Maria Hoppstadius
Registrerad mäklare sedan 2018-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-27
2020-01 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också! Läs mer

Läs vad 20 Läs vad Maria Hoppstadius

• Bodil E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-25

2:a
    Lugnvik
    Mycket trevligt bemötande ,hjälpsam fick bra hjälp med allt jag undrade över,toppen så tummen upp för Maria 😀 Läs mer
  • Lina V sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-23

4:a
    Odenslund
    Maria har varit so otroligt trevlig och tillmötesgående under försäljningen av bostadsrättsföreningens lägenhet! Hon har alltid varit positiv och trevlig under de gånger vi varit i kontakt. Läs mer
  • Solveig W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-23

Söder
    Sålt en br i Östersund, Midgårdsgatan 3 F.

Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, Maria var lättsam och ingav förtroende.
    Hon levde upp till de förväntningar jag hade.
    Bra kontakt från start inför visning och hela vägen tills allt var
    klart. Läs mer
  • Othman Ali F köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-20

Gällö
    Villa i gällö, trevligt bemötande, allt smidigt, fint och perfekt. Läs mer
  • Henrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-19

4:a
    Odenslund
    Maria hjälpte mig på ett professionellt sätt att köpa en 4-rumslägenhet. Bemötandet var personligt, okonstlat och seriöst. Läs mer
  • Magnus B sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-18

Gällö
    Sålt villa, bra bemötande från mäklare. Hadde förhoppningar om att få mer betalt. Men knappast mäklarens fel att de inte blev så. Sammanfattningsvis bra allting tycker jag. Läs mer
  • Helene W sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2020-06-18

Nälden
    Sålt min huvudmans fastighet.
    Mäklaren visade intresse för att allt skulle gå smidigt. Fick bra uppföljning vid varje ny händelse i processen. Läs mer
  • Gurli F sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Marielund
    Jätte nöjd med Maria som hjälpte mej att sälja pappas lägenhet på Krondikesv äggen hon fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor
    MVH Gulli Läs mer
  • Ilva E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

2:a
    Odenslund
    Som förvaltare har jag sålt en lght för min huvudmans räkning.
    Mäklaren alltid tillgänglig, bra information och ett bra jobb med visningar.
    Mina förväntningar var att få hjälp med allt och det uppfylldes till fullo.
    Bra mäklare och bra utfört arbete. Läs mer
  • Helen H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Valla
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket kunnig och gav ett högt förtroende. Nästa gång jag säljer eller ska köpa ett boende så vill jag anlita henne. Kommer att rekommendera henne till de jag känner som behöver en mäklare. Läs mer
    2020-07-01 Maria H svarar Helen H
    Stort tack för din superfina ord! Vad roligt att du rekommenderar mig vidare. Hoppas att allt är bra med dig!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall