Viktor Forsberg

Viktor Forsberg

Viktor Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Viktor Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Viktor Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Forsberg har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Viktor Forsberg

Per S
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Båstad

Professionell, vänlig och serviceminded.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet och alla trevliga samtal Per. Uppskattar er snabba hantering och ert härliga engagemang. Grattis till er nya bostad i Båstad och ha en riktigt fin vår!

Mats E
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Båstad

Viktor är positiv, ambitiös, och seriös Vi vill verkligen rekommendera honom som mäklare till trygghet både för köpare och säljare

Svar från Viktor Forsberg

Tack för de fina omdömet Mats! Trots rådande marknad och flera visningar så visade ni ett stort förtroende för mig och mitt arbetssätt. Är ytterst tacksam för att jag fick möjligheten att sälja er bostad. Håller tummarna för att våra vägar korsas på nytt. Vem vet Båstad kanske lockar igen på sikt? Ha en fantastisk vår!

Maria E
Båstad

Engagerad, påläst och sympatisk Viktor är en fantastisk mäklare som vi rekommenderar

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Mia! Det har varit en händelserik resa från start och jag är evigt tacksam för förtroendet att få sälja er bostad. Ha en fortsatt trevlig semester så ses vi i april!

Emil F
Ängelholm

Mycket trevlig att ha och göra med!

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Emil! Grattis till er nya bostad och varmt välkomna till Ängelholm.

Ingrid K
Ängelholm

Viktor är en kunnig och engagerad mäklare, vi kände oss lugna och trygga med honom. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Ingrid och Ingemar, det har varit ett nöje att få hjälpa er! Hoppas ni landar väl i den nya bostaden och ha en trevlig semester!

Louise S
Ängelholm

Påläst, trevlig och hjälpsam. Gör sitt bästa utifrån de förutsättningar som ges.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Louise och stort grattis till din nya bostad på drömadressen!

Pernilla J
Ängelholm

Engagemanget va ypperlig.t Inte stressad av sviktande marknad utan lät tiden ha sin gång för en lyckad försäljning. Rekommenderas.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet och förtroendet att sälja er bostad Pernilla! Nu siktar vi på att hitta en ny oas med utrymme för både hästar, Eddie och nya projekt för Peo. Ha en fin höst och vinter!

Jane M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängavången

Mycket bra mäklare. Trevlig och hjälpsam när jag köpte min bostadsrätt. Väldigt lätt att kontakta via telefon, ringer alltid upp för att hjälpa till med att besvara mina frågor.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Jane och grattis till er nya bostad! Varmt välkomna till Ängelholm.

Kerstin J
Ängelholm

Bättre mäklare finns inte. Viktor var kunnig, kunde förhandla, var alltid tillgänglig och positiv. Han skötte uppdraget, och även lite annat, på ett föredömligt sätt.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Kerstin det har varit en fröjd att få sälja din fantastiska bostad. Lycka till i framtiden och behöver du diverse assistans på sikt så finns jag ett samtal bort!

Emelie D
Ängelholm

Bra och påläst mäklare som företrädde både oss som köpare och säljaren på ett bra och objektiv sätt.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Emelie och grattis till er nya bostad. Välkomna till kusten och sagolika Ängelholm!