Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 462 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• Niclas A

2019-09-25

Niclas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt ett fritidsboende och utan tidigare erfarenhet av att gå hela vägen med en fastighetsaffär så var en trygg mäklare riktigt värdefull, sammanfattar mitt intryck av Erik med några följande ord.

Tydlig och snabb på återkoppling. Ger ett tryggt och vänligt bemötande genom hela processen som inte känns ”säljigt” eller oengagerat. Tvärtom! Det kändes ärligt och äkta. Rekommenderar varmt ett möte med Erik. Läs mer
  • 2019-09-25

Nils Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig mäklare.Sålt fritidshus och försäljningen har skötts som förväntat. Läs mer
  • 2019-09-21

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linn Wikström har varit en otroligt bra mäklare. Driven, kunnig, förtroendeingivande och glad! Hon sålde vår 2a för mer än vi kunnat tänka oss och under hela processen har hon varit noggrant med återkoppling vilket var så skönt. Jag kan verkligen rekommendera Linn! Läs mer
  • 2019-09-17

Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-16

Märit I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde mitt radhus och min mäklare var över förväntan. Mycket hjälpsam och bra. Läs mer
  • 2019-09-15

Sven Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt en trerumslägenhet i Torvalla.

Mäklaren Linn Wikström är mycket trevlig och lättsam att få kontakt med. Hon är dessutom engagerad, effektiv och kunnig.

De förväntningar vi hade uppfyllde hon verkligen fullt ut. Handläggningen av försäljningen gick snabbt genom att hon hela tiden tog kontakt med både oss som säljare och presumtiva köpare.

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Linn som mäklare. Läs mer

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erfaren mäklare med driv. Bra bemötande och glad i sinnet vilket andas stor social kompetens. Vi är väldigt nöjda med Eva-Lena Lindvall.
    Håkan och Jocke
    Säljare av Prästvägen 4 i Nälden.
    Tack Läs mer

Doris N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En trerumslägenhet. Vi blev mycket bra bemötta. Hela försäljningen har gått smidigt och bra på alla sätt. En mycket bra mäklare. Läs mer

Bengt Janrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    När Evalena kopplades in blev det fart på vår försäljnig i ett ganska svårt läge. Läs mer
  • 2019-09-13

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har fått ett bra bemötande av alla mäklare, assistenter.
    Vi har köpt ett radhus. Under processen har vi haft en rad frågor och funderingar. Vår mäklare hade semester och svar på frågorna har dröjt. Vi har inte fått några klara besked om vad som händer härnäst i processen!! Läs mer
  • 2019-09-12

Ester Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostad på Bergsgatan 37, Frösön.
    Vi blev bemött av en glad och positiv mäklare.
    Hon var väldigt hjälpsam när vi hade funderingar om försäljningen.
    Vi tyckte att mäklaren levde upp till våra förväntningar och rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-09-10

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt lägenhet och sålt radhus. Mäklaren har varit positiv och tillmötesgående och jag har känt förtroende för henne.

Mäklaren har varit följsam men också drivit på både vid köp och försäljning. Jag är mycket nöjd över att ha gjort dessa stora förändringar i min boende situation. Läs mer
  • 2019-09-06

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en villa i Bräcke.Fick ett fantastiskt bemötande av
    mäklaren - både proffsigt och personligt. Jag hade förväntat
    mig en saklig - pedagogisk - adekvat framställning av objektet
    i fråga , vilket jag också fick!

Svensk fastighetsförmedling är att gratulera till rekryteringen!!!

