Läs vad 23 kunder tycker om Stocksund Entreprenad AB 2

• 2020-12-13
    Renoverat badrum med nytt svar/vitrutigt klinkergolv och nytt porslin. Svart mikrocement på del av väggen bakom blandren. Är jättenöjd, blev så bra. Noggranna och trevliga, inga problem.
  • 2020-12-09
    Jättebra bemötande och god hjälp att hitta smarta och snygga lösningar vid nydragning av el och uppsättning av granitkeramik i renoverat kök. Kvalitetstänkande genomsyrar generellt. Dock några småfel med belysning över köksbänk, som jag är osäker på vem jag ska kontakta för att få fixat. Rekommenderas varmt! / Rickard i Björkhagen
  • 2020-12-07
    Väntar på att arbetet skall utföras .
    Väldigt amatörmässigt utförande.

För optimistisk tidsplanering.

Märkligt hög prissättning.
  • 2020-12-07
    En köksrenovering, bytte ut hela köket från platsbyggt 50-tal till nytt samt nyläggning av golv i både kök, hall och vardagsrum.
    Utmärkt resultat, vi blev riktigt nöjda med hur det genomfördes.
  • 2020-12-07
    Lätt att få kontakt med, snabba och anpassade sig väldigt bra efter vår situation med barn och resor.
  • 2020-12-06
    Jag köpte en underentreprenad för en elinstallation. Därefter förmedlade tjänster för kakelsättning. Jag var mycket nöjd men blev förbannad på faktureringen vid kakelsättningen då den innehöll irrelevanta kostnader
  • 2020-12-04
    Bra och trygg badrumsrenovering. Många plus...
  • 2020-12-04
    Jag har fått hjälp med att byta ut uttag, strömbrytare och jorda uttag.

Alltid mycket trevligt bemötande och bra kommunikation. Bra resultat och hög service.

Det blev ett felköp vilket innebar att det drog ut lite på tiden, men utgår från att den inte kommer faktureras.
  • 2020-12-02
    Toppen service. Allt bra, kan bara rekommendera!
  • 2020-11-30
    Drog ventilationen från sovrummet till ett nytt extra rum. Professionellt bemötande från start till avslut. Blev väldigt nöjd med resultatet.
  • 2020-11-27
    Väldigt nöjd med denna firma. Professionellt bemötande, flexibilitet och bra utfört arbete. Jag fick hjälp med nytt kakelgolv inkl golvvärme samt förberedelse för installation av diskmaskin. Slutfakturan stämde väl överens med offerten vilket är uppskattat!
  • 2020-11-27
    Mycket nöjd, bra kommunikation och bemötande samt fint arbete. Kan rekommendera!
  • 2020-11-27
    Fantastisk personal och kommer alltid på tid.
    Bästa rekommendationer
  • 2020-05-29
    Jag blev rekommenderad av en kontakt till att låta Stocksund Entreprenad AB att bygga om mitt kök inköpt från IKEA.
    Bemötningen blev direkt personlig och det märks verkligen att företaget tänker på kunden i första hand och ser direkt alla små detailjer inom renoveringen och byggandet.
    En mycket nöjd kund med ett helt nytt renoverat kök som det glädjer att laga mat i.
  • 2020-05-17
    Jag ville ha el dragen i mitt nya kök och sovrum. eluttag och spis inkopplad och färdigställt med ljusskena och spotlight i vitrinskåp.

Jag blev väldigt bra bemött av Stocksund Entreprenad AB, Snabb och noggrann service.

Jag blev rekommenderad av en släkting och hade höga förväntningar som i slutändan stämde med resultatet.
    Jag ville göra så mycket som möjligt själv så jag kunde få exakt den hjälpen jag behövde, inte mer eller mindre.
    Jag kunde ha möte eller ringa i stort sätt när jag ville eller kände mig osäker. Fick bra rekommendationer till materialval och kände att jag kunde lita på att det var det jag behövde.

Helt klart 10/10. Jag kommer använda dem igen.
    Kristian L
  • 2020-05-08
    Det var jobb både med byggande och elektricitet. De gjorde en tydlig offert, var lätta att kommunicera med och verkställde oklanderligt det arbete som offerten omfattade.
  • 2020-04-24
    Renoverade mitt badrum i början av 2018. Simon var supertrevlig och alltid snabb på att svara på alla mina frågor - är jättenöjd med resultatet som två år senare fortfarande känns som nytt!
    Viktoria G
  • 2020-04-24
    Inköp av och utbyte av lysrör i spegelskåp.

Kontroll av belysning i vardagsrum. Åtgärder behövs för bättre ljus.Jag får återkomma om detta efter Corona.
  • 2020-04-21
    Det var trevliga människor som renoverade mitt badrum. Kunniga, flexibla och lätt att kommuniceras med.
  • 2020-04-20
    Större renovering av lägenhet, perfekt resultat, kunnig flexibel personal, rekommenderas verkligen
    Proffsiga, kunniga, BRA kommunikation
  • 2020-04-20
    Bra firma som utför sina arbeten proffesionellt och med hög seriositet. Rekommenderas varmt,