Stefans Hantverkare

Stefans Hantverkare

Ring 073-085 78 31 stefanshantverkare.se

Stefans Hantverkare är ett byggföretag som arbetar i hela Stockholms län. Vi kan hjälpa dig med alla former av snickeriarbeten, såväl inomhus som utomhus. Återkommande projekt vi tar hand om är exempelvis att bygga och renovera altaner och fasader, riva och bygga innerväggar, lägga golv och byta kök. Vi utför även eltjänster...

57 omdömen om Stefans Hantverkare

Linnea K
Skrev om Stefans Hantverkare

Trevlig och tillmötesgående. Det han gjort hos mig har varit väldigt välgjort alltihop, och jag brukar vara rätt petig och tycka det är viktigt att kvaliteten är hög, vilket jag tycker det varit. Jag har använt hantverkare tidigare som blivit väldigt defensiva direkt när man framför en synpunkt på något som inte blev som man tänkt, och som tom haft en "lilla gumman" attityd mot en. Jag uppskattar mycket att Stefan istället lyssnar och framför sakliga förslag på ens synpunkter.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Kari R
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi anlitade Stefans hantverkare för ett klädkammarbygge och vi är mer än nöjda. Sonen hade anlitat honom tidigare rekommenderar honom. Trevligt folk och professionellt utfört arbete. Rekommenderas..

Britt-mari S
Skrev om Stefans Hantverkare

Hantverkare med stor bredd av tjänster Alltid med ett korrekt bemötande Leverar alltid det jag förväntar mig och samspråkar om hur resultatet förväntas bli Seriös hantverkare med stor kompetens över alla områden

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Berit H
Skrev om Stefans Hantverkare

Installationer av olika produkter, t ex gardinstång, tavlor, lampetter, klaffbord, spegel, hyllor etc. Allt fästes i dels betong- dels gipsväggar. Utmärkt bra bemötande. Förväntningarna motsvarede bemötandet. Kunnig, skicklig, målmedveten och handlingskraftig hantverkare som hela tiden lyssnade på mina krav och behov.

Hans B
Skrev om Stefans Hantverkare

Lagning av fuktskada, nedmontering och montering av garderobsrad, nyläggning av furugolv i klädkammare. De var professionella, duktiga och kom på avtalad tid. Arbetet var väl utfört och jag kan rekommendera dem.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Jonas L
Skrev om Stefans Hantverkare

Trevligt bemötande! Fick hjälp med att montera en skjutdörr och resultatet blev utmärkt. Kan även rekommenderas för el jobb ex sätta dit dimmer m.m.

Sasan R
Skrev om Stefans Hantverkare

Anlitade Stefans hantverkare för att riva upp det gamla golvet och lägga nytt golv i hela lägenheten, inklusive nya lister och så vidare. Även diverse arbete i badrummet där de monterade duschdörr och målade badrumsfönster. Stefans hantverkare är prisvärda, gör ett noggrant arbete och tar hänsyn till detaljerna. De är ödmjuka och lyssnar på kundens tankar och önskemål och gör sitt bästa för att behaga kunden. Jag rekommenderar Stefan!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Erika N
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefans flyttade hela vårt kök och gjorde ett väldigt fint jobb. Han var noggrann, punktlig och pålitlig och projektet hade ett rimligt pris. Rekommenderas!

Charlie J
Skrev om Stefans Hantverkare

Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar och bra utfört jobb!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Johanna D
Skrev om Stefans Hantverkare

Alltid nöjda. Pålitlig och bra service!

Anders C
Skrev om Stefans Hantverkare

Kommer i tid, trevlig, lyssnar

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Magnus S
Skrev om Stefans Hantverkare

Litet el jobb. Snabb och smidig. Väldigt lätt att ha och göra med

Simon K
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan hjälpte oss att byta/bygga om våran altan. Det var bra kommunikation hela vägen och jobbetvarg utfört med belåtenhet!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Vassili L
Skrev om Stefans Hantverkare

Byggde altan och staket vi är jätte nöjda med hans jobb rekommenderar Allservice

Johanna S
Skrev om Stefans Hantverkare

Byggt plank mellan altaner på parhus. Det blev mycket fint. Kontakten med Stefan var rakt igenom positiv. Mycket nöjd!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Jeanette A
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi anlitade Stefan för diverse el- och monteringsjobb innan vi flyttade in i vårt hus, som montering av hatthylla, rullgardiner och lampor. Stefan gjorde ett fint jobb och var noggrann med att det skulle se snyggt ut. Vi är mycket nöjda.

Gino E
Skrev om Stefans Hantverkare

Är mycket nöjd. Fick hjälp att lägga klinkers i hallen. Professionellt bemötande från början till slut, kommer ta hjälp av Allservice Stefan Åhlin i framtiden också!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Inga-Britt R
Skrev om Stefans Hantverkare

Jag anlitade Allservice för arbeten min lägenhet med bl a totalrenovering av köket och nytt golv i hela lägenheten. Allservice hantverkare är flexibla o mycket tillmötesgående. Jag är helt nöjd med resultatet o kommer definitivt att anlita dem igen om det blir aktuellt med fler arbeten.

Sune R
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan utförde ett jobb hos en granne i huset. Han kom då också över till mig och justerade min ytterdörr och monterade ny dörrlist. Jag frågade då om han kunde byta ut två köksskåp, så jag kan montera ett nytt kylskåp. Vilket inte var några problem om cirka tre veckor. Han verkar inte vara snabb. Men han var väldigt noga och jobbet med dörren blev perfekt. Mvh sune reje.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Monica L
Skrev om Stefans Hantverkare

Mycket nöjd med det arbete han gjorde i min lägenhet, han är snabb och noggrann, kan absolut rekommendera honom

Maria T
Skrev om Stefans Hantverkare

Allservice har hjälpt mig med att byta innerdörrar och arbetet som blir runt detta. Arbetet har löpt helt enligt mina önskemål. De har lämnat rent och snyggt efter sig. Rekommenderas varmt.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Lotta H
Skrev om Stefans Hantverkare

Trevlig, snabb, flexibel. Utförde arbetet enl ök. Byte av div kontakter samt kabeldragnibg och montering av ny kontakt.

birgit b
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan har gjort flera toppenjobb hos mig både på terrassen o inomhus. Därför har jag anlitat honom för en helrenovering av kök och badrum i min nyinköpta lägenhet, man kan lita på honom till 100%, snabb, noggrann o pålitlig.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Helen A
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi är väldigt nöjda med alla de elinstallationer som Stefan gjorde i vårt hus. Det var en mängd olika saker (lång lista) med allt från nya uttag och brytare till installation av utebelysning och belysning i källare samt olika felsökningar. Vi fick väldigt bra service och upplevde Stefan som pålitlig och mycket trevlig. Vi skulle absolut använda hans bolag igen.

Stefan Å gillar detta
FILLE Å
Skrev om Stefans Hantverkare

Anlitade Allservice för helrenovering samt flytt av kök. Det dök upp en hel del oväntade problem och utmaningar, men Stefan kom fram med kreativa lösningar på allt och till slut vart det ett riktigt bra resultat. Rekommenderar Stefan varmt, framförallt för att det känns som vi kunde ha konstruktiva dialoger kring alla problem och frågor som dök upp. Han lyssnar och kommunicerar bra. Han är även flexibel och anpassningsbar till situationen vilket jag tycker är viktigt.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Tobias
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan har gjort ett kanonjobb hos oss, vi byggde om hela köket plus lite mindre snickerier. Väldigt kunnig inom alla områden. Tveka inte att anlita honom!

AnaMaria W
Skrev om Stefans Hantverkare

Vårt mål var att renovera vardagsrum och WC. Vi kom i kontakt med Stefan Åhlin på Allservice som snabbt återkopplade så vi kunde boka ett första besök. Stefan kom med många bra förslag och kändes genuint intresserad av att hjälpa oss. En vecka efter vi fått offert så satte jobbet igång. Flera personer var behjälpliga under renoveringen men alltid under Stefans lupp. Han hade en tät kontakt med oss så fort frågor kom upp och var mycket behjälplig med förslag när vi kände oss osäkra på de olika valen man ständigt måste...

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Moa L
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi fick hjälp med att lägga klinkers i hallen, sänka taket i badrummet och sätta dit spotlights samt sätta spotlights ovanför diskbänken i köket. Jättebra service och fantastiskt resultat, över förväntat. Vi kommer definitiv höra av oss till Stefan när vi behöver ordna något här hemma igen.

Emma T
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi anlitade Stefan för att bygga insynsskydd till vår altan samt byta en silikonfog i köket. Jobbet utfördes mycket väl och vi blev väldigt nöjda. Det har varit enkelt att ha kontakt med Stefan, han har hela tiden återkopplat under arbetets gång och han har kommit med smarta lösningar. Vi kommer definitivt anlita honom igen i framtiden.

Svar från Stefans Hantverkare

Nöjd kund är centralt i mina åtaganden.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Jill L
Skrev om Stefans Hantverkare

Toppenkille, vi är så nöjda. Snabb, kollar upp hela tiden hur vi ville ha det, gjorde jobbet dubbelt så snabbt än vad vi ställt in oss på, blev också mindre kostsamt. Ikeaköket och eljobbetl blev allt över vår förväntan. Rekommenderas varmt!

Jessica A
Skrev om Stefans Hantverkare

Jag rekommenderar verkligen Stefan Åhlin på Allservice som elektriker. Han kom när han sa att han skulle komma, och gjorde ett bra jobb. Jag gillar också hur han resonerade med mig fram till en lösning som passade. Väldigt service-minded och trevlig.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Julia B
Skrev om Stefans Hantverkare

Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras.

