Viktor Forsberg

Viktor Forsberg

Viktor Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Viktor Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Viktor Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Viktor Forsberg har haft 1 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 3 Läs vad Viktor Forsberg

• sålde sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket vänligt och på ett mycket professionellt sätt. Vi förväntade ett försäljningspris som var vad vi trodde att det skulle bli. Men Viktor fick det att bli mycket högre när köpet var klart. Vi kan bara berömma Viktors handläggning av ärendet som mycket gott. Han var väldigt aktiv och engagerade sig i ärendet på ett utomordentligt sätt. Han ställde upp i alla lägen och arbetade väldigt aktivt på alla tider på dygnet. Om betygsskalan hade varit högre än det angivna skulle jag ge honom ett mycket högre betyg än skalan visar.
    Sammanfattningsvis vill jag berömma Viktors agerande i ärendet som utomordentligt och rekommenderar honom till andra säljare av fastigheter
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    2022-04-23 Verifierad kund
    Serviceminded. Trevlig. Påläst, kunnig.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och tillmötesgående mäklare. Mycket professionell och kunnig. Kan varmt rekommenderas!
    Stort tack för det fina omdömet Peter, hoppas våra vägar korsas igen och ännu en gång grattis till ert fridfulla paradis! Viktor Forsberg