Erik Olofsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att på ett tryggt och affärsmässigt sätt få hjälpa både säljare och köpare till bra bostadsaffärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en förmåga att på ett tryggt och säkert sätt föra affären framåt. Det landar i mycket nöjda säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lugn, pedagogisk och väldigt engagerad mäklare i varje affär jag utför.
Prästgatan 25
831 31 Östersund — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Erik Olofsson

• Ingrid W
    Ingrid W skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Med god hjälp av Erik så blev vårt barndoms hem från 1956 sålt. Vi har gott förtroende för honom och tycker att vi fått den information som vi har behövt. Vill även ge en eloge till Erik och hans kolleger på förmedlingen för fint bemötande. Tack! Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte gård med mark.
    Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.
    Mäklaren ställde upp med visning på annan tid än visningsdato, vilket var avgörande för köpet. Läs mer
    2018-09-06 Erik O svarar Thomas R
    Kul att ni är nöjda med mitt jobb. Ni kommer garanterat att trivas!
  • Anna Kristina J skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en gård på landet i Jämtland. Jag är mycket nöjd med mäklaren, Erik Olofsson, som gav oss en bra och uttömmande förhandsvisning, och som skötte allt runt kontraktsskrivandet mycket trevligt och bra. Erik är en förtroendeingivande mäklare som behandlar köpare och säljare professionellt och respektfullt på en "lagom" nivå utan överdrivet säljsnack. Läs mer
    2018-09-06 Erik O svarar Anna Kristina J
    Tack för dom orden! Får gratulera er till köpet av denna fantastisk gård. Det var en ära för mig att få möjligheten att förmedla den!
  • Inger H skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt en fastighet på Häradsvägen 52 i Hammerdal. Träffade mäklaren Erik Olofsson, blev bemött mycket proffsigt och vänligt. Han levde upp till allt vad jag förväntade mig, försäljningen av fastigheten gick över förväntan, snabbt och till full belåtenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-12 Erik O svarar Inger H
    Tack Inger. Kul att få sälja er fastighet och roligt att du blev nöjd.
  • Kerstin O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt liten villa.
    Jättetrevligt bemötande hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning.
    Hade inga större förväntningar eftersom jag trodde huset skulle bli svårsålt men det gick jättefort att ro affären i hamn.
    Mäklaren ordnade allt precis som vi önskade, så jättenöjda båda två.
    Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-06-04 Erik O svarar Kerstin O
    Tack Kerstin, och tack för förtroendet, det var roligt!!
  • Börje O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har hela tiden haft en god dialog och god relation till Erik Olofsson. Han har lyssnat bra och kommit med bra svar och rekommendationer. Nöjd med Erik. Läs mer
    2018-04-18 Erik O svarar Börje O
    Tack Börje, det har varit en ära att förmedla er fastighet, hoppas jag får förtroendet att hjälpa er nästa gång ni skall sälja något ur ert bestånd.
  • Sven Åke L skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag/vi upplevde Erik som mycket kunnig i sitt jobb.
    Han uppträdde opartiskt och ställde alltid upp på för
    oss bästa sätt. Läs mer
    2018-02-01 Erik O svarar Sven Åke L
    Tackar för positiva kommentarer! Hoppas du kommer trivas på "hemgården"
  • Sandra W skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    trevlig, saklig och lätt att nå. Erik känns rutinerad och säker. Läs mer
    2018-02-01 Erik O svarar Sandra W
    Kul att vi kunde knyta ihop säcken så att var på plats då ni skulle skriva på ert nästa boende!
  • Thomas P skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande glad, trevlig proffsig! Läs mer
    2018-01-22 Erik O svarar Thomas P
    Kul att höra att ni är nöjda med affären, Tack!
  • Marianne K skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Ett mycket bra bemötande levde verkligen upp till mina förväntningar, lyhörd och kunnig i sitt jobb. När vi fick en intresserad köpare var jag väldigt osäker om vi skulle nappa på budet så jag ringde upp mäklaren för att höra lite om köparen. Erik berättade om visningen och sin känsla för budgivarna på ett sätt som gav förtroende. Efter det samtalet kände jag en enorm lättnad och jag kunde ta ställning till att sälja huset. Läs mer
    2018-01-22 Erik O svarar Marianne K
    Tack för orden. Kul att allt känts bra!
  • Gudrun N skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett vänligt och bra bemötande från första kontakt.
    Försäljningen gick bra och vi är mycket nöjd med hur Erik Olofsson skötte sitt uppdrag.
    Vi kan inget annat än rekommendera honom för kommande kunder.
    Han är positiv och gav oss intryck av att vara en vanlig människa som ville göra ett bra jobb för oss. Läs mer
    2018-01-17 Erik O svarar Gudrun N
    Tackar för fina ord och bra rekommendation!
  • Jan Olof P skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min upplevelse är hittills positiv.
    Erik kan lyssna, agera och leverera.
    "Affären" blev lyckad.
    Ny utmaning stundar.
    En skogsfastighet skall säljas.
    Erik får då en ny chans.
    Upp till bevis!
    /Jan-Olof Läs mer
    2018-01-16 Erik O svarar Jan Olof P
    Kul att höra, tack! Vi hörs om nästa affär, skall se till att den blir bra också!
  • Annette L skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och trevligt bemötande på alla sätt! Men så att säljare skulle lämna kvar en skoter, snöslunga och en gräsklippare. Gjorde affären på kontoret i Östersund och kom sen ut till fastigheten och där fanns bara en gräsklippare. Ett minus där.
    Men annars nöjda med köpet. Läs mer
    2018-01-15 Erik O svarar Annette L
    Tack för kommentaren och kul att ni är nöjda, synd dock att ni inte hört av er kring utrustningen tidigare. Har nu pratat med säljaren som kommer att lösa detta.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik är en väldigt trevlig, noggrann och driven mäklare som verkligen levererade ett snabbt och bra resultat. Därför anlitar vi honom igen när det kändes otroligt bra förra gången vi jobbade tillsammans. Läs mer
    2018-01-15 Erik O svarar Kristina H
    Tack Kristina. Får passa på att tacka för det nya uppdraget också!
  • Mikael O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Klart proffsig, det märktes ej att han var nybörjare. tvärt om. Enkel och rak på sak, var ej främmande med mina inlägg jag ville ha med i annonsen. Sedan var ju inte jag med på hans visningar - jag vet inte hur han bar sig åt, men han sålde huset för det dubbla mot utgångspriset;så jag kan ju inte vara mer vara än supernöjd! TACK Erik! Å du Bengt - se upp, snart blir du frånåkt! Läs mer
    2018-01-17 Erik O svarar Mikael O
    Tackar Micke, ja det blev en riktig raket!
  • Annika L skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mkt gott bemötande. Hög social kompetens. Läs mer
    2018-01-17 Erik O svarar Annika L
    Det tackar jag för, nu hoppas nästa försäljning blir lika bra!
  • Mia N skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra! Professionell och avslappnad. Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Mia N
    Tackar för positiva kommentarer!
  • Malin B skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lätt att få kontakt med och arbetade snabbt Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Malin B
    Tack Malin, det blev ju riktigt bra!
  • Maria F skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik gav från vår första telefonkontakt till affärens avslut ett rakt igenom proffsigt intryck. Lätt att samarbeta med, avslappnad och professionell. Jag skulle alla gånger vända mig till honom igen vid ev bostadsaffär. Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Maria F
    Det värmer att höra, hoppas dock att ni trivs i ert nya boende så det tar ett tag innan det är dags att samarbeta igen!
  • Eva K skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik levde levde mer än väl upp till mina förväntningar. Professionellt bemötande, förtroendeingivande hantering av samtliga moment från visning till försäljning . Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Eva K
    Tack Eva. Alltid roligt när man kan överträffa förväntningarna.
  • Bernt K skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    glad trevlig och proffsig .
    gav oss en trygg försäljning genom genom sitt lugn och kunskap.
    en mäklare som vi gärna rekomenderar.
    som mäklare gav han oss information och tips så vi behövde inte fundera Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Bernt K
    Kul att höra, trygghet är ett av våra ledord på Svensk Fastighetsförmedling tillsammans med kompetens och bäst betalt.
  • Eva S skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik motsvarade alla förväntngar på en bra mäklare Kunnig, trevlig och man kände att man kunde lita på honom.
    Lätt att komma i kontakt med och ingav ett lugn. Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Eva S
    Roligt att det kändes bra, det var en ära att få sälja er fastighet.
  • Asbjörn A skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jeg følte at Erik er en megler som hadde satt seg godt inne i Prosjektet jeg kan stole på det han sa å at han trygt kan anbefalers:-) Läs mer
    2018-01-11 Erik O svarar Asbjörn A
    Kul att det kändes bra, hoppas ni trivs!
  • Mats E N
    Mats E N skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    A perfect sufficiency
    Anything more would be a superfluity. Läs mer
    2017-11-30 Erik O svarar Mats E N
    "En perfekt tillräcklighet - Något mer skulle vara ett överflöd" ... Fina ord, det tackar jag för!
  • Jill G
    Jill G skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett bra bemötande från början och kände oss väl omhändertagna under hela processen. Det kändes också att mäklaren var engagerad och verkligen jobbade för att det skulle bli ett bra resultat vilket det också blev. Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Jill G
    Tackar för de orden, alltid skönt när ni är nöjda.
  • Khalik S skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erik Olofsson sålde vårt hus i Östersund och han var helt outstanding! Han låg ett steg före och gjorde mer än vad vi tidigare upplevt att en mäklare har gjort. Inlyssnande, hjälpsam och supertrevlig! Läs mer
    2018-01-12 Erik O svarar Khalik S
    Oj, tack! verkligen fina ord. Det var en ära att få uppdraget.
Evalena Lindvall
Dane Svanberg