Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Stefans Hantverkare

Stefans Hantverkare

Box 2005, 194 02 Upplands väsby — Visa karta

Stefans Hantverkare är ett byggföretag som arbetar i hela Stockholms län. Vi kan hjälpa dig med alla former av snickeriarbeten, såväl inomhus som utomhus.

Återkommande projekt vi tar hand om är exempelvis att bygga och renovera altaner och fasader, riva och bygga innerväggar, lägga golv och byta kök. Vi utför även eltjänster vid behov, som byte av strömbrytare, dimmer, elcentral, larm och kodlås.

Kolla gärna in vår hemsida stefanshantverkare.se för att se bilder på avslutade projekt i vårt galleri. Varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 44 kunder tycker om Stefans Hantverkare

• Vassili L
    Vassili L skrev om Stefans Hantverkare
    Byggde altan och staket vi är jätte nöjda med hans jobb rekommenderar Allservice Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Stefans Hantverkare
    Byggt plank mellan altaner på parhus. Det blev mycket fint. Kontakten med Stefan var rakt igenom positiv. Mycket nöjd! Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Stefans Hantverkare
    Vi anlitade Stefan för diverse el- och monteringsjobb innan vi flyttade in i vårt hus, som montering av hatthylla, rullgardiner och lampor. Stefan gjorde ett fint jobb och var noggrann med att det skulle se snyggt ut. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Gino E
    Gino E skrev om Stefans Hantverkare
    Är mycket nöjd. Fick hjälp att lägga klinkers i hallen. Professionellt bemötande från början till slut, kommer ta hjälp av Allservice Stefan Åhlin i framtiden också! Läs mer
  • Inga-Britt R
    Inga-Britt R skrev om Stefans Hantverkare
    Jag anlitade Allservice för arbeten min lägenhet med bl a totalrenovering av köket och nytt golv i hela lägenheten. Allservice hantverkare är flexibla o mycket tillmötesgående. Jag är helt nöjd med resultatet o kommer definitivt att anlita dem igen om det blir aktuellt med fler arbeten. Läs mer
  • Sune R
    Sune R skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan utförde ett jobb hos en granne i huset. Han kom då också över till mig och justerade min ytterdörr och monterade ny dörrlist. Jag frågade då om han kunde byta ut två köksskåp, så jag kan montera ett nytt kylskåp. Vilket inte var några problem om cirka tre veckor. Han verkar inte vara snabb. Men han var väldigt noga och jobbet med dörren blev perfekt. Mvh sune reje. Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket nöjd med det arbete han gjorde i min
    lägenhet, han är snabb och noggrann,
    kan absolut rekommendera honom Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Stefans Hantverkare
    Allservice har hjälpt mig med att byta innerdörrar och arbetet som blir runt detta. Arbetet har löpt helt enligt mina önskemål. De har lämnat rent och snyggt efter sig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Stefans Hantverkare
    Trevlig, snabb, flexibel.
    Utförde arbetet enl ök.
    Byte av div kontakter samt kabeldragnibg och montering av ny kontakt. Läs mer
  • birgit b
    birgit b skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har gjort flera toppenjobb hos mig både på terrassen o inomhus. Därför har jag anlitat honom för en helrenovering av kök och badrum i min nyinköpta lägenhet, man kan lita på honom till 100%, snabb, noggrann o pålitlig. Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Stefans Hantverkare
    Vi är väldigt nöjda med alla de elinstallationer som Stefan gjorde i vårt hus. Det var en mängd olika saker (lång lista) med allt från nya uttag och brytare till installation av utebelysning och belysning i källare samt olika felsökningar.
    Vi fick väldigt bra service och upplevde Stefan som pålitlig och mycket trevlig.

Vi skulle absolut använda hans bolag igen. Läs mer
    Stefan Å gillar detta
  • Fille Å
    Fille Å skrev om Stefans Hantverkare
    Anlitade Allservice för helrenovering samt flytt av kök. Det dök upp en hel del oväntade problem och utmaningar, men Stefan kom fram med kreativa lösningar på allt och till slut vart det ett riktigt bra resultat. Rekommenderar Stefan varmt, framförallt för att det känns som vi kunde ha konstruktiva dialoger kring alla problem och frågor som dök upp. Han lyssnar och kommunicerar bra. Han är även flexibel och anpassningsbar till situationen vilket jag tycker är viktigt. Läs mer
  • Tobias
    Tobias skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har gjort ett kanonjobb hos oss, vi byggde om hela köket plus lite mindre snickerier. Väldigt kunnig inom alla områden. Tveka inte att anlita honom! Läs mer
  • AnaMaria W
    AnaMaria W skrev om Stefans Hantverkare
    Vårt mål var att renovera vardagsrum och WC.
    Vi kom i kontakt med Stefan Åhlin på Allservice som snabbt återkopplade så vi kunde boka ett första besök.
    Stefan kom med många bra förslag och kändes genuint intresserad av att hjälpa oss. En vecka efter vi fått offert så satte jobbet igång. Flera personer var behjälpliga under renoveringen men alltid under Stefans lupp.
    Han hade en tät kontakt med oss så fort frågor kom upp och var mycket behjälplig med förslag när vi kände oss osäkra på de olika valen man ständigt måste ta under en renovering.
    Vi är mycket nöjda med med jobbet Stefan Åhlin gjorde hos oss och vi kommer med säkerhet anlita honom igen.
    /AnaMaria Weizel Läs mer
  • Moa L
    Moa L skrev om Stefans Hantverkare
    Vi fick hjälp med att lägga klinkers i hallen, sänka taket i badrummet och sätta dit spotlights samt sätta spotlights ovanför diskbänken i köket. Jättebra service och fantastiskt resultat, över förväntat. Vi kommer definitiv höra av oss till Stefan när vi behöver ordna något här hemma igen. Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Stefans Hantverkare
    Vi anlitade Stefan för att bygga insynsskydd till vår altan samt byta en silikonfog i köket. Jobbet utfördes mycket väl och vi blev väldigt nöjda. Det har varit enkelt att ha kontakt med Stefan, han har hela tiden återkopplat under arbetets gång och han har kommit med smarta lösningar. Vi kommer definitivt anlita honom igen i framtiden. Läs mer
    2017-03-29 Stefan Å svarar Emma T
    Nöjd kund är centralt i mina åtaganden.
  • Jill L
    Jill L skrev om Stefans Hantverkare
    Toppenkille, vi är så nöjda. Snabb, kollar upp hela tiden hur vi ville ha det, gjorde jobbet dubbelt så snabbt än vad vi ställt in oss på, blev också mindre kostsamt. Ikeaköket och eljobbetl blev allt över vår förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Stefans Hantverkare
    Jag rekommenderar verkligen Stefan Åhlin på Allservice som elektriker. Han kom när han sa att han skulle komma, och gjorde ett bra jobb. Jag gillar också hur han resonerade med mig fram till en lösning som passade. Väldigt service-minded och trevlig. Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Stefans Hantverkare
    Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras. Läs mer
    2016-11-08 Stefan Å svarar Julia B
    Tack. Hoppas du får mycket glädje av ditt nya kök.
  • Judit F
    Judit F skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan och Roger har gjort ett väldigt bra jobb hos mig. De bytte fasad och byggde ett snyggt altan till mig. De arbetade intensivt under dagen - utom lunchtid- kom med idéer och förslag på problemlösningar.
    Jag kommer att anlita de på nytt under våren också och kan rekommendera de med högt betyg. Läs mer
  • Eva
    Eva skrev om Stefans Hantverkare
    Noggrann och kommunicerar väldigt bra för att man som kund ska kunna fatta beslut i uppkomna frågor & slippa att det blir missförstånd.
    Han byggde utifrån en skiss en mycket fin uteplats med insynsvägg som hade fönster, monterade kamin, bytte ytterdörr och platsbyggde en del saker. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Stefans Hantverkare
    Skicklig och snabb, löste vårt problem och var snabbt på plats. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan har bl.a. satt upp hyllor och anpassat en innerdörr. Trevlig, professionell, pålitlig, bra kommunikation. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Madelen K
    Madelen K skrev om Stefans Hantverkare
    Vi är mycket nöjda med Allservice. Vi har anlitat dem två gånger för altanbyggen. Vid båda tillfällena arbetade de mycket effektivt och med ett toppenresultat. Kommer absolut anlita dem igen! Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket bra och snabb service, enkel att kommunicera med och inga extra tillägg utöver det priset i offerten. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Claes N
    Claes N skrev om Stefans Hantverkare
    Bra bemötande och bra utförd service. Kökslister och dimmer fixat. Viss väntetid pga av mkt att göra. Läs mer
  • Eliana S
    Eliana S skrev om Stefans Hantverkare
    Bra utfört arbete enligt önskemål som var väggbygge, montering av garderober och skjutdörrar i vägg och montering av gardinskenor i tak. Höll kontinuerlig kontakt för frågor/diskussion om arbetet. Läs mer
  • Marika G
    Marika G skrev om Stefans Hantverkare
    Väldigt bra och proffsigt bemötande från första kontakten och genom hela genomförandet. Allservice har hjälpt mig främst med eldragning och montering av armaturer, både inom- och utomhus. Men även lite mindre hantverksjobb har jag fått hjälp med. Arbetena blir fint genomförda. Jag kan verkligen rekommendera Alltjänst! Läs mer
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Stefans Hantverkare
    Hos Stefan Jag upplevde mycket vänligt bemötande. Han vet väl om det han gör.
    Han är mycket hjälpsam person.Det var Ture att träffa honom.Jag kommenderar
    honom för Er alla att anlita honom. Läs mer
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Stefans Hantverkare
    Trevlig, flexibel med att hitta tid att komma och hjälpa och utförde arbetet snabbt. Läs mer
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Stefans Hantverkare
    Vi byggde om ett rum till två. Vi fick en vägg riven och tre nya uppbyggda. Detta innefattade även omdragning av elen samt att vi fick hjälp med annat elarbete.

Rekommenderar Stefan Åhlin varmt, väldigt flexibel och kunnig. Läs mer
  • Masha S
    Masha S skrev om Stefans Hantverkare
    Bra, kunnig och flexibel. Vi anlitade honom som elektriker. Läs mer
  • Anna-karin H
    Anna-karin H skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket duktig, pålitlig och prisvärd! Rekommenderas! Läs mer
    2015-12-10 Stefan Å svarar Anna-karin H
    Tack för rekommendation. Nöjd kund = A/O
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan monterade nya eluttag Han kontrollerade också hur den gamla uttagen fungerade, en del var inte jordade som de angavs. Satte upp fler taklampor, justerade dimmers. Har även monterat nya persienner i sovrummet. Han har varit noggrann och lätt att ha och göra med. Vi är mkt nöjda med hans arbete. Läs mer
    2015-12-10 Stefan Å svarar Catharina W
    Noggrannhet är viktigt. Tack för omdömet.
  • Anne L
    Anne L skrev om Stefans Hantverkare
    Jag är jättenöjd! Snabb service, trevligt bemötande, bra pris. Jag fick hjälp med ett eljobb. Kommer garanterat att anlita Stefan igen och har rekommenderat honom för mina grannar. Läs mer
    2015-11-20 Stefan Å svarar Anne L
    Tack för fina vitsord. Det är toppen med en nöjd kund.
    Stefan
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Stefans Hantverkare
    Installation av dimrar i hela lägenheten. Stefan är fokuserad på vad du som kund vill och ser till att leverera ett bra arbete till hög kvalite. Läs mer
    2015-11-20 Stefan Å svarar Christoffer E
    Tack för fina vitsord. En nöjd kund är min målsättning.
    Stefan
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Stefans Hantverkare
    God service känsla,utmärkt arbete med flexibilitet. Både tidsplan och kostnader hölls till 100%. Tilläggas bör att de var trevliga människor som kändes pålitliga. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Stefans Hantverkare
    Jag är jättenöjd med allt jobb Stefan gjort hos mig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Stefans Hantverkare
    Trevliga och duktiga. Jättenöjd med resultatet och allt utfördes inom utsatt tid och med en klart godkänd prislapp. Läs mer
  • Soheer B
    Soheer B skrev om Stefans Hantverkare
    Stefan är väldigt engagerad arbetare, noggrann, punktlig och gör allt sitt bästa. Jag är som kund väldigt nöjd med hans arbete och kommer alltid att anlänt honom i framtiden. Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Stefans Hantverkare
    Stefans Åhlins Allservice är ett seriöst företag som gör bra arbeten. De är lyhörda och kan också komma med förslag på lösningar. Arbetet har utförts på avsatt tid och helt enligt överenskommelse. De har också lämnat rent och snyggt efter sig och under arbetets gång. Jag har anlitat företaget för altanbygge, träpanel på fastighet och mindre elarbete.planerar anlita dem igen för renovering av balkong. Kan varmt rekommendera att anlita dem. Läs mer
  • Noman R
    Noman R skrev om Stefans Hantverkare
    Levererar bl.a service, kommunikation, noggrannhet, kvalite. Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Stefans Hantverkare
    Mycket bra service! Stefan är mycket kunnig och pålitlig. Jag har anlitat Stefan flera gånger och kommer att fortsätta göra det i framtiden. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Stefans Hantverkare
    Bra och serviceminded som har kund i fokus. Läs mer

Box 2005, 194 02 Upplands väsby