Ingemar Larsson

Ingemar Larsson

Ingemar Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Ingemar Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Ingemar Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingemar Larsson har haft 19 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

13 omdömen om Ingemar Larsson

Jonas H
Köpte sitt hus med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Oviken

Den har varit bra och tillmötesgånde

Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tegelplan

Jag litar på honom och att han gör det bästa han kan.

Lotte M
Sålde sin bostad med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Offerdal

Mycket bra mäklare, kan rekommenderas.

Monica E
Brunflo

Jag blev bemött med mycket förståelse och ödmjukhet inför vår situation med försäljning av min mors lägenhet. Han levde upp till min förväntningar genom att var stöd och professionell i sitt yrke. Han upplyste oss väl och var väldigt engagerad i sitt arbete.

Emma B
Östersund

Jag använde Ingemar Larsson vid min försäljning av lägenhet. Ingemar gav direkt ett väldigt gott intryck då han var lugn och lyssnade på vad för tankar och idéer jag hade gällande min försäljning. Ingemar höll bra kontakt hela vägen fram till försäljning. Ingemar visade stort intresse för att hålla visningar vilket ledde till att lägenheten såldes via interna hemsidan och att den ej han komma ut på Hemnet. Jag rekommenderar Ingmar då hela processen varit väldigt bra från start till mål.

Anna-Kari B
Odenskog

Ingemar har varit lättsam, trygg och ärlig, och han har jobbat hårt med försäljningen. Han är inte bara en duktig mäklare, utan också en fin medmänniska. Det har varit en glädje att ha kontakt med Ingemar och jag rekommenderar honom å det varmaste! Anna-Kari B

Claes-Göran A
Sålde sitt hus med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Eriksberg

Ingemar överträffade alla våra funderingar hur det hela skulle flyta på, han lyssnade på oss. Kom med förslag på sådant som vi kanske inte tänkt på, så vi tillsammans kunde ta bra beslut och det kändes så rätt hela tiden.. All beröm till Ingemar Larsson.

Mattias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ingemar Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Lugnvik

Lättsam, bra att ha å göra med.

Karin R
Östersund

Tillgänglig och hög servicenivå, och därtill rolig och trevlig att ha att göra med.

Malin T
Lugnvik

Bra kommunikation och bra bemötande. Smidig och snabb affär.