Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 482 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• 2019-11-10

Linda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jättefint bemötande och engagemang av mäklare Linn Wikström! Hon gav snabba svar på mina frågor och ingav förtroende. Läs mer
  • 2019-11-08

Madelene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en fastighet.
    Jag blev väl bemött av mäklare och han har varit vänlig i sin attityd under hela processen.
    Det jag saknar hos min mäklare är engagemang. Efter skrivet kontrakt hade jag förväntat mig en mer tät dialog och information gällande försäljningen och intressenter samt visning mm. Fotografen fick fel information av mäklare och jag fick själv styra upp fotografen, jag meddelade mäklare via sms och fick ett kort svar att han skulle kolla upp detta. Hade förväntat mig mer engagemang i ett läge som detta.
    Engagemanget glimmade till igen en stund när fastigheten såldes.
    Jag kommer inte använda Svensk fastighetsförmedling igen och kommer ej rekommendera er. Läs mer
  • 2019-11-08

Caroline M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde våran bostadsrätt via våran mäklare Veronica, sen köpte vi ett radhus bostadsrätt via henne också. Bästa mäklaren jag har träffat.
    Proffsig, positiv och toppen service!

Vi har sålt och köpt förut via andra mäklare, men har aldrig känns mig så trygg som med henne.
    Vi är väldigt nöjd☺️👍 Läs mer
  • 2019-11-07

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en lägenhet i östersund och vet inte vad mer man kan begära av en mäklare. Toppklass från början till slut! Läs mer
  • 2019-11-07

Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt villa. Glad, trevlig och hjälpsam mäklare.

Positiv upplevelse, skulle rekommendera till andra. Känner mig trygg och lugn. Läs mer
  • 2019-11-06

Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en bostadsrätt.
    Stressad
    Det följde inte vad som stod i tecken och bilderna. Fick svar att
    det vitvaran har aldrig funnits och att den inte finns på bilderna och i texten. Det fanns på båda ställen. I text stod det att man fick köpa den. Man måste kunna det man säljer och säljaren måste säga att vi säljer inte denna vitvara. Måste man inte kunna bostaden man säljer. Läs mer
  • 2019-11-05

Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Filip G

2019-11-05

Filip G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde en tvåa på 61 kvm i Östersund med hjälp av mäklaren Linn Wikström. Linn var en trevlig och varm människa från början till slut, fanns tillgänglig när man behövde henne och hon ringde för att kolla läget. Hon hade bra koll på det hon behövde ha koll på vilket kändes väldigt bra.

Jag hade noll förväntningar innan jag anlitade Linn då jag tidigare har haft dålig erfarenhet av mäklare, både vid köp och försäljning. Den här gången blev jag toknöjd och kan varmt rekommendera Linn som mäklare! Tack Linn! Läs mer

Morgan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt Bostadsrätt , radhus.
    Proffsigt och trevligt , förtroendeingivande , valde iofs mäklare efter mina tidigare erfarenheter av den personen.

Fick ut ett bra försäljningspris , trots en avvaktande marknad.

Även skönt att få hjälp med kontakt till bra flyttstäd.
    Samt hjälp med deklaration efter årsskiftet som kommer Läs mer

Sigrun L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt ev villa. Mkt Bra bemötande och proffsigt utfört! Läs mer

Magnus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fick hjälp med köp och gåvohandling, snabbt och smidig handläggning. Läs mer
  • 2019-10-27

Joakim O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en bostadsrätt. Bra bemötande från mäklaren fick en bra magkänsla från 1:a mötet. Hon var mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2019-10-26

Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Östersunds bästa och trevligaste mäklare. Läs mer
  • 2019-10-26

Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fått hjälp med husaffär. Blev mycket bra bemött och har bara positiva upplevelser. Försäljningen drog ut på tiden men Veronica var öppen och informerade hela tiden om vad som hände Läs mer
  • 2019-10-25

Ulf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra mäklare som agerade helt efter hur det utvecklade sig vilket gav bra resultat. Hade inte bara visningen utan var tillmötesgående då det dök upp de som inte kunnat närvara på ordinarie visning så det gjordes några extra privata visningar vilket vi är mycket nöjd över. Dessutom fick vi bra info hela tiden.
    Objektet var en lägenhet. Läs mer

