Starrbäcken Bygg

Starrbäcken Bygg

Starrbäcken Bygg har stor erfarenhet inom tak, fasad, golv, tillbyggnader, renoveringar och nybyggnationer. Men även andra typer av byggjobb. Vi är verksamma i de södra delarna av Stockholm och jobbar efter mottot att aldrig lämna en kund annat än nöjd.

8 omdömen om Starrbäcken Bygg

Theodor T
Skrev om Starrbäcken Bygg

Duktig och ärlig hantverkare. Håller pris och tidsplan.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Joel G
Skrev om Starrbäcken Bygg

Seriös och kunnig hantverkare. Lätt att ha att göra med och är mån om att kunden blir nöjd. Mycket hög kvalitet i alla arbeten som gjordes hos oss, från snickerier till badrum.

Marina T
Skrev om Starrbäcken Bygg

Mycket proffsigt och pålitligt bemötande. Vi är kanonnöjda och kommer definitivt anlita företaget vid kommande renoveringar! Vi har redan starkt rekommenderat Starbäcken Bygg till släkt och vänner.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Marie C
Skrev om Starrbäcken Bygg

Jag är mycket nöjd med både de arbeten och den service jag får. Vi har ett fortlöpande samarbete.

Anna W
Skrev om Starrbäcken Bygg

En bra, ärlig o punktlig hantverkare. Hade helhetsentrapranaden vid min badrumsrenovering och anlitade enbart fackyrkesmän för delar som han inte hade certifikat/behörighet för.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Ulf F
Skrev om Starrbäcken Bygg

Mycket bra, håller tider och gör ett mycket bra arbete. Förklara på ett enkelt sätt hur saker skall iordningställas och ger förslag på förbättringar i de arbeten jag vill ha hjälp med.

Jörgen G
Skrev om Starrbäcken Bygg

Otroligt proffsigt och vänligt. Har anlitat hantverkare under 30 år och aldrig träffat på någon som man kan lita på i denna omfattning både angående utförande, tidspassning, planering och ekonomiskt. De samordnar dessutom med andra hantverkare så att man inte behöver vara "projektledare", ex el och rör.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Monica R
Skrev om Starrbäcken Bygg

Pålitligt företag som håller tidsplaner, har öppen kommunikation, hantverkare att lita på helt enkelt!