Stocksund Entreprenad AB

Mörbylund 17, 182 30 Danderyd — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Stocksund Entreprenad AB

• 2020-05-29

Kevin P skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Jag blev rekommenderad av en kontakt till att låta Stocksund Entreprenad AB att bygga om mitt kök inköpt från IKEA.
    Bemötningen blev direkt personlig och det märks verkligen att företaget tänker på kunden i första hand och ser direkt alla små detailjer inom renoveringen och byggandet.
    En mycket nöjd kund med ett helt nytt renoverat kök som det glädjer att laga mat i. Läs mer
  • Kristian L

2020-05-17

Kristian L skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Jag ville ha el dragen i mitt nya kök och sovrum. eluttag och spis inkopplad och färdigställt med ljusskena och spotlight i vitrinskåp.

Jag blev väldigt bra bemött av Stocksund Entreprenad AB, Snabb och noggrann service.

Jag blev rekommenderad av en släkting och hade höga förväntningar som i slutändan stämde med resultatet.
    Jag ville göra så mycket som möjligt själv så jag kunde få exakt den hjälpen jag behövde, inte mer eller mindre.
    Jag kunde ha möte eller ringa i stort sätt när jag ville eller kände mig osäker. Fick bra rekommendationer till materialval och kände att jag kunde lita på att det var det jag behövde.

Helt klart 10/10. Jag kommer använda dem igen. Läs mer
  • 2020-05-08

David N skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Det var jobb både med byggande och elektricitet. De gjorde en tydlig offert, var lätta att kommunicera med och verkställde oklanderligt det arbete som offerten omfattade. Läs mer
  • 2020-04-24

Viktoria G skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Renoverade mitt badrum i början av 2018. Simon var supertrevlig och alltid snabb på att svara på alla mina frågor - är jättenöjd med resultatet som två år senare fortfarande känns som nytt! Läs mer
  • 2020-04-24

Svante M skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Inköp av och utbyte av lysrör i spegelskåp.

Kontroll av belysning i vardagsrum. Åtgärder behövs för bättre ljus.Jag får återkomma om detta efter Corona. Läs mer
  • 2020-04-21

Novalie H skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Det var trevliga människor som renoverade mitt badrum. Kunniga, flexibla och lätt att kommuniceras med. Läs mer

Fredrik C skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Större renovering av lägenhet, perfekt resultat, kunnig flexibel personal, rekommenderas verkligen Läs mer

Marcus H skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Proffsiga, kunniga, BRA kommunikation Läs mer

Aria Z skrev om Stocksund Entreprenad AB
    Bra firma som utför sina arbeten proffesionellt och med hög seriositet. Rekommenderas varmt, Läs mer

Mörbylund 17, 182 30 Danderyd