Stey AB

Stey AB

www.stey.se

Stey AB är din pålitliga partner för att ta steget mot en renare och mer hållbar energiframtid med solcellsteknik. Kontakta oss idag för att börja utforska de många fördelarna med solenergi för ditt hem eller företag.

7 omdömen om Stey AB

Sedan starten hos Reco 2024

Per A
Skrev om Stey AB

Sakligt bemötande på vår nivå. Glada trevliga pojkar väl värda tårta. Noggranna med uppstädning och noga med att vi skulle bli nöjda med monteringen. Snyggt utförande. Montering av solceller.

Svar från Stey AB

Hej Per! Tack för förtroendet och kul att ni är nöjda med installationen, det blev riktigt snyggt på taket! Grabbarna uppskattade verkligen tårtan och har pratat om den många gånger sedan dess! Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Lena L
Skrev om Stey AB

Hej! Jag blev bemött på allra bästa sätt av Johan Torstensson . Jag hade problem med min app och kunde inte se om om våra solceller genererade något! Johan hjälpte mig att fixa det digitalt.Tala, om att jag blev stolt över att klara av detta med FaceTime som hjälp. Jag är ju en dock en kvinna på 72 år. Nu funkar allting och jag är så glad och tacksam för att Johan Torstensson hjälpte mig. En mycket kunnig och trevlig man , som ni ska vara rädd om. Tack för hjälpen!

Svar från Stey AB

Hej Lena! Vad skönt att det löste sig med appen till slut! Nu hoppas vi på många härliga soltimmar! Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Fredrik S
Skrev om Stey AB

Trevligt bemötande av samtliga som jag var i kontakt med. Förväntade mig att det skulle vara professionella vilket de verkligen levde upp till. Det avser installation av solpanelsanläggning.

Svar från Stey AB

Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det uppskattar vi! Hoppas du känner dig nöjd med din anläggning. Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Catrin A
Skrev om Stey AB

Fantastiskt bra från första kontakten till fungerande solcellsanläggning. Johan som var ansvarig var oerhört trevlig och professionell, och killarna som satte upp solcellerna var också trevliga och rara, ödmjuka och professionella. Jag skulle säga att detta är ett företag som bryr sig om både kunden och att arbetet utförs så bra som möjligt. Bara en sådan sak som att de lämnade allting rent och snyggt efter sig, även inomhus dammsög de efter att ha borrat. Från min sida, endast lovord och varma rekommendationer. Jättenöjd!

Svar från Stey AB

Hej Catrin! Wow, tack för de fantastiskt fina orden! Jag ser till att grabbarna får ta del av detta! Grymt kul att du känner dig nöjd och nu hoppas vi på många fina soltimmar framåt. Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Ivar F
Skrev om Stey AB

Ett mycket professionellt och tillmötesgående team när det gäller solcells installation! Jag är mycket nöjd, från upphandling till färdig installation!

Svar från Stey AB

Hej Ivar! Tack för ditt fina omdöme! Vi är jätteglada över förtroendet och att du blev nöjd med installationen! Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Jan N
Skrev om Stey AB

Proffsigt bemötande när jag beställde min solcellsanläggning leveranstid och offert stämde till 100 % anläggningen fungerar perfekt

Svar från Stey AB

Hej Jan! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad roligt att du är nöjd med din anläggning! Soliga hälsningar, Dennis på Stey

Jocke M
Skrev om Stey AB

Mycket trevlig och kunnig personal, förväntningarna var ett proffsigt montage, och det motsvarade det I helhet en mycket bra komunikation mellan säljare , montörer och oss, har en anläggning på 24 paneler Kan varmt rekommendera Stey AB Jocke

Svar från Stey AB

Hej Jocke! Tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet! Kul att du blev nöjd med din anläggning! Soliga hälsningar, Dennis på Stey