Lena Bergman

Lena Bergman

Lena Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Lena Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Lena Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Lena Bergman har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Lena Bergman

Sedan starten hos Reco 2020
Pia P
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

En mycket trevlig, varm och tillmötesgående person som kändes personlig vid första kontakten och som ingav ett stort förtroende för sitt uppdrag. Lätt att få kontakt med och som återkopplade läges bilden under processen. Vid kontraktsskrivningen visade hon på god kompetens och vi fick bra och enkla svar på våra frågor. Processen har varit mycket smidig hittills och vi känner att den kommer bli lika bra fram till vårt tillträde av den nya fastigheten. En person vi varmt kan rekommendera.

Tomas T
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd för mina ideer. Blev ett väldigt bra resultat.

Gunilla G
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Tydlig och lyhörd! Lena har gjort allt efter våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera att ta hjälp av Lena vid en försäljning.

Pär E
Malmköping

Mycket trevlig och hjälper gärna mer än hon behöver! Och är snabb och återkoppla.

Gunnar M
Skebokvarn

Professionell, inkännande och engagerad är tre adjektiv som jag tycker passar in på Lena Bergman. Vi kände verkligen att hon bjöd på det lilla extra!

Sebastian M
Sparreholm

Mycket trevlig, kunnig och proffsig. Hon skötte affären med som förväntat och är noga med att informera och svara på frågor.

Aina Birgitta H
Sparreholm

Vi är väldigt glada att vi valde er. VI är så tacksamma för att det gick så bra med försäljningen av våran lilla stuga. Vi har känt att Lena både lyssnat på oss o gett bra förslag. Ett stort tack från Lars o Aina Höglund.

Ulf I
Fornbo

Hon är erfaren, förklarande, tillmötesgående, kunnig och utstrålar bara positiva känslor!!

Mats L
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fornbo

Hon är mycket trevlig,och gör sitt jobb .

Veronicka B
Flen

Väldigt bra & trevlig. Bra feedback och information som delades till mailen. Jag gillar verkligen henne som person. Allt gick så smidigt & bra.