Maria Hoppstadius
en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25
831 31 Östersund — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Maria Hoppstadius

• Tom B skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt ett radhus i Krokom genom Maria Hoppstadius förmedling. Hon har varit exemplarisk i sitt handhavande av affären. Lugn, metodisk och extremt tillmötesgående utan att bli alltför servil. Läs mer
  • Patrik S skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt ett radhus med mycket gott resultat. Mäklaren i detta fall, Maria Hoppstadius gjorde ett fantastiskt jobb och var oerhört professionell. God kontakt i stort sett varje dag ifrån det vi kontaktade henne till avslut. Riktigt bra! Allt har gått smidigt och hjälpen har varit superb. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jättebra bemötande och engagemang. Kommer att varmt rekommendera till andra som behöver hjälp med liknande uppdrag. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Maria Hoppstadius måste vara världens bästa mäklare ever. Jag är djupt imponerad och tacksam för hennes engagemang, hjälp och proffsighet.

Maria hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Östersund och var fantastisk genom hela processen.

Jag kan bara ärligt rekommendera Maria till alla. Skulle ni hitta en billigare mäklare och frestas av det lägre priset så nej Maria är bäst.

:) Peter Läs mer
  • Anette O
    Anette O skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mitt möte med Maria Hopstadius var bara positivt, vi sålde ett dösbo, Maria kom o tittade på lägenheten o värderade den, sen ställde hon upp med visningar o annonser, vi fick den till slut såld, jag kan verkligen rekommendera Maria Hopstadius som mäklare, Hon får därför högsta betyg av mig. Mvh Anette Olsson Läs mer
  • Elisabeth E skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min mäklare är Maria Hoppstadius och jag har hjälpt min pappa att sälja sin bostadsrätt med hjälp av Maria . Det har varit ett toppensamarbete från början till slut. Maria är proffesionell snabb och har ett otroligt fint bemötande i sitt sätt. Jag har det största förtroende för henne och svensk fastighetsförmedling har turen att ha en riktig pärla som Maria bland sina anställda. Jag är mycket nöjd. Allt har varit bra!. Tack, hälsar Elisabeth Elmroth Läs mer
    2018-08-24 Maria H svarar Elisabeth E
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att hjälpa er :)
    Maria H gillar detta
Evalena Lindvall