Läs vad 46 Läs vad Erik Olofsson

• 2021-01-20
    Jag har såld en stor fastighet.
    Bemötandet har varit utmärkt bra.
    Han har varit lätt att få kontakt på telefon, vid frågor som har uppstått .
    Mina förväntningar har varit att få såld fastigheten, som inte var ett lätt objekt, på grund av storleken. Han har lyckats med det.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare åt andra.
    Annikki N
    • Offerdal
    sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för fina rekommendationer, en fin fastighet som kommer att få fina ägare!

• 2021-01-08
    Erik har hjälpt mig att sälja min stuga till ett trevligt par från Skåne. Tack.
    Christer G
    • 65.0 m²
    • Duved
    sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-08
    Köpte en jordbruksfastighet. Bra bemötande, snabba svar från Erik. Flexibel - var enkelt att hitta tider som passade båda parter med kort varsel. Proffsigt hanterat av Erik, kan inte förvänta mig mer.
    Johan Olov N
    • Tandsbyn
    köpte sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kul att allt känts bra. Roligt att ni flyttar hem till Jämtland igen! Detta blir helt rätt för er.

• 2020-10-24
    Vi fick ett trevligt bemötande och han kunde svara på våra frågor!
    Ingela P
    • 58.0 m²
    • Oviken
    köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för fina rekommendationer. Detta blir ett perfekt fritidshus för er, njut!

• 2020-10-05
    Jag å min sambo har köpt en fastighet i Häggen, Oviken.
    Har svårt att skriva något för det har gått bra från första samtalet!
    Är nöjd 😊
    Marita B
    • 80.0 m²
    • Oviken
    Tack för fina ord, lycka till i ert nya boende!

• 2020-10-04
    Villa och en lantbruks/skogsfastighet.
    Erfaren mäklare, lyckades åstadkomma anbud enligt våra förväntningar.
    Per-olov L
    • 80.0 m²
    • Oviken
    Det är alltid kul när det blir budgivning. Det var en ära att få förmedla era objekt!

• 2020-10-03
    Mycket kunnig och seriös mäklare.
    Mikael R
    • 90.0 m²
    • Åre
    köpte sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack Mikael, Det där kommer att bli härligt för dig och din familj!

• 2020-10-02
    Erik och Åre kontoret var mycket aktiva och professionella i allt som rörde min försäljning av familjens lägenhet i Åre/Sadeln. Stort tack för klanderfri service och bra tempo med hög kompetens.
    Håkan W
    • 4:a
    • 70.0 m²
    • Björnen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kul att du blev nöjd, kul när man får äran att sälja fina objekt!

• 2020-08-04
    Sålt bostad. På professionellt sätt. Han levde upp till förväntningarna med råge.
    Det är skönt att bli bemött och hjälpt med en så fin människa. Tack.
    Rolf P
    • 4:a
    • Hammerdal
    sålde sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack Rolf, det var en ära att få sälja er unika fastighet. Inte varje dag man får sälja en ö!

• 2020-07-08
    Köpt hus. Oprofessionellt bemötande sv mäklaren. Dåligt säkerställande av kommunikationen mellan säljare och köpare. I dialogen förekom gissningar och antaganden istället för klargöranden, detta orsakade missförstånd och missnöje hos alla parter/köpare och spekulanter samt påverkade samtalsklimatet negativt.
    Erik G
    • 60.0 m²
    • Järpen
    Hej. Tråkigt att du upplever det på detta vis. Något missnöje från säljaren förekommer inte då de gav mig 5 i rekobetyg vid denna försäljning. Jag förstår att ni var frustrerade då säljaren inte ville gå med på era krav vilket jag provade vara tydlig med att det fanns risk för. Dock tacksam för din kommentar och att du upplevde att kommunikationen var otydlig, något för mig att ta med mig.