Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius

Maria Hoppstadius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Maria Hoppstadius har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Maria Hoppstadius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Hoppstadius har haft 32 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också!

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

146 omdömen om Maria Hoppstadius

Sedan starten hos Reco 2018
Robert N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Proffsig! Lättsam! Enkel och smidig

Maria E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Valla

Toppenbra bemötande och stort engagemang! Väldigt nöjd!

Svar från Maria Hoppstadius

Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi hörs vidare, ha det så gott! :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Robert N

Kanon, proffsig, kunnig, social

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för dina fina ord! Önskar er en God Jul så syns vi i januari! Hälsningar, Maria Hoppstadius

Cecilia H
Valla

Skapade ett fint förtroende, var tillgänglig, lättsam och inlyssnande

Svar från Maria Hoppstadius

Stort tack för din rekommendation och ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Maria

Ethel B
Östersund

Jag har ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare så jag har inget att jämföra med men hon tog emot mig med ett leende och jag kände direkt förtroende för henne. Hon verkade kunna sin sak och affären gick snabbt. Mvh Ethel

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för dina fina ord! Önskar dig en fin jul så ses vi på tillträdet! Hälsningar, Maria

Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Krokom

Maria är den bästa mäklaren i Jämtland👍

Svar från Maria Hoppstadius

Stort tack för din superfina rekommendation. Det känns bra att höra :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Patrik Å
Östersund

Väldigt trevlig, kompetent och bra mäklare! Höll oss uppdaterade och gav ett väldigt förtroendeingivande intryck. Trots att slutpriset blev strax under utgångspris så blev jag väldigt nöjd med Maria och försäljningen. Kan varmt rekommendera Maria!

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för din fina rekommendation! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Sanna H
Östersund

Maria är som frisk luft! Super pigg, alert och social. Gav oss mer än vad vi förväntade oss Vilket är toppen! Hon gav oss tips och idéer och hade alltid kontakt med oss. Professionell och ett otroligt driv! Fantastisk mäklare.

Svar från Maria Hoppstadius

Tack snälla Sanna för dina fina ord! Kul att kunna hjälpa er :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Elvira Y
Frösön

Mycket trevlig och trovärdig mäklare, lättsam att ställa frågor till. Kändes tryggt att ha Maria vid vår sida genom försäljningen! Hon tog sig tiden att bolla funderingar och gav goda råd, vi är mycket nöjda med val av mäklare!

Svar från Maria Hoppstadius

Tack Elvira för din fina rekommendation! Och tack för en trevlig försäljning :) Hälsningar, Maria Hoppstadius

Dan-axel B
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Ås

Köpte hus som Maria förmedlade. Proffsig, trevlig och kommunikativ.

Svar från Maria Hoppstadius

Tack för din trevliga rekommendation! Hoppas att ni ska trivas och så ses vi på tillträdet :) Hälsningar, Maria