Vänligen
    Lars Engström Läs mer
  • 2019-09-05

Hanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde min lägenhet med hjälp av Veronica som var otroligt trevlig och engagerad. Fick alltid snabb återkoppling efter visningar etc. Har ingenting att klaga på. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-03

Anita F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    kunnig och engagerad mäklare som gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår villa! Läs mer

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Eftersom det var min första kontakt med en mäklare så är jag mycket nöjd med med Linn och hennes kolleger.Mitt under semestertider så gick allting utmärkt. Svensk fasighetsförvaltning östersund kan känna sig stolta över Linn och hennes kolleger.
    Jan Bolander Läs mer

Josefin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min kolonistuga såldes under sommaren och jag fick från första stund etts fort förtroende för Veronica som var både professionell, engagerad och personlig i sitt bemötande och arbete. Läs mer

Marie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb och effektiv. Drog inte ut på tiden i onödan. Fint bemötande och svarar fort på frågor vid alla tidpunkter. Läs mer

Jessica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en tvåa och fick ett trevligt och glatt bemötande hela vägen igenom. Om något strulade så behövde jag aldrig oroa mig för det, det sköttes helt och hållet av Veronica och de andra mäklarna. Läs mer

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en bostadsrätt, blev mycket bra bemött, proffsig inställning och mycket kunnig, våra förväntningar var höga, men det levde han upp till med råge.
    Försäljningen gick bättre o fortare än väntat, vi är mycket tacksam. Läs mer

Margaretha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt bemötande. Flexibel. Kompetent. 5++ Läs mer
  • 2019-08-29

Billy G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte hus. Snabb och trevlig mäklare. Hjälpte till med allt man kan tänka sig och förklarade bra med alla papper och dokument. Läs mer
  • 2019-08-29

Ola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Ett bra bemötande av en entusiastisk mäklare. När det väl kom igång gick det förhållandevis snabb att hitta en köpare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-28

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt vårt fritidshus på Frösön.
    Lätt att ha att göra med och skötte allt på bästa sätt.

Ring honom Läs mer
  • 2019-08-27

Karl-Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket professionell rådgivning från första träffen. Snabb återkoppling.Trevligt bemötande. Slutresultatet blev långt över förväntan tack vare Veronicas kloka och insiktsfulla råd.
    Mycket väl skött!!! Läs mer
  • Anna W

2019-08-26

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en lägenhet åt vår son. Allt sköttes mycket proffsigt och ändå kändes det inte styltigt utan lättsamt och trevligt. Läs mer
  • 2019-08-24

Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tydlig, professionell och snabb i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-08-24

Amanda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Otroligt stöttande och hjälpsam med allting! Läs mer
  • 2019-08-21

Björn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra jobb av Linn som gjorde att mina önskemål uppfylldes med en snabb och smidig affär samt ett slutpris över förväntan! Läs mer
  • 2019-08-20

Ingrid O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt villa, fått bra bemötande
    Eftersom man är ovan, köper man det mäklaren säger, hade man varit mer luttrad kanske man vågat ställa vissa krav t ex.
    Har bl a hört att vissa mäklare bjuder på flyttstäd

Nöjd överlag med vår upplevelse Läs mer
  • 2019-08-19

Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en loft-lägenhet på cirka 40kvm några kilometer utanför Östersund centrum. Blev bra bemött av mäklaren vid visningen av lägenheten. Hade inga förväntningar, mer än att mäklaren skulle vara trevlig och svara på frågor. Vilket mäklaren gjorde.
    Allt har gått jättesmidigt, bra kontakt, trevligt bemötande, bra återkoppling vid frågor och liknande. Supernöjd! Läs mer
  • Max E

2019-08-17

Max E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kännde mig alltid uppdaterad och lugn under hela processen. Inga konstigheter alls under försäljningen av bostadsrätten, och jag fick mycket mer än jag förväntat. 10 av 10 får Linn av mig! Läs mer
  • 2019-08-17

Lars-Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    . Köp av mindre lantbruks fastighet i Bergs kommun.

. Bemötande av mäklaren på ett mycket bra och informativt
    sett.

. mäklaren levde helt upp till våra förväntningar.

. vi är helt nöjda med visningen och slutförandet av affären. Läs mer
  • 2019-08-16

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fritidshus
    Mycket bra bemött.
    Förväntningarna var att göra sitt jobb och det gjorde han vekligen. Läs mer
  • 2019-08-14

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    E n liten gård med strandtomt vid Storsjön ca 30 km söder om Östersund.
    Vi blev utmärkt bemötta av mäklaren. Hon skötte hela processen med skicklighet och stort engagemang.
    Hon uppfyllde våra förväntningar till fullo.
    Maria och Bengt Landervik Läs mer
  • 2019-07-17

Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Professionellt och vänligt bemötande, med mycket erfarenhet och snabb återkoppling. Läs mer
  • Leif L

2019-07-16

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi skall förverkliga vår dröm och bygga nytt drömboende!
    Vi fick ett mycket trevligt och varm bemötande av mäklaren, han tog sig tid att svara på alla våra frågor som man har inför sitt livs största affär!
    Inför kommande lägenhetsförsäljning kommer vi absolut välja denna mäklare. Läs mer
  • 2019-07-13

Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en gård. Mycket bra bemötande. Ordning och reda med ett lagom tempo i processen. Mäklaren levde upp till förväntningarna med råge. Mäklaren hade både ett driv och ett engagemang som jag upplevde mycket positivt .Det blev även extra bra eftersom det blev en bra köpare som jag upplevde som nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-07-12

Ingun N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    För fjärde gången föll valet på Svensk Fastighetsförmedling Östersund och återigen uppfylldes våra förväntningar. Bemötandet var både professionellt och personligt och vi kände oss i trygga händer. Maria lämnade inget åt slumpen utan gjorde gärna det lilla extra för att det skulle bli en bra affär för båda parter. Läs mer
  • 2019-07-12

Madelene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenhet.
    Känner mej väldigt trygg med denna mäklare. Läs mer
  • 2019-07-02

Christina U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt villa som vi för 8 år sedan köpte via samma mäklare. Vi har haft henne ett flertal gånger och vet att hon är proffsig och tar väl hand om oss. Hon är rutinerad och lyssnar in, går inte bara på. Vi är mycket nöjda och kommer anlita henne igen om hon har rätt objekt.
    Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2019-07-01

Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en villa,bemötande av mäklaren väldigt bra,eftersom vi haft mäklaren vid tidigare köp och försäljningar litade vi på henne, väldigt bra jobbat ☺ Läs mer
  • 2019-06-26

Stefan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag är supernöjd. Försäljningen har gått fort och smidigt och fotograferingen var riktigt proffsigt utförd. Rekommenderar verkligen Erik Olofsson med kollegor! Läs mer
  • 2019-06-25

Karin Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    Har blivit trevligt bemött från första början. Läs mer

Lars-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Utmärkt service.

Förträffligt bra bemötande.

Mycket trygg och lugn försäljning.

Toppen! Läs mer

Marjaana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt, snabbt,effektivt, skulle aldrig anlita någon annan mäklare Läs mer

Toby D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag kan varmt rekommendera Dane som mäklare. Vi fick snabb och bra hjälp hela vägen från visning till köp. Vi kände oss trygga hela tiden och drog stor nytta av Danes erfarenhet. Jag vet precis vem vi ska anlita som mäklare i framtiden. Läs mer

Matilda d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica tog sig an att sälja vårat hus, redan på första mötet kände vi att vi kunde vara säkra och lita på att hon skulle göra sitt bästa. Så engagerad, professionell, trevlig och bra på sitt jobb. Alla våra förväntningar möttes till 100%.
    Kan verkligen rekommender Veronica och svensk fastighetförmedling! Läs mer
  • 2019-06-20

Karl Ivar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt villa
    Bra och snabb hjälp hela tiden, även om jag somnade till ibland
    Dialogen gick som jag önskade och resultatet blev bra.

Trevlig resa, som fick ett lyckligt slut Läs mer
  • 2019-06-20

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en lägenhet på Frösön. Mäklaren var mycket tillmötesgående och då situationen var helt ny för min del hade jag egentligen inga speciella förväntningar på mäklaren mer än att bli bemött på ett serviceinriktat och schysst sätt. Det tycker jag att jag blev.
    Totala upplevelsen är godkänd då jag nu är ägare till en lgh. Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund