Erik Olofsson

Erik Olofsson

Erik Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Erik Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Erik Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.7. Erik Olofsson har haft 52 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att på ett tryggt och affärsmässigt sätt få hjälpa både säljare och köpare till bra bostadsaffärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en förmåga att på ett tryggt och säkert sätt föra affären framåt. Det landar i mycket nöjda säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lugn, pedagogisk och väldigt engagerad mäklare i varje affär jag utför.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 63 Läs vad Erik Olofsson

• sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-30
    Var inte den person som hade direktkontakt med Erik.
    Känner dock honom sedan tidigare och allt har funkat bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-20
    Erik olofsson.
    Mycket trevligt bemötande, enkelt och helt naturligt. Mycket hjälpsam vid affären, svarade kväll som helg, även på sin semester på våra frågor vi hade om bostaden. Känns mycket bra som köpare när mäklaren är så tillmötesgående som Erik är.
    Tack Mattias för dina fina ord, välkommen till Jämtland, hoppas ni kommer att trivas. Erik Olofsson
    2021-07-19
    Erik uppfyllde vår förväntan med råge. Proffsigt och korrekt bemötande. Utmärkt service.
    Tackar för dom orden, kul när ni blir nöjda. Erik Olofsson
    • Stugun
    2021-06-15
    Trevlig, kunnig och yrkesmässig, bra med fastighetsdeklaration. Hade högre förväntningar på att det skulle gå fortare men rätt köpare skulle ju komma också. När tiden var inne för försäljning så var jag klar med min städning och förberedd på min flytt. Han förhandlade också fram sin egen mäklar kostnad på ett skickligt sätt. Jag är väldigt nöjd med Erik som mäklare. Han kunde inte styra över det förutbestämda. Det tog exakt 1 år från att han gjorde annonsen till jag skrev på köpeavtalet. Mitt önskemål på köpare uppfylldes, barnfamilj som ska driva företag.....
    Hej Kerstin. Ja det var en lång resa men till slut hittade vi rätt köpare, det var trevligt att få äran att hjälpa dig med försäljningen av detta lite unika objekt. Hoppas du kommer att trivas i Köttsjön!! Erik Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-05-12
    Trevligt bemötande och ingen dryg back-slick mäklare! Vi är jättenöjda med vårat köp!
    Tack, skönt att höra. Det kommer att bli kanon med er nya lägenhet. Erik Olofsson
    2021-05-10
    Erik har varit lugn, sansad och samtidigt drivit försäljningen på ett mycket bra sätt. Jag är mycket nöjd med Erik och kollegor. Ser fram emot att komma tillbaka. / Håkan
    Tack Håkan för fina rekommendationer, vi syns snart i Åre igen! Erik Olofsson
    2021-05-09
    Köpt lägenhet The View, okej mött av mäklare inget speciellt avtryck varken bra eller dåligt. Förutom att mitt namn i avtalet var felstavat så tycker jag att mäklaren har haft ok inställning mot min sida. Annars är han snabb till att svara i telefon vilket är en otroligt bra förmåga. Jag skulle sammanfatta min upplevelse till ok dvs en 5/10 utifrån min förväntning, dvs inget större intryck varken bra eller dåligt, klarar jobbet. Ett stort plus i kanten var dock träffen som gjordes i början av bygget när vi fick komma och se och prata över mycket goda bullar var otroligt uppskattat!
    Hej Aaron, ber om ursäkt för felstavningen. Hoppas du kommer att trivas i dit nya boende. Erik Olofsson
    2021-05-08
    Nyproducerad lägenhet Åre View,till full belåtenhet.
    Inga anmärkningar.
    Kul, det närmar sig inflytt med stormsteg. ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Erik Olofsson
    2021-05-07
    -bra bemötande.
    -återkom med svar på mina frågor, dvs bra uppföljning
    -kan sin marknad

har köpt lägenhet i åre view genom erik o.
    Skönt att höra att allt fungerat, ni kommer säkert att trivas! Erik Olofsson
    2021-05-07
    Jag har köpt en bostadsrätt i Åre och är mycket nöjd med Erik Olofsson som våran mäklare. Bostadsrätten är en nybyggnation.
    Tack Eva. Ni kommer garanterat att trivas i er nya lägenhet. Erik Olofsson