Alla kategorier Catering Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan StorstadenEvent

StorstadenEvent

St Eriksgatan 70, 113 20 Stockholm — Visa karta

Oavsett om det är en middag, svensexa, möhippa, födelsedagsfest, bröllop eller företagsfest, så hjälper vi er med allt från lokaler, personal, aktiviteter, mat och underhållning till transport, presenter och boende. Vid mindre arrangemang så kan ni äta i någon utav våra restaurangers separéer och slippa lokalhyran, det enda ni behöver göra är att beställa något av våra menypaket. Detta gäller tillställningar upp till 40 personer. Kontakta oss i god tid för större arrangemang.

Läs vad 10 kunder tycker om StorstadenEvent

• David I skrev om StorstadenEvent
    StorstadenEvent hjälpte oss med både catering, servering samt en hel del logistik till ett kundevent för 50-talet personer. Vi var väldigt nöjda med kvaliten på både maten och servicen som dessutom utförde med ett leende på sina läppar.
    Det känns som StorstadenEvent verkligen gör det lilla extra för att man ska bli nöjd som kund. Läs mer
  • Roland R skrev om StorstadenEvent
    Har beställt mat av dem till turneringar och camper, kvalitén är bra, service likaså
    och kan därför varmt rekommendera att anlita dem för catering av olika slag. Jag kommer för Stockholm Hockey Games räkning fortsätta att anlita dem! Läs mer
    Christofer Sefer V gillar detta
  • Ann-christine L skrev om StorstadenEvent
    Traditionellt julbord.

Kalla varmrätter, jansson torr. Inga tradionella såser, till laxen t ex.
    Inget julbröd. Inget tradionellt julgodis, såsom knäck
    Sill ok, lax ok om det hade funnits sås till Läs mer
  • Carl Gustav S skrev om StorstadenEvent
    Jag fyllde "jämt" och jag och min hustru beslöt oss för att bjuda våra gäster på en trerätters middag på Grappa. Några veckor före kalaset kontaktade vi Christofer och diskuterade menyn och vinerna. Vi provsmakade också mat och dryck under personlig guidning av Christofer.
    Resultatet blev ett mycket fint kalas i en vacker lokal för oss och våra 25-talet gäster. Middagen var alltigenom utsökt: maten gudomligt god med passande vin och en avslutande mjuk och aromatisk grappa.
    Servicen var både proffsig och personlig. Vi är mycket nöjda och våra gäster var lyriska. Vi kommer gärna åter! Läs mer
  • Fatima L skrev om StorstadenEvent
    Jag och mitt sällskap är väldigt nöjda.
    Superbra mat och fantastisk service. Rekommenderar detta ställe varmt. Läs mer
  • Claudio C skrev om StorstadenEvent
    Jag bokade nyår och det var allt från välkomsten till sena natten, med god mat o dryck bra musik och en bra total upplevelse för alla gäster, vi fick inte bara ett trevligt minne men framför allt en 100% bemötande, med underbar kvalité på allt, inte minst på servicen. Läs mer
  • Afram D skrev om StorstadenEvent
    Tyvärr inte att rekommendera. Fick inga offerter efter mina önskemål utan endast vad dem tyckte. Ville jag ha något så fick man alltid det går inte Läs mer
  • Andre P skrev om StorstadenEvent
    Rekommenderas starkt!! Fick ansvaret att ordna en svensexa åt min bästa vän och jag hade inte klarat det utan partybookings!! Super nöjd Läs mer
  • Laurence I skrev om StorstadenEvent
    Bra service. God kompetens och en kreativ personal. Vi hade världen bästa dag tillsammans med Partybookings! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Edvar B
    Edvar B skrev om StorstadenEvent
    Ett bra eventbolag som hjälpte oss fira en väns svensexa. Utan partybookings så hade vi inte kunnat ha det så roligt, trevligt o grym kväll. Läs mer

Bästa cateringfirmorna i Stockholm:

Lisa T Lisa T tycker: