Starrbäcken Bygg

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.6

Om företaget

Starrbäcken Bygg har stor erfarenhet inom tak, fasad, golv, tillbyggnader, renoveringar och nybyggnationer. Men även andra typer av byggjobb. Vi är verksamma i de södra delarna av Stockholm och jobbar efter mottot att aldrig lämna en kund annat än nöjd.

8 omdömen om Starrbäcken Bygg

Visar 8 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Theodor T
Skrev om Starrbäcken Bygg

Duktig och ärlig hantverkare. Håller pris och tidsplan.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen
BadgeFiveYears

Snabb återkoppling och bra utfört arbete. Kommer definitivt använda för framtida jobb.

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Joel G
Skrev om Starrbäcken Bygg

Seriös och kunnig hantverkare. Lätt att ha att göra med och är mån om att kunden blir nöjd. Mycket hög kvalitet i alla arbeten som gjordes hos oss, från snickerier till badrum.

Marina T
Skrev om Starrbäcken Bygg

Mycket proffsigt och pålitligt bemötande. Vi är kanonnöjda och kommer definitivt anlita företaget vid kommande renoveringar! Vi har redan starkt rekommenderat Starbäcken Bygg till släkt och vänner.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Marie C
Skrev om Starrbäcken Bygg

Jag är mycket nöjd med både de arbeten och den service jag får. Vi har ett fortlöpande samarbete.

Anna W
Skrev om Starrbäcken Bygg

En bra, ärlig o punktlig hantverkare. Hade helhetsentrapranaden vid min badrumsrenovering och anlitade enbart fackyrkesmän för delar som han inte hade certifikat/behörighet för.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Ulf F
Skrev om Starrbäcken Bygg

Mycket bra, håller tider och gör ett mycket bra arbete. Förklara på ett enkelt sätt hur saker skall iordningställas och ger förslag på förbättringar i de arbeten jag vill ha hjälp med.

Jörgen G
Skrev om Starrbäcken Bygg

Otroligt proffsigt och vänligt. Har anlitat hantverkare under 30 år och aldrig träffat på någon som man kan lita på i denna omfattning både angående utförande, tidspassning, planering och ekonomiskt. De samordnar dessutom med andra hantverkare så att man inte behöver vara "projektledare", ex el och rör.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Tack för trevligt och professionell hjälp med ritningar och att sammanställa alla dokument och skicka in bygglovsansökan.

Kristina L Kristina L
Monica R
Skrev om Starrbäcken Bygg

Pålitligt företag som håller tidsplaner, har öppen kommunikation, hantverkare att lita på helt enkelt!

Filtrera omdömen