Stg Clean AB

Stg Clean AB

stgclean.se

STG Clean AB är ett städföretag som erbjuder städtjänster till både privatpersoner och företag. Vi hjälper dig med all typ av städning på jobbet, i bostadsrättsföreningen och i hemmet samt vid in- och utflyttning. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster för hem- och kontorsstäd såsom dammsugning, moppning, fönsterputs samt...

8 omdömen om Stg Clean AB

Sedan starten hos Reco 2024

Mikael F
Skrev om Stg Clean AB

Bra o snabbt bemötande av Erik. Bra städat.

Svar från Stg Clean AB

Tack Mikael. Erik nämnde att du är den typ av kund vi gillar att arbeta för. Tydlig och exakt.

Vitalis C
Skrev om Stg Clean AB

Easy to order the service via website with house details and got order confirmation within 2 hours. Great and quick cleaning service which met my expectations on the scope and pricing.

Hi Vitalis. Glade to see our wonderful crew met your expectation. ❤️

Nihara H
Skrev om Stg Clean AB

Friendly staffs and cleaned the home without any problems.

Thanks Nihara, hope you have a fun time in Skellefteå

Ann J
Skrev om Stg Clean AB

Mycket bra bemött av stg cleans personal, snabbt svar på offertförfrågan och trevlig personal. Duktigt och noggrannt utfört arbete.

Svar från Stg Clean AB

Tack Ann, underbar kund & glad att vi kunde vara till tjänst

Charlotta S

Trevlig och proffsig personal

Svar från Stg Clean AB

Tack Charlotta det var kul att höra

Samuel S
Skrev om Stg Clean AB

Snabba och med gott resultat. Bra kundbemötande🙂

Svar från Stg Clean AB

Tack Samuel för dina vänliga kommentarer :-) vi jobbar hört för att ge kvalitet i vårt arbete och service.

Peter L
Skrev om Stg Clean AB

Mycket bra trevligt personal mycket nlöd

Svar från Stg Clean AB

Hej peter mycket fina ord tack :-)

Oscar W
Skrev om Stg Clean AB

Riktigt bra firma! Hörde av mig med hopp att få städat inom två dagar. Det löste STG när inget annat företag kunde. Hemmet var i toppskick efter städet och kundservicen var exeptionell. Jag är helnöjd och rekommenderar STGclean.

Svar från Stg Clean AB

Tack Oscar Jag är glad att vi kunde lösa ditt problem snabbt och att du var nöjd med vår service.