AB Stalands Möbler - Stalands Möbler

AB Stalands Möbler - Stalands Möbler

www.stalands.se
1.3

I Täby, norr om Stockholm, finns vårt fina möbelvaruhus, fördelat på tre våningsplan. Möblerna kommer från ledande designers och formgivare och här finns allt från soffor och fåtöljer till belysning. Fri parkering. Liksom i våra övriga butiker kan du här boka både personlig inredningshjälp och kostnadsfri sängrådgivning.

3 omdömen om AB Stalands Möbler - Stalands Möbler

Birgitta I A B
Skrev om Stalands Möbler Täby

Trevliga när man handlar men otroligt dåliga vid reklamation. Trots att de ser att varan ( i detta fall en soffa) är gravt felaktig skyller de på leverantören och vill inte ta eget ansvar. Otaliga diskussioner där vi beskylldes för att ha tvättat sofftyget och därvid orsakat skadan. Hade dock fotat vid leveransen och redan där såg man att tyget var skadat. Med så dåligt kundbemötande kan jag ej rekommendera någon att handla där.

Anton G
Skrev om Stalands Möbler Täby

Sämsta kundservicen och bemötandet en kund kan få. Levererar inte på utsatt tid och datum. Du som kund kan inte förvänta dig att dina mejl besvaras eller att de återkommer när du ringer dem. Hade ett ärende där vi beställt en säng 3 månader innan den skulle levereras och får till svar att det passade dem utmärkt att vi ville ha den levererad just det datumet då de hade mycket nu. Men, de ringer två dagar innan utsatt leverans och säger att de inte kan leverera utan att vi måste åka in och betala hela möbeln och få en annan...

Jonas B
Skrev om Stalands Möbler Täby

Lagom stort möbelsortiment, ligger i Täby centrum utanför stockholm. De anser sig ha kvalitet på sina möbler och priserna är högre än i större kedjor. Har dock hört dåliga historier om att arbeta/prao'a där. Men deras möbler är nog bra.