Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 376 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• 2019-02-15

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vår lantbruks- och skogsfastighet.
    Bemött väldigt bra och väldigt lättsamt, hjälpsamt och fint av mäklaren blev vi.
    Mäklaren gav oss bra tips, fixade perfekta visningar, ordnade allt och sålde fastigheten snabbt, smidigt och rätt.
    Mäklaren levde upp väldigt bra till våra förväntningar.
    Bra val av mäklare! Läs mer
  • 2019-02-14

Heléna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Proffsig och noggrann mäklare som sålde vårt fritidshus. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-10

Christine Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bostadsrättslägenhet i populärt område, såld som kommande. Enkelt, snabbt och till ett pris som vi är mycket nöjda med gick över förväntan. Kan verkligen rekommendera Veronica på svensk fastighetsförmedling i Östersund. Läs mer
  • 2019-02-01

Ida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra bemötande, lätt att kommunicera med.
    Haft kontakt både vid köp samt försäljning. Lättsam, ordentlig och förtroendeingivande mäklare tycker jag. Läs mer
  • 2019-01-28

Ingegerd A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt lägenhet på 3 rum och kök. Bemötandet var det bästa tänkbara. Bra information under försäljningstiden trots att det är ganska trögt på marknaden. Läs mer
  • 2019-01-26

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    All vår kontakt med mäklaren har varit till belåtenhet. Läs mer

Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trygg och kunnig mäklare som bemötte oss på ett mkt bra sätt. Vi har sålt en skogsfastighet. Läs mer

Yvonne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en bostadsrätt och blev väldigt väl bemött av mäklaren. Vi hade en viss förväntning och resultatet blev bättre.
    Vi kan varmt rekommendera henne till nya objekt. Läs mer

Linnea L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt radhus och fått bra hjälp av mäklaren som var väldigt trevlig, hjälpsam och hade bra tillgänglighet! Läs mer
  • 2019-01-18

Birgitta V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt en bostadsrätt. Fick snabbt kontakt med henne genom en auktionsfirma som hon har samarbete med. Hon tog genast "taktpinnen" och lade förslag på hur försäljningen skulle gå till.
    Hon var hela tiden mycket trevlig och professionell, samtidigt som jag kände mig personligt bemött. Jag trodde inte försäljningen skulle gå snabbt och kände mig stundtals ganska negativ, men den såldes redan på andra visningen.

Sammantaget mycket proffsigt utfört! Läs mer
  • 2019-01-18

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köp av skogsfastighet för 1050 tkr. Engagerad och kunnig mäklare. Personligt och sakligt bemötande. Jag är väldigt nöjd och kommer att rekommendera Erik Olofsson till andra som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
  • Lilian E

2019-01-14

Lilian E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte en bostadsrätt och var mycket nöjda med den service vi fick av mäklaren. Det gjorde att han även fick förtroendet att sälja vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som mäklaren uträttat. Läs mer
  • 2019-01-13

Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hart fått all hjälp jag behövt eftersom det är första gången jag köper en fastighet. Även att synka ihop med min försäljning.
    Hon är alltid glad och trevlig och har inställningen att alla problem går att lös. Läs mer
  • Jon B

2019-01-12

Jon B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica har varit helt fantastisk från första kontakt till att huset såldes. Hennes engagemang har varit långt över vad vi kunnat förvänta oss.

Inte mycket mer att säga, än grattis till Svensk Fastighetsförmdling Östersund, som har en sådan anställd.

/ Jon Björkebaum Läs mer
  • 2019-01-11

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt ett radhus i Brunflo med hjälp av en fantastisk mäklare. Mäklaren Veronica var alltid positiv, glad och anträffbar, hon lyssnade till mina önskemål och va behjälplig utifrån de. Tack vare henne fick jag mitt radhus sålt snabbt och enkelt utan några problem. Är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Östersund och Veronica! Skulle lätt rekommendera henne till andra som ska sälja sin fastighet! Läs mer
  • Alaa Al Din A

2018-12-07

Alaa Al Din A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt vårt hus i Hammerdale-området via mäklare (Erik)och har hanterat mer än utmärkt och underbar är den första erfarenheten hos dig. Jag tror att du har en skicklig mäklare och det är ett bra tillfälle att hantera dig ..
    Tack så mycket
    MvH
    Alaa Al Din Ashtar Läs mer
  • 2018-11-30

Simon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Superbra bemötande och snabb och enkel försäljning. Så glada att vi valde Evalena ❤️ Läs mer

Gullis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag/vi är supernöjd m Veronica som jobbat energiskt med att hjälpa oss sälja vårt hus i Bredbyn. Läs mer
    2018-11-16 Veronica F svarar Gullis A
    Det var såååå roligt att få hjälpa er med ert underbart mysiga hus.
    Hoppas vi ses/hörs igen. /Veronica

Britt Christina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har fått ett jättebra kontakt med min mäklare. Har inte hon hjälpt mig vet jag inte hur det gått. Mycket trevlig och kunnande. Hjälper mig att sälja ett dödsbo.
    Kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
    2018-11-16 Maria H svarar Britt Christina P
    Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit trevligt att kunna hjälpa er.

Victoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och kompetent bemötande. Snabb handläggning Läs mer

Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt våran lägenhet för den summan vi önskade. Inge strul med den här mäklarfirman. Läs mer
    2018-11-16 Veronica F svarar Patrik B
    Jag det gick som en dans detta ;0) Tack för förtroendet att hjälpa er.
  • 2018-11-14

Jerry A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och bra bemötande.
    Bra information före, under och efter försäljningen. Läs mer
    2018-11-16 Erik O svarar Jerry A
    Tack Jerry, älskar er lycka till med ert nya fantastiska boende.
  • 2018-11-13

Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en lägenhet på Köpmansgatan 53b. Mäklare var Veronica Forsen Alfredsson. Vi är väldigt nöjda med hennes flitiga och idoga arbete både på dag, kväll och helg. En missräkning var att vi fick bra mycket mindre betalt för lägenheten än vi gav för den. I efterhand är allt lättare men utgångspriset skulle nog varit lägre. Mvh
    Lars Pettersson udd Läs mer
  • Elin K

2018-11-13

Elin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt bemötande och lättillgänglig kontakt med min mäklare när jag sålde min bostadsrättslägenhet. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-12

Rolf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min mors bostadsrätt skulle säljas. Jag frågade min son vilken mäklarfirma han tyckte jag kunde använda mig av. Han rekommenderade Svensk Fastighetsförmedling.
    Vid mitt besök hos dom mötte Dane Svanberg upp. Vi fick en väldigt bra kontakt per omgående. Vi enades snabbt om ett fast pris för försäljningen av bostadsrätten.
    Dane gick igenom lägenheten och gjorde anteckningar. Han lämnar rapport om läget på marknaden i stort och om läget på lägenheten och i det skick den var. Han lämnar även förslag på ett prisintervall på lägenheten. Snabbt ombesörjes fantastisk fotografering av lägenheten.
    Via mail fick jag snabbt förslag på annonsen hos Hemnet. Jag åsatte då utgångspriset 3 % högre än Danes högsta värdering. (Jag är spekulativt lagd).
    Vid visning kom två besökare. Den ena besökaren lämnade ett bud, som dock var lägre än utgångspriset. Dane ombesörjde även två privata visningar. Buden ökade svagt och långsamt.
    Jag gav förslag till Dane, sent fredag, på en snabbt avklarad budgivning. Under lördag och söndag höjdes buden.
    Under måndag accepterades det högsta budet och under torsdagen skrevs köpeavtalen under av parterna.
    Tack vare Dane sköttes denna affär helt fantastiskt proffsigt och framför allt snabbt.
    Hälsningar
    RufuS Läs mer
  • 2018-11-10

Adam Niklas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket professionell mäklare, det gick for och smidigt men inget vart glömt. mycket nöjd Läs mer
    2018-11-13 Linn W svarar Adam Niklas O
    Tack Adam för de fina orden! Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. :) Vänliga hälsningar Linn
  • 2018-11-06

Viola Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hittade efter mycket letande en perfekt lägenhet där försäljningen var i sitt slutskede. Säljaren var nöjd med de bud han fått. Veronica ordnade en egen sista minuten visning där jag fick chans att lägga ett bud o lägenheten blev min.
    En jättetrevlig , duktig mäklare Läs mer
    2018-11-07 Veronica F svarar Viola Kristina J
    Tack för ett mycket fint omdöme, det var så kul att kunna få hjälpa dig.
    Det var nog meningen att du skulle ha just den lgh eftersom allt klaffade så bra på alla sätt.
  • 2018-11-03

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en bostadsrätt och fått super bra hjälp . Trevligt bemötande och snabb hjälp inför och vid köpet ! Läs mer
  • 2018-11-02

Nils Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevlig och bra på sitt jobb. 5/5 Läs mer
  • 2018-11-02

Karl Gustav F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Den hjälp vi har fått med kontrakt skrivning och övriga möten har fungerat till 100%. Om vi får frågan kommer vi att rekommendera Er 🎉 Läs mer
  • 2018-10-30

Madeleine skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    sålt fritidshus i fjällen. Mkt bra o proffsigt bemötande inför o under försäljningen. Levde mer än väl upp till mina förväntningar vi hoppades på snabb försäljning o bl.a. pga mäklares kundunderlag hade vi tiren o lyckades sälja mkt snabbt o till bra marknadsvärde . Mäklaren var mkt tillmötesgående o lätt att nå vid frågor.Rekkommendar dem varmt. Läs mer
    2018-11-02 Evelin V svarar Madeleine
    Tack Madeleine för de fina orden och för förtroendet!
  • 2018-10-30

Solveig S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt fritidshus i Storhogna.
    Mäklaren var otroligt energisk och tillmötesgående.
    Hon tipsade om bankkontakt och bidrog till att vi fick hjälp med ny garagebyggnad på tomten.
    Alla frågor besvarades snabbt och noggrant. Läs mer
    2018-11-02 Evelin V svarar Solveig S
    Tack Solveig! Grattis till ert fina hus och det ska bli väldigt spännande att få vara med och förmedla er förra stuga!
  • 2018-10-29

Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt villa och mäklarkontakten började med ett besök där vi berättade om hur vi byggt och samarbetspartners. Veronica ställde frågor och antecknade, utförde detta på ett mycket förtroendefullt och positivt sätt. Hon har verkligen levt upp till våra förväntningar på en mäklare t ex då vi kommenterade mäklararvodet så var hon på en gång med på att ändra. Hon har informerat när det har hänt något och noga med att vi skulle läsa igenom beskrivning och se bilder. Lyhörd för våra önskemål. Något som kan förbättras är hennes hastighet, viktigt att jag som säljare kollar igenom skrivelser/beskrivning. Rekommenderar henne till dem som ska sälja hus. Hon är korrekt. Läs mer
    2018-11-07 Veronica F svarar Kristina E
    Tack för er mycket fina omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälp er sälja ert fantastiskt fina hus. /Veronica
  • 2018-10-26

Annette T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi hittade vår dröm för vårt fritidsboende och fick stort stöd i processen. Mycket värdefullt när man som köpare befinner sig långt ifrån geografiskt.
    Närvarande och engagerad mäklare är a och o vid en sån affär Läs mer
    2018-10-29 Evelin V svarar Annette T
    Tack Annette! Det finns vissa utmaningar när säljare och köpare är långt bort. Roligt att höra att ni kände min närvaro och mitt engagemang. Grattis till ert fina fjällhus!
  • Lennart W

2018-10-25

Lennart W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har köpt en bostadsrätt på Krondikesvägen 50A Östersund, och håller även på att sälja min nuvarande bostadsrätt på Rådhusgatan 97A, via samma mäklare,som jag tycker har gjort ett bra jobb, affären med lägenheten jag köpte gick väldigt fort och smidigt , mäklaren gav mycket bra info,och mäklaren levde verkligen upp till dom förväntningar jag hade! Läs mer
    2018-11-07 Veronica F svarar Lennart W
    Det har varit så roligt att få hjälpa dig både hitta ditt nya drömboende och få chansen att hjälpa dig sälja din nuvarande mycket fina lägenhet. Tack för ditt fina omdöme.
  • 2018-10-21

Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en jordbruksfastighet. Personligt och trevligt bemötande, kunnig, trygg. Att få fastigheten såld för utgångsbudet. Annonsen var välgjord och gav en utförlig beskrivning av fastigheten. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-17

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde ett fritidshus
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren som uppfyllde mina förväntningar på en bra försäljning mycket väl. Läs mer
    2018-11-13 Linn W svarar Fredrik N
    Stort tack för de snälla orden och förtroendet att få sälja ert fina fritidshus. Ett mycket bra samarbete! Vänliga hälsningar Linn
  • 2018-10-15

Tom B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt ett radhus i Krokom genom Maria Hoppstadius förmedling. Hon har varit exemplarisk i sitt handhavande av affären. Lugn, metodisk och extremt tillmötesgående utan att bli alltför servil. Läs mer
    2018-10-30 Maria H svarar Tom B
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • 2018-10-11

Lars-Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt 2a i område strax utanför centrum. Utrop 825, såld 875.
    Trevligt och glatt bemötande. Linn är en positiv person och är mycket engagerad och målinriktad.
    Hon uppfyllde med råge mina förväntningar . Verkade arbeta nära dygnet runt. Läs mer
    2018-10-16 Linn W svarar Lars-Ove L
    Tusen tack för den fina recensionen Lars-Ove! Vi ses på tillträdet. Mvh Linn
  • 2018-10-10

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt ett radhus med mycket gott resultat. Mäklaren i detta fall, Maria Hoppstadius gjorde ett fantastiskt jobb och var oerhört professionell. God kontakt i stort sett varje dag ifrån det vi kontaktade henne till avslut. Riktigt bra! Allt har gått smidigt och hjälpen har varit superb. Läs mer
    2018-10-30 Maria H svarar Patrik S
    Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit roligt att jobba mer er!
  • Oskar E

2018-10-10

Oskar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vid tillfället bodde vi i Göteborg och letade hus i Östersund. Då vi var på besök i Östersund noterade vi ett intressant objekt. Eftersom vi inte kunde gå på den ordinarie visningen ordnade Dante en privat visning av huset, redan dagen efter att vi kontaktade honom. Utan den flexibiliteten hade vi inte kunnat se huset och hade därför inte kunna lägga ett bud.

Dante var professionell och tillmötesgående genom hela processen. Läs mer
  • 2018-10-05

Lars Göran P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt ett småhus där mäklaren med hjälp av sina kontakter lyckades få bättre betalt än vi vågat hoppats på. Kontraktsskrivandet gick väldig smidigt. Läs mer
  • 2018-10-04

Malin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kändes ärligt hela vägen! Vi är mycket nöjda köpare! Läs mer
  • 2018-09-27

Per Hemming Werner M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en lägenhet om 3 rum och kök i stadsdel norr. Det har gått smärtfritt. EvaLena har varit tillgänglig för frågor och lämnat klara besked.
    Det var länge sedan vi gjort lägenhetsaffär-husaffär.Det har fungerat på det sätt vi förväntat oss

WM MM Läs mer
  • 2018-09-26

Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt lägenhet. Snabb kontakt (träffades samma dag som vi mejlat intresse). Stort engagemang hos mäklare ledde till försäljning som vi var nöjda med. Höll oss hela tiden uppdaterade om händelseutvecklingen. Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Marie A
    Tack så mycket för de fina orden och för ett mycket gott samarbete! Vi syns på tillträdet! :) Mvh Linn
  • 2018-09-23

Ann-Charlott T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bostadsrätt som jag köpt.
    Bra information under budgivning Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Ann-Charlott T
    Tack själv och jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Vi syns på tillträdet. :) Mvh Linn
  • 2018-09-22

Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostad lght 2 rum i Östersund med Linn Wikström som ansvarig mäklare. Jag kände ganska direkt förtroende för henne. Ett förtroende som växte under tiden som affärskontakten varade. Hon har lätt för att skapa kontakt, upplever henne som trygg och erfaren. Med viss egen erfarenhet av mäklarkontakter kan jag säga att hon är den hittills mest professionella mäklare jag och min sambo anlitat. Läs mer
    2018-10-04 Linn W svarar Håkan J
    Tusen tack för de fina orden Håkan! Tack själva för ett gott samarbete, vi syns på tillträdet! :) Mvh Linn
  • 2018-09-16

andrei l skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en 2a på krondikesvägen. Jag blev väl bemött av märklaren och hon gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt och vis! Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Mycket bra jobb av mäklaren och kommer rekommendera denna mäklare för flera andra! Läs mer
  • 2018-09-16

jessica s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Kunde inte fått ett bättre bemötande, det har känns tryggt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Tommy J

2018-09-13

Tommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jättebra bemötande och engagemang. Kommer att varmt rekommendera till andra som behöver hjälp med liknande uppdrag. Läs mer
    2018-10-30 Maria H svarar Tommy J
    Tack för ditt förtroende och dina fina ord!

Prästgatan 25, 831 31 Östersund