Maria Hoppstadius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Maria Hoppstadius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 27 omdömen sedan 2018-06-27. Maria Hoppstadius har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att jag träffar mycket människor och får se många fina hem. Sen är det så klart fantastiskt roligt när en affär går i lås på bästa sätt och både säljare och köpare är toppennöjda!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska vara så nöjda med mitt arbete att ni rekommenderar mig när det är dags för familj och vänner att byta bostad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag engagerad och jag vill att försäljningsprocessen ska kännas trygg både för säljare och köpare. I en försäljningssituation är det viktigt att vara lyhörd och arbeta fram bra lösningar som alla är nöjda med. Ingen försäljning är den andra lik!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag det gärna lugnt och umgås med familjen. Vi har ofta middagar och bjuder över vänner. Trots att jag vill ta det lugnt har jag oftast minst ett renoveringsprojekt på g också!
    Försäljningar 2020-01 - 2020-09

Läs vad 27 Läs vad Maria Hoppstadius

• Maria var både proffsig och vänlig i sitt bemötande. Jag kände mig trygg i att hon skulle genomföra en bra försäljning med alla detaljer som ingår. Ett bra stöd och en bra hjälp i processen med att sälja en bostad. Jag och min bror sålde vårt barndomshem, en lägenhet där vi och vår mamma bott väldigt länge. Hon hade stor förståelse för vår situation och vår ovana situation av att sälja en bostad. Lugnt och metodiskt gav hon oss stöd och förklarade allt.
    Hanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 88.5 m²
    • Valla
    2020-10-22
  • Köpt lgh på Frösön. Allt är på rull. Ej avslutat ännu.
    Bertil J köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 88.5 m²
    • Valla
    2020-10-22
  • Vi har varit väldigt nöjda med Maria, både vid försäljning och köp av lägenhet.
    Sofia P sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-10-05
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Odenslund
    2020-10-05
  • Bra o effektiv Hon är duktig i sitt yrke
    Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-10-02
    • 89.0 m²
    • Frösön
    2020-10-02
  • Jag har sålt en etta på 40,5 kvm på Ottfjällsvägen 54 i Torvalla. Bemötandet var utmärkt & proffsigt. Dessutom personligt & visade sig mån om mej som säljare. Jag hade dock önskat att få ut mer när jag sålde så jag förlorade en del pengar. Jag är medveten om att det har med marknaden att göra & att jag själv betalade för mycket för ett år sedan. Jag är ändå nöjd med att få lägenheten såld. Det strulade på slutet då köparen inte hade allt klart med banken när vi skulle skriva köpekontrakt men det löste sig efter ett par dagar. I det stora hela var det en ok upplevelse & Maria får högsta betyg pga hennes engagemang & trevliga bemötande.
    Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-08-06
    • 1:a
    • 40.5 m²
    • Fjällmon
    2020-08-06
  • Kunnig och proffsig! Rekommenderas varmt!
    Karolina E sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 164.0 m²
    • Stadsdel Norr
    2020-07-31
  • Hade endast kort kontakt med Maria, men hon gjorde ett trevligt och kompetent intryck.
    Stig-olof P köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 86.0 m²
    • Söder
    2020-07-31
  • Mycket trevligt bemötande ,hjälpsam fick bra hjälp med allt jag undrade över,toppen så tummen upp för Maria 😀
    Bodil E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-06-25
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Lugnvik
    2020-06-25
    Tack för de fina orden. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende :)

Visa svar
  • Maria har varit so otroligt trevlig och tillmötesgående under försäljningen av bostadsrättsföreningens lägenhet! Hon har alltid varit positiv och trevlig under de gånger vi varit i kontakt.
    Lina V sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 87.0 m²
    • Odenslund
    2020-06-23
    Tack Lina, både för den fina rekommendation och ett bra samarbete :)

Visa svar
  • Sålt en br i Östersund, Midgårdsgatan 3 F. Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, Maria var lättsam och ingav förtroende. Hon levde upp till de förväntningar jag hade. Bra kontakt från start inför visning och hela vägen tills allt var klart.
    Solveig W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 86.5 m²
    • Söder
    2020-06-23
    Tack för de fina orden! Hoppas att du trivs bra på det nya stället :)

Senaste försäljningarna

Frimans väg