Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 434 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• 2019-08-21

Björn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra jobb av Linn som gjorde att mina önskemål uppfylldes med en snabb och smidig affär samt ett slutpris över förväntan! Läs mer
  • 2019-08-20

Ingrid O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt villa, fått bra bemötande
    Eftersom man är ovan, köper man det mäklaren säger, hade man varit mer luttrad kanske man vågat ställa vissa krav t ex.
    Har bl a hört att vissa mäklare bjuder på flyttstäd

Nöjd överlag med vår upplevelse Läs mer
  • 2019-08-19

Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en loft-lägenhet på cirka 40kvm några kilometer utanför Östersund centrum. Blev bra bemött av mäklaren vid visningen av lägenheten. Hade inga förväntningar, mer än att mäklaren skulle vara trevlig och svara på frågor. Vilket mäklaren gjorde.
    Allt har gått jättesmidigt, bra kontakt, trevligt bemötande, bra återkoppling vid frågor och liknande. Supernöjd! Läs mer
  • Max E

2019-08-17

Max E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kännde mig alltid uppdaterad och lugn under hela processen. Inga konstigheter alls under försäljningen av bostadsrätten, och jag fick mycket mer än jag förväntat. 10 av 10 får Linn av mig! Läs mer
  • 2019-08-17

Lars-Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    . Köp av mindre lantbruks fastighet i Bergs kommun.

. Bemötande av mäklaren på ett mycket bra och informativt
    sett.

. mäklaren levde helt upp till våra förväntningar.

. vi är helt nöjda med visningen och slutförandet av affären. Läs mer
  • 2019-08-16

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fritidshus
    Mycket bra bemött.
    Förväntningarna var att göra sitt jobb och det gjorde han vekligen. Läs mer
  • 2019-08-14

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    E n liten gård med strandtomt vid Storsjön ca 30 km söder om Östersund.
    Vi blev utmärkt bemötta av mäklaren. Hon skötte hela processen med skicklighet och stort engagemang.
    Hon uppfyllde våra förväntningar till fullo.
    Maria och Bengt Landervik Läs mer
  • 2019-07-17

Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Professionellt och vänligt bemötande, med mycket erfarenhet och snabb återkoppling. Läs mer
  • Leif L

2019-07-16

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi skall förverkliga vår dröm och bygga nytt drömboende!
    Vi fick ett mycket trevligt och varm bemötande av mäklaren, han tog sig tid att svara på alla våra frågor som man har inför sitt livs största affär!
    Inför kommande lägenhetsförsäljning kommer vi absolut välja denna mäklare. Läs mer
  • 2019-07-13

Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en gård. Mycket bra bemötande. Ordning och reda med ett lagom tempo i processen. Mäklaren levde upp till förväntningarna med råge. Mäklaren hade både ett driv och ett engagemang som jag upplevde mycket positivt .Det blev även extra bra eftersom det blev en bra köpare som jag upplevde som nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-07-12

Ingun N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    För fjärde gången föll valet på Svensk Fastighetsförmedling Östersund och återigen uppfylldes våra förväntningar. Bemötandet var både professionellt och personligt och vi kände oss i trygga händer. Maria lämnade inget åt slumpen utan gjorde gärna det lilla extra för att det skulle bli en bra affär för båda parter. Läs mer
  • 2019-07-12

Madelene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenhet.
    Känner mej väldigt trygg med denna mäklare. Läs mer
  • 2019-07-02

Christina U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt villa som vi för 8 år sedan köpte via samma mäklare. Vi har haft henne ett flertal gånger och vet att hon är proffsig och tar väl hand om oss. Hon är rutinerad och lyssnar in, går inte bara på. Vi är mycket nöjda och kommer anlita henne igen om hon har rätt objekt.
    Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2019-07-01

Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en villa,bemötande av mäklaren väldigt bra,eftersom vi haft mäklaren vid tidigare köp och försäljningar litade vi på henne, väldigt bra jobbat ☺ Läs mer
  • 2019-06-26

Stefan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag är supernöjd. Försäljningen har gått fort och smidigt och fotograferingen var riktigt proffsigt utförd. Rekommenderar verkligen Erik Olofsson med kollegor! Läs mer
  • 2019-06-25

Karin Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    Har blivit trevligt bemött från första början. Läs mer

Lars-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Utmärkt service.

Förträffligt bra bemötande.

Mycket trygg och lugn försäljning.

Toppen! Läs mer

Marjaana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt, snabbt,effektivt, skulle aldrig anlita någon annan mäklare Läs mer

Toby D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag kan varmt rekommendera Dane som mäklare. Vi fick snabb och bra hjälp hela vägen från visning till köp. Vi kände oss trygga hela tiden och drog stor nytta av Danes erfarenhet. Jag vet precis vem vi ska anlita som mäklare i framtiden. Läs mer

Matilda d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica tog sig an att sälja vårat hus, redan på första mötet kände vi att vi kunde vara säkra och lita på att hon skulle göra sitt bästa. Så engagerad, professionell, trevlig och bra på sitt jobb. Alla våra förväntningar möttes till 100%.
    Kan verkligen rekommender Veronica och svensk fastighetförmedling! Läs mer
  • 2019-06-20

Karl Ivar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt villa
    Bra och snabb hjälp hela tiden, även om jag somnade till ibland
    Dialogen gick som jag önskade och resultatet blev bra.

Trevlig resa, som fick ett lyckligt slut Läs mer
  • 2019-06-20

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en lägenhet på Frösön. Mäklaren var mycket tillmötesgående och då situationen var helt ny för min del hade jag egentligen inga speciella förväntningar på mäklaren mer än att bli bemött på ett serviceinriktat och schysst sätt. Det tycker jag att jag blev.
    Totala upplevelsen är godkänd då jag nu är ägare till en lgh. Läs mer
  • Jan L

2019-06-19

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Nu har vi både köpt och sålt vårt centrala radhus i Östersund. Dane har visat ett stort mått av både noggrannhet och proffesionellt arbete. Vi kan verkligen rekommendera honom och hans duktiga kollegor. /Jan Läs mer
  • 2019-06-19

Johan I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt min lägenhet med 3 rum och kök. Blev väl bemött av mäklaren och fick all hjälp jag behövde för att göra en bra affär. Läs mer
  • 2019-06-02

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vår lägenhet och är toppennöjda processen igenom. De bästa var att Veronica höll oss väl informerade om vad som hände. Läs mer
  • 2019-05-30

Bengtåke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Väl bemött vid köp av bost.rätt.
    Lite ont om tid vid genomg. och
    Kontr.skrivn.
    F.ö. allt väl so far. "Resan" ej klar. Läs mer
  • 2019-05-29

Susanne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vårt hus med en otroligt erfaren och duktig mäklare. Att köpa hus känns stort men för oss kändes det ännu större att sälja ett hus. Att då få känna sig trygg och säker är A och O.
    Vi rekommenderar verkligen Erik Olofsson som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-28

Sara T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en kolonistuga. Mäklaren har varit professionell, snabb och har återkopplat efter varje steg.
    En mäklare jag rekommenderar till andra som är i tankar att sälja något objekt. Läs mer
  • 2019-05-26

Monica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hade ett stort stöd och mycket hjälp vid försäljningen av lagmansvägen 85, samt köpet av österböle 105.Linn är en duktig och hjälpsam mäklare, alltid snabb att återkoppla och informera om allt som händer oavsett dag och tid. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-24

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Flexibelt bemötande.
    Kunskap och lätt att fråga!
    Lugn försäljning. Läs mer
  • Reidar N

2019-05-23

Reidar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Är mycket nöjd med bemötande,och hur hon utförde sitt uppdrag.
    Allt var proffsigt .Mycket nöjd .Empatisk ,trevlig . Läs mer
  • 2019-05-20

Carola W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde en bostadsrätt i maj 2019. Evalena var väldigt proffsig och trevlig i bemötandet. Det märks att hon har lång erfarenhet. Hela processen gick väldigt lätt för min egen del - jag behövde bara förbereda lägenheten för visning och lämna över nycklarna till mäklaren.
    Jag kan rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-05-19

Magnus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Allt var bra. Dock felbedömdes utgångspriset varför en hyffsad prissänkning krävdes. Läs mer
  • 2019-05-18

Suriyati H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Super trevligt, lättsam och inget krånglig.
    Varm rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-18

Niklas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte ett hus, allt gick smidigt. Han hjälpte till att kolla kostnader för saker som vi kände saknades men som skulle ligga på oss att införskaffa. Läs mer
  • 2019-05-17

Bo E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en trea
    Bemött med kunskap klokhet värme bra service Läs mer
  • 2019-05-16

Rune B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Proffsigt arbete. Jättetrevligt mottagande. Helt nöjd rakt igenom. Kunde inte ha blivit bättre. Läs mer
  • 2019-05-16

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt på Köpmangatan i Östersund.
    Linn har varit väldigt hjälpsam och lätt att få tag på, supertrevlig!

