Gustaf Winterros Malmsten

Gustaf Winterros Malmsten

Gustaf Winterros Malmsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Gustaf Winterros Malmsten har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Gustaf Winterros Malmsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.5. Gustaf Winterros Malmsten har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Gustaf Winterros Malmsten

Gunnar L
Sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Vingåker

Bemötandet var proffitionelt sakkunnig och trevligt. Mina föväntningar va inte så höga efter tidigare försälgningar med anan fastighetsförmedling. Gustaf överrumplad mig med sin yrkesskicklighet Sammanfattning proffsig snabb skicklig

Camilla B
Köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Flen

Otroligt trevligt bemötande, förklarade allt väldigt tydligt och enkelt. Både ödmjuk och hjälpsam, man märkte att han ville hjälpa oss att lösa möjligheter för att kunna gå vidare mot våra drömmar. Tät kontakt, tillgänglig hela tiden om vi hade några fundringar , det kändes väldigt tryggt att han honom vid sidan av allt. //

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Stort tack för de fina orden! Så otroligt roligt att det gick vägen! Nu är det bara tillträdet vi inväntar och innan dess håller vi kontakten! :)

Linda P
Flen

Mycket professionell och ödmjuk mäklare. Driven och informativ som ingett en trygghet under hela processen. Den bästa mäklaren jag har påträffat. Rekommenderas starkt!

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Tack så mycket för de fina orden samt det fina betyget! :) Tack för det fina samarbetet och så ses vi på tillträdet igen! :)

Jonas P

Professionell, ödmjuk, informativ. En super bra mäklare, rekommenderas starkt 😊

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer! Vi håller kontakten så ses vi på tillträdet! :)

Åse Anna-lena L
Sparreholm

Det var min syster som till största delen hade kontakt med mäklarfirman, så jag är inte jätte insatt. Men huset är sålt, så nu är jag nöjd.

Kelly W
Sparreholm

........Tack för snabba svar och smidig affär, Gustaf. Bra bemötande.

Anton P
Malmköping

Great help before, during and after deal. No issues, very transparent and easy process.

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Thank you for youre kind words! Just give me a call or email me if you need help with something! :)

Ingrid K
Flen

saklig bra har hållit mej uppdatterad it

Per H
Malmköping

Bra bemötande och proffsigt hanterandersv försäljningsprocessen.

Anita W
Köpte sin stuga med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Bettna

Engagerad med stark vilja att ta reda på och besvara alla mina frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Gustaf!