Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje Starrbäcken Bygg

Starrbäcken Bygg

STARRBÄCKSVÄGEN 11, 153 35 Järna — Visa karta

Starrbäcken Bygg har stor erfarenhet inom tak, fasad, golv, tillbyggnader, renoveringar och nybyggnationer. Men även andra typer av byggjobb. Vi är verksamma i de södra delarna av Stockholm och jobbar efter mottot att aldrig lämna en kund annat än nöjd.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 8 kunder tycker om Starrbäcken Bygg

• Theodor T
    Theodor T skrev om Starrbäcken Bygg
    Duktig och ärlig hantverkare. Håller pris och tidsplan.
  • Joel G
    Joel G skrev om Starrbäcken Bygg
    Seriös och kunnig hantverkare. Lätt att ha att göra med och är mån om att kunden blir nöjd. Mycket hög kvalitet i alla arbeten som gjordes hos oss, från snickerier till badrum.
  • Marina T
    Marina T skrev om Starrbäcken Bygg
    Mycket proffsigt och pålitligt bemötande. Vi är kanonnöjda och kommer definitivt anlita företaget vid kommande renoveringar! Vi har redan starkt rekommenderat Starbäcken Bygg till släkt och vänner.
  • Marie C
    Marie C skrev om Starrbäcken Bygg
    Jag är mycket nöjd med både de arbeten och den service jag får. Vi har ett fortlöpande samarbete.
  • Anna W
    Anna W skrev om Starrbäcken Bygg
    En bra, ärlig o punktlig hantverkare. Hade helhetsentrapranaden vid min badrumsrenovering och anlitade enbart fackyrkesmän för delar som han inte hade certifikat/behörighet för.
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Starrbäcken Bygg
    Mycket bra, håller tider och gör ett mycket bra arbete. Förklara på ett enkelt sätt hur saker skall iordningställas och ger förslag på förbättringar i de arbeten jag vill ha hjälp med.
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Starrbäcken Bygg
    Otroligt proffsigt och vänligt. Har anlitat hantverkare under 30 år och aldrig träffat på någon som man kan lita på i denna omfattning både angående utförande, tidspassning, planering och ekonomiskt. De samordnar dessutom med andra hantverkare så att man inte behöver vara "projektledare", ex el och rör.
  • Monica R
    Monica R skrev om Starrbäcken Bygg
    Pålitligt företag som håller tidsplaner, har öppen kommunikation, hantverkare att lita på helt enkelt!

STARRBÄCKSVÄGEN 11, 153 35 Järna