Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sigtuna Steninge Bruk

Steninge Bruk

Steninge slottsväg 141, 195 91 Märsta — Visa karta

Steninge Bruk är beläget i utkanten av Märsta i en anrik och gyllenbrun slottsmiljö. Känner du för att koppla av med en fika går det alldeles utmärkt. Alla behöver vi en fika ibland. Så länge restaurangen är öppen finns det fika. Vi har även brunch på helger mellan 12:00 - 16:00. Här får du ta del av en av Sveriges största inomhusgrillar. För det större sällskapet som önskar att fira födelsedag, arrangera julbord etc. har vi självklart en lösning för det. Hör av er i god tid så planerar vi med mat och plats så att du får festen du önskar.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 2 kunder tycker om Steninge Bruk

• Yashar G skrev om Steninge Bruk
    Maten är gudomlig, att se Thomas grilla på den eleganta kolgrillen är ett nöje! Man får en grym upplevelse och personalen som jobbar där gör ett fantastiskt jobb.
    Ta er tid och åk ut till Steninge Bruk.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Husse S skrev om Steninge Bruk
    Wow vilket ställe!

Kanske inte enklaste stället att hitta för en som inte varit där men har man inte varit där så har man faktiskt missat något! Hade hört talas om brunchen där tidigare men inte haft vägarna förbi bara.Nu var jag där och åt en lunch och det vart en lunch som få kan slå och jag sent kommer glömma. Fin sallads buffe med olika sorter som lockar allt ihop. Sällan jag lämnar en lunch rrstaurang mätt men det vart jag denna gång. Ligger fint nära naturområden och jätte mysig lokal! Personalen är som en familj av det jag såg och man känner verkligen den värmen när man kommer in! Kommer definitivt gå dit igen och nästa gång med min flickvän, denna gång var det med en kollega:))

Rekommenderar starkt detta ställe! Läs mer

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM