Evalena Lindvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

och har varit registrerad mäklare sedan 1991. Evalena Lindvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 159 omdömen sedan 2016-09-05. Evalena Lindvall har haft 62 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla människor i olika faser i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi, engagerad och erfaren.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När en ensamstående mamma fick både sitt köp och sälj genom mig att gå i lås
och lyckotårarna rann. Det var ett tag sedan men minnet är kvar.

Vad gör du helst på fritiden?
Myser hemma eller i vatten

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor sedan 30 år med min man.

Vad vet vi inte om dig?
Det är bara nära vänner som vet.
    Försäljningar 2020-01 - 2020-09

Läs vad 159 Läs vad Evalena Lindvall

• Hon sålde fastigheten för utgångspriset. Vare sig besviken eller supernöjd med priset, utan det blev vad man kunde förvänta sig. Upplevelsen är att hon har haft för mycket att göra med andra objekt. Det hände att jag tyckte det var konstigt att hon inte hörde av sig. När jag har sålt och köpt tidigare har mäklaren varit mer på och ringt och mailat snabbare. Nu kunde det gå många dagar, ibland över en vecka, utan att hon hade återkopplat till spekulanter. Samtidigt kan hon marknaden. Hon levererade som sagt till det pris vi sa innan, men det var ingen extraordinärt.
    Mattias B sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-10-21
    • 146.0 m²
    • Valla
    2020-10-21
    Härligt att det gick bra och i bra tid, så ni kan flytta som planerat. Trevligt hus och läge - alltid kul som mäklare.

Visa svar
  • Evalena , öppet o glatt bemötande. Kunnig på alla plan, informerade alla steg väldigt pedagogiskt. Det kan ju lätt bli mkt när man ska sälja sin bostad som vi gjort. Tålmodig o ödmjuk, frågor som säkert alla har. Vid träff för påskrift kontrakt med köpare mycket tydlig o förklarade all text och dess innebörd. Känner full tillit o allt förtroende för Evalena.
    Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-10-10
    • 118.0 m²
    • Östersund
    2020-10-10
    Tack snälla Katarina för dina snälla ord. Resten kvar :)

Visa svar
  • Vi köpte ett fritidshus i Jämtland och vårt intryck av EvaLena är mycket gott! Hon är lättsam, trevlig och är professionell. Affären gjordes upp på kontoret och allt gick väldigt smidigt. Dock saknade vi uppgifter i objektsbeskrivningen på nätet, hade varit bättre om allt stod med från början.
    Karin P köpte sin stuga med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Lit
    Hoppas ni kommer att trivas i Örån! Lycka till! /Evalena

Visa svar
  • Kjøpte leilighet og kommunikasjonen var rask og enkel. Ingen problemer i det hele tatt:)
    Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Odenslund
    2020-10-04
    Då ses vi i veckan för tillträdet! /Evalena

Visa svar
  • Vi har sålt en 4a på Körfältet i Östersund. Evalena har varit mycket proffsig och engagerade under hela säljprocessen.
    Wilbert P sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 4:a
    • 103.0 m²
    • Östersund
    Tack för fina ord! Hälsa Wilbert! Evalena

Visa svar
  • Jättenöjd med mäklare och bemötandet!
    Linnéa R köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Frösön
    2020-10-02
    Tack! Hoppas du kommer att trivas i Östersund och med dina studier!

Visa svar
  • Fantastisk mäklare som gjort både vårt köp av hus och försäljning av bostadsrätt till bra upplevelser. Rekommenderar!
    Cassandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-09-03
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Lugnvik
    2020-09-03
    Tack för dina härliga ord! Nu är det bara att vi fortsätter på samma väg! /Evalena

Visa svar
  • Hej, Jag har med hjälp av Evalena Lindvall sålt en liten gård i Ytterån. Hon har varit tillmötesgående, flexible och fått mig att känna mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd! Tack för hjälpen!
    Katarina S sålde sin bostad med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-08-19
    • Nälden
    2020-08-19
    Vilka trevliga ord har gett mig! Tack snälla! Det var ett trevligt och roligt objekt att ta hand honom!

Visa svar
  • Har köpt en lägenhet på Frösön. Känns som en seriös och kunnig mäklare. Har inget att klaga på.
    Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-08-18
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Frösön
    2020-08-18
    Tack snälla för dina fina ord! /Evalena

Visa svar
  • Alltid tillgänglig. Bra lokalkännedom. Tog hand om affären på bästa sätt från början till slut.
    Linda H sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2020-08-14
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Stadsdel Norr
    2020-08-14
    Tack för dina snälla ord! Ha en härlig helg!

Senaste försäljningarna

Björkbackavägen