Mari Åkre

Mari Åkre

Mari Åkre är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Åre

Mari Åkre har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Mari Åkre har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Mari Åkre har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

102 omdömen om Mari Åkre

Sedan starten hos Reco 2021
Sandra F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Trevligt bemötande och lyckad försäljning, jag är mkt nöjd!

Anette F
Åre

Det kändes tryggt att lämna över försäljningen till Mari. Hon gav handfasta råd och agerade snabbt. Upplever att hon satte rätt pris. Bra återkoppling till fyra inte alltid helt synkade säljare. En eloge också till hennes kollega Maria Therese som hjälpte till att ro affären i land.

Torgny V
Björnen

Mari är alltid trevlig och återkopplar snabbt på frågor! Vid denna försäljning har Mari lyckas överträffa mina förväntningar med råge. Kan varmt rekommendera Mari vid försäljning/ köp av fastighet.

Lars-Olov F
Åre

Lyhörd, träffsäker och hårt arbetande mäklare. Löste vår affär perfekt.

Harriet C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Tegefjäll

Mari är en mycket vänlig och tillmötesgående person har med stor skicklighet hjälpt mig och min son att fullfölja vårt köp av lägenhet i Åre. Vänligen Harriet Carlsten Berglund

Katariina K
Åre

Fint bemötande, kunnig, tydlig, driven, vänlig, förtroendegivande, lätt att samarbeta med!

Carolina A
Åre

Mari är kunnig, snabb och professionell. Vi kan varmt rekommendera henne!

Ann-Christin N
Tegefjäll

Jag blev vänligt och professionellt bemött av Mari. Fick snabbt förtroende för henne och hon var lätt att nå och återkopplade snabbt. Är mycket nöjd.

Anders L
Tegefjäll

Tryggt och lugnt samarbete och enkel att få tag på .

Svar från Mari Åkre

Tack för fint samarbete Anders! Kul att vi kunde hitta det perfekta boendet för dig till slut. Allt gott så ses vi på byn. Hälsningar Mari

Tony Arne N
Tegefjäll

Mari har gjort ett mycket bra och snabbt jobb med vår försäljning av lägenheten. Hon agerar proffsigt och är initiativrik. Dessutom mycket positiv och glad person. Tony Nilsson

Svar från Mari Åkre

Tack Tony! Så kul att vi kunde få till en trygg och lugn försäljning tillsammans. Hälsningar Mari