snabbt och effektivt. Kan rekommendera dem varmt Läs mer
  • 2019-06-03

Jeanna B skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av helt kontor. Punktliga och effektiva. Tog dock lite väl mycket betalt för att forsla bort "skräp". Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Jeanna B
    Hej och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-06-01

Elin L skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Beställde flytt av Stadsbud och tycker att de hade ett trevligt och proffsigt bemötande och gjorde det jag som kund önskade gällande inplastningen av möbler. De arbetsde effektivt och var även noga med att informera om saker och ting som kunde påverka färg på väggar vid borttagning av möbler som hängt på väggarna. Jag kände mig trygg med min flytt. Mina möbler ställdes i ordning i den nya bostaden och allt var helt och rent 😊 Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Elin L
    Hej Elin och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-29

Johan E skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Kalle och Oskar från Stadsbudet gjorde ett kanonjobb med att baxa tre antika skåp, utav vilka en utgjordes av en monstruöst tung kommod. Deras bemötande var strålande och de jobbade jobbade snabbt och systematiskt Läs mer
    2019-06-13 Stadsbudet Sverige AB svarar Johan E
    Hej Johan och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-28

Gunilla F skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Stadsbudet har skött flytt från Vallentuna till Rättvik på ett fantastiskt bra sätt. 3 trevliga och bra killar som jobbade på, allt gick snabbt och var ordentligt gjort. Får högsta betyg av oss. Läs mer
  • 2019-05-27

Karl D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Enkelt, proffsigt, svensktalande Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Karl D
    Hej Karl och tack för ditt betyg om oss. Vi på Stadsbudet skall efterlämna oss nöjda kunder och det lyckas vi med och att ha svensktalande personal är något som varje kund efterfrågar och vi lyssnar på våra kunder. Vi har genom åren blivit kända i att vara duktiga och serviceinriktade och att få höra det av våra kunder glädjer oss mycket. Vi hoppas ni skall trivas bra i er nya bostad och önskar er välkommen åter.
  • 2019-05-24

Linn J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Flytt av inventarier och varor efter nedläggning av butik. Fantastiskt driv och bra killar som hjälpte oss! Inga problem mentalitet, det ordnar vi :-) Supernöjda! Läs mer
    2019-05-28 Stadsbudet Sverige AB svarar Linn J
    Tack Linn för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-22

Maria D skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Bra service, pålitligt, snabbt och effektivt! Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Maria D
    Tack Maria för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB
  • 2019-05-19

Kristina J skrev om Stadsbudet Sverige AB
    Packning och flytt. Trevligt bemötande Läs mer
    2019-05-24 Stadsbudet Sverige AB svarar Kristina J
    Tack Kristina för ert betyg om oss på Stadsbudet. Vi strävar efter att vara en av dom ledande inom flytt och transport och vi känner att vi lyckas med det. Önskar dig och alla dina vänner och bekanta välkommen till oss om ni eller dom behöver flytthjälp och be dom hänvisa till ert ordernummer så lämnar vi en liten rabatt : - ) PS: Gilla oss gärna på Facebook ni hittar oss givetvis med vårt namn. MVH Vi på Stadsbudet AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna