Studio Levels

Studio Levels

Ligue 08-400 200 06 www.studiolevels.se

About company

Välkommen till Studio Levels! Med inspiration från LA och NY ger vi dig Studio Levels. Vi är Sveriges första koncept studio och vår tanke är att kunna kombinera träning och skönhet. Vi anser att skönhet och träning går hand i hand. Hos oss kan du alltid räkna med högsta kvalitet när det gäller träning, behandling eller någon...

108 omdömen om Studio Levels

Lisa H
Escreveu sobre

Nina är bästa frisören i stan! Proffesionellt och kvalitativt bemötande och behandling varje gång.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Felicia G

Nina är världsklass, blir alltid nöjd!

Lina B
Escreveu sobre

Väldigt lyhörd och inkännande men samtidigt konsultativ - jag har gått hit i flera år och har alltid fått otroligt bra bemötande och gedigen kunskap. Den första frisör jag har fullt förtroende för och inte sitter som en hök för att kontrollera i spegeln vad som görs. Rekommenderas varmt!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 619 omdömen 4.9 av 619 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Camilla W

Avslappnad och skön miljö, bra service!

Hannah C

Blir alltid trevligt bemött! Alltid nöjd med klipp/sling! Bra priser!

Malin S
Escreveu sobre

Kund sedan öppningen av Studio Levels som jag dessutom kan starkt rekommendera. En frisör som alltid håller sig uppdaterad med det bästa och senaste. Vill alltid att du som kund ska vara helt nöjd med ditt besök. Personligt, mysigt och fräscht! Förutom frisör även träning och naglar. Ett grymt konsept! Ren avkoppling att sätta sig i frisörstolen hos Nina 👌

Tuulikki G

Har köpt Olaplex. Trevligt bemötande. Bra resultat. Jag var nöjd efter besöket.

Hanna O
Escreveu sobre

Trevligt ställe . Känsla för hur man vill bli klippt. Alltid nöjd!

Ann-chatrine J

Klipp och slingor. Alltid trevligt bemött

Erica S
Escreveu sobre

Rar, skicklig och väldigt hjälpsam och ärlig i sina konsultationer. Blir alltid nöjd. Bäst på ögonfransfärgning!

Virginia Laikova
Escreveu sobre Studio Levels

Jag är så nöjd med Madeleine. Jag ger henne ALLTID fria händer efter att bara förklarat en idé. Hon överträffar mina förväntningar varje gång.

Erika P
Escreveu sobre

På hemsidan står det att det ingår en hårbottensmassage innan klippningen vilket var anledningen till att jag valde stället men det gjorde inte alls så det var en besvikelse. Klippningen var helt ok.

Ella B
Escreveu sobre

Oerhört professionella och duktiga! Alltid nöjd.

Nefalia D

Klippte håret lite och färgade det till en koppar färg. De var väldigt trevliga och precis lagom pratiga Allting var ganska toppen, dock önskar jag jag fått fler ideer och inspiration.

Lina T
Escreveu sobre

Blir alltid supernöjd efter ett frisörbesök hos Madde!!

Susanne J

Min frisör var duktig på klipp och slingor men lokalen var hemskt skamlig, jag har bytt till liten enskild frisör.

Lisa H
Escreveu sobre

Super duktiga frisörer med fantastisk service:)

Ellinor H

Fantastisk personal som kan sina saker! Mycket fräscha och trevliga lokaler. Rekommenderas varmt.

Daniel H

Smidigt att ta sig till och effektivtpå plats. Skön upplevelse.

Åsa N
Escreveu sobre

Jag följde med min frisör från en annan salong, så nöjd var jag. Jag blir alltid bemött väldigt bra och hon lyssnar bra på vad jag vill.

Josefin S

Klippte o slingade utväxt o längder. Som vanligt väldigt nöjd med resultatet! Nina är otroligt noggrann och duktig på att slinga klippa o föna så att håret ser naturligt o friskt ut! Väldigt trevligt bemötande, fina lokaler med lyxig atmosfär, man blir verkligen omhändertagen med t.ex kaffe o massagestol vid hårsköljningen! Bästa frissan i stan!

Lena R
Escreveu sobre

Jag klippte håret. Min frisör var vänlig fokuserad och hade stor skicklighet

Annika J

Mitt omdöme är att Nina på Studio Levels är Kungsholmens bästa frisör! Jag har tidigare slingat och klippt mitt hår hos olika frisörer på Kungsholmen men aldrig blivit riktigt nöjd. Numera är det Nina som slingar och klipper mig och jag är JÄTTENÖJD varje gång! Jag får alltid ett trevligt bemötande av samtliga i teamet på Studio Levels och ser fram emot mitt nästa besök hos Nina.

Venus K
Escreveu sobre

Nina och hennes gäng på Studio Levels är fenomenala. Bättre frisörer får man leta länge efter. Ljuvligt bemötande och skön atmosfär.

Anna K
Escreveu sobre

Den tjänst jag köpte var tvätt, färgning och klippning av håret. Bemötandet var toppen och det var även mina förväntningar eftersom jag varit hos samma frisör tidigare. Min frisör levde upp till mina förväntningar även denna gång. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och har redan bokat min nästa tid hos samma frisör.

Åsa W
Escreveu sobre

Mycket duktig och kompetent. Är alltid mycket nöjd med färg och klippning.

Jennifer S

Har klippt och färgat håret hos härliga Susann Ardefors en längre tid och är alltid nöjd.

Anne-maj S

Brukar klippa mig. Sist fick jag vänta 15 minuter trots bokad tid och några saker till gör att jag funderar på att byta till annat ställe. Jag önskar att man är mer rädd om sina kunder.

Agneta J

Klippning, helt suveränt, min (frisör Susann) får alla guldstjärnor som finns.

Åsa N

Jag har världens bästa frisör!!! Vill aldrig gå någon annanstans! 100% nöjd

Louise R

Klippte topparna på drop-in. Nöjd med resultatet och skulle rekommendera till bekanta.

Madeleine L

Deras entreprenörsanda är otroligt inspirerande och det finns ingen annan än Nina som kan mitt hår som hon kan. Otroligt proffesionell och kompetent.

Lena H
Escreveu sobre

En toppenbra frisör med blick för vad kunden passar i och dessutom jättetrevlig. Rekommenderas.

Helena P

Jag går tryggt till min frisör Susann. Hon är trevlig, glad, duktig. Hon har ögon för färg o form. Mitt korta hår får alltid en snygg frisyr och färg. Så nöjd!!!!

Mikaela F

Jag har gått till min frisör i många många år och kan inte tänka mig att gå någon annanstans. Revolt Stockholm har några av Stockholms bästa frisörer.

Neslihan S

Klippte topparna hos Madeleine och hon förstått exakt att jag ville inte ha mycket kortare utan lite friskare frisyr. Hon var väldigt trevlig och vi hade en trevlig pratstund.

Malin E
Escreveu sobre

Jag har alltid gått därifrån och varit supernöjd. Bra råd och tips när jag behöver det. Susanne Ardefors är super på alla sätt.

Christina G

Supernöjd kund! Trevligt och bra resultat!

Camilla G

Jag har varit där 2 ggr för klippning och har blivit mycket nöjd båda gångerna. Har innan besöken förra året tidigare haft samma frisör sedan 2001.

Irene L
Escreveu sobre

Jag har klippt mig och slingat håret flera ggr. Har alltid varit nöjd både med resultat och det personliga bemötandet. Fin ljus miljö nära tunnelbanan. Perfekt

Viktoria S

Min frisör lyssnar på mina önskemål, vågar säga emot och guidar mig till ett bättre val. Hon kan sin sak och det känns tryggt att gå till henne.

Cathrine N

Jag färgade och klippte håret, och tjänsten i sig var jag supernöjd med. Tror det är en kombinerad frisör och träningsanläggning? Det var väldigt mycket spring bakom min rygg, dörren öppnades och stängdes frekvent inför och efter ett pass. Det jag uppskattar med att gå till frisören är en stund av egen-tid, lugn och ro. Den känslan fick jag inte på Studio levels.

Birgitta S

Susann är en oerhört duktig frisör! Känsla för kundens personliga stil och elegans! Gör ett riktigt bra jobb!

Maja J
Escreveu sobre

Min frisör var Shiva, hon var jättebra! Det bästa var att hon kunde förklara för mig vad hon gjorde med mitt hår och beskrev hur saker och ting gick till. För mig som är lite frisörrädd var det toppen! Kände mig väldigt trygg med henne.

Louise T

Fantastiska Nina har fått mitt gamla svintohår bra igen ❤️

Anita H
Escreveu sobre

Frisör osäker i sin yrkesroll. Enligt min mening både när det gäller kundkontakt och yrkeskunskaper som klippning och initiativ. Jag provade klippning och föning 3-4 gånger hos frisör men när det inte utvecklades i positiv riktning slutade jag som kund. Frisör var vänlig men kundkontakt innebär att förstå och föreslå och genomföra sitt uppdrag med kompetens. Där tycker jag att det brast.

Anna H
Escreveu sobre

Min frisör Nina är kunnig, lyhörd och kan omsätta det jag önskar till verklighet.

Cecilia B

Klipp och sling. Bra bemötande, service och resultat

Maria B
Escreveu sobre

Vill prova hur dom gör har inte testat skulle vara kul att prova

Kasia I
Escreveu sobre Studio Levels

Idag klippte och färga Madelenie på studio levels mitt hår! Super nöjd med resultatet. Salongen är super mysig och personalen har ett väldigt proffesionellt bemötande.