Stig Lennart El & Bygg AB

Stig Lennart El & Bygg AB

Ring 070-678 71 70 stiglennartselobygg.com

Vi är ett litet företag med lång erfarenhet i branschen. Vi utför renoveringar av badrum och kök. Inom företaget har vi; elinstallatör, vvs installatör, kakelsättare, målare och snickare. Hos oss får ni en totallösning, ni behöver därför inte ringa runt till olika hantverkare. Vi är behöriga för el- och vvs installationer samt certifierade hos BKR (våtrumscertifikat).

2 omdömen om Stig Lennart El & Bygg AB

Ingvar B
Skrev om Stig Lennart El & Bygg AB

Mycket nöjda! Bra engagemang och sakkunniga vid frågor som inte var lösta eller som ändrade sig under resans gång. Resultat och slutfinish är vi mycket nöjda med.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Evy B
Skrev om Stig Lennart El & Bygg AB

Stig Lennart El & Bygg AB är mycket duktiga och kompetenta att anlita som entreprenör för byggnation. Dom har gjort om mitt badrum så det blivit helt fantastiskt snyggt. Tillförlitligt företag som håller leveranstider samt mycket noggranna i sitt arbete. Anlitar även duktiga underentreprenörer. Väldigt trevligt bemötande från alla i företaget. Även lätta att komma i kontakt med när man har frågor att ställa.