Viktor Forsberg

Viktor Forsberg

Viktor Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Viktor Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Viktor Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Forsberg har haft 9 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

52 omdömen om Viktor Forsberg

Daniel B
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Strövelstorp

En mäklare som varmt rekommenderas, han har gjort betydligt mer än vad man kan förvänta sig som kund. Väldigt nöjd säljare.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Daniel! Nu börjar resan nå sitt slut och snart kan du vända till ditt paradis i Thailand. Hoppas ni får en fin sista sommar i Sverige innan det är dags att bli bonde på riktigt, har jag vägarna förbi Thailand så kommer jag förbi din odling!

George N
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Strövelstorp

Framåt, positiv och driven mäklare som höll oss uppdaterade. Viktor är en helt enastående bra mäklare. Han rekommenderas varmt.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet George och stort grattis till ert första husköp! Ska bli spännande att följa er resa i huset när ni satt egen prägel. Hoppas döttrarna känner sig nöjda med rumsfördelningen. Ha en riktigt fin sommar!

Henrik S
Hjärnarp

Bra bemötande, möttes av bra energi och någon som såg till mitt behov både med mina önskemål och kom med egna förslag. Hade egentligen inga förväntningar då det var min fars hus som behövde säljas. Men möttes av en person som inte bara brydde sig om att sälja utan att hjälpa till så att det bli så bra som möjligt på alla på plan. En mäklare som bryr sig om alla inblandade. Såg/ser till att man känner sig trygg genom hela resan.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för det fina omdömet Henrik! Är tacksam för att du gav mig möjligheten att sälja din fars älskade hus. Du har varit väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen och förenklat mitt arbete på många plan. Tillsammans med gott samarbete kunde vi på kort tid hitta den rätta köparen. Tack för den här resan och hoppas våra vägar korsas på nytt. Ha en riktigt fin sommar och njut av extra mycket tennis på semestern!

Anders Oscar T
Hjärnarp

Viktor är väldigt trevlig och glad, han hjälpte oss med allt, löste tidigare visning osv.. Allt flöt verkligen på och det kunde inte gått smidigare med vårt husköp, tack vare Viktor! Grym mäklare som vi kommer använda oss av igen.

Svar från Viktor Forsberg

Det glädjer mig att jag kunde hjälpa till att hitta er drömbostad. Efter en lång resa på bostadsmarknaden med många visningar så kunde vi hitta rätt! Ser fram emot att komma på besök efter att ni bott in er och förädlat huset. Tack för en smidig process och ytterst trevliga samtal Oscar. Stort grattis till husköpet!

Sandra Amanda L
Hjärnarp

Väldigt trevlig och drivande, visat engagemang redan från start, hållt oss uppdaterade på vägen och väldigt hjälpsam. Vi är definitivt nöjda med Viktor som mäklare och han är en av dom bättre som vi stött på under alla visningar vi varit på.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för de fina omdömet Sandra det uppskattas verkligen. Det här kommer bli kanon på sikt och allting har klaffat så fint. Håller tummarna för att ni får fixat förskoleplatsen till Frans. Ha en riktigt fin sommar!

Per S
Båstad

Professionell, vänlig och serviceminded.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet och alla trevliga samtal Per. Uppskattar er snabba hantering och ert härliga engagemang. Grattis till er nya bostad i Båstad och ha en riktigt fin vår!

Mats E
Båstad

Viktor är positiv, ambitiös, och seriös Vi vill verkligen rekommendera honom som mäklare till trygghet både för köpare och säljare

Svar från Viktor Forsberg

Tack för de fina omdömet Mats! Trots rådande marknad och flera visningar så visade ni ett stort förtroende för mig och mitt arbetssätt. Är ytterst tacksam för att jag fick möjligheten att sälja er bostad. Håller tummarna för att våra vägar korsas på nytt. Vem vet Båstad kanske lockar igen på sikt? Ha en fantastisk vår!

Maria E
Båstad

Engagerad, påläst och sympatisk Viktor är en fantastisk mäklare som vi rekommenderar

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Mia! Det har varit en händelserik resa från start och jag är evigt tacksam för förtroendet att få sälja er bostad. Ha en fortsatt trevlig semester så ses vi i april!

Emil F
Ängelholm

Mycket trevlig att ha och göra med!

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Emil! Grattis till er nya bostad och varmt välkomna till Ängelholm.

Ingrid K
Ängelholm

Viktor är en kunnig och engagerad mäklare, vi kände oss lugna och trygga med honom. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Ingrid och Ingemar, det har varit ett nöje att få hjälpa er! Hoppas ni landar väl i den nya bostaden och ha en trevlig semester!