Erik Olofsson
Registrerad mäklare sedan 2017-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-04
2020-01 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att på ett tryggt och affärsmässigt sätt få hjälpa både säljare och köpare till bra bostadsaffärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en förmåga att på ett tryggt och säkert sätt föra affären framåt. Det landar i mycket nöjda säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lugn, pedagogisk och väldigt engagerad mäklare i varje affär jag utför. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Erik Olofsson

• Rolf P sålde sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-08-04

4:a
    Hammerdal
    Sålt bostad. På professionellt sätt. Han levde upp till förväntningarna med råge.
    Det är skönt att bli bemött och hjälpt med en så fin människa. Tack. Läs mer
    2020-08-05 Erik O svarar Rolf P
    Tack Rolf, det var en ära att få sälja er unika fastighet. Inte varje dag man får sälja en ö!
  • Erik G köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-08

Järpen
    Köpt hus. Oprofessionellt bemötande sv mäklaren. Dåligt säkerställande av kommunikationen mellan säljare och köpare. I dialogen förekom gissningar och antaganden istället för klargöranden, detta orsakade missförstånd och missnöje hos alla parter/köpare och spekulanter samt påverkade samtalsklimatet negativt. Läs mer
    2020-07-08 Erik O svarar Erik G
    Hej. Tråkigt att du upplever det på detta vis. Något missnöje från säljaren förekommer inte då de gav mig 5 i rekobetyg vid denna försäljning. Jag förstår att ni var frustrerade då säljaren inte ville gå med på era krav vilket jag provade vara tydlig med att det fanns risk för. Dock tacksam för din kommentar och att du upplevde att kommunikationen var otydlig, något för mig att ta med mig.
  • Per D sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-07-06

Bispgården
    Snabb service och mycket professionell!
    Det är många frågor när man är förstagångssäljare och Erik har varit ett fantastiskt stöd i processen när vi skulle sälja föräldrahemmet via dödsbo. Läs mer
    2020-07-06 Erik O svarar Per D
    Tack Per, det var roligt att få hjälpa till!
  • Celina V köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-28

Hammerdal
    We bought a house. Erik was very helpful and efficient. He adapted so that he communicated with us in English. Very good service. Thank you. Läs mer
    2020-06-28 Erik O svarar Celina V
    Thank you for your kind words. I hope you will enjoy your new house. Best regards/Erik
  • Sven S skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-22

Toppen, kreativ, smidig o öppen för nya lösningar!/Sven Läs mer
    2020-06-23 Erik O svarar Sven S
    Tackar för kommentaren, hoppas allt känns bra och att det kan bli flera intressanta affärer framöver.
  • Emelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-10

4:a
    Åre
    Erik sålde vår lägenhet i Åre. Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2020-06-10 Erik O svarar Emelie S
    Tack för de fina rekommendationerna./Erik
  • Niclas A
    Niclas A köpte sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2019-09-25

3:a
    Orrviken
    Köpt ett fritidsboende och utan tidigare erfarenhet av att gå hela vägen med en fastighetsaffär så var en trygg mäklare riktigt värdefull, sammanfattar mitt intryck av Erik med några följande ord.

Tydlig och snabb på återkoppling. Ger ett tryggt och vänligt bemötande genom hela processen som inte känns ”säljigt” eller oengagerat. Tvärtom! Det kändes ärligt och äkta. Rekommenderar varmt ett möte med Erik. Läs mer
  • Stefan M skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2019-06-26

Jag är supernöjd. Försäljningen har gått fort och smidigt och fotograferingen var riktigt proffsigt utförd. Rekommenderar verkligen Erik Olofsson med kollegor! Läs mer
  • Susanne R skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2019-05-29

Vi sålde vårt hus med en otroligt erfaren och duktig mäklare. Att köpa hus känns stort men för oss kändes det ännu större att sälja ett hus. Att då få känna sig trygg och säker är A och O.
    Vi rekommenderar verkligen Erik Olofsson som mäklare. Läs mer
  • Anna S skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2019-01-18

Köp av skogsfastighet för 1050 tkr. Engagerad och kunnig mäklare. Personligt och sakligt bemötande. Jag är väldigt nöjd och kommer att rekommendera Erik Olofsson till andra som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall