Stefans Hantverkare

Ryttargatan 83, 194 71 Upplands väsby — Visa karta

4.7 i betyg av av 57 omdömen
Stefans Hantverkare är ett byggföretag som arbetar i hela Stockholms län. Vi kan hjälpa dig med alla former av snickeriarbeten, såväl inomhus som utomhus.

Återkommande projekt vi tar hand om är exempelvis att bygga och renovera altaner och fasader, riva och bygga innerväggar, lägga golv och byta kök. Vi utför även eltjänster vid behov, som byte av strömbrytare, dimmer, elcentral, larm och kodlås.

Kolla gärna in vår hemsida stefanshantverkare.se för att se bilder på avslutade projekt i vårt galleri. Varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 57 kunder tycker om Stefans Hantverkare

• 2019-05-26

Linnea K skrev om Stefans Hantverkare
    Trevlig och tillmötesgående. Det han gjort hos mig har varit väldigt välgjort alltihop, och jag brukar vara rätt petig och tycka det är viktigt att kvaliteten är hög, vilket jag tycker det varit.
    Jag har använt hantverkare tidigare som blivit väldigt defensiva direkt när man framför en synpunkt på något som inte blev som man tänkt, och som tom haft en "lilla gumman" attityd mot en. Jag uppskattar mycket att Stefan istället lyssnar och framför sakliga förslag på ens synpunkter. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2019-05-14

Kari R skrev om Stefans Hantverkare
    Vi anlitade Stefans hantverkare för ett klädkammarbygge och vi är mer än nöjda. Sonen hade anlitat honom tidigare rekommenderar honom. Trevligt folk och professionellt utfört arbete. Rekommenderas.. Läs mer
  • Britt-mari S

2019-04-04

Britt-mari S skrev om Stefans Hantverkare
    Hantverkare med stor bredd av tjänster
    Alltid med ett korrekt bemötande
    Leverar alltid det jag förväntar mig och samspråkar om hur resultatet förväntas bli

Seriös hantverkare med stor kompetens över alla områden Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • Berit H

2019-04-01

Berit H skrev om Stefans Hantverkare
    Installationer av olika produkter, t ex gardinstång, tavlor, lampetter, klaffbord, spegel, hyllor etc. Allt fästes i dels betong- dels gipsväggar.

Utmärkt bra bemötande.
    Förväntningarna motsvarede bemötandet.

Kunnig, skicklig, målmedveten och handlingskraftig hantverkare som hela tiden lyssnade på mina krav och behov. Läs mer
  • 2019-03-05

Hans B skrev om Stefans Hantverkare
    Lagning av fuktskada, nedmontering och montering av garderobsrad, nyläggning av furugolv i klädkammare.

De var professionella, duktiga och kom på avtalad tid. Arbetet var väl utfört och jag kan rekommendera dem. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2019-02-11

Jonas L skrev om Stefans Hantverkare
    Trevligt bemötande!
    Fick hjälp med att montera en skjutdörr och resultatet blev utmärkt.

Kan även rekommenderas för el jobb ex sätta dit dimmer m.m. Läs mer
  • 2018-12-28

Sasan R skrev om Stefans Hantverkare
    Anlitade Stefans hantverkare för att riva upp det gamla golvet och lägga nytt golv i hela lägenheten, inklusive nya lister och så vidare. Även diverse arbete i badrummet där de monterade duschdörr och målade badrumsfönster.

Stefans hantverkare är prisvärda, gör ett noggrant arbete och tar hänsyn till detaljerna. De är ödmjuka och lyssnar på kundens tankar och önskemål och gör sitt bästa för att behaga kunden.

Jag rekommenderar Stefan! Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 52 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2018-11-04

Erika N skrev om Stefans Hantverkare
    Stefans flyttade hela vårt kök och gjorde ett väldigt fint jobb. Han var noggrann, punktlig och pålitlig och projektet hade ett rimligt pris. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-27

Charlie J skrev om Stefans Hantverkare
    Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar och bra utfört jobb! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2018-09-17

Johanna D skrev om Stefans Hantverkare
    Alltid nöjda. Pålitlig och bra service! Läs mer
  • 2018-09-17

Anders C skrev om Stefans Hantverkare
    Kommer i tid, trevlig, lyssnar Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2018-09-15

Magnus S skrev om Stefans Hantverkare
    Litet el jobb. Snabb och smidig. Väldigt lätt att ha och göra med Läs mer
  • 2018-06-19

Simon K skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan hjälpte oss att byta/bygga om våran altan. Det var bra kommunikation hela vägen och jobbetvarg utfört med belåtenhet! Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R
  • 2018-05-28

Vassili L skrev om Stefans Hantverkare
    Byggde altan och staket vi är jätte nöjda med hans jobb rekommenderar Allservice Läs mer
  • 2018-05-28

Johanna S skrev om Stefans Hantverkare
    Byggt plank mellan altaner på parhus. Det blev mycket fint. Kontakten med Stefan var rakt igenom positiv. Mycket nöjd! Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 51 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • 2018-03-02

Jeanette A skrev om Stefans Hantverkare
    Vi anlitade Stefan för diverse el- och monteringsjobb innan vi flyttade in i vårt hus, som montering av hatthylla, rullgardiner och lampor. Stefan gjorde ett fint jobb och var noggrann med att det skulle se snyggt ut. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2017-12-31

Gino E skrev om Stefans Hantverkare
    Är mycket nöjd. Fick hjälp att lägga klinkers i hallen. Professionellt bemötande från början till slut, kommer ta hjälp av Allservice Stefan Åhlin i framtiden också! Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2017-12-31

Inga-Britt R skrev om Stefans Hantverkare
    Jag anlitade Allservice för arbeten min lägenhet med bl a totalrenovering av köket och nytt golv i hela lägenheten. Allservice hantverkare är flexibla o mycket tillmötesgående. Jag är helt nöjd med resultatet o kommer definitivt att anlita dem igen om det blir aktuellt med fler arbeten. Läs mer
  • 2017-12-30

Sune R skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan utförde ett jobb hos en granne i huset. Han kom då också över till mig och justerade min ytterdörr och monterade ny dörrlist. Jag frågade då om han kunde byta ut två köksskåp, så jag kan montera ett nytt kylskåp. Vilket inte var några problem om cirka tre veckor. Han verkar inte vara snabb. Men han var väldigt noga och jobbet med dörren blev perfekt. Mvh sune reje. Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 61 omdömen
    Badge2019
    "Trevligt bemötande, professionellt och leverans i tid samt en kostnad som stämde väl med offerten."
  • 2017-12-29

Monica L skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket nöjd med det arbete han gjorde i min
    lägenhet, han är snabb och noggrann,
    kan absolut rekommendera honom Läs mer

Maria T skrev om Stefans Hantverkare
    Allservice har hjälpt mig med att byta innerdörrar och arbetet som blir runt detta. Arbetet har löpt helt enligt mina önskemål. De har lämnat rent och snyggt efter sig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"

Lotta H skrev om Stefans Hantverkare
    Trevlig, snabb, flexibel.
    Utförde arbetet enl ök.
    Byte av div kontakter samt kabeldragnibg och montering av ny kontakt. Läs mer

birgit b skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har gjort flera toppenjobb hos mig både på terrassen o inomhus. Därför har jag anlitat honom för en helrenovering av kök och badrum i min nyinköpta lägenhet, man kan lita på honom till 100%, snabb, noggrann o pålitlig. Läs mer
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."
  • 2017-12-22

Helen A skrev om Stefans Hantverkare
    Vi är väldigt nöjda med alla de elinstallationer som Stefan gjorde i vårt hus. Det var en mängd olika saker (lång lista) med allt från nya uttag och brytare till installation av utebelysning och belysning i källare samt olika felsökningar.
    Vi fick väldigt bra service och upplevde Stefan som pålitlig och mycket trevlig.

Vi skulle absolut använda hans bolag igen. Läs mer
    Stefan Å gillar detta
  • FILLE Å

2017-09-25

FILLE Å skrev om Stefans Hantverkare
    Anlitade Allservice för helrenovering samt flytt av kök. Det dök upp en hel del oväntade problem och utmaningar, men Stefan kom fram med kreativa lösningar på allt och till slut vart det ett riktigt bra resultat. Rekommenderar Stefan varmt, framförallt för att det känns som vi kunde ha konstruktiva dialoger kring alla problem och frågor som dök upp. Han lyssnar och kommunicerar bra. Han är även flexibel och anpassningsbar till situationen vilket jag tycker är viktigt. Läs mer
  • Sponsor
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"
  • 2017-08-14

Tobias skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har gjort ett kanonjobb hos oss, vi byggde om hela köket plus lite mindre snickerier. Väldigt kunnig inom alla områden. Tveka inte att anlita honom! Läs mer
  • 2017-06-30

AnaMaria W skrev om Stefans Hantverkare
    Vårt mål var att renovera vardagsrum och WC.
    Vi kom i kontakt med Stefan Åhlin på Allservice som snabbt återkopplade så vi kunde boka ett första besök.
    Stefan kom med många bra förslag och kändes genuint intresserad av att hjälpa oss. En vecka efter vi fått offert så satte jobbet igång. Flera personer var behjälpliga under renoveringen men alltid under Stefans lupp.
    Han hade en tät kontakt med oss så fort frågor kom upp och var mycket behjälplig med förslag när vi kände oss osäkra på de olika valen man ständigt måste ta under en renovering.
    Vi är mycket nöjda med med jobbet Stefan Åhlin gjorde hos oss och vi kommer med säkerhet anlita honom igen.
    /AnaMaria Weizel Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • Moa L

2017-04-18

Moa L skrev om Stefans Hantverkare
    Vi fick hjälp med att lägga klinkers i hallen, sänka taket i badrummet och sätta dit spotlights samt sätta spotlights ovanför diskbänken i köket. Jättebra service och fantastiskt resultat, över förväntat. Vi kommer definitiv höra av oss till Stefan när vi behöver ordna något här hemma igen. Läs mer
  • Emma T

2017-03-29

Emma T skrev om Stefans Hantverkare
    Vi anlitade Stefan för att bygga insynsskydd till vår altan samt byta en silikonfog i köket. Jobbet utfördes mycket väl och vi blev väldigt nöjda. Det har varit enkelt att ha kontakt med Stefan, han har hela tiden återkopplat under arbetets gång och han har kommit med smarta lösningar. Vi kommer definitivt anlita honom igen i framtiden. Läs mer
    2017-03-29 Stefan Å svarar Emma T
    Nöjd kund är centralt i mina åtaganden.
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2016-12-26

Jill L skrev om Stefans Hantverkare
    Toppenkille, vi är så nöjda. Snabb, kollar upp hela tiden hur vi ville ha det, gjorde jobbet dubbelt så snabbt än vad vi ställt in oss på, blev också mindre kostsamt. Ikeaköket och eljobbetl blev allt över vår förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-11-11

Jessica A skrev om Stefans Hantverkare
    Jag rekommenderar verkligen Stefan Åhlin på Allservice som elektriker. Han kom när han sa att han skulle komma, och gjorde ett bra jobb. Jag gillar också hur han resonerade med mig fram till en lösning som passade. Väldigt service-minded och trevlig. Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 130 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av takpannor. Vi blev mycket bra bemötta. Gjorde ett mycket bra jobb och arbetet blev klart på två veckor som dom sa. Hoppas a"
    Rickard N
  • Julia B

2016-10-31

Julia B skrev om Stefans Hantverkare
    Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras. Läs mer
    2016-11-08 Stefan Å svarar Julia B
    Tack. Hoppas du får mycket glädje av ditt nya kök.
  • Judit F

2016-09-24

Judit F skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan och Roger har gjort ett väldigt bra jobb hos mig. De bytte fasad och byggde ett snyggt altan till mig. De arbetade intensivt under dagen - utom lunchtid- kom med idéer och förslag på problemlösningar.
    Jag kommer att anlita de på nytt under våren också och kan rekommendera de med högt betyg. Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 72 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • 2016-09-21

Eva skrev om Stefans Hantverkare
    Noggrann och kommunicerar väldigt bra för att man som kund ska kunna fatta beslut i uppkomna frågor & slippa att det blir missförstånd.
    Han byggde utifrån en skiss en mycket fin uteplats med insynsvägg som hade fönster, monterade kamin, bytte ytterdörr och platsbyggde en del saker. Läs mer
  • 2016-09-21

Mikael P skrev om Stefans Hantverkare
    Skicklig och snabb, löste vårt problem och var snabbt på plats. Läs mer
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.8 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2020
    "jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen"
  • 2016-09-12

Maria W skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har bl.a. satt upp hyllor och anpassat en innerdörr. Trevlig, professionell, pålitlig, bra kommunikation. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-08-10

Madelen K skrev om Stefans Hantverkare
    Vi är mycket nöjda med Allservice. Vi har anlitat dem två gånger för altanbyggen. Vid båda tillfällena arbetade de mycket effektivt och med ett toppenresultat. Kommer absolut anlita dem igen! Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • 2016-05-17

Emil J skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket bra och snabb service, enkel att kommunicera med och inga extra tillägg utöver det priset i offerten. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2016-05-17

Claes N skrev om Stefans Hantverkare
    Bra bemötande och bra utförd service. Kökslister och dimmer fixat. Viss väntetid pga av mkt att göra. Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2016-03-07

Eliana S skrev om Stefans Hantverkare
    Bra utfört arbete enligt önskemål som var väggbygge, montering av garderober och skjutdörrar i vägg och montering av gardinskenor i tak. Höll kontinuerlig kontakt för frågor/diskussion om arbetet. Läs mer
  • 2016-03-05

Marika G skrev om Stefans Hantverkare
    Väldigt bra och proffsigt bemötande från första kontakten och genom hela genomförandet. Allservice har hjälpt mig främst med eldragning och montering av armaturer, både inom- och utomhus. Men även lite mindre hantverksjobb har jag fått hjälp med. Arbetena blir fint genomförda. Jag kan verkligen rekommendera Alltjänst! Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 112 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2016-01-25

Mohammed S skrev om Stefans Hantverkare
    Hos Stefan Jag upplevde mycket vänligt bemötande. Han vet väl om det han gör.
    Han är mycket hjälpsam person.Det var Ture att träffa honom.Jag kommenderar
    honom för Er alla att anlita honom. Läs mer
  • 2016-01-04

Johanna Z skrev om Stefans Hantverkare
    Trevlig, flexibel med att hitta tid att komma och hjälpa och utförde arbetet snabbt. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • 2015-12-13

Lasse H skrev om Stefans Hantverkare
    Vi byggde om ett rum till två. Vi fick en vägg riven och tre nya uppbyggda. Detta innefattade även omdragning av elen samt att vi fick hjälp med annat elarbete.

Rekommenderar Stefan Åhlin varmt, väldigt flexibel och kunnig. Läs mer
  • 2015-12-11

Masha S skrev om Stefans Hantverkare
    Bra, kunnig och flexibel. Vi anlitade honom som elektriker. Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 125 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"
  • 2015-12-10

Anna-karin H skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket duktig, pålitlig och prisvärd! Rekommenderas! Läs mer
    2015-12-10 Stefan Å svarar Anna-karin H
    Tack för rekommendation. Nöjd kund = A/O
  • 2015-12-10

Catharina W skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan monterade nya eluttag Han kontrollerade också hur den gamla uttagen fungerade, en del var inte jordade som de angavs. Satte upp fler taklampor, justerade dimmers. Har även monterat nya persienner i sovrummet. Han har varit noggrann och lätt att ha och göra med. Vi är mkt nöjda med hans arbete. Läs mer
    2015-12-10 Stefan Å svarar Catharina W
    Noggrannhet är viktigt. Tack för omdömet.
    Jf Måleriteam
    4.8 / 5 i betyg — 145 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök. Vi kan verkligen rekommendera dem. Jä"
    Ulrika Angelika S
  • 2015-11-19

Anne L skrev om Stefans Hantverkare
    Jag är jättenöjd! Snabb service, trevligt bemötande, bra pris. Jag fick hjälp med ett eljobb. Kommer garanterat att anlita Stefan igen och har rekommenderat honom för mina grannar. Läs mer
    2015-11-20 Stefan Å svarar Anne L
    Tack för fina vitsord. Det är toppen med en nöjd kund.
    Stefan
  • Christoffer E

2015-11-19

Christoffer E skrev om Stefans Hantverkare
    Installation av dimrar i hela lägenheten. Stefan är fokuserad på vad du som kund vill och ser till att leverera ett bra arbete till hög kvalite. Läs mer
    2015-11-20 Stefan Å svarar Christoffer E
    Tack för fina vitsord. En nöjd kund är min målsättning.
    Stefan
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 166 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
  • Sonja L

2015-11-19

Sonja L skrev om Stefans Hantverkare
    God service känsla,utmärkt arbete med flexibilitet. Både tidsplan och kostnader hölls till 100%. Tilläggas bör att de var trevliga människor som kändes pålitliga. Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 308 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och me"
  • Sponsor
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 20 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"

Bästa byggföretagen i Upplands Väsby:

Anton B Anton B tycker:
“Beställde två vindskydd för at...” Läs mer