Lena Bergman

Lena Bergman

Lena Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Lena Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Lena Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Lena Bergman har haft 13 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-07

Läs vad 62 Läs vad Lena Bergman

• sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Follökna
    2021-07-21
    Vi har blivit mycket professionellt bemötta och omhändertagna i försäljningen av vår fastighet,
    utav Lena och svensk fastighetsförmedling.
    Pga av olika orsaker var inte fastigheten så lättsåld, men Lena gjorde att vi kände oss trygga under hela försäljningsperioden. Vi fick den ersättning för fastigheten som Lena bedömde från början, vilken vi tyckte var rimlig och godkände.
    Vi kan varmt rekommendera Lena, och vi skulle välja henne igen vid kommande fastighetsköp/försäljning.
    Bo Danielsson
  • Mikael S
    2021-07-01
    Fullständig proffsigt utför från kontakt till sälj.
  • Ylwa S
    2021-06-27
    Lena har en ängels tålamod. Det tog mig över ett år att bestämma mig. Hon har guidat mig hela vägen fram till försäljningen. Även efteråt. Finns det en ”Bästa mäklaren”, borde hon vinna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-06-26
    Trevlig, inkännande, hjälpsam, supergullig, vi har fått all hjälp vi velat ha, från allra första kontakten och det känns tryggt att ha henne kvar till 1/9 då huset är vårt . Lena har verkligen varit mån om oss som köpare, snabb på att svara på både Mail, telefon och styrt upp allt för oss eftersom allt sker på distans nu i slut tampen med vårt köp.
    Av oss får Lena det allra bästa betyget 🤗
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Lantligt
    2021-06-21
    Gick noggrant genom alla fakta, gav oss den tid vi behövde på visningen, lotsade oss genom förstagångsköpare på ett tryggt sätt genom köpet
    • Lantligt
    2021-06-19
    Lena ordnade så att jag kunde se objektet innan visning när jag var i närheten.
    Lena bemötte oss välkomnande och med glädje på visningen och även vidare till och med kontraktsskrivningen.
    Hon återkopplade snabbt.
    • Orrhammar
    2021-05-24
    Tyckte Lena var mycket tydlig och bra på alla sätt.
    2021-05-22
    Jag har köpt ett hus.

Lena Bergman var väldigt trevlig, förtroendeingivande och lite lagom personlig. Jag trodde väl att hon skulle vara lika affärsmannamässigt ”stel” som alla andra mäklare jag har träffat, men hon visade ett stort engagemang för både mig som köpare som för säljaren, vilket jag upplevde mycket positivt. Jag är glad att det var Lena som var mäklare. Troligtvis hade jag köpt huset ändå, men kanske med en viss tvekan om det hade varit en stereotyp mäklare som mötte mig på tomten. Hon var mycket proffsig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-05-19
    Har sålt min villa.
    Bra bemötande och alla mina förväntningar infriades.
    Försäljningen gick snabbt och jag hade bra kontakt med mäklaren under hela processen.
    2021-05-18
    Lena hjälpte oss att sälja en villa, Prästkragen 4 i Flen.

Lena är otroligt proffsig och en mycket kunnig och påläst mäklare. Hon har ett mjukt och trevligt sätt och känns trygg i sin yrkesroll. Lena är lyhörd och har verkligen tagit till sig våra tankar och funderingar samt önskemål kring försäljningen.

Lena får högsta betyg och vi rekommenderar henne varmt till andra som söker en mäklare.