Anna Lisa F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt vår stuga i Åkersjön. Vi har blivit väl bemötta av vår mäklare, som hela tiden har hört av sig och informerat oss angående försäljningen.
    Våra förväntningar var att inte behöva "bry sig" i försäljningen. Det har varit lättsamt att få lämna ifrån oss stugan i befintligt skick utan att behöva bekymra sig för visningar och försäljning.
    Vi är mycket nöjda mer Evalena vår mäklare.
    Vi är också väldigt nöjda med alla fina bilder som visats av vår stuga
    Anna-Lisa och Ove Fritsborn Läs mer

Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en fastighet och det gick riktigt smidigt Läs mer

Märtha H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt tingsgatan 4 b, Östersund
    En kunnig o påläst mäklare. Glad o trevlig.
    Engagerad.
    Jag har tittat på ca 30 objekt under ca 6 månader så jag har lite att jämföra med.
    Kommer nog att välja henne om jag skulle komma på tanken att sälja. Läs mer

Charlotte K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag fick hjälp att sälja min 2:a i centrala Östersund. Mäklaren var trevlig, glad och kunnig. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare som även kom med några goda råd inför styling. Jag fick bra feedback och bra betalt. Snabb affär och kunden var oxå nöjd. Läs mer
  • 2019-10-22

Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt ett dödsbo på distans och jag fick all den hjälp som behövdes. Kontakten med lokala auktionsfirman, styling och städning helt suveränt. Läs mer
  • Niclas A

2019-09-25

Niclas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt ett fritidsboende och utan tidigare erfarenhet av att gå hela vägen med en fastighetsaffär så var en trygg mäklare riktigt värdefull, sammanfattar mitt intryck av Erik med några följande ord.

Tydlig och snabb på återkoppling. Ger ett tryggt och vänligt bemötande genom hela processen som inte känns ”säljigt” eller oengagerat. Tvärtom! Det kändes ärligt och äkta. Rekommenderar varmt ett möte med Erik. Läs mer
  • 2019-09-25

Nils Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig mäklare.Sålt fritidshus och försäljningen har skötts som förväntat. Läs mer
  • 2019-09-21

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linn Wikström har varit en otroligt bra mäklare. Driven, kunnig, förtroendeingivande och glad! Hon sålde vår 2a för mer än vi kunnat tänka oss och under hela processen har hon varit noggrant med återkoppling vilket var så skönt. Jag kan verkligen rekommendera Linn! Läs mer
  • 2019-09-17

Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-16

Märit I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde mitt radhus och min mäklare var över förväntan. Mycket hjälpsam och bra. Läs mer
  • 2019-09-15

Sven Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt en trerumslägenhet i Torvalla.

Mäklaren Linn Wikström är mycket trevlig och lättsam att få kontakt med. Hon är dessutom engagerad, effektiv och kunnig.

De förväntningar vi hade uppfyllde hon verkligen fullt ut. Handläggningen av försäljningen gick snabbt genom att hon hela tiden tog kontakt med både oss som säljare och presumtiva köpare.

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Linn som mäklare. Läs mer

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Erfaren mäklare med driv. Bra bemötande och glad i sinnet vilket andas stor social kompetens. Vi är väldigt nöjda med Eva-Lena Lindvall.
    Håkan och Jocke
    Säljare av Prästvägen 4 i Nälden.
    Tack Läs mer

Doris N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En trerumslägenhet. Vi blev mycket bra bemötta. Hela försäljningen har gått smidigt och bra på alla sätt. En mycket bra mäklare. Läs mer

Bengt Janrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    När Evalena kopplades in blev det fart på vår försäljnig i ett ganska svårt läge. Läs mer
  • 2019-09-13

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har fått ett bra bemötande av alla mäklare, assistenter.
    Vi har köpt ett radhus. Under processen har vi haft en rad frågor och funderingar. Vår mäklare hade semester och svar på frågorna har dröjt. Vi har inte fått några klara besked om vad som händer härnäst i processen!! Läs mer
  • 2019-09-12

Ester Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostad på Bergsgatan 37, Frösön.
    Vi blev bemött av en glad och positiv mäklare.
    Hon var väldigt hjälpsam när vi hade funderingar om försäljningen.
    Vi tyckte att mäklaren levde upp till våra förväntningar och rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-09-10

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt lägenhet och sålt radhus. Mäklaren har varit positiv och tillmötesgående och jag har känt förtroende för henne.

Mäklaren har varit följsam men också drivit på både vid köp och försäljning. Jag är mycket nöjd över att ha gjort dessa stora förändringar i min boende situation. Läs mer
  • 2019-09-06

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en villa i Bräcke.Fick ett fantastiskt bemötande av
    mäklaren - både proffsigt och personligt. Jag hade förväntat
    mig en saklig - pedagogisk - adekvat framställning av objektet
    i fråga , vilket jag också fick!

Svensk fastighetsförmedling är att gratulera till rekryteringen!!!

Vänligen
    Lars Engström Läs mer
  • 2019-09-05

Hanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde min lägenhet med hjälp av Veronica som var otroligt trevlig och engagerad. Fick alltid snabb återkoppling efter visningar etc. Har ingenting att klaga på. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-03

Anita F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    kunnig och engagerad mäklare som gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår villa! Läs mer

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Eftersom det var min första kontakt med en mäklare så är jag mycket nöjd med med Linn och hennes kolleger.Mitt under semestertider så gick allting utmärkt. Svensk fasighetsförvaltning östersund kan känna sig stolta över Linn och hennes kolleger.
    Jan Bolander Läs mer

Josefin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min kolonistuga såldes under sommaren och jag fick från första stund etts fort förtroende för Veronica som var både professionell, engagerad och personlig i sitt bemötande och arbete. Läs mer

Marie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb och effektiv. Drog inte ut på tiden i onödan. Fint bemötande och svarar fort på frågor vid alla tidpunkter. Läs mer

Jessica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en tvåa och fick ett trevligt och glatt bemötande hela vägen igenom. Om något strulade så behövde jag aldrig oroa mig för det, det sköttes helt och hållet av Veronica och de andra mäklarna. Läs mer

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en bostadsrätt, blev mycket bra bemött, proffsig inställning och mycket kunnig, våra förväntningar var höga, men det levde han upp till med råge.
    Försäljningen gick bättre o fortare än väntat, vi är mycket tacksam. Läs mer

Margaretha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt bemötande. Flexibel. Kompetent. 5++ Läs mer
  • 2019-08-29

Billy G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte hus. Snabb och trevlig mäklare. Hjälpte till med allt man kan tänka sig och förklarade bra med alla papper och dokument. Läs mer
  • 2019-08-29

Ola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Ett bra bemötande av en entusiastisk mäklare. När det väl kom igång gick det förhållandevis snabb att hitta en köpare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-28

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt vårt fritidshus på Frösön.
    Lätt att ha att göra med och skötte allt på bästa sätt.

Ring honom Läs mer
  • 2019-08-27

Karl-Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket professionell rådgivning från första träffen. Snabb återkoppling.Trevligt bemötande. Slutresultatet blev långt över förväntan tack vare Veronicas kloka och insiktsfulla råd.
    Mycket väl skött!!! Läs mer
  • Anna W

2019-08-26

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en lägenhet åt vår son. Allt sköttes mycket proffsigt och ändå kändes det inte styltigt utan lättsamt och trevligt. Läs mer
  • 2019-08-24

Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tydlig, professionell och snabb i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-08-24

Amanda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Otroligt stöttande och hjälpsam med allting! Läs mer
  • 2019-08-21

Björn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra jobb av Linn som gjorde att mina önskemål uppfylldes med en snabb och smidig affär samt ett slutpris över förväntan! Läs mer
  • 2019-08-20

Ingrid O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt villa, fått bra bemötande
    Eftersom man är ovan, köper man det mäklaren säger, hade man varit mer luttrad kanske man vågat ställa vissa krav t ex.
    Har bl a hört att vissa mäklare bjuder på flyttstäd

Nöjd överlag med vår upplevelse Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund