Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 670 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• 2020-12-03

Gert P skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en bostad och det har fungerat bra Läs mer
    2020-12-03 Andreas P svarar Gert P
    Vad roligt att höra Gert! Hoppas ni senare ska trivas i er nya bostad.
    Vi hörs vidare / Andreas
  • 2020-12-03

Eva-lena P skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en bostad och är väldigt nöjd med mäklaren. Han har gett god service och svarat på våra frågor. Hoppas det blir så fortsättningsvis tills vår affär är helt klar. Läs mer
    2020-12-03 Andreas P svarar Eva-lena P
    Tack snälla för de fina orden Eva-lena. Hoppas ni senare ska trivas i er nya bostad!
    Vi hörs vidare / Andreas
  • 2020-12-01

Per O skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bara positivt, snabb och trevlig Läs mer
  • 2020-12-01

Desirée U skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt hus. Jag hade inga förväntningar på mäklaren och jag blev inte heller positivt överraskad. Läs mer
    2020-12-02 Evalena L svarar Desirée U
    Tack för din rekommendation. Vi ses snart för tillträde. /Evalena

Pär S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Oerhört hjälpsam. Ett glatt och professionellt bemötande. Känner mig väl omhändertagen som kund. Läs mer
  • 2020-11-30

Harald G skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra tillmötesgående och informativ. Enkel att ha att göra med. Välkomnande visning och ett stort leende och nära till skratt. Man blev glad av Veronica! Läs mer
  • 2020-11-28

Gunilla V skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en lägenhet som ingick i ett dödsbo.
    Blev bra bemött av mäklaren som kunde svara på frågor som rör dödsboförsäljning.
    Jag blev uppdaterad hur det gick kontinuerligt.
    Hon känns kunnig och trygg. Läs mer
    2020-11-30 Evalena L svarar Gunilla V
    Tack för trevlig rekommendation! Vi ses vi tillträdet inom kort . /Evalena
  • 2020-11-27

Pamela S skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Ett bra första intryck som föll ut i dålig kontakt och usel återkoppling. Då vi både hört från eventuella köpare att de inte heller funkar bra att komma i kontakt med Dane eller att vi känner att kommunikationen varit bra. Under alla förväntningar och tyvärr lämnar vi med en dålig upplevelse.
    Kommer inte rekommendera någon annan i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-27

Renée P skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren ingav ett förtroende ingivande intryck. Glad trevlig engagerad proffsig. En mäklare som kan sin sak och tar sig an sin uppgift på ett sätt så man känner sig i trygga händer. Är helnöjd😉 Läs mer
  • 2020-11-26

Sofie V skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en lägenhet. Under visning och kontraktskrivning har jag fått ett mycket bra och professionellt bemötande. Den objektsbeskrivning som lämnats ut motsvarade helt det som framkom senare vid visning. Läs mer
  • 2020-11-25

Marcus M skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra första intryck. Å bra bemötande
    Men bedrövligt dåligt återkopplande
    Har inte alls känt mig trygg under tidens gång
    Med vänlig hälsning,/Marcus Läs mer
  • 2020-11-25

Magdalena W skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linn hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera henne om du ska sälja din bostad. Noga med återkopplingar från visningar, håller ihop processen bra och lämnar inget åt slumpen. Lägger mycket tid och jobb på sina uppdrag. Samtidigt väldigt flexibel. Läs mer
    2020-11-30 Linn W svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för din fina rekommendation och för ett riktigt bra samarbete! :-) Ha det gott så hörs vi framöver. Vänliga hälsningar Linn
  • 2020-11-22

Youssef E skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en tvåa i brunflo. En mer engagerad och trevlig mäklare ska man leta längre efter. Ett proffsigt bemötande, samtidigt som hon sätter människan och familjen i fokus. Vi har bara positivt att säga och rekommenderar värmt Veronica. Läs mer
  • 2020-11-19

Åsa R skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig lätt och få kontakt med.
    Kunnig
    Kan varmt rekommendera henne.

Mvh Åsa Myhr Läs mer
  • 2020-11-19

Niklas R skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    bra att ha att göra med och snabb att svara på mail och telefon.
    Köpte et radhus i torvalla av henne. Läs mer
  • 2020-11-17

Ronny H skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linn har ett mycket trevligt bemötande. Kunnig och tar snabb reda på fakta som ev saknas, informerade och återkopplade så fort det hände något. Vår försäljning va inte enkel när vi saknade historia om objektet men Linn löste alla problem. Tålmodig o ödmjuk. Vid träff för påskrift av kontrakt med köpare va hon mycket tydlig o förklarade all text och dess innebörd. Tveka inte att anlita Linn Läs mer
    2020-11-30 Linn W svarar Ronny H
    Tusen tack Ronny för dom fina orden. Vi ses på tillträdet! Allt gott /Linn
  • 2020-11-17

Nelly G skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    har köpten bostadsrätt, Veronika var en förtroendeingivande tjej, glad o servicinriktad Läs mer
  • 2020-11-14

Kikkan B skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb, trevlig, positiv och effektiv!
    Professionell. Läs mer
  • 2020-11-14

Tord G skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte en 2 rummare i Östersund.
    En glad och mycket trevlig mäklare som gav all information som vi behövde. Läs mer
  • 2020-11-08

Erik C skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt ett hus.
    Evalena är trevlig och kunnig. Svarar snabbt på mail och telefon, är serviceinriktad. Läs mer
    2020-11-08 Evalena L svarar Erik C
    Hej! Tack för ditt omdöme. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Evalena
  • 2020-11-02

Jarmo P skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt ett fritidshus i Jämtland.
    Hon är mycket kunnig och ger ett mycket trevligt och informativt bemötande.
    De frågor som vi hade svarade hon på tydligt och det hon inte visste från säljarens sida tog hon genast reda på.
    Henne rekommenderar vi gärna till andra köpare/säljare.
    Tack för en bra affär. Läs mer
    2020-11-03 Evalena L svarar Jarmo P
    Hoppas ni kommer trivas i ert mysiga fritidshus och som "återvändare". På återseende!
  • 2020-11-02

Markus Å skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och tydlig visning med bra blandning av information och egen tid.

Strukturerad genomgång vid köptillfället med bra information. Inget missades.
    Tack! Läs mer
    2020-11-02 Evalena L svarar Markus Å
    Kul att det blev en smidig affär efter en trevlig visning!
    Evalena L gillar detta
  • 2020-10-31

Har gått på flera visningar med Veronica samt köpt den sista bostaden. Hon är proffsig, trevlig och välinsatt! Inte påträngande, hennes värdskap är väldigt bra, bara bemötandet andra bostaden så minns hon vad vi sökte från första gången och kom med perfekta förslag till hur man kan lösa planlösningen enl våra önskemål.

Världsklass! Tack Läs mer
  • Reidar N

2020-10-29

Reidar N skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.
    Sålt bostadsrätt.
    Hon infriade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-24

Ingela P skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi fick ett trevligt bemötande och han kunde svara på våra frågor! Läs mer
    2020-10-26 Erik O svarar Ingela P
    Tack för fina rekommendationer. Detta blir ett perfekt fritidshus för er, njut!
  • 2020-10-22

Hanna J skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Maria var både proffsig och vänlig i sitt bemötande. Jag kände mig trygg i att hon skulle genomföra en bra försäljning med alla detaljer som ingår. Ett bra stöd och en bra hjälp i processen med att sälja en bostad. Jag och min bror sålde vårt barndomshem, en lägenhet där vi och vår mamma bott väldigt länge. Hon hade stor förståelse för vår situation och vår ovana situation av att sälja en bostad. Lugnt och metodiskt gav hon oss stöd och förklarade allt. Läs mer
    2020-10-26 Maria H svarar Hanna J
    Tack Hanna för de fina orden och för ett bra samarbete. Ha det så fint! Hälsningar, Maria
  • 2020-10-22

