Felix Mejman

Felix Mejman

Felix Mejman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Felix Mejman har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Felix Mejman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Mejman har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

182 omdömen om Felix Mejman

Sedan starten hos Reco 2020
Birgitta S
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Vingåker

Trevilgt och professionellt bemötande. Kändes engagerad och tillgänglig. Kan rekommendera Felix till andra säljare.

Matthias K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Härligt bemötande och väldigt lyhörd. Lätt att bolla idéer med!

Tim M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Proffesionellt bemötande. Kontaktbar varje dag.

Helena E
Söder

Felix har varit fantastiskt bra och professionell i sitt bemötande av oss. Alltid trevlig och tillmötesgående och han har hållit oss väl informerade i alla steg av processen. Vi hade stora förväntningar, men han överträffade dem!

Sardar J
Centrum

Kände mig som VIP . Att berätta vad som gjorts och kan göra för höja värdet exakt vad han gjorde . Går att nå 24/7 snabb på uppdateringar

Yousif M
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Laggarhult

Väldigt trevlig mäklare som kommer med tips och idéer. Vi är nöjda över vårt köp och han presenterade huset på fint sätt. Alla papper var färdiga i en pärm när vi skulle skriva under. Rekommenderar Felix till andra köpare.

Åsa T
Väster

Positiv, hjälpsam och noggrann är tre ord jag sammanfattar Felix med!

Tomas H
Lasstorp

Felix är en kanon mäklare Morgan och är påläst på alla frågor

Thomas H
Lasstorp

Mycket bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra genomfört handel i en tuff marknad

Sandrine E
Hävla

Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga med Felix Mejman som mäklare i vårat husköp. Felix hade svaren på alla våra frågor och Felix hjälpte och stöttade oss i allt som dök upp på vägen. Ett smidigt husköp som vi kände oss 100% trygga i, tack vare Felix. Felix var även väldigt engagerad, påläst och lätt att kommunicera med. 5/5 i betyg. Tack för allt Felix. 😊💐