Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Maria Hoppstadius har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Maria Hoppstadius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Hoppstadius har haft 41 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 52 Läs vad Maria Hoppstadius

• sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Dvärsätt
    2021-07-21
    Redan vid första mötet med Marua så kände jag att hon är kunnig och trygg i sitt arbete
    Hon har gjort allt och lite till för vår husförsäljning
    Rekommenderar varmt att anlita henne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Frösön
    2021-07-19
    Vi blev väl bemött av Maria. Hon är trevlig och professionell. Vi fick alltid snabb återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Söder
    2021-07-08
    Bra service och svarar alltid i telefon
    Hon fixer å trixer
    2021-07-02
    Bra tillgänglighet. Svarar snabbt.
    Tack för rekommendationen, ha det fint! Hälsningar, Maria Maria Hoppstadius
    • Centralt
    2021-06-17
    Superservice, bra återkoppling
    Tack för en trevlig kontakt!
    Tack själv Anna, vi hade fint samarbete :) Allt gott! Hälsningar /Maria Maria Hoppstadius
    • Odenskog
    2021-06-15
    Kunnig, flexibel, mycket bra på att återkoppla både till mig som köpare och vid försäljning. Skulle absolut anlita igen!
    Tack för rekommendationen Susanne, vi ses på nästa tillträde :) Ha det fint! Hälsningar, Maria Maria Hoppstadius
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Dvärsätt
    2021-05-27
    Vi har köpt ett hus med garage av Maria. Hon ska sälja vårt parhus.
    Vi har väldigt bra kontakt och jag har stort förtroende för henne
    Tack för rekommendationen Anna! Nu fortsätter vi med er försäljning :) Vi hörs! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-21
    Allt har funkat mkt bra. Bra dialog kring olika frågeställningar och snabb återkoppling. Hon anstränger sig verkligen för att det ska kännas tryggt hela vägen från lägenhetsvisning till köp. Rekommenderar henne som mäklare!
    /Thomas
    Stort tack för rekommendationen och lycka till med renoveringen :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-21
    Mäklaren skapade utrymme för visning som egentligen inte fanns, följde upp med ytterligare visningdär mycket tid fanns för att titta och planera. Mäklaren tar kontakt vid behov och försöker alltid hjälpa till efter bästa förmåga kring våra frågor och underingar. Återkommer och stöttar oss oerfarna köpare igenom affären.
    Tack för omdömet! Hoppas att ni ska trivas bra! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-20
    Mycket nöjd. Och det bästa har väl varit under denna pandemi som vi är i att jag inte har behövt åka till kontoret för våra träffar vi har kunna mötas upp där det har passat oss båda
    Tack för rekommendationen Carin! Det går ju lätt när samarbetet är gott. Ha det fint! Hälsningar Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius