Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 830 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund 2

• sålde sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-26
    Jag förväntade mig ett bra bemötande.Vi kom bra överens med honom.Samarbetet fungerade väl. Företaget kan rekommenderas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-22
    Jag upplever Evalena som en glad, erfaren mäklare. Beslutsam när det behövs. Evalena uppfyllde mina förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-22
    Trevligt bemötande. Noggrann och tydlig.
    • Hallen
    2021-07-21
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Trevligt bemötande och mäklaren var aktiv med att ringa och följa upp de budgivare som lagt bud.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Dvärsätt
    2021-07-21
    Redan vid första mötet med Marua så kände jag att hon är kunnig och trygg i sitt arbete
    Hon har gjort allt och lite till för vår husförsäljning
    Rekommenderar varmt att anlita henne
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Strömsund
    2021-07-20
    Erik olofsson.
    Mycket trevligt bemötande, enkelt och helt naturligt. Mycket hjälpsam vid affären, svarade kväll som helg, även på sin semester på våra frågor vi hade om bostaden. Känns mycket bra som köpare när mäklaren är så tillmötesgående som Erik är.
    Tack Mattias för dina fina ord, välkommen till Jämtland, hoppas ni kommer att trivas. Erik Olofsson
  • sålde en tomt med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Fjäl
    2021-07-19
    jag anlitade honom p.g.a goda erfarenheter från tidigare uppdrag som han har haft hos mig.
    2021-07-19
    Jätte trevlig från start och otroligt behjälplig. Kan absolut tänka mig att anlita Frida igen när det är dags att flytta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Frösön
    2021-07-19
    Vi blev väl bemött av Maria. Hon är trevlig och professionell. Vi fick alltid snabb återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Strömsund
    2021-07-19
    Erik uppfyllde vår förväntan med råge. Proffsigt och korrekt bemötande. Utmärkt service.
    Tackar för dom orden, kul när ni blir nöjda. Erik Olofsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-09
    Vi pratade bara på telefonen och över Mail och ja upplevde Frida som en mycket trevlig och kunnig, glad person
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-08
    Vi är väldigt nöjd med Evalenas bemötande. Hon hade svar på nästan alla våra frågor och dom som hon inte hade svar på kollade hon upp på nolltid. Super!
  • sålde sin stuga med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-08
    Är helt nöjd med Frida Jonsson, trevligt att ha haft henne som mäklare. har inget att klaga över. synd bara att inte fått träffa henne personligen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-08
    Bra service och svarar alltid i telefon
    Hon fixer å trixer
  • sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nälden
    2021-07-07
    Fantastiskt bemötande!! Kunnig och professionell! Rekommenderas alla dagar i veckan👍👍👍👍👍
    Tack snälla du för underbara ord! Evalena Lindvall
    2021-07-07
    Trevlig och professionell mäklare. Ger bra information och har koll på läget! Vi fick bra hjälp både under och efter köpet.
    Vad kul med så snälla ord! Trevlig sommar! Evalena Lindvall
  • köpte sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nälden
    Rekorderlig, tydlig, förtroendeingivande.
    Uppfriskande saklig mäklare.
    Tack! Lycka till med ditt härliga hus! Evalena Lindvall
    2021-07-05
    Trevligt och professionellt bemötande. Eva-Lena verkar ha stor erfarenhet och hög kompetens.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle ta på sig uppdraget med inställningen att göra sitt yttersta för att utföra uppdraget på bästa sätt och anstränga sig mycket för att hitta en köpare och det tycker jag att Eva-Lena har gjort. Mina förväntningar gick mao i uppfyllelse fullt ut.
    Tack för dina fina ord och att vad kul att allt gick så bra. Nu jobbar vi för flytt och tillträde i sommarvärmen. Evalena Lindvall
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-07-05
    Proffsig och bra hjälp genom hela säljprocessen!
    2021-07-04
    Jag blev väl bemött. Det märks att Evalena är en erfaren mäklare. Hon är glad och drivande i sitt mäklaruppdrag.
    Tack för ditt snälla omdöme. Nu jobbar vi för att flytten blir bra! Evalena Lindvall
    2021-07-02
    Bra tillgänglighet. Svarar snabbt.
    Tack för rekommendationen, ha det fint! Hälsningar, Maria Maria Hoppstadius
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Karlslund
    2021-06-30
    Vi hade önskat lite mer återkoppling efter visningar, i övrigt är vi nöjda.
    • Körfältet
    2021-06-28
    I dessa Covid-tider så lyckades du ge en tillräckligt bra bild av lägenheten så vi vågade buda och slutför köpet.
    (Att jag sedan har 60 mil skulle ju i sig ha rättfärdigat en webbvisning(
    • Frösön
    2021-06-22
    Toppen bemötande, otroligt trevlig, proffsig och snabb i sitt arbete. Vi fick så bra kemi med varandra och det var anledningen till att vi valde Evalena, det kändes tryggt att lämna våran försäljning i Evalenas händer och vi blev jättenöjda med slutresultatet. Väljer man Evalena så väljer man en mäklare som känns som "hemma".
    Tack för era vackra ord om mig! Det var är roligt att allt gick som vi önskade. Lycka till med ert nya boende så ses vi snart igen för tillträde! Trevlig midsommar! Evalena Lindvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-06-22
    Fantastiskt jobb av Andreas, 100 % utfört jobb,.
    Kan inte vara mer än supernöjd.
    MVH
    Nils o Ana
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-06-21
    Hej,

trevlig och korrekt! Återkommer snabbt med svar och besked. Baserar min beskrivning på den mail och telefonkontakt jag har haft med honom, då jag aldrig träffat honom i verkligeheten.
    Han har gjort ett bra jobb, vad jag förväntar mig av en mäklare mao.
    Hälsningar
    Cecilia
    2021-06-21
    Hon har varit väldigt trevlig, duktig inom sitt område vi är nöjda.
    2021-06-18
    Väldigt hjälpsam och lätt att få kontakt med.
    2021-06-18
    Jag har aldrig träffat, eller pratat med, Andreas utan endast haft mailkontakt med honom. Därför kan jag omöjligen ge en vare sig rättvis eller objektiv bedömning. Av den konversation vi har haft har han återkopplat snabbt och korrekt och visat stort engagemang så det lovar gott när vi förhoppningsvis kan träffas någon gång framöver.
    2021-06-17
    Superservice, bra återkoppling
    Tack för en trevlig kontakt!
    Tack själv Anna, vi hade fint samarbete :) Allt gott! Hälsningar /Maria Maria Hoppstadius
    2021-06-16
    Bra information, flexibel då jag ville titta på lägenheten innan ordinarie visning och ordnade detta. Rekommenderas varmt som engagerad mäklare.
    • Odenskog
    2021-06-15
    Kunnig, flexibel, mycket bra på att återkoppla både till mig som köpare och vid försäljning. Skulle absolut anlita igen!
    Tack för rekommendationen Susanne, vi ses på nästa tillträde :) Ha det fint! Hälsningar, Maria Maria Hoppstadius
    • Stugun
    2021-06-15
    Trevlig, kunnig och yrkesmässig, bra med fastighetsdeklaration. Hade högre förväntningar på att det skulle gå fortare men rätt köpare skulle ju komma också. När tiden var inne för försäljning så var jag klar med min städning och förberedd på min flytt. Han förhandlade också fram sin egen mäklar kostnad på ett skickligt sätt. Jag är väldigt nöjd med Erik som mäklare. Han kunde inte styra över det förutbestämda. Det tog exakt 1 år från att han gjorde annonsen till jag skrev på köpeavtalet. Mitt önskemål på köpare uppfylldes, barnfamilj som ska driva företag.....
    Hej Kerstin. Ja det var en lång resa men till slut hittade vi rätt köpare, det var trevligt att få äran att hjälpa dig med försäljningen av detta lite unika objekt. Hoppas du kommer att trivas i Köttsjön!! Erik Olofsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Sånghusvallen
    2021-06-13
    Fick ett seriöst första bemötande och bra första intryck av Frida.
    Har aldrig haft med mäklare att göra förut men mina förväntningar levdes upp.
    Fick ständiga uppdateringar om vad som hände och hur budgivarna funderade och tänkte.
    Överlag tyckte jag Frida gjorde ett kanonjobb.
    Kul att du är nöjd Anders! Och tack för förtroendet att få förmedla ditt trevliga hus. Vi ses på tillträdet! Frida Jonsson
    • Lugnvik
    2021-06-09
    Köpt bostad.

Bra och trevligt bemötande. Svarar tydligt på frågor.

Bra genomgång av avtal.
    • Lugnvik
    2021-06-09
    Mycket nöjd med allt från start till mål. Mycket bra mäklare.
    • Alsen
    2021-06-07
    Frida hjälpte mig att sälja min mammas villa (dödsbo). Frida var väldigt professionell under hela förfarandet och utfallet blev över förväntan. Om jag någon gång säljer någon fler fastighet är det henne jag ringer.
    Tack Andreas för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdet! Frida Jonsson
  • köpte sin bostad med hjälp av Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Valsjöbyn
    2021-06-04
    Superbra! Tydliga och klart på alla sätt! Som man förväntar sig att en mäklare skall vara! -Ett föredömme!
    2021-06-04
    Andreas var vänlig och hjälpsam. Kan kanske vara lite mer informativ kring processen och status.
    2021-06-03
    Enkel och snabb konversation. Enkelt och bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Nedre Torvalla
    2021-06-02
    2- rums lägenhet i markplan nära skog och motionsspår.
    Linn är lugn, vänlig och intresserad av kundens behov.
    Förväntningarna uppfyllda.
    Hittde lägenheten på hemsidan på morgonen, ringde genast. Fick god kontakt med Linn och redan nästa dag fick jag se lägenheten. Efter några dagars budande blev den min.
    Är mycket nöjd.
    Tusen tack Eva för de fina orden! Hoppas verkligen du ska trivas och njuta av den fina uteplatsen :-) Hälsningar Linn Linn Wikström
    • Körfältet
    2021-05-27
    Köpte min första lägenhet med Frida som mäklare och kunde inte ha haft en bättre mäklare! Omtänksam, hjälpsam och väldigt tillmötesgående, klockren och snabb kontakt med Frida under hela budgivning och köpprocessen och allt kändes hela tiden säkert och sköttes med stor erfarenhet!
    Tack för dem fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten! Frida Jonsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Dvärsätt
    2021-05-27
    Vi har köpt ett hus med garage av Maria. Hon ska sälja vårt parhus.
    Vi har väldigt bra kontakt och jag har stort förtroende för henne
    Tack för rekommendationen Anna! Nu fortsätter vi med er försäljning :) Vi hörs! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-27
    Har sålt min bostadsrätt via Svensk fastighetsförmedling och Andreas Palmqvist. Andreas är precis den mäklaren jag önskade med sitt lugna och ödmjuka sätt, trygga kompetens och samtidigt ett stort engagemang. Jag hade höga förväntningar och Andreas överträffade dessa.
    2021-05-25
    Linn har skött sej alldeles utmärkt!
    Tack Doris, hoppas verkligen du ska trivas i din nya fina lägenhet :-) Hälsningar Linn Linn Wikström
    2021-05-24
    Informerande och trevlig. Hade en bra visning där han gick igenom lägenheten på ett bra och informerande sett.
    2021-05-21
    Allt har funkat mkt bra. Bra dialog kring olika frågeställningar och snabb återkoppling. Hon anstränger sig verkligen för att det ska kännas tryggt hela vägen från lägenhetsvisning till köp. Rekommenderar henne som mäklare!
    /Thomas
    Stort tack för rekommendationen och lycka till med renoveringen :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-21
    Mäklaren skapade utrymme för visning som egentligen inte fanns, följde upp med ytterligare visningdär mycket tid fanns för att titta och planera. Mäklaren tar kontakt vid behov och försöker alltid hjälpa till efter bästa förmåga kring våra frågor och underingar. Återkommer och stöttar oss oerfarna köpare igenom affären.
    Tack för omdömet! Hoppas att ni ska trivas bra! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2021-05-20
    Mycket nöjd. Och det bästa har väl varit under denna pandemi som vi är i att jag inte har behövt åka till kontoret för våra träffar vi har kunna mötas upp där det har passat oss båda
    Tack för rekommendationen Carin! Det går ju lätt när samarbetet är gott. Ha det fint! Hälsningar Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Stadsdel Norr
    2021-05-12
    Enkelt, flexibelt och smidigt samarbete med Frida. Hon höll mig löpande uppdaterad om försäljningsprocessen vilket jag uppskattar mycket.