Bra tillgänglighet, vi fick mycket hjälp även under helgen men snabba svar, verkar väldigt kunnigt. Ett proffesionellt och trevligt bemötande vid avtalsskrivningen. Angelica var väl förberedd. Allt som allt är vi väldigt nöjda hittills.
Angelica Flodin
Angelica Flodin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund
.Angelica Flodin har varit registrerad mäklare sedan 2024-12. Angelica Flodin har varit aktiv på Reco.se sedan 2025-02 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Angelica Flodin har haft 46 försäljningar sen 2025-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.
-
100%
Andel tillfrågade kunder
-
46
Försäljningar
2025-06 - 2026-05
110 omdömen om Angelica Flodin
Bra tillgänglighet, även under helgen. Vi fick mycket hjälp och snabba svar, verkar väldigt kunnigt. Ett professionellt och trevligt bemötande vid avtalsskrivningen. Allt som allt är vi väldigt nöjda hittills.
Eftersom Angelica hjälpte mig att sälja två tomter med stugor samtidigt ganska nära varandra, så har jag redan gett omdöme om henne. Jag kan ändå upprepa det jag sa att jag bara har positiva saker att säga om hennes jobb som mäklare. Hon är snabb och effektiv och glad och trevlig. Uppdraget gick snabbt och jag är nöjd med resultatet. Jag kan varmt rekommendera henne.
Jag har bara positiva saker att säga om Angelica. Vi har haft flera telefonsamtal och träffats hemma hos mig ett par gånger. Hon verkar snabb och effektiv och är glad och trevlig. Har aldrig tidigare haft kontakt med mäklare men fick en bra upplevelse och rekomenderar gärna Angelica till uppdraget.
Lätt att ha kontakt med, god information kring hela processen.
Tack för att du tog dig tid och svarade på recot. Det uppskattar jag!
Väldigt engagerad, duktig och professionell. Enklat att ta kontakt med och snabb på att svara på alla våra frågor. Vi är jättenöjda med Angelica!!
Tusen tusen tack för att du tog dig tid att svara på mitt reco. Det uppskattar jag verkligen! Hoppas du kommer trivas bra! :)
Angelica var flexibel, tillgänglig, oerhört trevlig, förstående och mån om oss. En mäklare jag verkligen rekommenderar ✌️
Tusen tusen tack för att du tog dig tid att svara på mitt reco. Det uppskattar jag verkligen! Hoppas Greta kommer trivas bra! :)
Mycket positiv! Hon är både kunnig tjänstvillig och sympatisk! Rekommenderar henne gärna till andra!
Tusen tusen tack för att du tog dig tid att svara på mitt reco. Det uppskattar jag verkligen!
Angelica är mycket proffesionell, påläst och kunnig om objektet. Trevlig och snabb återkoppling ang. visning och vid frågor. Angelica var och är lösningsfokuserad och tillmötesgående för att kunna tillgodose förhandsvisning och snabb och smidig kontraktsskrivning. Alla våra förväntningar är infriade med råge. Vi är så nöjda och glada!!!
Tusen tusen tack för att du tog dig tid att svara på mitt reco. Det uppskattar jag verkligen! Hoppas Greta kommer trivas bra! :)
Mycket bra upplevelse och försäljningen gick väldigt smidigt.
Tusen tack för att du tog dig tid att svara på mitt reco. Det uppskattar jag verkligen!