Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Maria Hoppstadius har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Maria Hoppstadius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Hoppstadius har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 92 Läs vad Maria Hoppstadius