Linda N skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica sålde vår bostadsrätt både snabbt och otroligt smidigt. Min upplevelse av henne är att hon är väldigt trevlig, noggrann, högpresterande, ordningssam och alltid tillgänglig. Försäljningsprocessen gick över förväntan både prismässigt och tidsmässigt, vilket kändes fantastiskt bra. Jag kommer varmt rekommendera henne till alla jag känner! Läs mer
  • 2020-10-22

Bertil J skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt lgh på Frösön.
    Allt är på rull. Ej avslutat ännu. Läs mer
    2020-10-26 Maria H svarar Bertil J
    Tack för rekommendationen, vi ses på tillträdet! Hälsningar, Maria
  • 2020-10-22

Patrik F skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt bostadsrätt i Östersund.

Otroligt engagerad mäklare!

Jag förväntade mig en mäklare som var engagerad, kunnig och smidig. Mina förväntningar levde Veronica upp helt och hållet!

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-22

Ann N skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag tycker att Veronika var toppen på alla sätt och vis, men jag tycker inte att de här frågorna ska vara tvingande. Där tappade ni mig. Läs mer
  • 2020-10-21

Mattias B skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hon sålde fastigheten för utgångspriset. Vare sig besviken eller supernöjd med priset, utan det blev vad man kunde förvänta sig. Upplevelsen är att hon har haft för mycket att göra med andra objekt. Det hände att jag tyckte det var konstigt att hon inte hörde av sig. När jag har sålt och köpt tidigare har mäklaren varit mer på och ringt och mailat snabbare. Nu kunde det gå många dagar, ibland över en vecka, utan att hon hade återkopplat till spekulanter. Samtidigt kan hon marknaden. Hon levererade som sagt till det pris vi sa innan, men det var ingen extraordinärt. Läs mer
    2020-10-23 Evalena L svarar Mattias B
    Härligt att det gick bra och i bra tid, så ni kan flytta som planerat. Trevligt hus och läge - alltid kul som mäklare.
  • 2020-10-20

Birgitta W skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde stuga, Linn är proffsig, lugn, saklig med värme och omtanke Läs mer
    2020-11-17 Linn W svarar Birgitta W
    Stort tack Birgitta för din fina rekommendation och ett bra samarbete. På återseende! :-) /Linn
  • 2020-10-16

Sebastian S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Seriös mäklare, väldigt gott bemötande. Vi har köpt en lägenhet. Tycker att mäklaren levde upp till förväntningar! Läs mer
    2020-10-16 Linn W svarar Sebastian S
    Tusen tack för fin rekommendation! Hoppas verkligen ni ska trivas i er superfina lght! På återseende. Hälsningar Linn
  • 2020-10-14

Mats-olof J skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Korrekt och trevligt bemötande. Väl balanserat tempo i sina kontakter med budgivare. Skapar ett gott förtroende. Läs mer
    2020-10-14 Andreas P svarar Mats-olof J
    Hej, och tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni får god användning av fastigheten, och tack själva för trevligt bemötande!. På återseende / Andreas
  • 2020-10-10

Katarina E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena , öppet o glatt bemötande.
    Kunnig på alla plan, informerade alla steg väldigt pedagogiskt. Det kan ju lätt bli mkt när man ska sälja sin bostad som vi gjort.
    Tålmodig o ödmjuk, frågor som säkert alla har.
    Vid träff för påskrift kontrakt med köpare mycket tydlig o förklarade all text och dess innebörd.
    Känner full tillit o allt förtroende för Evalena. Läs mer
    2020-10-21 Evalena L svarar Katarina E
    Tack snälla Katarina för dina snälla ord. Resten kvar :)
  • 2020-10-06

Lars-Gunnar N skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt mindre gård. Sålt mindre jordbruk.

Bemötandet va vid köpet av mindre gård va på ett proffsigt och
    mycket seriöst sätt. vilket gjorde att vi ville ha Veronica som mäklare vid våran försäljning av fastigheten.

Förväntningarna blev som jag tänkt mig med ett stort A + att
    man alltid bemöts av en glad och sprudlande mäklare med mycket alvar och seriös glimt i bägge ögon vråna.

sammanfattning :
    Högsta betyg , mycket proffsig, God kunskap att läsa av människor,

a Läs mer
  • 2020-10-05

Sofia P skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har varit väldigt nöjda med Maria, både vid försäljning och köp av lägenhet. Läs mer
    2020-10-26 Maria H svarar Sofia P
    Tack för rekommendationen Sofia! Vi ses snart igen :) Hälsningar, Maria
  • 2020-10-05

Niklas S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra och kunnig mäklare som är duktig på att återkoppla.
    Köpt bostadsrättsradhus. Läs mer
  • Elisabeth L

2020-10-05

Elisabeth L skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en jordbruksfastighet och sålt en jordbruksfastighet. Veronica har varit proffsig och smidig . Bästa tänkbara. Läs mer

Marita B skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag å min sambo har köpt en fastighet i Häggen, Oviken.
    Har svårt att skriva något för det har gått bra från första samtalet!
    Är nöjd 😊 Läs mer
    2020-10-05 Erik O svarar Marita B
    Tack för fina ord, lycka till i ert nya boende!
  • 2020-10-04

Anja E skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde en 1:a. Mäklaren var kunnig, professionell och fick mig att känna mig trygg och omhändertagen genom hela processen. Hon uppfyllde det som jag hoppades uppnå med att anlita en mäklare - det blev enkelt och smidigt och jag fick dessutom mer än vad jag hoppades på! Jag är otroligt nöjd och skulle rekommendera till alla att anlita Veronica! Läs mer
  • 2020-10-04

Anders Å skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en gård. Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt, uppvisade stort engagemang och infriade i stort de förväntningar som vi hade. Läs mer
  • 2020-10-04

Karin P skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett fritidshus i Jämtland och vårt intryck av EvaLena är mycket gott! Hon är lättsam, trevlig och är professionell. Affären gjordes upp på kontoret och allt gick väldigt smidigt. Dock saknade vi uppgifter i objektsbeskrivningen på nätet, hade varit bättre om allt stod med från början. Läs mer
    2020-10-04 Evalena L svarar Karin P
    Hoppas ni kommer att trivas i Örån! Lycka till! /Evalena
  • 2020-10-04

Per-olov L skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Villa och en lantbruks/skogsfastighet.
    Erfaren mäklare, lyckades åstadkomma anbud enligt våra förväntningar. Läs mer
    2020-10-05 Erik O svarar Per-olov L
    Det är alltid kul när det blir budgivning. Det var en ära att få förmedla era objekt!

Åke M skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt hyresfastighet

Bra

Kunnig omsorgsfull

Professionellt arbetssätt, uppriktigt bemötande

Tryggt sällskap vid sällsynt försäljning Läs mer
  • 2020-10-04

Frida A skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kjøpte leilighet og kommunikasjonen var rask og enkel. Ingen problemer i det hele tatt:) Läs mer
    2020-10-04 Evalena L svarar Frida A
    Då ses vi i veckan för tillträdet! /Evalena
  • 2020-10-04

Marianne J skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt bostad. Jag blev bemött alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2020-10-03

Mikael R skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket kunnig och seriös mäklare. Läs mer
    2020-10-04 Erik O svarar Mikael R
    Tack Mikael, Det där kommer att bli härligt för dig och din familj!
  • 2020-10-03

Jenny P skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde en lägenhet. Träffade 5 olika mäklare från olika byråer. Min magkänsla sa Linn på Svensk Fastighetsförmedling och det ångrar jag inte. Hon höll mig uppdaterad, hade flera privata visningar för spekulanter och alltid tillgänglig för mina frågor. Tack Linn! Läs mer
    2020-10-09 Linn W svarar Jenny P
    Tusen tack själv Jenny och tack för den fina rekommendationen! Ett bra samarbete. :) Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsingar Linn
  • 2020-10-02

Wilbert P skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en 4a på Körfältet i Östersund. Evalena har varit mycket proffsig och engagerade under hela säljprocessen. Läs mer
    2020-10-04 Evalena L svarar Wilbert P
    Tack för fina ord! Hälsa Wilbert! Evalena

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte