Jenny Näslund

Jenny Näslund

Jenny Näslund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Jenny Näslund har varit registrerad mäklare sedan 2008-11. Jenny Näslund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Näslund har haft 25 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

83 omdömen om Jenny Näslund

Sedan starten hos Reco 2021
Johanna E
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Svartsjö

Lugn och metodusk. Fint bemötande. Levererade.

Daniel H
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Svartsjö

Vi kände oss helt trygga med Jenny vid köpet av vårt nya hus. Jenny var tålmodig och kompetent i all vår kommunikation och det kändes som att Jenny hade en genuin ambition att göra såväl köpare som säljare trygga och nöjda.

Jacob J
Svartsjö

Väldigt bra bemötande och förstående för vår situation. En enkel och mycket smidig affär i en tuff marknad. Vi kan varn rekommenderar Jenny.

Lotta L
Färingsö Stenhamra

Jenny har ett mycket trevligt sätt och varit flexibel under resan till försäljning av vårt hus. Hon har även känts trygg i sin roll på den osäkra marknaden som råder just nu. Jag kan starkt rekommendera Jenny.

Harry R
Färingsö Stenhamra

Vi uppskattar Jennys professionalism, tålamod och tydliga kommunikation och kan varmt rekommendera Jenny!

Ingvor Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Centrum

Kunnig, tillgänglig, snabb återkoppling därtill ett mycket gott bemötande.

Monica &
Ekerö Ekbacken

Jenny har varit mycket tillmötesgående och tagit reda på svar på alla mina frågor och löst dem för mig. Jag har stort förtroende för henne och känner att hon bryr sig om kunden. Rekommenderar henne starkt. /Monica Åkerman

CECILIA B
Ekerö Älvnäs

Jenny är en fantastisk mäklare som är proffesionell, mycket empatisk och vi kände oss väldigt trygga med Jenny genom hela försäljningsprocessen. Vi fick bästa priset tack vare Jenny. Vi har sålt många hus men Jenny är den allra bästa mäklaren vi någonsin haft och vi kan verkligen varmt rekommendera Jenny.

Hjalmar S
Ekerö Närlunda

Enkelt och bra bemötande, bra dialog genom hela budgivningsprocessen och trygg hantering vid signering. Kan varmt rekommendera Jenny som mäklare.

Ove Joakim R
Ekerö

Jenny är superbra! Hon är lyhörd för säljarens önskemål, tålmodig och har mycket bra lokalkännedom.