Ellos 2 AB

3.8

5 omdömen om Ellos 2 AB

Emre A
Skrev om Ellos 2 AB

150kr för outhämtade paketet när jag varit sjuk hemma och inte kunnat hämta paketet!

Pou Y
Skrev om Ellos 2 AB

Flawless! Blixtsnabba leveranser. Returhantering inom ett par dagar. Toppenfin kundtjänst. Snygga kläder till bra pris. Rek+++++++++++

Fredrik L
Skrev om Ellos 2 AB

Bästa webbutiken nånsin.. Supersnabba leveranser och returhanteringar. Snabba svar från kundtjänst och väldigt trevliga. Sjukt snygga kläder och skor till rimligt pris. Outlet med sjukt låga priser på märkeskläder med jämna mellanrum.

Anna L
Skrev om Ellos 2 AB

Bra pålitlig webbutik med märken som Nolita, RA-RE, Odd Molly m fl. Jag har handlat från dem flera gånger och de har levererat snabbt och smidigt, 1-2 dagar. Jag har returnerat saker både för byte och för återbetalning och det har fungerat utmärkt. Deras kundtjänst svarar på mejl, oftast samma dag som man skickar dem. Det är roligt att butiken mixar svenska märken som Odd molly med t ex italienska märken som Nolita. Ska du returnera så följ de anvisningar som de ger och ordna alltid säker frakt som går att spåra.

Maria H
Skrev om Ellos 2 AB

Snygga kläder, dock lite dyrt, men det är ju det man får räkna med när det är märkeskläder som Ed HArdy och annat..=)