Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Anton Bjärkenrud har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 459 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Bjärkenrud har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor!

459 omdömen om Anton Bjärkenrud

Sedan starten hos Reco 2017
Johan G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Äppelviken

Otroligt sympatisk och kunnig mäklare. Fantastisk service och mycket smidig process. Kan varmt rekommendera! Stort tack Anton!!

First-Name L
Riksby

Anton är en duktig och erfaren mäklaren. Jag är jättenöjd att har tagit kontakt med honom för att sälja min lgh. Tusen tack!!!

Karl Fredrik Isidor M
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Anton Bjärkenrud gav redan vid vårt första möte ett mycket bra intryck. Han svävade aldrig iväg med fantasipriser etc, utan har från första början varit realistisk och jordnära. Denna husförsäljning har, utan jämförelse, varit den bästa affären i mitt liv. Med winwin-känsla för alla inblandade parter. Stort tack, Anton!

Rebecka H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma Kyrka

Anton var mäklare i mitt bostadsköp. Han är trevlig, lätt att ha att göra med och tydlig. Jag är väldigt nöjd!

Henrik S
Johannesfred

Anton har varit väldigt professionell genom hela processen kring försäljning av lägenheten. Vi uppskattar hur tillgänglig och kommunikativ han varit, samt rådgivande längs vägen. Kan varmt rekommendera att anlita Anton.

Emelie J
Johannesfred

Anton har från start varit superproffsig och behjälplig. Vi känner oss väldigt nöjda och trygga med Anton som mäklare!

Karl Gustaf Stig T
Bromma

Duktig mäklare engagerad och driven bra med köpare och säljare

Åke P
Ålsten

Kunnig, inlyssnande, starkt driv...och vet hur man får till en rätt affär.

Ann-charlotte B
Ålsten

Mycket nöjd med hela processen och med utfallet!

Katarina T
Traneberg

Min erfarenhet av Anton är mycket god. Han har hanterat allt, från start till mål på ett professionellt och vänligt sätt. Anton utstrålar trygghet och lugn, kunskap och klokskap. Allt har gått smidigt. Toppbetyg!