Svar från Stefans Hantverkare

Tack. Hoppas du får mycket glädje av ditt nya kök.

Judit F
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan och Roger har gjort ett väldigt bra jobb hos mig. De bytte fasad och byggde ett snyggt altan till mig. De arbetade intensivt under dagen - utom lunchtid- kom med idéer och förslag på problemlösningar. Jag kommer att anlita de på nytt under våren också och kan rekommendera de med högt betyg.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Eva
Skrev om Stefans Hantverkare

Noggrann och kommunicerar väldigt bra för att man som kund ska kunna fatta beslut i uppkomna frågor & slippa att det blir missförstånd. Han byggde utifrån en skiss en mycket fin uteplats med insynsvägg som hade fönster, monterade kamin, bytte ytterdörr och platsbyggde en del saker.

Mikael P
Skrev om Stefans Hantverkare

Skicklig och snabb, löste vårt problem och var snabbt på plats.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Maria W
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan har bl.a. satt upp hyllor och anpassat en innerdörr. Trevlig, professionell, pålitlig, bra kommunikation. Rekommenderas varmt!

Madelen K
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi är mycket nöjda med Allservice. Vi har anlitat dem två gånger för altanbyggen. Vid båda tillfällena arbetade de mycket effektivt och med ett toppenresultat. Kommer absolut anlita dem igen!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Emil J
Skrev om Stefans Hantverkare

Mycket bra och snabb service, enkel att kommunicera med och inga extra tillägg utöver det priset i offerten. Rekommenderas varmt.

Claes N
Skrev om Stefans Hantverkare

Bra bemötande och bra utförd service. Kökslister och dimmer fixat. Viss väntetid pga av mkt att göra.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Eliana S
Skrev om Stefans Hantverkare

Bra utfört arbete enligt önskemål som var väggbygge, montering av garderober och skjutdörrar i vägg och montering av gardinskenor i tak. Höll kontinuerlig kontakt för frågor/diskussion om arbetet.

Marika G
Skrev om Stefans Hantverkare

Väldigt bra och proffsigt bemötande från första kontakten och genom hela genomförandet. Allservice har hjälpt mig främst med eldragning och montering av armaturer, både inom- och utomhus. Men även lite mindre hantverksjobb har jag fått hjälp med. Arbetena blir fint genomförda. Jag kan verkligen rekommendera Alltjänst!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Mohammed S
Skrev om Stefans Hantverkare

Hos Stefan Jag upplevde mycket vänligt bemötande. Han vet väl om det han gör. Han är mycket hjälpsam person.Det var Ture att träffa honom.Jag kommenderar honom för Er alla att anlita honom.

Johanna Z
Skrev om Stefans Hantverkare

Trevlig, flexibel med att hitta tid att komma och hjälpa och utförde arbetet snabbt.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Lasse H
Skrev om Stefans Hantverkare

Vi byggde om ett rum till två. Vi fick en vägg riven och tre nya uppbyggda. Detta innefattade även omdragning av elen samt att vi fick hjälp med annat elarbete. Rekommenderar Stefan Åhlin varmt, väldigt flexibel och kunnig.

Masha S
Skrev om Stefans Hantverkare

Bra, kunnig och flexibel. Vi anlitade honom som elektriker.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Anna-karin H
Skrev om Stefans Hantverkare

Mycket duktig, pålitlig och prisvärd! Rekommenderas!

Tack för rekommendation. Nöjd kund = A/O

Catharina W
Skrev om Stefans Hantverkare

Stefan monterade nya eluttag Han kontrollerade också hur den gamla uttagen fungerade, en del var inte jordade som de angavs. Satte upp fler taklampor, justerade dimmers. Har även monterat nya persienner i sovrummet. Han har varit noggrann och lätt att ha och göra med. Vi är mkt nöjda med hans arbete.

Svar från Stefans Hantverkare

Noggrannhet är viktigt. Tack för omdömet.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Anne L
Skrev om Stefans Hantverkare

Jag är jättenöjd! Snabb service, trevligt bemötande, bra pris. Jag fick hjälp med ett eljobb. Kommer garanterat att anlita Stefan igen och har rekommenderat honom för mina grannar.

Svar från Stefans Hantverkare

Tack för fina vitsord. Det är toppen med en nöjd kund. Stefan

Christoffer E
Skrev om Stefans Hantverkare

Installation av dimrar i hela lägenheten. Stefan är fokuserad på vad du som kund vill och ser till att leverera ett bra arbete till hög kvalite.

Svar från Stefans Hantverkare

Tack för fina vitsord. En nöjd kund är min målsättning. Stefan

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Sonja L
Skrev om Stefans Hantverkare

God service känsla,utmärkt arbete med flexibilitet. Både tidsplan och kostnader hölls till 100%. Tilläggas bör att de var trevliga människor som kändes pålitliga.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening