Stalands Möbler Täby

Fogdevägen 4, 183 64 Täby — Visa karta

1.3 i betyg av av 3 omdömen

I Täby, norr om Stockholm, finns vårt fina möbelvaruhus, fördelat på tre våningsplan. Möblerna kommer från ledande designers och formgivare och här finns allt från soffor och fåtöljer till belysning. Fri parkering. Liksom i våra övriga butiker kan du här boka både personlig inredningshjälp och kostnadsfri sängrådgivning.
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 3 kunder tycker om Stalands Möbler Täby

• 2019-10-08

Birgitta I A B skrev om Stalands Möbler Täby
    Trevliga när man handlar men otroligt dåliga vid reklamation. Trots att de ser att varan ( i detta fall en soffa) är gravt felaktig skyller de på leverantören och vill inte ta eget ansvar. Otaliga diskussioner där vi beskylldes för att ha tvättat sofftyget och därvid orsakat skadan. Hade dock fotat vid leveransen och redan där såg man att tyget var skadat.
    Med så dåligt kundbemötande kan jag ej rekommendera någon att handla där. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Folkhemmet
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde varor (bord och soffa) för upp mot 40’ hos Folkhemmet. Efter att vi diskuterat pris får vi den fantastiska rabatten på 10%. Prob"
  • Anton G

2019-02-13

Anton G skrev om Stalands Möbler Täby
    Sämsta kundservicen och bemötandet en kund kan få. Levererar inte på utsatt tid och datum. Du som kund kan inte förvänta dig att dina mejl besvaras eller att de återkommer när du ringer dem.
    Hade ett ärende där vi beställt en säng 3 månader innan den skulle levereras och får till svar att det passade dem utmärkt att vi ville ha den levererad just det datumet då de hade mycket nu. Men, de ringer två dagar innan utsatt leverans och säger att de inte kan leverera utan att vi måste åka in och betala hela möbeln och få en annan leverans som tvingar oss att bära upp sängen själva och som vi även måste betala för. Frågade om kompensation men fick ett otrevligt svar tillbaka och när min sambo ringde dem och frågade om en förklaring varför de inte svarar på mejl eller varför vi inte fick en kompensation var deras bemötande otrevligt och de skulle aldrig ge oss en kompensation eller bjuda på den andra frakten där vi var tvugna att bära upp sängen.

Åk aldrig hit!! Läs mer
  • 2008-07-22

Jonas B skrev om Stalands Möbler Täby
    Lagom stort möbelsortiment, ligger i Täby centrum utanför stockholm. De anser sig ha kvalitet på sina möbler och priserna är högre än i större kedjor. Har dock hört dåliga historier om att arbeta/prao'a där. Men deras möbler är nog bra. Läs mer

Bästa mattaffärerna i Täby:

PHILIP G PHILIP G tycker:
“Beställde varor (bord och soff...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte