Evalena Lindvall

Evalena Lindvall

Evalena Lindvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Evalena Lindvall har varit registrerad mäklare sedan 1991-07. Evalena Lindvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.2. Evalena Lindvall har haft 93 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa alla människor i olika faser i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi, engagerad och erfaren.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När en ensamstående mamma fick både sitt köp och sälj genom mig att gå i lås
och lyckotårarna rann. Det var ett tag sedan men minnet är kvar.

Vad gör du helst på fritiden?
Myser hemma eller i vatten

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor sedan 30 år med min man.

Vad vet vi inte om dig?
Det är bara nära vänner som vet.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 183 Läs vad Evalena Lindvall

• sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-22
    Jag upplever Evalena som en glad, erfaren mäklare. Beslutsam när det behövs. Evalena uppfyllde mina förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Östersund
    2021-07-08
    Vi är väldigt nöjd med Evalenas bemötande. Hon hade svar på nästan alla våra frågor och dom som hon inte hade svar på kollade hon upp på nolltid. Super!
  • sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nälden
    2021-07-07
    Fantastiskt bemötande!! Kunnig och professionell! Rekommenderas alla dagar i veckan👍👍👍👍👍
    Tack snälla du för underbara ord! Evalena Lindvall
    • Östersund
    2021-07-07
    Trevlig och professionell mäklare. Ger bra information och har koll på läget! Vi fick bra hjälp både under och efter köpet.
    Vad kul med så snälla ord! Trevlig sommar! Evalena Lindvall
  • köpte sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nälden
    Rekorderlig, tydlig, förtroendeingivande.
    Uppfriskande saklig mäklare.
    Tack! Lycka till med ditt härliga hus! Evalena Lindvall
    2021-07-05
    Trevligt och professionellt bemötande. Eva-Lena verkar ha stor erfarenhet och hög kompetens.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle ta på sig uppdraget med inställningen att göra sitt yttersta för att utföra uppdraget på bästa sätt och anstränga sig mycket för att hitta en köpare och det tycker jag att Eva-Lena har gjort. Mina förväntningar gick mao i uppfyllelse fullt ut.
    Tack för dina fina ord och att vad kul att allt gick så bra. Nu jobbar vi för flytt och tillträde i sommarvärmen. Evalena Lindvall
    2021-07-04
    Jag blev väl bemött. Det märks att Evalena är en erfaren mäklare. Hon är glad och drivande i sitt mäklaruppdrag.
    Tack för ditt snälla omdöme. Nu jobbar vi för att flytten blir bra! Evalena Lindvall
    • Frösön
    2021-06-22
    Toppen bemötande, otroligt trevlig, proffsig och snabb i sitt arbete. Vi fick så bra kemi med varandra och det var anledningen till att vi valde Evalena, det kändes tryggt att lämna våran försäljning i Evalenas händer och vi blev jättenöjda med slutresultatet. Väljer man Evalena så väljer man en mäklare som känns som "hemma".
    Tack för era vackra ord om mig! Det var är roligt att allt gick som vi önskade. Lycka till med ert nya boende så ses vi snart igen för tillträde! Trevlig midsommar! Evalena Lindvall
    • Stadsdel Norr
    2021-05-04
    Köpt en bostadsrätt i Östersund, väldigt trevligt bemötande av mäklaren.
    Tack snälla Tobias för dina snälla ord och rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas. /Evalena Evalena Lindvall
    • Blomängen
    2021-03-23
    Sålt villa i Östersund.
    Proffsigt bemötande.
    Levde upp till ett mycket gott rykte.
    Inget att klaga på.
    Mycket bra!
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Så kul att kunna hjälpa er med försäljningen! Evalena Lindvall