Alla kategorier Catering Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan StorstadenEvent

StorstadenEvent

St Eriksgatan 70, 113 20 Stockholm — Visa karta

Oavsett om det är en middag, svensexa, möhippa, födelsedagsfest, bröllop eller företagsfest, så hjälper vi er med allt från lokaler, personal, aktiviteter, mat och underhållning till transport, presenter och boende. Vid mindre arrangemang så kan ni äta i någon utav våra restaurangers separéer och slippa lokalhyran, det enda ni behöver göra är att beställa något av våra menypaket. Detta gäller tillställningar upp till 40 personer. Kontakta oss i god tid för större arrangemang.
Götalandsvägen 230, 12544, Älvsjö
Lisa T:
Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll. Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de ...

Cateringfirmor nära StorstadenEvent:

Johan Olof Wallins Väg 5, SOLNA
Köket: Bee´s personal är alla Thailändare med gedigen utbildningen i det Thailän... Läs mer ›
Camilla S:
Enormt bra service, bra priser, trevlig personal. Anlitade dem till min mammas 6o-års fest och är benägen att säga att om man ska anlita någ...

Ryssviksvägen 2, NACKA
Vi vill ge våra kunder god och vällagad mat. Allt från svensk husmanskost till i... Läs mer ›
Göran A:
Otroligt bra service. Väldigt god mat som uppskattats av våra gäster de ggr som vi använt Skafferiet.

Götalandsvägen 230, Älvsjö
Köksälvan är en stor leverantör av event med cateringkök och egna stora lokaler.... Läs mer ›
Lisa T:

Läs vad 10 kunder tycker om StorstadenEvent

• David I
    David I skrev om StorstadenEvent
    StorstadenEvent hjälpte oss med både catering, servering samt en hel del logistik till ett kundevent för 50-talet personer. Vi var väldigt nöjda med kvaliten på både maten och servicen som dessutom utförde med ett leende på sina läppar.
    Det känns som StorstadenEvent verkligen gör det lilla extra för att man ska bli nöjd som kund.
  • Roland R
    Roland R skrev om StorstadenEvent
    Har beställt mat av dem till turneringar och camper, kvalitén är bra, service likaså
    och kan därför varmt rekommendera att anlita dem för catering av olika slag. Jag kommer för Stockholm Hockey Games räkning fortsätta att anlita dem!
    Christofer Sefer V gillar detta
  • Ann-christine L
    Ann-christine L skrev om StorstadenEvent
    Traditionellt julbord.

Kalla varmrätter, jansson torr. Inga tradionella såser, till laxen t ex.
    Inget julbröd. Inget tradionellt julgodis, såsom knäck
    Sill ok, lax ok om det hade funnits sås till
    2015-01-02 Christofer V svarar Ann-christine L
    Tråkigt att höra att er catering av julmiddagen inte blev som ni önskade, nu ska jag inte försvara att vi missade knäck eller något annat, jag tycker bara att det är tråkigt att ni inte blev helt nöjda..

Just när det gäller julmat och vad som skall finnas är så brett att det lätt kan se ut som att något saknas, fast då kanske något annat har tillkommit.

Jag är ledsen över att maten blev kall, däremot så serverades den varm.
    Vi var överens om att maten skulle serveras en viss tid, men alla började äta senare än så.

Varm mat fanns tillgängligt, dock så blev det över en hel del mat då vi hade mat som räckte till 10 extra personer och ingen kommenterade detta tyvärr, trots att vi frågade runt ifall någon saknade något och om allt var bra, vilket dom flesta tyckte..

Vi vill gärna kompensera er för missen från vår sida, god fortsättning!
  • Carl Gustav S
    Carl Gustav S skrev om StorstadenEvent
    Jag fyllde "jämt" och jag och min hustru beslöt oss för att bjuda våra gäster på en trerätters middag på Grappa. Några veckor före kalaset kontaktade vi Christofer och diskuterade menyn och vinerna. Vi provsmakade också mat och dryck under personlig guidning av Christofer.
    Resultatet blev ett mycket fint kalas i en vacker lokal för oss och våra 25-talet gäster. Middagen var alltigenom utsökt: maten gudomligt god med passande vin och en avslutande mjuk och aromatisk grappa.
    Servicen var både proffsig och personlig. Vi är mycket nöjda och våra gäster var lyriska. Vi kommer gärna åter!
  • Fatima L
    Fatima L skrev om StorstadenEvent
    Jag och mitt sällskap är väldigt nöjda.
    Superbra mat och fantastisk service. Rekommenderar detta ställe varmt.
  • Claudio C
    Claudio C skrev om StorstadenEvent
    Jag bokade nyår och det var allt från välkomsten till sena natten, med god mat o dryck bra musik och en bra total upplevelse för alla gäster, vi fick inte bara ett trevligt minne men framför allt en 100% bemötande, med underbar kvalité på allt, inte minst på servicen.
  • Afram D
    Afram D skrev om StorstadenEvent
    Tyvärr inte att rekommendera. Fick inga offerter efter mina önskemål utan endast vad dem tyckte. Ville jag ha något så fick man alltid det går inte
    2014-11-10 Christofer V svarar Afram D
    Hej Afram!

Tråkigt att vi inte kunde tillgodose era behov, just utlandsresor är rätt så nytt för oss.
    Trots ett par olika förslag från vår sida, så lyckades vi inte hålla oss till er budget.

Vi är mer hemmavana i Stockholm och Sverige, men till nästa år så kommer vi ha mer kött på benen när det gäller just utlandsresor med aktiviteter, till bra priser.
    Hoppas ni hade en trevlig svensexa/resa i alla fall!

Med vänlig hälsning,
    Christofer

Partybookings.se
  • Andre P
    Andre P skrev om StorstadenEvent
    Rekommenderas starkt!! Fick ansvaret att ordna en svensexa åt min bästa vän och jag hade inte klarat det utan partybookings!! Super nöjd
  • Laurence I
    Laurence I skrev om StorstadenEvent
    Bra service. God kompetens och en kreativ personal. Vi hade världen bästa dag tillsammans med Partybookings! Rekommenderas starkt!
  • Edvar B
    Edvar B skrev om StorstadenEvent
    Ett bra eventbolag som hjälpte oss fira en väns svensexa. Utan partybookings så hade vi inte kunnat ha det så roligt, trevligt o grym kväll.

St Eriksgatan 70, 113 20 Stockholm