Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 1012 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund 2

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Brunflo
    2022-10-03 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande av mäklaren.
    Återkopplade efterfrågade bostadsfrågor inom rimlig tid.
    Tydlig och konkret gentemot både säljare och köpare.
    Följde upp bostadsaffären vartefter den fortlöpte på ett professionellt sätt.
    Rekommenderar mäklaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-10-03 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Villig att lösa ens behov
    2022-10-03 Verifierad kund
    Vi blev otroligt bra bemött av mäklaren och Maria hade bra och tät uppföljning av vad som pågick.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Söder
    2022-10-01 Verifierad kund
    Frida har ett trevligt bemötande, man känner förtroende direkt.
    Hon hanterade försäljningen på ett tydligt och professionellt sätt.
    Har bara gott att säga om Frida och Svensk Fastighetsförmedling i Östersund.
    Mvh Anders Feuk
  • köpte sin bostad med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevlig och professionell.
    Fick den information jag kunde förvänta mig.
    Frågor fick svar snabbt.
    Saknade fysiskt möte.
  • sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälpsam

Svår tid att sälja och mäklaren visade ändå god vilja
    Trevligt att få hjälpa till och det blev ju bra trots osäkra tider. /Evalena Evalena Lindvall
    2022-09-25 Verifierad kund
    Toppen mäklare! Väldigt hjälpsam från början till slut.
    Tack för din snälla ord! Härligt att kunna ge hjälp och råd! Evalena Lindvall
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Odenslund
    2022-09-24 Verifierad kund
    Professionell, gott bemötande, snabb.

Lyhörd och uppfattade snabbt våra behov.
    • Söder
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsig, lugn, trevlig, svarar direkt på frågor.
    Förstod våra tankar både vid försäljning och köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Häggenås
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Fridas trevliga och proffsiga sätt att fixa husaffären på. Snabba, raka och tydliga besked genom hela processen. Inget alls att klaga på!
  • köpte sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-09-22 Verifierad kund
    Seriös Lugn ...................
    Härligt att få ett så trevligt Reco! Nu ser vi till att göra klart så ni får flytta in :) /Evalena Evalena Lindvall
    • Körfältet
    2022-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig. Försäljningen gick över förväntan, både snabbt och prismässigt.
    • Sandnäset
    2022-09-15 Verifierad kund
    Maria var tydlig och påläst och inga frågetecken lämnades. Snabb återkoppling!
    • Sandnäset
    2022-09-15 Verifierad kund
    Super trevlig och proffsig kan verkligen rekommenderas!
  • köpte sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Hammerdal
    2022-09-12 Verifierad kund
    Snabbt, tydligt, enkelt, smidigt. Inga konstigheter!
    Tack för ett bra betyg, detta blir riktigt bra! Erik Olofsson
    • Hammerdal
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Erik och det var inga problem att få kontakt med Erik när jag hade någon fråga. Avslutningen av affären gick smärtfritt
    Kul att alt känns bra och tack för ett bra betyg! Erik Olofsson
    • Centralt Brunflo
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jättebra! Från början till slut
    • Lugnvik
    2022-09-05 Verifierad kund
    Frida har varit trevlig, duktig och gett mig den information som jag önskade. Mycket bra med snabb återkoppling på sms och samtal.
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Centralt Brunflo
    2022-09-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Återkopplar snabbt. Svarar på sms. Tydlig i kommunikation, muntlig och skriftlig.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, har koll. Det var lätt att nå mäklaren.
    Tack Catharina för dina fina ord! Hoppas flytten går bra och smidigt! Vi hörs! /Evalena Evalena Lindvall
    2022-09-01 Verifierad kund
    Tydlig och trevlig och lätt att ha att göra med.
    Tack för din trevliga Reco! Vi ses vid tillträdet! /Evalena Evalena Lindvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Offerdal
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb och effektiv
    Skönt att du är nöjd, ett kul objekt att få ta hand om. Erik Olofsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Annersia
    2022-08-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig inom området. Inga klagomål på mäklaren. Vi är nöjda
    • Annersia
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, kompetent.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-08-19 Verifierad kund
    Professional ,fast and efficient , made all the transactions and meeting very possible and fast ,didn't waste anyone's time.
    Direct to the point and know what is the customers needs.
    Everything happen really fast, one day vising and couple days after we had our new home.
    Thank You for your nice words. See you and wish you all the best in your new home. /Evalena Evalena Lindvall
    2022-08-18 Verifierad kund
    Toppen! Proffsigt bemötande och effektiv hantering.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-08-13 Verifierad kund
    Evalena är det självklara valet när det kommer till att anlita en fastighetsmäklare i Östersund! Otroligt erfaren, charmig, professionell, förtroendeingivande och duktig på återkoppling/kommunikation.

Kan starkt rekommendera andra att anlita Evalena! 5/5 ⭐️
    Tack snälla Simon för dina fina ord! Du kommer att bli en lysande kollega någonstans i Sverige i framtiden! Jag håller kommer följa dina framgångsteg! Evalena Lindvall
    2022-08-13 Verifierad kund
    Snabb och proffsig respons. Trygg, känns som om Evalena har stenkoll och är väldigt kunnig på det hon gör.
    Så kul att du hittade vad du sökte och att vi kunde lösa allt så snabbt! Vem skulle inte vilja bo i nya din lägenhet :) Evalena Lindvall
  • sålde en tomt med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Krokom
    2022-08-05 Verifierad kund
    Bra återkoppling och trevligt bemötande.
    Hej! Tack för dina fina ord. Det var trevligt att få hjälpa till med din försäljning. Evalena Lindvall
    • Offerdal
    2022-07-31 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande.
    Jag fick en bra upplevelse, och hade väl inga förväntningar, men nöjd med försäljningen.
    Ett mycket speciellt objekt jag fick äran att sälja, det kändes verkligen bra att vi kunde knyta ihop en affär där ni blev nöjda. Har varit roligt att sälja och vi har haft ett gott samarbete hela vägen, Tack! Erik Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Frösön
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevlig och ett bra bemötande! Hon svarade på dom frågor vi hade och kunde lösa det som hon inte visste
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bra bemött och kunnig i sitt område
    Stort tack för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Hornsberg
    2022-07-08 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Okomplicerad hantering.
    Tack för din rekommendation Eva, hoppas att du kommer att trivas :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2022-07-05 Verifierad kund
    -Positivt bemötande och snabbt agerande.

-Vi hade höga förväntningar vilket Erik levde upp till.

-Proffsigt gäng som anpassade sig till vårat behov!
    Tack Olof för fina rekommendationer, kul att ni ville anlita mig och att ni blev nöjda med resultatet! Erik Olofsson
    • Körfältet
    2022-06-30 Verifierad kund
    Redan vid första mötet kände vi att det var rätt mäklare för oss. Maria ingav ett stort förtroende. Hon hade ett vänligt, respektingivande och samtidigt ett chosefritt bemötande. Under hela processen fick vi kontinuerlig information som vi behövde. Vi kände att vi kunde lita på hennes planering för försäljningen och vi blev mycket nöjda med slutresultatet.
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas att allt är bra med dig så ses vi på tillträdet! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig. Hör av sig snabbt. Lätt att få tag i. Hjälper till med allt som behövs. Rekommenderar henne gärna.
  • Åse A
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött men jag hade inte några förväntningar eftersom jag aldrig var med vid försäljningen
    Tack för rekommendationen. Ha det fint! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Torvalla
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vilken tervligt tjej och allt förklarar på enkelt sätt . Tack för allt du hjälpte oss Frida.
    Tack för de fina orden! Va kul att höra att ni är nöjda! Vi ses till tillträdet. :) Frida Jonsson
  • Leif A
    Mycket bra bemötande kunnande
    Jag fick ett bra förtroende
    Tack för rekommendationen och tack för ett bra samarbete. Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2022-06-25 Verifierad kund
    Enkel att få tag i telefon och bra service!
    Tack för rekommendationen, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Brunflo
    2022-06-25 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med att ha Maria Hoppstadius som mäklare. Med henne kände jag mig trygg och lyssnad på. Fick bra info om hur processen går till. Hon bemötte mina frågor på ett professionellt sätt. Hon hade bra strategi vid lägenhetens försäljning som i efterhand visade sig vinnande. Processen gick väldigt smidigt.
    Jag känner mig tacksam och belåten.

Med vänliga hälsningar
    Mariana
    Tack Mariana, för din fina rekommendation. Det var trevligt att få kunna hjälpa till. Vi ses nästa vecka! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Torvalla
    2022-06-23 Verifierad kund
    Frida är super trevlig och alltid lätt att få tag på. Vi är jätte nöjda!
    Tack Klara och Erik! Kul att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :) Frida Jonsson
    • Tandsbyn
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vilken trevlig människa.
    Glad och vänlig.
    Har genomfört uppdraget till full belåtenhet.
    Kan inte bli bättre.
    Rolf Fjellström.
    Tack Rolf för ett trevligt omdöme, ett mycket fint objekt att sälja och det är extra kul när ni nöjda. Erik Olofsson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Engagerad ,hjälpsam och positiv.
    Lyssnade och gav goda råd
    Mycket bra kontakt hela tiden.
    Bästa och trevligaste mäklaren
    som vi har haft kontakt med 💝
    Tack snälla Lotta och Kjell för era ord! Tack för trevligt och fint samarbete! :) Frida Jonsson
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket bra stod i dörren och hejade
    Mycket stora men hon klarade detta

Hon är mycket bra och trevlig
    Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses vid tillträdet /Evalena Evalena Lindvall
    • Valla
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.

Professionell och trevlig. Mycket nöjd med Frida
    Kul att höra att du är nöjd Anna! Tack! Vi ses till tillträdet. :) Frida Jonsson
    2022-06-08 Verifierad kund
    Engagerad och tillgänglig. Rekommenderas!
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas att allt är bre med er! :) Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    2022-06-03 Verifierad kund
    Hon har bra bemötande och tillgänglighet för eventuella funderingar.
    Tack för den fina rekommendationen och hoppas att du trivs i nya lägenheten! Hälsningar, Maria Hoppstadius Maria Hoppstadius
    • Fjällmon
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mäklaren har inte haft koll på det senaste
    årets prisutveckling i min stadsdel.
    Annars mkt vänlig och antagligen proffsig i sitt yrke.
    Tack Nina! Härligt med ett bar slutpris! Hoppas ni trivs i nya lägenheten! :) Frida Jonsson
    • Sånghusvallen
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevligt, proffesionellt men ändå personligt bemötande. Återkopplar snabbt och vet vad kunden vill veta. Det könns tryggt att ha Frida med i sina stora affärer!
    Tack återigen Ingela för förtroendet! Alltid lika trevligt! :) Frida Jonsson