Erik Olofsson

Erik Olofsson

Erik Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Erik Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Erik Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.6. Erik Olofsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att på ett tryggt och affärsmässigt sätt få hjälpa både säljare och köpare till bra bostadsaffärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en förmåga att på ett tryggt och säkert sätt föra affären framåt. Det landar i mycket nöjda säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en lugn, pedagogisk och väldigt engagerad mäklare i varje affär jag utför.

107 omdömen om Erik Olofsson

Sedan starten hos Reco 2017
Kerstin G
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

I dessa skakiga tider har proffset Erik hjälp oss sälja två fastigheter i rekordfart. Erik bemötte oss med stort tålamod och vänlighet. Korta svarstider när vi ställde frågor. Tack Erik. Hasse och Kerstin

Svar från Erik Olofsson

Så kul att höra dessa fina ord, tacksam att jag fick äran att sälja era fina fastigheter.

Svenna H
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

Bra och trevligt bemötande av ett proffs inom sitt gebit.

Svar från Erik Olofsson

Stora och fina ord, det tackar jag för!!

Kristina G
Sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Klövsjö

Supernöjda, proffsigt bemötande och snabb i hantering.

Svar från Erik Olofsson

Tack Kristina, lycka till på dina nya äventyr i huvudstaden!

Fredrik B
Aspås

Erik har varit enkel, proffsig och mycket behjälplig att ha att göra med i affären, samt väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Högt förtroende!

Svar från Erik Olofsson

Hej Fredrik, tack för fina rekommendationer. Ni har köpt ett fantastiskt hus i fint läge, där kommer ni att trivas.

Carina L
Östersund

Kunnig, serviceminded och trevlig! Rekommenderas verkligen.

Svar från Erik Olofsson

Tack för fina rekommendationer, hoppas ni skall trivas!

Örjan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Åre

Enkelt som för mig som säljare.

Märit S
Köpte sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Offerdal

Br hittills men egentligen lite tidigt att säga, uppdraget är inte färdigt ännu.

Per S
Offerdal

Svårt att svara då jag inte haft att göra med Erik eftersom min syster sköter den kontakten.

Luna O
Stugun

Great experience! I'm happy with all the communication with Erik and would highly recommend him as an agent. I'm grateful for the correspondence in English as I don't speak Swedish :)

Svar från Erik Olofsson

Thank you for your kind words and recommendations. It has been a pleasure to work with you, I hope you will enjoy your new home.

Lars H
Hammerdal

Köpet är inte genomfört ännu, men så här långt är jag mycket nöjd. Han svarar snabbt på frågor och är tillgänglig. Processen med undertecknande av köpekontraktet löstes mycket smidigt brevledes, då jag bor i Norrtälje. Ser fram emot fullföljandet av köpet.

Svar från Erik Olofsson

Tack Lars för din RECO. Välkommen till Hammerdal, min födelseort!