Stonefactory.se

3.4

1 214 omdömen om Stonefactory.se

Michelle B
Skrev om Stonefactory.se

Will not order again. Problems from the start with issues with payment with credit card. Ordered sink and taps to a house we were building in another city. I used builders name for delivery but items came separately, one to the house and one to a service point, which became extra complicated for the builder. When trying to pick up couldn’t use bank id. And when I called stone factory it was Bygghema and they couldn’t find the order, they couldn’t transfer me to another department,. Really bad from beginning to end.

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Sven H
Skrev om Stonefactory.se

Trevligt bemötande från person som jag ringde och nöjd med vararna som jag köpt. Motsvarade vad jag köp och lite bättre till och med

Rui M
Skrev om Stonefactory.se

Stonefactory finns inte. När jag skulle göra en retur hänvisades jag automatiskt till Bygghemma och då visste Bygghemma inte någonting och kunde inte identifiera mi order… Man känner sig lurade och har svårt att lita på sådana så kallade företag!

Inger B
Skrev om Stonefactory.se

Fungerar bra, men för dyr frakt/Inger

MATS F
Skrev om Stonefactory.se

Gick att köpa produkt som de ej hade.

Maria P
Skrev om Stonefactory.se

Snabb leverans och smidig fakturering!

Pia K

Lätt smidigt att beställa Snabb leverans Bra produkt

Anders &
Skrev om Stonefactory.se

Det var lite onödigt mycket fram och tillbaka när leveransen skulle bokas. Om jag direkt fått veta första möjliga leveransdag, vilka veckodagar och vilka slottar man har att välja på varje dag så hade det räckt med att jag svarat med ett mail istället för fyra. I övrigt inget att klaga på.

Christofer S
Skrev om Stonefactory.se

Oerhört dålig kommunikation av företaget på en vara jag köpt. Enda som höjer från 1 till 2 i betyg är att en säljare samt VD bemödade sig att ringa och ursäkta att det blivit tokigt. Det var stort gjort.

Eva B
Skrev om Stonefactory.se

Bra sortiment och hyggligt snabb leverans. Returhantering drar ner betyget rejält. Knöligt och långsamt. Kan inte rekommendera dem tyvärr

Kristin W
Skrev om Stonefactory.se

Leverans inom utlovad tid. Mycket lätt förpackning.

Yvonne K
Skrev om Stonefactory.se

Köpte en ros. Försenad leverans vilket är ok men: att få faktura samt påminnelse med straffavgift innan jag fått paketet. Är inte ok.

Tove A
Skrev om Stonefactory.se

Jag har fått flera mejl om vad jag tycker - men jag har inte fått leverans. Och inget besked om leverans förrän jag mejlade och tjatade efter flera veckor. Fick besked att varan skickas från lager den 18/10 - flera veckor efter beställning, så nu står jag med en köksrenovering som jag inte har kunnat planera. Uselt, så här långt alltså.

Anna A
Skrev om Stonefactory.se

Beställde en grill som inte kom. Vid kontakt fick jag besked att grillen var på väg. Efter ytterligare någon vecka utan leverans ny kontakt och får då till slut ett besked att de inte har någon grill att leverera.

Svar från Stonefactory.se

Hej Anna, Vad tråkigt att höra att det blev så. Nu kan jag tyvärr inte koppla din recension till ordern, men de bör finnas någon special anledning till att den inte gick att leverera - att det blev strul med leveransen från fabriken eller att den hann att utgå. Oavsett så beklagar vi verkligen detta och hoppas att du hittade en grill någon annan stans :) Med vänliga hälsningar, Stonefactory

O
Skrev om Stonefactory.se

Bra priser och ganska snabbt levererat! Nöjd med duschblandaren

Ola N
Skrev om Stonefactory.se

Mycket bra service & bra lev även bra kvalite

Hanna A
Skrev om Stonefactory.se

Snabb leverans! Smidigt! Upplevde inga problem.

Ferki R
Skrev om Stonefactory.se

Väldigt enkelt och bra priser på mina badrums möbler. Rekommenderar starkt

Tobias L
Skrev om Stonefactory.se

Köpte Benders Villa Mursten. Allt funkade bra.

Alexander Q
Skrev om Stonefactory.se

Jag beställde en produkt hos Stonefactory som visade ha en längre leveranstid än förväntat. Jag blev direkt uppdaterad om det och sedan fick jag bra hjälp med att makulera ordern.

Eva B
Skrev om Stonefactory.se

Snabb leverans och bra priser

Axel N
Skrev om Stonefactory.se

Hade egentligen ingen kontakt med företaget. Beställde och betalade på näteet. Är svårt att förstå när leveransen sker.

Mario T
Skrev om Stonefactory.se

Jag köpte en vedspis men jag har inte fått den än. Jag fick ett snappy svar på min förfråga.

Svar från Stonefactory.se

Hej! Vi beklagar att du inte fått den ännu. Återkom gärna i ditt ärende så ska vi kolla med leverantören när den beräknas att skickas. Tack för din recension - Den betyder mycket för oss!

John göran E

St0nefacktory gö det lätt att leva

Haha, vad bra!! :)

LINNÉA B
Skrev om Stonefactory.se

Fick ett sprucket badkar levererat för över en vecka sedan och har fortfarande inte fått någon vettig återkoppling.

Svar från Stonefactory.se

Hej Linnea, Vi beklagar väntetiden. Har du återkommit i ditt ärende och frågat om en statusuppdatering? Ibland kan det ta lite extra lång tid då vi både har kontakta med leverantören och transportföretaget. Skriv gärna i ditt ärende så hoppas vi att du fåt återkoppling snart. Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Britta H
Skrev om Stonefactory.se

Enkelt att beställa, snabb leverans, bra pris.

Svar från Stonefactory.se

Hej Britta! Toppen att du är nöjd :-) Tack för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Leif K
Skrev om Stonefactory.se

Jag fick en snygg plåt till diskhon och en snabb leverans

Svar från Stonefactory.se

Hej Leif, Toppen att du är så nöjd! Tack för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Ludwig A
Skrev om Stonefactory.se

Leverans två dagar efter beställning, kan inte bli annat än ett toppbetyg. Rekommenderar starkt!

Svar från Stonefactory.se

Hej Ludwig. GRYMT! Det är så det ska vara! :-) Tack för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Annette B
Skrev om Stonefactory.se

Jag fick recensionförslag innan leverans och till det meddelandet om att leveransen är försenad. Har fått mer återkoppling efter min dåliga recension.

Svar från Stonefactory.se

Hej Annette! Recensionerna skickas ut automatiskt efter en specifik tid och känner inte av leveransförseningar. Vi hoppas kunna leverera varan så snabbt vi kan. Återkom gärna i ditt ärende om det är något vi kan hjälpa dig med så fixar vi det! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Mikael N
Skrev om Stonefactory.se

Kontrolluppgift från Svea bank om jag är kredit värdig. Dra åt helvete.

Svar från Stonefactory.se

Hej Mikael, I våra köpevillkor står det tydligt att en kreditupplysning tas i samband med att du fyller i ditt personnummer och väljer faktura. Att be oss dra åt helvete p.g.a att du inte läst igenom vad som gäller hos oss känns lite taskigt.

Per S
Skrev om Stonefactory.se

Smidigt på alla sätt, förutom att leveransen som skulle ta 3-5 dagar drog ut på tiden ett par veckor. Detta var dock helt distributörens (DHL) förskyllan vad jag förstår.

Svar från Stonefactory.se

Hej Per! Vi beklagar verkligen att leveransen tog mycket längre tid än beräknat. Vi hoppas att du trots allt är nöjd med det du beställde. Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! :-) Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Dennis J
Skrev om Stonefactory.se

Vi beställde en kampanjvara vara på Google shopping. Efter köpet hade gått igenom blev vi kontaktade av Stonefactory som makulerade vår order och sa att kampanjen var avslutad. Stonefactory gjorde inga som helst försök att möta upp oss eller kompensera för deras egna misstag. Det enda vi fick till svar efter att vi själva kontaktat dem var att de kan dra av 2000:- på en order värd 50 000:-. Osmakligt när konkurrenternas priser för samma vara ligger på 45 995:-. Då vi nämnde det sa de att de var villiga att möta upp på samma...

Svar från Stonefactory.se

Hej Dennis, Varan ni köpte hade ett uppenbart prisfel, därav makuleringen. Vi hänvisar dig till våra köpevillkor. Vi har skrivit såhär dill din sambo, men saknar svar från er, vilket gör det svårt för oss att komma vidar ei dett ärende: "Vi har idag fått in ett dåligt omdöme på Reco ifrån er. Vi tycker att detta är väldigt tråkigt då vi har försökt att hjälpa er genom att lösa det pris som ni önskat, från en annan konkurrent. I ert omdöme skriver ni dock ett annat pris. För oss känns detta väldigt tråkigt då ni inte återkommit...

SHAHIN A
Skrev om Stonefactory.se

Professionellt bemötande och fick snabb hjälp när det vart strul med leveransen

Svar från Stonefactory.se

Hej Shahin! Så roligast höra, och kul att du är nöjd :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Me vänliga hälsningar, Stonefactory

Stefan S
Skrev om Stonefactory.se

Köpte via webb en ny kökskran, i övrigt ingen kontakt med företaget. Varan levererades inom acceptabel tid.

Svar från Stonefactory.se

Hej Stefan! Det låter toppen. Hoppas att du är nöjd med din vara :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory!

Matilda D
Skrev om Stonefactory.se

Snabbt och smidig leverans.

Svar från Stonefactory.se

Hej Matilda! Grymt, då har vi lyckats :-) Hoppas att du är nöjd med vad du beställde! Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Andreas U
Skrev om Stonefactory.se

Beställde härifrån då min vara enligt hemsidan fanns i lager. Fick dock beskedet dagen efter att varan inte alls fanns i lager utan levereras 17/11.

Svar från Stonefactory.se

Hej Anderas. Då vi endast är återförsäljare och inte har något eget lager, utan skickar direkt från våra leverantörers lager, så uppdaterar vi lagerstatus när vi får ny leveransinformation från leverantörerna. Om de inte återkommer till oss så vet vi inte heller att vi ska ändra på vår hemsida. Ibland är det inte alltid lätt att vara en "mellanhand" men vi gör självklart vårt bästa för att vara up to date och vi beklagar att leveransen tar längre tid än normalt. Har du fått en faktura som snart ska betalas så är det bara...

Thomas C

Snabb leverans Bra dialog /infounder o efter beställningen Service minded

Svar från Stonefactory.se

Hej Thomas! Så roligt att höra och grymt att du är nöjd :-) Vi tackar så mycket för sin recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Sven &
Skrev om Stonefactory.se

Det sittbadkar jag köpte levererades snabbt till hemmet och motsvarade helt mina förväntningar. Snyggt att titta på och behändigt till formatet, om än väl smalt att duscha i.

Svar från Stonefactory.se

Hej Sven, Vad härligt att du är nöjd med allting :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Jörgen A
Skrev om Stonefactory.se

Köp på webben och leverans Fungerade utan mankemang.

Svar från Stonefactory.se

Hej Jörgen! Det låter kanonbra :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Hans L
Skrev om Stonefactory.se

Smidigt, levererad i tid. Kommer rekommenderas

Svar från Stonefactory.se

Hej Hans, Vad roligt att du är nöjd och kan tänkas rekommendera oss till andra :-) Tack så mycket för din recension- Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Jessica T
Skrev om Stonefactory.se

Allt gick smidigt, både köp, leverans av en superbra sminkspegel

Svar från Stonefactory.se

Hej Jessica! Fint att du är så nöjd med allting :-) Tack så mycket med din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Abdelahad K
Skrev om Stonefactory.se

Hej! Jag har redan betalt fakturan men när jag öppnande paketet, såg jag att en del var brusten längst ner. Jag ville lämna till baka men jag viste inte hur skulle jag göra det. Mvh Abdelahad Khoushaba

Svar från Stonefactory.se

Hej, Vi beklagar att din vara var transportskadad. Nä jag söker på ditt namn så får jag upp en order hos oss. Jag kan dock inte se att du har registrerat det som ett reklamationsärende på vår hemsida så att vi kunde avhjälpa felet. Anmäler du inte din reklamation så är det svårt för oss att hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Maria E
Skrev om Stonefactory.se

Kunde man ge minus skulle de här ha full pott. SÄMST alla kategorier , fruktansvärt nonchalant beteende att hålla slutkonsument ansvarig för ”miss i kommunikationen” mellan dem och deras leverantör. DUMMASTE jag hört, kan inte rekommendera någon att handla av ett så oseriöst företag, men en stor miss av mig att göra det, skulle fattat att bygghemma ligger bakom, dvs bäddat för katastrof så fort nåt inte inte går som det ska, alltså typ JÄMT.

Svar från Stonefactory.se

Hej Maria. Du låter riktigt arg och besviken. Det är tråkigt! Jag kan tyvärr inte koppla recensionen till ditt ärende så det är svårt att de vad som kan ha hänt. Skriv gärna så återkopplar vi till dig! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Pernilla J
Skrev om Stonefactory.se

Köpte syrénplantor. Trevligt bemötande av personal när jag behövde diskutera leveransen. Lätt att få kontakt. Snabb leverans, fina plantor. Litet minus för chauffören som bara lämpade av kartongen precis vid vägkanten.

Svar från Stonefactory.se

Hej Pernilla! Fantastiskt att du är så nöjd. Då är vi också nöjda :-) Vi beklagar om chauffören ställde varorna på ett olämpligt ställe. De levererar endast till tomtgräns, men självklart ska det vara på ett smidigt ställe för dig som kund om det är möjligt! Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Eddie N
Skrev om Stonefactory.se

Lätt att beställa och snabb leverans.

Svar från Stonefactory.se

Hej Eddie! Det låter toppenbra Härligt att du är nöjd :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Malin N
Skrev om Stonefactory.se

Snabbt smidigt o billigt! Letade efter duschhandtag o fann det bästa o mest prisvärda alternativet hos Stonefactory

Svar från Stonefactory.se

Hej Malin, Härligt att vi kunde erbjuda det bästa priset och att du känner dig så nöjd :-) Tack så mycket för din recension. Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Ulf Henrik E
Skrev om Stonefactory.se

Mycket snabb leverans, varan som förväntat

Svar från Stonefactory.se

Hej Ulf, Kanoners! Är du nöjd, så är vi nöjda :-) Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Bo B
Skrev om Stonefactory.se

Allt fungerar som man tänkt det.

Svar från Stonefactory.se

Hej Bo, Det låter utmärkt! Tack för din recension - Den betyder mycket för oss! Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Josefine J
Skrev om Stonefactory.se

Smidigt att kunna beställa en provbit först. Det gjorde att det kändes tryggt att köpa ett större parti kakel.

Svar från Stonefactory.se

Hej Josefine, Toppen att du är nöjd med dina varor! Tack så mycket för din recension - Den betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar, Stonefactory

Antje M
Skrev om Stonefactory.se

Hej! Alltså såå seriösa!! Meddelade hela tiden om förändringar, transporter osv... Uppskattas verkligen att få info. istället för att vara i ovisshet... Köpte Arrow rundade duschdörrar, som dessutom var väldigt bra förpackade (var nån skada på själva kartongen, som dokumenterades både av transportbolaget och mig själv, men inget som skadat själva dörrarna) Tusen tack och en kommer att varmt rekommendera företaget❣️

Svar från Stonefactory.se

Hej Antje, Vilken toppenrecension! Den tackar vi verkligen för. Så bra att du är nöjd med allting. Du är så välkommen tillbaka :-) Me vänliga hälsningar, Stonefactory