Alla kategorier Gym Stockholms län Sundbyberg Sundbyberg Centrum

Sundbyberg Centrum

Vegagatan 5, 172 34 Sundbyberg — Visa karta

Fitness24Seven erbjuder dig att träna på alla deras anläggningar dygnet runt med ett enda kort till ett mycket bra pris. Välkommen till anläggningen på Vegagatan 5 i Sundbyberg.
Lindhagensgatan 135A, 11251, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Företag inom gym nära Sundbyberg Centrum:

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Jessica L:
Jag har tränat med många PT´s, men ingen är som Mille & PT-konsulterna. Att bli pushad att "våga" träna hårt, att hitta mitt egna sätt som p...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Läs vad 2 kunder tycker om Sundbyberg Centrum

• Magnus E
    Magnus E skrev om Sundbyberg Centrum
    Riktigt skitgym. I omklädningsrummet (manliga) har någon försökt bryta upp en tre-fyra skåp utan någon som helst åtgärd från personalen, det brukar även lukta avföring från avloppet inne i omkl.rummet. När det gäller gymmet så befolkas det av diverse spännbögar i gymnasieåldern som inte har plockat undan en vikt efter avslutat pass i hela sitt liv. Personalen består av 16-åriga gymnasiebrudar på minimilön som inte säger till om nånting. Enda fördelen är öppettiderna men gymmet är ändå för ofräscht för att jag ska kunna se att någon överhuvudtaget längre skulle kunna njuta av att träna på detta gym. Tänker själv avsluta mitt medlemskap efter kommande månad.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Sundbyberg Centrum
    Bra gym, trevlig personal, allting som du behöver för ditt gympass finns här. Bästa av allt är att du kan träna när du vill på dygnet

Vegagatan 5, 172 34 Sundbyberg