Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Prästgatan 25, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Östersund!

Vi förmedlar bostäder, kommersiella fastigheter, skog och tomter i och omkring Östersund. Fritidshus och tomter i Storlien, lägenheter och villor i Östersund och skogspartier i närområdet är några av de fastigheter vi förmedlar just nu.

Hos oss kan du som är intresserad se de objekt som är till salu, ställa frågor och få råd och stöd inför affären. Undrar du vad din fastighet kan vara värd eller funderar du på att sälja? Kontakta oss så utför vi en fri värdering och svarar på eventuella frågor!

Kom gärna förbi och säg hej på Bobutiken på Prästgatan!

Läs vad 329 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Östersund

• andrei l
    andrei l skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag köpte en 2a på krondikesvägen. Jag blev väl bemött av märklaren och hon gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt och vis! Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Mycket bra jobb av mäklaren och kommer rekommendera denna mäklare för flera andra! Läs mer
  • jessica s
    jessica s skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Kunde inte fått ett bättre bemötande, det har känns tryggt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jättebra bemötande och engagemang. Kommer att varmt rekommendera till andra som behöver hjälp med liknande uppdrag. Läs mer
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Med god hjälp av Erik så blev vårt barndoms hem från 1956 sålt. Vi har gott förtroende för honom och tycker att vi fått den information som vi har behövt. Vill även ge en eloge till Erik och hans kolleger på förmedlingen för fint bemötande. Tack! Läs mer
  • Åke H
    Åke H skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Såld 3a i Torvalla allt har varit över förväntan Hon levde upp till allt Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Åke H
    Också hade vi väldigt roligt under tiden också ;0)
    Tack för förtroendet. Detta måste vi göra om igen!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En engagerad mäklare som inte gjorde mig besviken. Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Fredrik S
    Det var ett nöje att få möjligheten att hjälpa dig med försäljningen. Tack för förtroendet =0)
  • Elsa G
    Elsa G skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb o bra hjälp som gjorde att det blev en snabb o bra affär Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Elsa G
    Tack för fina ord. Roligt att vi fick till en bra lösning både för er och för säljarna.
  • Sanna Matilda Christina M
    Sanna Matilda Christina M skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lägenhet. Trevlig, tillmötesgående, tillgänglig mäklare.
    Har aldrig sålt lght eller hus förut, så jag hade inte direkt några förväntningar. Läs mer
    2018-09-07 Linn W svarar Sanna Matilda Christina M
    Tack för ett gott samarbete! Det var roligt att få chansen att hjälpa er med försäljningen. =) Hälsningar Linn
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte gård med mark.
    Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.
    Mäklaren ställde upp med visning på annan tid än visningsdato, vilket var avgörande för köpet. Läs mer
    2018-09-06 Erik O svarar Thomas R
    Kul att ni är nöjda med mitt jobb. Ni kommer garanterat att trivas!
  • Mats E
    Mats E skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt 2 st lgh i ett hus i Vemdalen. Vår mäklare. Har på mycket kort tid sålt båda.
    Mäklaren har genomfört uppdraget på ett mycket bra sätt.
    Bemötandet har alltid varit glatt, positivt och proffesionellt. Hon har varit snabb och levererat.korrekt material.En mycket bra mäklare! Läs mer
    2018-09-12 Evelin V svarar Mats E
    Tack Mats! Jag är också väldigt glad att det gick att hitta rätt köpare även i lågsäsong.
  • Anna  Kristina J
    Anna Kristina J skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt en gård på landet i Jämtland. Jag är mycket nöjd med mäklaren, Erik Olofsson, som gav oss en bra och uttömmande förhandsvisning, och som skötte allt runt kontraktsskrivandet mycket trevligt och bra. Erik är en förtroendeingivande mäklare som behandlar köpare och säljare professionellt och respektfullt på en "lagom" nivå utan överdrivet säljsnack. Läs mer
    2018-09-06 Erik O svarar Anna Kristina J
    Tack för dom orden! Får gratulera er till köpet av denna fantastisk gård. Det var en ära för mig att få möjligheten att förmedla den!
  • Annika F
    Annika F skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fem lägenheter turistboende i Vemdalen. Hon är trevlig, kunnig, snabb o noggrann. Läs mer
    2018-09-12 Evelin V svarar Annika F
    Tack Annika! Hoppas att vi får chansen att jobba tillsammans snart igen!
  • Peter K
    Peter K skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Maria Hoppstadius måste vara världens bästa mäklare ever. Jag är djupt imponerad och tacksam för hennes engagemang, hjälp och proffsighet.

Maria hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Östersund och var fantastisk genom hela processen.

Jag kan bara ärligt rekommendera Maria till alla. Skulle ni hitta en billigare mäklare och frestas av det lägre priset så nej Maria är bäst.

:) Peter Läs mer
  • Anette O
    Anette O skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mitt möte med Maria Hopstadius var bara positivt, vi sålde ett dösbo, Maria kom o tittade på lägenheten o värderade den, sen ställde hon upp med visningar o annonser, vi fick den till slut såld, jag kan verkligen rekommendera Maria Hopstadius som mäklare, Hon får därför högsta betyg av mig. Mvh Anette Olsson Läs mer
  • Erik Olof E
    Erik Olof E skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en 2 rumslägenhet med hjälp av en duktig och engagerad mäklare som vi fick stort förtroende för.
    Vi blev jättenöjda Läs mer
    2018-08-20 Veronica F svarar Erik Olof E
    Tack för förtroendet =0)
    Det var ett nöje att hjälpa dig och din familj.
  • Erling Bertil B
    Erling Bertil B skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt vår bostad genom denna trevliga mäklare, snabb i sina omdömen som nyttjas av den som säljer. har bar goda vitsord att lämna i alla ämnen Läs mer
    2018-09-11 Veronica F svarar Erling Bertil B
    Vilken ära att få hjälpa er med försäljningen av ert underbara hus. Nöjet var helt på min sida.
    Stort lycka till med flytten.
  • Emma B
    Emma B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi är mycket nöjda med Evelins arbete! Hon tog sig an försäljningen av vår fjällstuga med stort engagemang och driv. Hon levererade en mycket fin presentation av vår stuga och genomförde med hjälp av sin gedigna kunskap och nätverk en smidig försäljning. Vi hade en god och nära kommunikation under hela processen, och vi kände oss mycket trygga med Evelins höga grad av professionalitet och unika kunskap om den lokala marknaden och dess förutsättningar. Vi rekommenderar henne varmt och skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi är mycket nöjda med Evelin! Hon tog sig an försäljningen av vår fjällstuga med stort engagemang och driv. Hon levererade en mycket fin presentation av vår stuga och använde sin kunskap och sitt nätverk för att få fram en smidig försäljning. Vi hade en god och nära kommunikation under hela processen och kände oss trygga med hur hon hanterade försäljningen. Utan tvivel kombinerar hon en stor skicklighet som fastighetsmäklare med en unik kunskap om den lokala marknaden. Vi rekommenderar henne varmt och skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
    2018-09-02 Evelin V svarar Emma B
    Tack för den fina recensionen och för att jag fick förmedla ert fina hus. Det var en ynnest:) Ni vet var jag finns om ni behöver mig igen!
  • Inger H
    Inger H skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt en fastighet på Häradsvägen 52 i Hammerdal. Träffade mäklaren Erik Olofsson, blev bemött mycket proffsigt och vänligt. Han levde upp till allt vad jag förväntade mig, försäljningen av fastigheten gick över förväntan, snabbt och till full belåtenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-12 Erik O svarar Inger H
    Tack Inger. Kul att få sälja er fastighet och roligt att du blev nöjd.
  • Marie M
    Marie M skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vårt sommarställe.
    Mäklaren har ett varmt leende och trots sin unga ålder kändes hon mogen, erfaren och seriös.
    Vi var nöjda med kontakten och hela säljprocessen, från värdering, fotografering, visningarna och kontraktskrivandet.

Jag skulle gladeligen köpa eller sälja via Linn. Läs mer
    2018-08-10 Linn W svarar Marie M
    Tack för de fina orden och för ett bra samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! =)
    /Linn
  • Karl-Gustav O
    Karl-Gustav O skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har fått väldigt bra hjälp vid försäljning av vårt hus. Fått väldigt bra bemötande och fick stort förtroende. Väldigt seriöst. Läs mer
    2018-08-20 Veronica F svarar Karl-Gustav O
    Tack för förtroendet, kul att det gick så snabbt och smidigt =0)
  • Maria Victoria Z
    Maria Victoria Z skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket snabb och tillmötesgående, serviceinriktad mäklare. Jag fick kontakt direkt via ett mail på hemsidan där jag blev intresserad av en lägenhet och 30 minuter senare fick jag nyckel för att se den. Hon höll sedan kontakt och stöttade, tipsade om nya objekt och hjälpte oss tills vi blev lyckliga ägare av en egen bostad! Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Maria Victoria Z
    Så roligt att vi tillslut hittade en lägenhet till er =0)
    Det var ett nöje att göra affärer mer er.
    Hoppas ni skall trivas
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mäklaren har varit supertrevlig under hela perioden, hon har varit väldigt hjälpsam och stöttande. Hon har tänkt på mitt bästa samtidigt som hon hela tiden haft säljarens intresse i tankarna. Den bästa mäklaren jag stött på i Östersund under den tiden jag letat lägenhet och jag skulle utan tvekan kontakta henne för hjälp när jag senare ska sälja denna lägenhet vidare. Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Mimmi S
    Vad kul att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Det har varit ett nöje att hjälpa dig =0)
    Så kul att det gick så smidigt och snabbt också så du hinner installera dig innan skolan börjar.

Lycka till med studierna.
  • Urban A
    Urban A skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bra , trevliga och kompetent skött. Läs mer
    2018-08-02 Evelin V svarar Urban A
    Tack Urban! Ser framemot fortsatt gott samarbete!
  • Ihab K
    Ihab K skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag sålde min lägenhet i Östersund. Fick mycket hjälp och tips av Veronica Forsén Alfredsson, hon va lugnt och duktig mäklare. Mina förväntningar var att sälja min lägenhet på bra pris Men tack vore Veronica som gjorde försäljning så blev än nu bättre (Bra Jobbat). Jag tycker att Veronica bra och duktig mäklare.

Korokchi`S Familjen önskar Veronica all lyckan med jobbet som Mäklare.

MVH
    Ihab Korokchi Läs mer
    2018-08-06 Veronica F svarar Ihab K
    Så roligt att det gick så bra med försäljningen. Kul att ni känner er nöjda med både mig och affären. Stort lycka till Ihab med din nya karriär också.
    Hälsa familjen från mig också det var så gulliga dina föräldrar.
    Tack för förtroendet!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köpte ett fritidshus. Vår första mäklare var en ren katastrof men efter att Veronica Alfredsson tog över så blev allting mycket bättre. Veronica gav oss svar på frågor som vi hade och hon hade snabb återkoppling vilket uppskattades. Det gav oss trygghet att ha Veronica som mäklare.
    Jag rekommenderar starkt Veronica till andra jag känner som går i tankarna att sälja sin bostad eller för den delen köpa bostad. Läs mer
    2018-08-01 Veronica F svarar Fredrik A
    Tack för era fina ord, det var ett rent nöje att hjälpa er.
    Så roligt att vi fick ihop det tillslut =)
  • Lena Elisabet Kristina S
    Lena Elisabet Kristina S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av bostadsrätt. Utmärkt bemötande. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar! Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-31 Veronica F svarar Lena Elisabet Kristina S
    Det var ett nöje att hjälpa er! Roligt att ni känner er nöjda =0)
  • Eva H
    Eva H skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi köper en fritidsfastighet (fjällstuga). Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren, som levt upp till våra förväntningar om information, transparens och service. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-02 Evelin V svarar Eva H
    Tack Eva! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i er mysiga fjällstuga!
  • Jens J
    Jens J skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt en villa i Östersund med sjötomt. Mäklaren har uppträtt mkt korrekt och inte varit allt för divande i processen. Beslut om köp har genom hans uppträdande känts seriöst och tryggt.
    Vi känner oss mkt trygga och har lämnat vårt gamla hus till försäljning av samma mäklare.
    Vi är mkt nöjda med vårt köp och ser framemot processen med att sälja vårt befintliga hus. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej!
    Jag har sålt en Lhg i Östersund.
    Veronica har bara gjort det hon har lovat med bravur.
    Det har gått fort och bra samtal mellan oss.
    Hon har varit bra på att informera vad som händer. Läs mer
    2018-07-31 Veronica F svarar Joakim L
    Det var jätteroligt att hjälpa dig och kul att det gick så bra med försäljningen.
    Tack för förtroendet! =)
  • Mats M
    Mats M skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Evalena både sålde vårt gamla hus, och hjälpte oss med vårt nya boende. Proffsigt och hjärtligt bemötande. Mkt bra tips på vad som skulle fixas inför försäljning.
    Mkt bra upplevelse! Läs mer
    2018-07-25 Evalena L svarar Mats M
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Vi ses snart vid tillträdet!
  • Hans Jörgen S
    Hans Jörgen S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hjortronvägen 22 (Köp)

Mäklaren = proffsig på alla sätt. Läs mer
    2018-07-24 Evalena L svarar Hans Jörgen S
    Tack för din rekommendation och snälla ord!
  • Lillemor V
    Lillemor V skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trots fullt upp inom försäljning just i denna tid så tog Dane sig tid och kom till oss för att titta. Vi blev mycket bra mottagen och kändes oss trygga med vad han erbjöd. Det var inget att tveka på. Mina sidor och varit toppen, kunnat följa försäljning och statistik mm. Har inte känt oss det minsta osäker utan allt har varit tryggt och väl planerat. Vi är mer än nöjd...toppen Läs mer
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fantastisk mäklare som hjälpte oss med vårt första husköp på absolut bästa sätt.
    Väldigt tydlig och hjälpsam vid frågor och funderingar. Kunde inte känt oss tryggare! Läs mer
  • Doris K
    Doris K skrev om Evelin Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har fått otroligt mycket hjälp av min mäklare vid försäljning av mitt hus.
    Har känt mig helt tygg Läs mer
    2018-07-20 Evelin V svarar Doris K
    Tack Doris, det har varit så fint att få vara med under resan mot din flytt. Jag kommer att sakna dej (och dina fantastiska bakverk). Jag få trösta mej med att vi kommer ha mycket kontakt i och med deklarationen som jag ska hjälpa dej med!
  • Bengt-Erik E
    Bengt-Erik E skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt en villa och vi blev bra bemött utav mäklaren. Vi kunde nå henne vilken tid på dygnet som helst och hon svarade oss omgående. 👍 Men våra kunder hade annat att tillägga-svår att nå, svarade inte på mail. Så dom hittade våra namn på Eniro och vi hade två privata visningar utöver mäklarens två.
    I det stora hela var det bra! Läs mer
  • Jon Ove L
    Jon Ove L skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    :.................................................................. Läs mer
  • Annica S
    Annica S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    En proffsig & ödmjuk mäklare som verkligen kan sin sak. Jag hoppades på en snabb försäljning av min bostadsrätt till ett bra pris och allt infriades av Linn. Hon är en engagerad och positiv person som jag kommer att rekommendera till andra. Läs mer
    2018-08-06 Linn W svarar Annica S
    Tack för ett bra samarbete och de snälla orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. =)
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Loe Vastero en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemöt när han kom o skulle värdera fritidshuset och koll på värderingen i Vemdalen o klövsjö områden .
    Kan varmt rekommendera loe på svenkfastihets förmedling.

Mvh Kjell Eriksson Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av lägenhet för mammas räkning
    Proffsigt och vänligt bemötande
    Jag och min syster är väldigt nöjda med
    hur affären har skötts Läs mer
    2018-08-06 Linn W svarar Göran S
    Tusen tack för de fina orden. Det var otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Leif Henning B
    Leif Henning B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har sålt vårt fritidshus och Dane Svanberg gjorde det mindre agasamt. Ett svårt beslut att ta! Fick ett bra bemötande och Dane genomförde försäljningen på ett adekvat och bra sätt så att det känns rätt. Vi är mycket nöjda! Har tidigare erfarenhet av Dane. Läs mer
  • Olov Allan B
    Olov Allan B skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi sålde vår fastighet i Alsen nyligen och fick ett fint bemötande av mäklaren från Svensk fast. Dane Svanberg.
    All info var klar och tydlig.
    Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
    Allan & Ingegerd Brandén Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Lunndörrsvägen 18
    Vänligt och trevligt bemötande. Mycket bra hela vägen från visning till slutförande av köpet.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • Lars Åke S
    Lars Åke S skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande
    Texten som lästes på kontrakt och diverse blanketter var svår att uppfatta, mäklaren pratade slarvigt, snabbt och i en hög ton som var svår att höra. Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Min mäklare är Maria Hoppstadius och jag har hjälpt min pappa att sälja sin bostadsrätt med hjälp av Maria . Det har varit ett toppensamarbete från början till slut. Maria är proffesionell snabb och har ett otroligt fint bemötande i sitt sätt. Jag har det största förtroende för henne och svensk fastighetsförmedling har turen att ha en riktig pärla som Maria bland sina anställda. Jag är mycket nöjd. Allt har varit bra!. Tack, hälsar Elisabeth Elmroth Läs mer
    2018-08-24 Maria H svarar Elisabeth E
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att hjälpa er :)
    Maria H gillar detta
  • Olle Mikael Å
    Olle Mikael Å skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi vill tacka för ett förtroendeingivande och smidigt köp av vår nya sommarstuga vid storsjöns strand. Dane var flexibel och mycket service inriktad!

/Micke med familj Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Trevligt och hjälpsamt bemötande vid köp av en sommarstuga. Läs mer
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt liten villa.
    Jättetrevligt bemötande hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning.
    Hade inga större förväntningar eftersom jag trodde huset skulle bli svårsålt men det gick jättefort att ro affären i hamn.
    Mäklaren ordnade allt precis som vi önskade, så jättenöjda båda två.
    Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-06-04 Erik O svarar Kerstin O
    Tack Kerstin, och tack för förtroendet, det var roligt!!
  • Lars M
    Lars M skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en 3-rummare.
    Inte Första gangen jag använt dette bolag.
    Bra och snabba kontakter med mäklaren.
    Jag är nöjd med allt Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har anlitat Evalena Lindvall flera gånger hon är alltid snabb & proffsig både för mig och köparen. Läs mer

Prästgatan 25, 831 31 Östersund