Vi hade inte sålt någon bostadsrätt tidigare men Linn har varit noga med att förklara hur allt går till vid en försäljning, har vi haft några frågor så har hon återkopplat snabbt :)

Vi är mycket nöjd med försäljningen av vår bostad! Läs mer
  • 2019-05-15

Anncatrin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Allt va bara kanon.Klickade första mötet hon ska sälja min lägenhet.👍😊 Läs mer
  • 2019-05-15

Melker G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt en lägenhet. Har blivit enormt proffsigt bemött och hon har även gjort det där lilla extra som hon inte ens hade behövt. Såå trevlig och kunnig. Hade inga förväntningar om att det skulle vara så hör bra. Veronica har gjort det här till en toppen upplevelse Läs mer
  • 2019-05-14

Ann-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Så bra bemötande och ett stort engagemang! Läs mer
  • 2019-05-11

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en fräsch och modern 2:a centralt i Östersund på Köpmangatan

Linn var väldigt trevlig och professionell. Hon var väl påläst och kunde svara på alla mina frågor och funderingar. Snabb på att återkoppla när jag ställde frågor via mail eller sms.

Tack! Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en rymlig etta med sort och fint kök.
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Allt var smidigt från visning till köp. Läs mer
  • 2019-05-04

Eric Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt lägenhet på Storsjöstrand, Östersund.
    Bra bemötande, helt enligt förväntningarna. Läs mer
  • 2019-05-01

Linda I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har både köpt och sedan sålt med denna mäklare. Hon har varit väldigt bra i både affärerna och varit tillmötesgående och bra kommunikation efter behov. Läs mer
  • 2019-04-17

Anna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica har av alla mäklare vi träffat i Östersund varit genuint intresserad och engagerad i oss som köpare så att huset vi köpte skulle passa oss perfekt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gunnel E

2019-04-05

Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt min kära villa. Lätt att kommunicera med på alla sätt. Följsam, positiv och ambitiös. Svarar snabbt när jag önskat kontakt, undrat något. Rak och hjälpsam inför visningsfasen. Mottaglig för mina önskemål. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-05

Niclas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en 1a på frösön, var väldigt behjälplig med bestämning av pris och lyssnade på mina önskemål och hittade en bra mellannivå. Trevlig, professionell och det kändes att hon jobbade på ordentligt för att det skulle gå så bra som möjligt med försäljningen.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-04

Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt lägenhet i Bfr Översten.
    Trevlig mäklare som gärna tagit sig tid att diskutera med "besvärlig" intresserad. det har varit givande. Klart över vad man kan förvänta!

Bfr Översten är högt belånad i jämförelse med andra bfr i våra trakter. Vi har efter antal år med låg ränta blivit mindre uppmärksamma på hur hårt någon enstaka procents höjning av ränta innebär. Detta beskrivs dåligt i prospekt etc. Det är missvisande att i diagram bara visa köpeskilling per kvm utan att beskriva belåning per kvm - kanske i samma diagram. Läs mer
  • 2019-04-03

Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vårt hus som har varit vårt paradis i 10 år. Det har varit vår bostad och fritidshus.
    Mäklaren har varit glad, trevlig, hjälpsam och vi har kunnat ringa när som helst och få svar på våra funderingar.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle förstå och hjälpa oss med vår försäljning och ta fram det bästa. Det tycker vi att mäklaren har gjort.
    Inför försäljning var det mycket att tänka på. Försöka få i ordning i huset och tomten inför bl.a. fotografering och visning. Trots snöstorm blev det mycket bra. Det var skönt att lämna över till mäklaren och slippa ansvaret. Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund