Evalena Lindvall

Evalena Lindvall

Evalena Lindvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-07. Evalena Lindvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.3. Evalena Lindvall har haft 98 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla människor i olika faser i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi, engagerad och erfaren.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När en ensamstående mamma fick både sitt köp och sälj genom mig att gå i lås
och lyckotårarna rann. Det var ett tag sedan men minnet är kvar.

Vad gör du helst på fritiden?
Myser hemma eller i vatten

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor sedan 30 år med min man.

Vad vet vi inte om dig?
Det är bara nära vänner som vet.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 219 Läs vad Evalena Lindvall

• sålde en tomt med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Krokom
    2022-08-05 Verifierad kund
    Bra återkoppling och trevligt bemötande.
    Hej! Tack för dina fina ord. Det var trevligt att få hjälpa till med din försäljning. Evalena Lindvall
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket bra stod i dörren och hejade
    Mycket stora men hon klarade detta

Hon är mycket bra och trevlig
    Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses vid tillträdet /Evalena Evalena Lindvall
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, ev så har hon haft lite väl mycket att göra som gjort att hon har varit o haft visning hos oss men sedan iväg på nästa grej därav så blev det att man inte fick så mycket feedback om man inte själv hörde av sig för att fråga
    Vad bra att vi fick sålt, så ni kan börja leta ert nya drömboende. Lycka till och välkommen på visning! /Evalena Evalena Lindvall
    • Ås
    2022-05-25 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och får en att känna sig trygg med hela processen. Stans bästa mäklare!
    Tack för dina fina ord - Kul att allt gick bra så ni kan flytta till ert nya hus! Evalena Lindvall
  • Karl Olof K
    2022-04-19 Verifierad kund
    Glad, trevlig och positiv! Hjälpsam, smidig och kunnig! En bra mäklare helt enkelt!
    Jag har så trevliga kunder, så det är alltid ett nöje :) Evalena Lindvall
    2022-04-13 Verifierad kund
    Har inte haft mycket kontakt med henne, mer med hennes kollegor som varit otroligt trevliga och tillmötesgående.
    Hej! Lycka till med ditt nya boende och att du kommer att trivas! Visst har jag underbara kollegor :) /Evalena Evalena Lindvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Fåker
    2022-04-01 Verifierad kund
    Riktigt gott bemötande väldigt positiv och skönt mäklare!
    • Frösön
    2022-04-01 Verifierad kund
    Seriös, kan marknaden utan o innan.
    Tillförlitlig, krånglar inte till saker o ting.
    Rak o ärlig.
    Har bara positiva omdömen , trots att hon glömde bort oss två gånger 😀
    Hej! Tack för fina ord och kommer inte glömma er igen. Ha en trevlig helg! Det fick jag nu :) Evalena Lindvall
    2022-03-25 Verifierad kund
    En mycket kunnig och proffsig mäklare med stor erfarenhet som vi varmt kan rekommendera.
    Tack för ditt/ert fina omdöme. Det blir kul att göra klart både köp och försäljning. Vi ses och hörs! /Evalena Evalena Lindvall
  • Magnus E
    2022-02-24 Verifierad kund
    Det är andra gången jag anlitar Eva-Lena. Trots ett fullspäckat schema som hon har med andra klienter så är hon alltid glad och tiillmötesgående. Hela processen hittils har gått jättebra. Jag har fullt förtroende för Eva-Lena som mäklare.
    Kul med nytt samarbete, som fungerade lika bra som förra gången. Nu inväntar vi tillträde och ett nytt boende för dig. /Evalena Evalena Lindvall