Mari Åkre är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Åre

Mari Åkre har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Mari Åkre har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Mari Åkre har haft 7 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-02

Läs vad 11 Läs vad Mari Åkre

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2021-03-03
    Mari har som väntat utfört försäljningen av vår lägenhet på Tegefjällsvägen 54 på ett föredömligt sätt och rekommenderas starkt av oss som säljare. Tack Mari!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • 5:a
    • 87.5 m²
    2021-03-02
    Vi har köpt en lägenhet och skall även snart sälja vår lägenhet med hjälp av Mari.

Hon hade ett otroligt proffsigt och bra bemötande mot oss och vi är väldigt nöjda med henne.
    Tack Andrea! Så roligt att få följa med er familj när ni byter boendeliv. Hälsningar Mari

2021-02-26
    Köpt en lägenhet i Tegefjäll
    Bra bemötande och hon ställde upp på kort varsel
    Hon levde upp till våra förväntningar och tog snabbt reda på de uppgifter som saknades
    Sammanfattningsvis är upplevelsen Bra!
    Tack Peter! Roligt att ni äntligen hittade rätt lägenhet efter lite letande. Hälsningar Mari

2021-02-26
    Mari är professionell och vägledde oss genom processen strålande. Snabb återkoppling
    Tack för förtroendet Birgitta. Extra roligt att få hjälpa er familj. Hälsningar Mari

2021-02-25
    Sålde bostadsrätt i Åre/Tegefjäll, mycket nöjd med Mari som mäklare! Enkel och smidig affär på rekordtid till rekordpris! Tack!
    Tack Katja. Fint att det blev så bra. Alla verkar nöjda och det gör mig glad. Hälsningar Mari

Mari Åkre

• köpte sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • 81.0 m²
    • Järpen
    Köpt ett hus.
    Tacksam för både trevligt bemötande, personliga preferenser och tips. 🙏🏻
    Välkommen "hem" Alexander! Hälsningar Mari

2021-02-25
    Bra och trevligt bemötande, det hon inte kunde svara på tog hon reda på. Snabb handläggning, och bra återkoppling vid lämnande av bud.
    Tack Ulrca! Roligt att matcha er mot rätt lägenhet. Hoppas att ni ska trivas. Hälsningar Mari

• 2:a
    • 56.0 m²
    2021-02-15
    Vi har köpt en lägenhet i Tegefjäll. Mari gav oss vi ett stort förtroende. Hon var kunnig i området. Våra förväntningar var att hitta en bostad som passade oss. Mari förstod våra krav och möjligheter. Hon var mycket påläst om fastigheten och dess förening.
    Vi kommer att rekommendera henne till vänner som vill sälja/köpa lägenhet i Åredalen
    Tack Lasse! Ha det fint så ses vi snart igen. Hälsningar Mari

• 67.0 m²
    • Åre
    2021-02-12
    Lgh i Tegefjäll ble solgt supersnabbt. Megler viste god service.
    Tack för gott samarbete när vi möttes på gränsen för undertecknande av avtalet Jan Roar. Knepiga tider kräver gott samarbete. Hoppas vi ses snart igen/Hälsningar Mari

• 2:a
    • 56.0 m²
    2021-02-11
    Vi har köpt en lägenhet i Åre Tegefjäll!
    Otroligt fin service och ett stort engagemang från Mari.
    Det är viktigt att få ett förtroende för mäklaren när man ska in i en stor fastighetsaffär och det fick vi verkligen av Mari!
    Mari kommer vi rekommendera till vänner och bekanta som ska köpa/sälja i Åredalen.
    Tack för roligt samarbete Lotta. Mycket skratt blev det! Ha det fint så ses vi snart igen/ Hälsningar Mari