Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sigtuna Steninge Bruk

Steninge slottsväg 141, 195 91 Märsta — Visa karta

Heidenstamsgatan 75, 75427, UPPSALA
Restaurang Kocken & Kallskänkan
Caroline N:
Vi beställde mat till 75 personer. Grillad fläskfilé, grillade tomater, potatisgratäng, vinsås och bearnaisesås. Mycket vällagad och fantast...

Läs vad 2 kunder tycker om Steninge Bruk

• Yashar G
    Yashar G skrev om Steninge Bruk
    Maten är gudomlig, att se Thomas grilla på den eleganta kolgrillen är ett nöje! Man får en grym upplevelse och personalen som jobbar där gör ett fantastiskt jobb.
    Ta er tid och åk ut till Steninge Bruk.

Rekommenderas varmt !
  • Husse S
    Husse S skrev om Steninge Bruk
    Wow vilket ställe!

Kanske inte enklaste stället att hitta för en som inte varit där men har man inte varit där så har man faktiskt missat något! Hade hört talas om brunchen där tidigare men inte haft vägarna förbi bara.Nu var jag där och åt en lunch och det vart en lunch som få kan slå och jag sent kommer glömma. Fin sallads buffe med olika sorter som lockar allt ihop. Sällan jag lämnar en lunch rrstaurang mätt men det vart jag denna gång. Ligger fint nära naturområden och jätte mysig lokal! Personalen är som en familj av det jag såg och man känner verkligen den värmen när man kommer in! Kommer definitivt gå dit igen och nästa gång med min flickvän, denna gång var det med en kollega:))

Rekommenderar starkt detta ställe!

Steninge slottsväg 141, 195 91 Märsta