Therese Krafft

Therese Krafft

Therese Krafft är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft har varit registrerad mäklare sedan 2007-05. Therese Krafft har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 503 omdömen med ett betyg på 4.8. Therese Krafft har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är en livsstil att vara mäklare som jag trivs väldigt bra med!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Driven och engagerad där jag alltid gör mitt yttersta för att leverera det bästa resultatet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv och glad. Brinner för min yrkesroll och gör det fortfarande efter 15 år i branschen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Svår fråga. Mina bästa minnen är idag en bank utav lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med min familj, tränar och älskar havet, både att bada och åka båt är en storfavorit.

Hur ser din drömbostad ut?
En vit villa vid havet

Vad vet vi inte om dig?
Fart och fläkt, snabba bilar är kul!

503 omdömen om Therese Krafft

Sedan starten hos Reco 2017
Karin D
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Säve

Therese är förtroendegivande. Trevlig och alltid lätt att nå. Hon gav mig kanske lite väl mycket förhoppningar om vad jag skulle få för huset. Stajlingen för dyr och andra alternativ gavs ej .

Elin H
Köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Säve

Superfin service och kunskap av Therese!

Raquel V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Björlanda

Hon är trevlig och hjälpsam, har aldrig varit några problem med kontakten mellan oss. En bra mäklare.

Pierre S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Björlanda

Vi blev bemötta med ett glatt välkomnande! Förväntningarna var höga och den upplevelsen fick vi, då det blev en affär. Skötte sig professionellt och tillmötesgående hela vägen.

Per W
Lilleby

Erfaren med hög professionalism. Snabba och flexibla svarstider, smidig hantering och fint bemötande.

Miao Y
Lilleby

She is very engaged, fast, skilled and passionate about the work. The apartment was sold really quick, and faster than I would expected. Very much recommended! We have very positive outcome for both buyer and seller. /Miao

Maud Å
Lilleby

Kunnig, engagerad och snabb respons i alla lägen. Försäljningen gick snabbt och smidigt utan att blanda in Hemnet. I en stökig tid på marknaden får man ändå vara nöjd med resultatet.

Bo Göran N
Centralt

Jag är nöjd med Therese, det blev en snabb och smidig försäljning. Jag kan varmt rekommendera Therese. Bo-Göran Nilsson

Christina S
Centralt

Mycket kunnig, korrekt och alert. Pålitlig och trevlig.

Alexander P
Centralt

Proffsigt och trevligt bemötande. Hjälpsam under hela köp processen Kan varmt rekommendera